Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 2 במאי 2017

Focus Zone - Flormar part 2 || התמקדות בפלורמר, חלק שני

מעל לחצי שנה שאני אוספת מוצרי פלורמר, ואלו מחכים בסבלנות לחשיפה בבלוג.
שפתון פה, פלטה שם ופיצ׳ה אחת שנוטה לעכב דברים כל הזמן.
אז הנה, הגיע הזמן לשלוף אותם מהמגירה ולתת להם את הבמה שמגיעה להם!
מוכנות לפוסט שלם שכולו פלורמר?


נתחיל עם ההשקה החדשה של פלורמר לרגל האביב, קולקציית Arty Pop.
מדובר על קולקציה באריזות צבעוניות (שבכנות נראות כלקוחות משנות השמונים העליזות) המציעה לנו מגוון מוצרים, כאשר המסקרנים ביותר לטעמי, הם הפריימר וההיילייטרים הנוזליים.



Pore Minimizing Make Up Primer הינו פריימר שקוף הממלא את הנקבוביות ומחליק את העור, ובכך מהווה בסיס נוח להנחת מייקאפ. המרקם שלו דק ועדין, הוא אינו מורגש על העור ומתקבע במהרה. 
נראה כי הפריימר בהחלט משפר את עמידות המייקאפ ומצליח ליצור קנבס חלק למגע. 
על אף שהוא עושה את עבודתו, הוא אינו מתאים עבורי. בדומה לפריימרים רבים בשוק, הוא מבוסס על סיליקון, שלא משפיע בצורה טובה על עורי (במקרה שלי, הוא מעודד הופעת פצעוני אקנה).


הפריימר מאוד מזכיר לי את Photo Finish של סמאשבוקס, פריימר שנשים רבות סוגדות לו. הפורמולה של שני הפריימרים דומה, וכן גם התחושה שלהם על הפנים.
אם אתן בעלות עור שומני, ומסתדרות עם פריימרים סיליקונים, שווה לתת לו הזדמנות. בכל זאת, המחיר שלו נוח ביחס לפריימרים אחרים בשוק.



55 שקלים ברשת חנויות פלורמר, או 51 שקלים בגילטי.

ולעומת הפריימר שלא ממש מתאים לעורי, את ההיילייטרים הנוזליים מהסדרה אני ממש מחבבת (יותר נכון, אוהבת. אני משתמשת בהם יום יום).
נראה כי זוהי שעתן היפה של ההיילייטרים הנוזליים (אני מאשימה את הקיץ הבא עלינו "לטובה"), שכן אלו צצים כפטריות לאחר הגשם.
ההיילייטר הנוזלי של פלורמר מסדרת Arty Pop Liquid Illuminatorr, בהחלט מצליח לעשות את העבודה במחיר שלא קורע את הכיס.
הוא קליל על העור, לא דביק, מעניק מראה מואר בשניה, נשאר לאורך שעות ארוכות (ספרתי 10 שעות של היילייט היסטרי) ונהדר לערבוב עם המייקאפ.

המוצר מגיע בשני גוונים: גוון פנינתי (01) וגוון ברונזה (02).
לעורי הבהיר, מס׳ 01 הוא המתאים ביותר. מדובר על גוון פנינתי המשתלב בצורה טובה עם גוון עורי הלבנבן. הוא מחמיא ובוהק להחריד, ועל אף זאת לא יוצר מראה מיוזע ודביק (דבר שעלול לקרות אם מניחים יותר מדי היילייטר נוזלי).


גוון מספר 02 מתאים יותר לעור שזוף ושחום. עבורי הוא כהה מדי, אבל אני שומרת אותו בנתיים בצד, שכן בקיץ גוון עורי עולה בטון אחד, ועליי להתאים את שגרת האיפור שלי לשינוי בגוון. אני ממש מקווה שכאשר זה יקרה, היילייטר זה יתאים עבורי (לפחות למטרת ערבוב עם המייקאפ).


שימו לב - השתמשו בו בעדינות, שכן הוא סופר פיגמנטי ואתן לא רוצות להיראות כאילו אתן מזיעות גלונים. התחילו עם כמות קטנה של חומר והוסיפו במידת הצורך. כמו כן, אפשר לערבבו עם המייקאפ בכדי ליצור מראה גלואי.
אל תפספסו את ההיילייטרים הנוזליים, הם שווים את ההשקעה.
40 שקלים ברשת פלורמר, או 37 שקלים בגילטי.

קולקציית Future Historical שהשיקו בפלורמר לפני מספר חודשים היא אחת מהקולקציות היפות שהושקו בתקופה האחרונה. הקולקציה מבוססת על רוז גולד, הגוון הזהוב שנשים נוטות לאהוב יתר על המידה.
אריזות הקולקציה מטאליות, ובתוכן מגוון מוצרים מסקרן.
לדוגמא, ליין הצלליות הקרמיות Color Strech, צלליות קרמיות שנוצרו בהשראת המסיבות מתקופת הבארוק.

הצלליות מגיעות בשישה גוונים מסקרנים (לסווטצ׳ים של הקולקציה במלואה הקליקו כאן), כאשר אני התנסתי ב - Modern Brown, צללית בגוון חום שוקולדי.
על אף שבחברה מציינים כי הצלליות בגימור מוסי, בפועל מדובר עם מרקם קרמי די קשיח, קשיח מדי... מנסיוני, הדרך הטובה ביותר למרוח את הצללית היא באמצעות האצבעות, שכן מברשת רכה מדי מכדי לאסוף את החומר. כאשר משתמשים באצבעות, ההנחה די קלילה, אך הייתי מעדיפה מרקם רך יותר.


גוון הצללית נהדר, והיא בהחלט יכולה להחזיק מראה איפור לבדה. היא מתקבעת במהירות ונשארת לאורך זמן, אך מבחינת נוחות הנחה, יש טובות ממנה.
התמורה ביחס למחיר סבירה, אבל קיימות צלליות קרמיות אחרות בשוק שקצת יותר נוחות לשימוש...
35 שקלים ברשת חנויות פלורמר.

את קולקציית Comfort Zone כבר הכרתן, ולצד אהבתי הרבה לסומק Golden Sunset, אני רוכשת גם חיבה לא קטנה לשני מוצרים אחרים מהקולקצייה.




פלטת הצלליות Cozy Quartz - Smoky Dreams הפציעה לרגע בבלוג (שימשה אותי ביצירת איפור אפור כסוף לערב השנה החדשה), והגיע הזמן שהיא תקבל את 15 דקות התהילה שהיא ראויה להן.
מדובר על פלטה קטנה ובתוכה ארבע צלליות בגימור מאט: צללית לבנה, צללית אפורה, צללית אפורה כהה וצללית שחורה.

כל פאן מציע גרם אחד של צללית איכותית, בעלת פיגמנט גבוה, מרקם קטיפתי וצבע נהדר. הצלליות סובלות ממעט Fall out, ולכן כאשר אתן משתמשות בפלטה, העדיפו להתחיל קודם עם איפור העיניים ורק לאחר מכן לעבור לפנים.


אני מוכרחה להודות שהפלטה הפתיעה אותי. לרוב, צלליות מאטיות במחירי דראגסטור מקפידות על ביצועים ממוצעים מינוס... ואילו ארבעת הצלליות הללו לא נופלות באיכותן מצלליות מאט של חברות איפור מקצועיות ויוקרתיות.
אם מתחשק לכן צלליות מאט טובות ולא בא לכן להשקיע יותר מדי, הרי לכן אלטרנטיבה ראויה.
הפלטה נמכרת ברשת חנויות פלורמר במחיר של 55 שקלים, ובמקביל תוכלו להשיגה בגילטי במחיר של 51 שקלים.

מוצר נוסף מקולקציית Comfort Zone שמשמש אותי לא מעט, הוא Smooth Touch - Compact Powder. מדובר על פודרה רכה, שעברה הסבה לברונזר במקרה שלי.
מדובר על פודרה בגימור מאט, שמיועדת לקבע את המייקאפ שעל פנינו. מרקמה כמשי, איננה יוצרת מראה קייקי ובהנחה באמצעות מברשת פלאפית, מתפזרת בשכבה אחידה ועדינה על הפנים.


בחרתי להתנסות ב -Sand, גוון חם וכהה, המשמש אותי כברונזר.
עמידותה כברונזר טובה, ואני מקווה להשיגה בגוון בהיר בכדי שאוכל לבחון האם היא מונעת הברקה לאורך יום שלם.
55 שקלים ברשת פלורמר, וכרגע חלק מהגוונים נמכרים בגילטי במחיר של 51 שקלים.

הפוגת סווטצ׳ים קלילה:


השימוש בהיילייטרים הנוזליים גרם לי לשלוף מהמגירה את פלטת הקונטור הקרמית של פלורמר.
מדובר על פלטה מרובעת המגיעה בארבעה גוונים, בכדי שנוכל להתאימה לגוון עורנו.
לפי החברה, בפלטה תמצאו קונסילר, שני גווני מייקאפ וסומק קרמי.


מבין ארבעת האופציות הקיימות, אליי הגיעה הפלטה בגוון Medium Deep. מדובר על פלטה המיועדת לגווני עור שחומים, ולכן היא כהה עבורי. הייתי שמחה להשתמש בקונסילר יום יום, שכן לזה מרקם טוב המסתדר עם עורי המעורב, אך הוא כהה מדי.
אני מצליחה להשתמש בפלטה, בעיקר כאשר אני מקפידה על כמויות מינימילות של חומר. אני משתמשת בעיקר בגוונים הבינוניים (ימני עליון ושמאלי תחתון) לחיטוב ועיצוב הפנים.


הסומק שמצורף לערכה נראה נהדר בסווטצ׳ים, אך לצערי סמקים כתומים אינם מחמיאים לי. מה שכן, מדי פעם אני מערבבת אותו עם סומק ורדרד, ובכך מצליחה ליצור גוון ייחודי ומחמיא.
מה שכן, מישהו בפלורמר בחר לא לצרף מראה לפלטה, וזה די מעצבן... בפלטה יש מקום דיפולטיבי למראה, אז למה לא לשלבה במוצר?


לדעתי היא תתאים לעור יבש עד מעורב, אך בעלות עור שומני לא ממש יהנו ממנה.
סה״כ מדובר על פלטה חביבה, שעושה את עבודתה. אם אתן מחפשות פלטת קונטור קרמית, אל תפסחו עליה.
56 שקלים בגילטי, או 70 שקלים ברשת חנויות פלורמר.

סדרת שפתוני המאט Silky Matte של פלורמר מהווה רב מכר. מדובר על סדרת שפתונים נוזליים, המתקבעים על השפתיים בגימור מאט. בדומה לרובכן, גם אני מרגישה ששפתוני המאט מתחילים להעיק (בכל זאת, הם לא מפסיקים לצוץ בכל חור), אבל בפלורמר מציעים לנו אלטרנטיבה ראויה במחיר הוגן, ושאני אסרב להצעה שכזו?


לשפתונים פורמולה טובה. שכבה אחת של חומר מספיקה לקבלת מלוא הגוון, הם עמידים לשעות ארוכות ומגיעים בגוונים נהדרים. מה שכן, בדומה לשפתוני מאט אחרים שיש בשוק, הם נוטים לייבש את השפתיים להדגיש יובש קיים. כמו כן, הם מצויידים בניחוח פלסטיקי שממש לא נעים לאפי הרגיש לריחות.


Fall Rose - שפתון בגוון ורוד מאובי נהדר ומחמיא שמשתלב נהדר עם איפור בוקר קליל.


Autumn Timber - שפתון בגוון אדום דובדבני. מסוג הגוונים שאני מוכנה למרוח עד יומי האחרון והם לא ימאסו עליי.


פורמולה נעימה, עמידות טובה ומנעד גוונים רחב... מה עוד אפשר לבקש משפתון? מחירם עומד על 50 שקלים לשפתון (כעת נמכרים בגילטי במחיר של 46 שקלים לשפתון) ובהחלט שווה לנסותם.

ואם אנחנו כבר מתעסקות בשפתונים נוזליים, זה הזמן להכיר את New Age - Tender Terra, שפתון נוזלי מהקולקצייה הנהדרת Future Historical שפגשתן מעלה. בדומה לשאר הקולקצייה, גם Tender Terra מצוייד באריזת רוז גולד משגעת ויוקרתית.


מעבר לאריזה המהפנטת של המוצר, השפתונים עצמם נהדרים. מבין ששת הגוונים שמציעה הקולקציה, Tender Terra הוא היפה ביותר (לטעמי כמובן).
מדובר על גוון קורלי עדין, שבתאורה מסויימת נראה ככתמתם ובאחרת כחום. 


השפתון נוח להנחה באמצעות אפליקטור הספוג המגיע עימו. הוא קטיפתי על השפתיים ופחות מייבש מאחיו מקולקציית Silky Matte. עמידותו בינונית, והוא הפגין נוכחות במשך כשבע שעות, עד אשר ארוחה מפנקת הביסה אותו.


אם אתן אוהבות שפתונים נוזליים ואריזות משגעות עושות לכן את זה, אל תפספסו את השפתונים הנוזליים מקולקציית Future Historical.
שווה לבדוק אם עדיין ניתן להשיגו ברשת חנויות פלורמר, שכן הוא שייך לקולקציה במהדורה מוגבלת. מחירו עומד על 50 שקלים.

יש לכן מקום לשפתון נוסף? גם הפעם מדובר על שפתון מאט, אבל בשונה מקודמיו, לא מדובר בשפתון נוזלי, אלא בשפתון ״רגיל״.
סדרת Extreme Matte הינה סדרת שפתוני מאט, המציעה לנו מנעד רחב של גוונים.


עיצוב השפתונים מגניב, שכן בשונה מהצורה ה״רגילה״ של שפתונים, הליין הנ״ל מגיע עם חיתוכים גאומטריים מעניינים. ועל אף הגימיק, אני מוצאת שהחיתוכים הללו מקשים על מריחת השפתון. מצד אחד, קל לתחום איתם את השפתיים. מצד שני, מילוי התיחום די מאתגר.


הגוון שברשותי, Desire, הוא אדום שני בעל תת גוון כחלחל. מדובר על גוון נהדרת מחמיא ואלגנטי, שיהיה חבר נאמן לכל חובבת שפתונים אדומים.
גימורו סמי- מאט, ועמידותו בינונית. בדומה לכל שפתון אדום, עדיף לתחום את השפתיים באמצעות עיפרון תוחם טרם הנחתו.


אם אתן חושקות בשפתון אדום מחמיא, הרי לכן התשובה.
51 שקלים בגילטי, או 55 שקלים ברשת חנויות פלורמר.

סווטצ׳ים של כל השפתונים שהוצגו בפוסט יחדיו:


לנוחיותכן, השוואה בין שפתוני פלורמר לגוונים נבחרים של עפרה. כפי שאתן יכולות לראות, פול רוז של פלורמר מהווה דיופ לצ׳ארמד של עפרה.
Autumn Timber די דומה לסנטה אנה של עפרה, אך הוא יותר דובדבני ממנו.


מקווה שכמה מוצרים הצליחו לצוד את עינכן תוך כדי קריאת הפוסט...
וזה הזמן שלכן לומר לי אילו מבין המוצרים הצליחו לסקרן אתכן.
ועד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ׳ה.

*גילוי נאות - המוצרים התקבלו לסקירה.

תגובה 1:

  1. פלורמר הולכים ומשתבחים מקולקציה לקולקציה! פוסט נהדר

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...