Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 28 במאי 2017

ביכורים איפוריים

מתיישבת לכתוב פוסט זה באזור השעה 21:00. מאחורי יום עבודה ארוך שהסתיים בריצה מהנה על שפת הים, ולפני מילים ותמונות שיצרו יחדיו פוסט חדש וצבעוני. בנתיים, קור המזגן מתחיל לקרר את הבית ואני נהנית מכוס משקה צונן.
על אף שאני לא ממש אוהבת את הקיץ הישראלי, שעות האור הרבות ומזג האוויר המתחמם מוציאים אותי החוצה, והריצה שלאורך החורף הסתכמה בחדר הכושר, יצאה החוצה והועתקה לים. 
מזג האוויר לקראת ערב מושלם לפעילות גופנית. האוויר כיפי, לא חם מדי והלחות עדיין לא הגיעה למקסימום.
אם אתן קוראות שורות אלו, אני ממליצה לכן בחום לנצל את התקופה הזו לפעילות גופנית בחוץ... זה כ"כ כיף!
(ד"א, יסקרן אתכן פוסט העוסק בפעילות הגופנית שלי והטיפים שלי בנושא?).

ובנתיים, כדאי שאתחיל לכתוב את הפוסט, שכן הוא לא יכתוב את עצמו. והפעם, מספר מוצרים חדשים ומסקרנים שנחתו בתיבת הדואר שלי.


בתחילת חודש מאי הגיעה אליי סדרת Hydro Boost החדשה מבית ניוטרוג'ינה. מדובר על סדרת מוצרי טיפוח המסייעת בשחרור חומצה היאלורונית המסייעת להשבת הלחות לעור.
הסדרה מגיעה באריזות פלסטיק כחולות ונקיות למראה, המכילות בתוכן מגוון תכשירים להשבת הלחות לפנים.
אמל'ק - העור שלי ממש אוהב את הסדרה הזו (טפו טפו, אחרי שנה ומשהו של עור מחורפן נראה שסוף סוף מצאתי שגרה שהוא מחבב).


אני משתמשת בג'ל הניקוי מדי ערב, מיד לאחר הסרת האיפור (אני מסירה את האיפור באמצעות שמן קוקוס או מסיר איפור דו פאזי) והוא עושה את מה שהוא אמור לעשות, כלומר מנקה את העור. הוא מסיר את שאריות מסיר האיפור והלכלוך שנותר על פניי. בשימוש יומיומי אינו מייבש ומעניק לעור תחושה רעננה.


עיון ברשימת הרכיבים של המוצר מלמד כי הוא מבוסס על מים וגליצרין לצד מגוון רכיבים מסונתזים (פחות יתאים לחובבות הקוסמטיקה הטבעית...).
ג'ל הניקוי מגיע עם ניחוח מלאכותי שמזכיר לי מעט חומר ניקוי, וזה החסרון העיקרי שלו מבחינתי. סה"כ מדובר במוצר שעושה את העבודה, אך לא הפיל אותי מהכסא.
60 שקלים בעבור 200 מ"ל.


לאחר שטיפת הפנים עם הג'ל, אני לוקחת פד לניקוי הפנים ומספיגה בתוכו את המים המיסלריים מסדרת הידרו. בעוד שג'ל הניקוי בהחלט חביב, אני חושבת שהמים המיסלריים הללו הם האחראים על השינוי במצב הפנים שלי. לפני שהם הגיעו השתמשתי באותו המוצר זמן רב, וזה לא שהוא לא היה טוב, אבל נראה שהפנים שלי הזדקקו לשינוי.


המים המיסלריים מסירים את מעט הלכלוך שנשאר על פניי לאחר השטיפה עם ג'ל הניקוי, ומכינים את העור לשלב הסרומים והלחות. הם אינם מייבשים, ובדומה לג'ל הניקוי מצוידים בניחוח מתעתע.
50 שקלים בעבור 200 מ"ל.


בעוד שבשני המוצרים מעלה אני משתמשת בערב, את קרם הלחות מהסדרה אני שומרת לבוקר. בתוך אריזה כחולה בעלת מכסה לבן נח לו ג'ל לחות בגוון תכלת שזכה לשם "קרם לחות להזנה מידית Water Gel".


הקרם בעל מרקם ג'ל קליל ומרענן שנמרח על העור בקלילות ומעניק גלואו עדין ומחמיא כבר ברגע ההנחה. מדובר על קרם קליל מאוד שמתאים לשימוש יומיומי לעור רגיל - שמן. הוא פחות יתאים לעור יבש הדורש בוסט של לחות...
הקרם נהדר כבסיס למייקאפים, וגם ללא פריימר מספק קנבס גמיש ורך.


אם אתן מחפשות קרם לחות קליל לקיץ שיעניק לכן מדי בוקר תחושת רעננות מתפרצת, לכו עליו.
82 שקלים בעבור 50 מ"ל.

חברת אמיקה הפכה לאחת הכוכבות על שידת מוצרי השיער שלי, ויש לכך סיבה פשוטה - המוצרים שלהם פשוט נהדרים. אני מנסה לפשפש בזכרוני ולחשוב על מוצר של אמיקה שלא היה מוצלח, ולא מצליחה למצוא כזה (כבר הרבה זמן שאני מתכננת פוסט מקיף על כל מוצרי אמיקה שלי ולא ממש מגיעה לכתוב אותו. טיזר אליו כבר עלה באינסטגרם לפני מספר חודשים).


השמפו היבש של אמיקה הוא חבר נאמן שהוכיח את עצמו לא מעט בעבר. מגיפת השמפואים היבשים עדיין כאן, ונראה שבאלגנטיות צבעונית, אמיקה מצליח לעקוף את כולם בסיבוב...
מבין כל השמפואים היבשים שניסיתי, הוא היחיד שלא צבע את שיערי בגוון לבן והיחיד שהשאיר תחושה נעימה על השיער (אני לא ממש אוהבת את מגע השיער בעת השימוש בשמפואים יבשים).
נכון, הוא יקר יותר משאר השמפואים היבשים הקיימים בשוק, אך לטעמי הוא שווה את ההשקעה.
99 שקלים באתר גילטי.


לאור ההצלחה של השמפו היבש, השיקו לאחרונה באמיקה קונדישנר יבש Silken up Dry Conditioner המיועד לחידוש ורענון השיער בין החפיפות.
הקונדישנר מבוסס על תמצית שמן אובליפיחה והוא עשיר בויטמינים ומינרלים חיוניים לשיער. הוא מתיר קשרים, מנטרל חשמל סטטי, מנטרל שמנוניות, מותיר שיער מבריק, רענן, בעל מראה נקי ובעיקר משאיר ניחוח נהדר.
השמפו היבש בהחלט מספק, אך אם אתן בעלות שיער עבה ורוצות להפחית נפח, המרכך יהיה מוצר משלים נהדר עבורכן (הולך נהדר עם שיער מתולתל).
120 שקלים בעבור 233 מ״ל (נמכר כעת בגילטי במחיר של 108 שקלים).


אם אמיקה אכלסו את ראש רשימת מוצרי טיפוח השיער שלי, ספרינג מטפסים במהרה לראש רשימת מוצרי האווירה שלי.
החברה משגרת לאוויר העולם אינספור רבי מכר, החל מנרות אווירה נהדרים ועד בשמים שמרגישים כבשמי יוקרה.
לאחרונה השיקה החברה קולקציה של שלושה נרות בשיתוף היוטיוברית המקסימה לירון תמיר (הידועה כ״מיס ריין״). פרט לנינוחות והכיפיות שמביאה עימה לירון לעולם היוטיוב, מתברר כי הבחורה התברכה בחוש ריח נהדר, שכן ניחוח האפרסק שהיא רקחה לא פחות ממושלם.
הסדרה שנולדה מהשת״פ בין ספרינג ללירון מציעה לנו שלושה נרות: נר בניחוח Rosted Marshmallow , נר בניחוח Colorful Bloom ונר בניחוח Peaches & Cream... מנחשות איזה נר אני בחרתי?.


Peaches & Cream הינו נר בניחוח אפרסק. מדובר על נר בעל ניחוח מתקתק ועדין, שמתגנב באיטיות לכל חלל החדר ויוצר אווירה כיפית ונעימה שמזכירה לי את חופי תאילנד והשייקים ששתיתי מדי יום.
מעבר לעובדה שהנר הינו פריט דרוקטיבי לכל דבר ועניין (אני אוהבת את העיצוב הלבן והנקי), הוא משרה אווירה ונעימה ובוער לאורך שעות ארוכות (איתו כבר כמה שבועות והוא עדיין לא הגיע לחצי).
הסקירות ברשת מפרגנות גם לשני הניחוחות האחרים שרקחה לירון, ואני חוששת שעליי לרחרח אותם בהקדם.
הנרות כיבכול נמכרים באתר ספרינג, אולם המלאי שלהם חוסל... מבטיחה לעדכן בעמוד הפייסבוק של הבלוג כאשר אלו יחזרו למלאי.
מחיר נר בודד הינו 59 שקלים, ואת שלושת הנרות יחדיו תוכלו לרכוש במחיר של 177 שקלים.

כמו כן, לאחרונה הרחיבו בספרינג את סדרת Private Collection, והשיקו מפיצי ריח חדשים בניחוחות מיוחדים ואלגנטיים.


Dark Passion - מפיץ ריח באריזה שחורה המציע לנו חושניות בבקבוק. שילוב בין פירות מעוררי תיאבון לבין פרחים לבנים יוצר ניחוח שקשה להישאר אדישים אליו.


Champagne On Ice -  מפיץ ריח בניחוח שמפניה מבעבעת. קוקטייל נהדר של ענבי שרדונה המתערבבים עם זר פרחים ריחני. חובבות האווירה הנקיה והצבע הלבן ממש יאהבו את הניחוח הזה...


מפיצי הריח עשירים מאוד והריח שהם מפיצים מצליח לחלחל גם לחללים גדולים מאוד הסובלים מבעיית ריח קלה (בלי לתת יותר מדי פרטים, ארמוז שברשותי כלבה מבוגרת שלא כ״כ שולטת בסוגריה...).
מפיצי הריח מעניקים לביתי ניחוח מרענן, יוקרתי ואלגנטי שכל מי שנכנס אלינו תוהה מה מקורו.
הם מגיעים בשני גדלים, 110 מ״ל במחיר של 79 שקלים ו - 190 מ״ל במחיר של 99 שקלים.

ניתן להשיג בחנויות בוטיק ברחבי הארץ, או באתר ספרינג.

 עדכון נוסף ששווה להכיר - החודש נפתחה חנות הקונספט הראשונה של המותג סמאשבוקס בארץ.


החנות החדשה היא צעד נוסף בביסוס סמאשבוקס בישראל. החנות תאפשר לכל לקוחה ולקוחה לחוות, להתנסות, ללמוד ולשחק בכל מוצרי המותג. באמצעות תאורה חכמה תוכל כל לקוחה לראות את עצמה מאופרת בסוגי תאורה שונים וכן תוכל לצלם עצמה ללא הגבלה באמצעות מכשיר ייעודי שיוצב בחנות ויאפשר צילום ״וידאו בומרנג״ שירד ישירות למכשיר הטלפון הנייד של כל לקוחה. כמו כן, לאחר השימוש במכשיר תוכל הלקוחה להדפיס את תמונתה במקום, כתמונות פולוראויד. בין המצטלמות תתקיים תחרות והתמונה היצירתית ביותר בכל חודש תזכה את הלקוחה שצילמה אותה במגוון פרסים כדוגמאת גיפטקארד, מוצרי איפור, בוק צילום ועוד.
בנוסף, תוכלו למצוא בחנות שיעורי איפור, מועדון נאמנות (צבירת נקודות בסך 10% מערך כל קניה אותן תוכלו לממש ככסף בקניה הבאה), הטבת יומולדת, מועדון Smashbox Pro (הנחה בסך 30% למאפרים מקצועיים) ו - Smashbox Student (תלמידי בתי ספר לאיפור יזכו להנחה של 20%).


זוהי חנות הקונספט העצמאית הראשונה של המותג בארץ והיא ממוקמת בקניון גינדי TLV. במקביל, ימשיך המותג להמכר גם ברשת אפריל, באתר האונליין של הרשת ובמתחמים מיוחדים בקניון עזריאלי וקניון אבנת.

ועד הפעם הבאה, מאחלת לכן חג שבועות שמח ומהנה!
נשיקות,
פיצ׳ה.




--> -->

6 תגובות:

  1. היי, באמת שמחתי לראות את הסקירה שלך על מוצרי הניוטרוג'נה, כי רציתי לנסות אותם, אבל ציער אותי שלג'ל ולמיים המיסלריים יש ריח בעייתי. אבל לא ציינת לגבי הריח של קרם ג'ל- איך הוא? כמו שאר הסדרה?
    שאלה שניה- האם למוצרי אמיקה שהזכרת בפוסט, יש את אותו הריח של הפריימר wizard שלהם? שואלת, כי לא אהבתי את הריח שלו.
    תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. לג׳ל גם יש ריח, אם כי פחות מורגש. זה לא שהריח אינו נסבל, הוא כן, אבל אני די רגישה לריחות במוצרים ולכן זה מפריע לי. ייתכן ואחרות לא ירגישו בו כלל.
      אכן, יש להם את הניחוח של הוויזארד, מעט פחות חזק

      מחק
  2. תמיד חיבבתי את מוצרי ניוטרוג'ינה! רושמת לי לנסות

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני בדר״כ מוצאת שאני מרוצה מהם:) עדכני!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...