Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 13 בפברואר 2015

חגיגת ניחוחות וטעמים.

פברואר, שנתפס כחודש הרומנטיקה הודות לחג האהבה שחל באמצעו, התאפיין אצלנו ברוחות עזות, ערימות של חול וזיהום אוויר מטורף.
אז נכון, החול שקע (לתוך הריאות שלי), גשם החל לשטוף את הארץ, ולאט לאט אפשר לנשום מבלי לערב משאף, אבל לפי הפיד שלי סופת החול הפכה לסופת אהבה, ומתברר כי כולנו צרכני אהבה ורומנטיקה.
זה לא סוד שחג האהבה הפך לחג המתנות, ובכל מקום מעודדים אותנו לעוט לקניון הקרוב ולרכוש מתנה ורודה/אדומה לאהוב ליבינו (וכמובן לרכוש כרטיסים לסרט 50 גוונים של אפור). 
בעוד שלקבל מתנות זה תמיד נחמד, אני מעדיפה לוותר על כל הטררם שמסביב ולהעביר ערב ביתי וחמים עם בן זוגי (מה גם שהפעם ה"חג" יוצא על שבת חורפית, כך שאני צופה סופ"ש מלא בשמיכת פוך, שוקו וטלוויזיה).
המוצרים שבפוסט הקרוב בהחלט יכולים להוות מתנה חביבה לפרטנרית אהובה, או פשוט פינוק לאדם אהוב במיוחד- אנחנו.

 לפני שנעבור לגוף, הכירו את קרם הפנים הרומנטי ביותר שיש ברשותי, Idealia של חברת ווישי. למה אני מגדירה קרם פנים כרומנטי? קודם כל תסתכלו על הצבע של האריזה והקרם, ורוד בהיר ועדין. שנית, ניחוח הורדים המושלם של הקרם... לצערי אי אפשר להעביר ניחוחות דרך האינטרנט (מרשתת) ועל כן תאלצו להאמין לי שהריח שלו פשוט מושלם.
 קרם הפנים אידיאליה לעור רגיל עד מעורב (קיימת גירסה לעור יבש)  מבטיח לתת מענה לרוב צרכי העור- טיפול בקמטים, מרקם מעודן, מגע קטיפתי וגוון עור אחיד. כמו כן, לפי החברה הקרם אמור להשיב לעור את הזוהר הטבעי ולסייע בהשגת מראה רענן יותר.
סדרת אידיאליה עשירה ב- Kombucha (תמצית עץ שחור, רכיב נוגד חימצון), תמציות AHA (מסייעות בפעולת חידוש העור) ומים טרמליים של וישי (בעלי תכונות מחזקות ומרגיעות).
מרקם הקרם קליל, הוא נספג במהרה ומותיר עור חלק ונעים. הוא אידאלי כבסיס למייקאפ, הודות לספיגה המהירה והעובדה שהוא לא מכביד כלל.
עור פניי מעורב, עם מספר איזורים קצת יותר יבשים (חורף) ולאחר מס' שימושים הבחנתי כי העור בהחלט נעים יותר למגע, נראה מעט יותר בריא מהרגיל וחף מיובש.
שורה תחתונה- קרם מעולה, עושה את עבודתו נאמנה ועל הדרך משאיר ניחוח נעים. בהחלט ארכוש אותו שוב.
תוכלו להשיגו את קרם Idealia של חברת ווישי במחיר של 171 שקלים (מכיל 50 מ"ל) באתר Medi-Link (השתמשו בקוד BLOG5ML לקבלת 5% הנחה באתר).

ביקור באחת מחנויות בודי שופ העולמית הוא בהחלט חוויה. אי אפשר להתעלם מהעיצוב המזמין של החנות, ממגוון הצבעים שמאפיין כל ליין מוצרים ובעיקר משפע המוצרים שמציעה הרשת.
בביקורי האחרון באחד מסניפי הרשת (ברומא) עברתי מדף מדף בחיפוש אחר ניחוח חדש עבורי. השוקולד היה נחמד, הקוקוס בנאלי, דבש מעניין וכו' וכו'. אחרי כמעט שעה של הרחה (וייבוש קל של בן זוגי) החלטתי שהגיע הזמן לאמץ את המנגו אל ביתינו...
אני לא ממש בנאדם של חמאות גוף, ועל אף הביקורות המהללות על חמאות הגוף של בודי שופ, העדפתי להתמקד במוצרים אחרים. שמעתי לא מעט תשבוחות על הסקראב של החברה, ולכן הוא המוצר הראשון מסדרת המנגו שנכנס לעגלה.
 ברגע שפתחתי את מכסה הסקראב האף התמלא בניחוח מנגו מתקתק ומיד זרק אותי לשייקים ששתיתי יום יום בתאילנד.
בתוך האריזה תמצאו סקראב דחוס וסמיך, אותו יש לאסוף עם קצות האצבעות ולהתחיל למרוח על הגוף (למהדרין- בתנועות סיבוביות).
הסקראב מכיל שמן מנגו והוא מותיר את העור נקי ונעים, ועל הדרך מספק בוסט של לחות לעור (קחו בחשבון שהוא מעט שמנוני, מה שמותיר תחושה כלאחר מריחת שמן גוף).
לסיכום- אני מאוהבת בפילינג הזה, על אף תחושת השמנוניות שהוא משאיר. אם אתן מחפשות פילינג גוף יעיל בניחוח משגע, נסו את סקראב המנגו ולא תצטערו.
כמה? באזור 15 יורו בסניפי הרשת (או 20$ באתר האמריקאי).

לאחר שאיבדתי את באלם השוקולד של בודי שופ שלי (או שגמדים קטנים לקחו אותו כדי להשתמש בו כחמאת גוף) ביקשתי מבן הזוג להביא לי את המוצר בשנית. למזלי, בחנות בה הוא ביקר לא נמצא טעם השוקולד, ועל כן בחרתי לנסות את המנגו. תארו לכן כמה שמחתי לגלות שעשיתי בחירה מוצלחת במיוחד, שכן ניחוח המנגו מתעלה על ניחוח השוקולד מבחינתי.
 נכון, אריזות בהן יש "לדחוף" את האצבע למוצר קצת פחות היגייניות (ולכן חמאת השפתיים מונחת ליד המיטה ואני משתמשת בה רק בבית אחרי שטיפת ידיים), אבל היא עוזרת לי לטפל ביובש האופייני לתקופה האחרונה, וכאשר אני מורחת אותה לפני השינה היא שולחת אותי לחלומות מלאי מנגואים.
שורה תחתונה- על אף שיש מוצרי טיפול ביובש שפתיים טובים ממנה, אני אוהבת את חמאות השפתיים של בודי שופ, וניחוח המנגו בהחלט ירכש בשנית.
מחיר- 6 יורו בסניפי הרשת.

כמובן שאי אפשר לסגור את סדרת המנגו ללא לחות באותו הניחוח. הכירו את ההתמכרות האחרונה שלי, קרם גוף בניחוח מנגו של בודי שופ (אין לי מושג מה אעשה שהוא יסתיים).
 הקרם בעל הגוון הצהבהב, מגיע במרקם מעולה. הפורמולה שלו סמיכה, אבל זה לא מפריע לו להיספג במהרה לעור ולא ללכלך את הבגדים. הוא משאיר ניחוח מנגו מרענן לאורך זמן רב, מעניק לחות לעור וזוכה לפירגון רב מהסביבה ("וואו, מה זה הריח הזה?").
בשימוש תדיר הקרם מצליח לאזן את היובש האופייני לעונה, וגם לטפל ביובש המופיע לאחר גילוח הרגליים.
כמה? 12 יורו בעבור כמות של 250 מ"ל.

לצערי את מוצרי בודי שופ העולמית לא ניתן להשיג בארץ (רשת בודי שופ הישראלית היא חברה אחרת לגמרי) ולכן כדh להשיג את המוצרים יש לטוס לחו"ל, או לחלופין להזמין מהאתר האמריקאי ולהיעזר בשירות השילוח של BUY2USA (בבלוג של מתוקתקת תוכלו לקרוא על ההזמנה שלה מהאתר).

אחת לשנה, לקראת ה14.2 חברת ללין מוציאה ליין על טהרת הרומנטיקה ועל גווני הורוד/אדום.
לרגל חג האהבה 2015 הוציאו בללין קולקציה המבוססת על גווני הורוד פוקסיה והלבן. בנוסף, תוכלו למצוא על האריזות נגיעות של זהב לצד חתימתו של האמן הניו-יורקי Curtis Kuiling, המוכר הודות לחתימת Love Me המזוהה עימו.
אתחיל ואומר שלא כל הניחוחות של ללין אהובים עליי. חלקם מעט מלאכותיים עבורי (כדוגמאת סדרת הלמון גראס-ורבנה) אבל אני תמיד סקרנית לנסות ניחוחות חדשים. ולכן שמחתי לגלות כי השילוב בין הפטל המתקתק לוניל העדין הצליח להתחבב על אפי המתנשא.
Massage Candle- נר חמאתי בניחוח פטל וניל, עשיר בחמאת שיאה, שמן חוחובה, שקדים ושמן נר הלילה.
איך משתמשים? מדליקים את הנר, וחום הלהבה ממיס את החמאה שסביבו. לוקחים מעט מהחומר שנמס (בזהירות) ומתחילים בעיסוי.
לנר עצמו ניחוח עדין יחסית והוא כמעט ואינו מורגש בחדר גדול. 
החמאה עצמה נספגת במהירות ומשאירה עור נעים ורך למגע, ללא תחושת שמנוניות או דביקות. אישית, הייתי שמחה לנסות חמאת גוף בניחוח זהה (כלומר לא בגירסאת נר).
לסיכום- גימיק חמוד, אם אתן בקטע.
כמה? 89.90 שקלים, ברשת חנויות ללין.
קרם הגוף מסדרת Love Me מועשר בתמצית אלוורה, שמן שקדים, ויטמין B  ומינרלים מים המלח. הוא פחות סמיך מהקרם מנגו של בודי שופ, ולכן יש להתמיד בשימוש בו כדי להחזיר לעור את הלחות שהוא איבד.
הקרם נספג מהר יחסית, בדומה לשאר הקרמים של ללין, וכאמור לאחר מספר שימושים מותיר עור לח ונעים.
סה"כ קרם טוב, עם ניחוח מוצלח ובמחיר חביב לצרכן (49.90 שקלים).
אם אתן מתכננות קניה רצינית בללין, קחו בחשבון שלרגל הוולנטיין דיי יצאה הרשת במבצע בו קונים תיק PVC שקוף המעוטר בהדפסים שחורים של ללין (20 שקלים), ממלאים אותו במוצרי החנות ועל תכולתו מקבלים 50% הנחה (המבצע בתוקף עד 28.2).

הבלוג, All My Hobbies יחד עם האלטר-אגו שלי פיצ'ה הוביס הפכו כבר לחלק אינטגרלי מחיי. הבלוג מלווה אותי כבר כמה שנים, והודות לכן הקוראות הנאמנות, אני נהנית להמשיך לכתוב, לצלם וליצור. זה הזמן להודות לכן, שאתן מגיבות, שואלות, שולחות מיילים, מלייקות בפייסבוק ובעיקר קוראות את המילים שאני כותבת בפינה הקטנה שלי ברשת.
לאות תודה, החלטתי שהגיע הזמן ל-Giveaway בו אחת הקוראות תהנה מהערכה הבאה:
בערכה תמצאו את פלטת Diamonds של חברת עפרה- פלטה ובה חמש צלליות סופר פיגמנטיות, בגוונים שימושיים הן לאיפור יום והן לאיפור ערב.
Gold Rush- צללית זהובה אפרסקית בגימור שימרי.
Bliss- צללית זהובה-בז'ית בגימור סאטן.
Divine- צללית בגוון ברונזה, בגימור סאטן.
Plastic- צללית בגוון שמנת עם תת גוון צהבהב. מעולה להארות והדגשות.
Essential- צללית בגוון חום אדמדמם, מעט נחושתי ובגימור שימרי.

מעגל ריסים של שו אמורה- יש צורך להציג? שמו של מעגל ריסים זה הולך לפניו, והוא אחד מרבי המכר הבולטים בעולם האיפור.
ג'ל לגבות של חברת עפרה בגוון בגוון Light Brown (לסקירה).
Lip Duo של אינגלוט (מס' 37).
מברשת שטוחה להנחת מייקאפ של Bobbi Brown (לסקירה).
Magic Gloss של איל מקיאג'- גלוס שקפקף שמשנה את צבעו בהתאם לגוון השפתיים.
*לק בגוון כחול שמיים של אינגלוט (לסקירה).
*OPI- Fashion A Bow, לק בגוון אדום בוהק (לסקירה).
*Sinful- Boom Boom, לק בגוון ורוד פוקסיה.

כמה כללים לפעילות:
1. השתתפות בפעילות אינה מחייבת תגובה לפוסט זה, אבל אני תמיד אשמח לשמוע מכן על מה אתן רוצות לקרוא בבלוג.
2. אתן מוזמנות לשתף את הפעילות בפייסבוק ובאינסטגרם ובכך להכיר את הבלוג לחברותיכן.
3. הפעילות תחל ב-13/2/15 ותסתיים בחצות ה-7/3/15.
4. הפעילות פתוחה לתושבי ישראל בלבד.
5. הזוכה בפעילות תיבחר בצורה אקראית באמצעות התוסף עימו נרשמתן. במידה ולא יווצר קשר עם הזוכה במשך כ-72 שעות לאחר פרסום שמה, יוגרל שם אחר.
6. שני השלבים הראשונים הינם הכרחיים להשתתפות בהגרלה. במידה ואין ברשותכן חשבון פייסבוק, צרו עימי קשר.

לכל שאלה או תקלה, אתן מוזמנות לפנות אליי בפייסבוק (פיצ'ה הוביס) או במייל- Allmyhobbies1@gmail.com.

a Rafflecopter giveaway

אסיים באיחולי סופ"ש מהנה ומלא אהבה!

גילוי נאות- מוצרי ווישי וללין התקבלו לסקירה.

35 תגובות:

  1. טרם הדלקתי את הנר אבל הוא בהחלט מסקרן! ואני ממש אוהבת את המוצרים של בודי שופ :) מריחים כמו הדבר האמיתי

    השבמחק
    תשובות
    1. יאללה, להדליק! גימיק חמוד.
      אחרי בודי שופ קשה לחזור לחברות אחרות:)

      מחק
  2. האמת שממש בא לי על מוצרי ללין, כי האריזה מדהימה. אבל המנגו הכי מפתה ולו רק כי אני חולה על מנגו !

    השבמחק
    תשובות
    1. האריזה בהחלט חמודה ומושכת את העין.
      מחכה כבר לקיץ שיגיע המנגו!

      מחק
  3. אני מחכה לרגע שסערת 50 גוונים תשקע :(
    ועוד יותר אני מחכה לרגע שאני אטוס לחו"ל ואכנס לבקר בחנות של בודי שופ העולמית...

    איזו הגרלה שווה ומגניבה!! בהצלחה לכל המשתתפות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מרגיש כאילו העולם מתחלק לאלו ש50 גוונים זה האטרף שלהם, וכל השאר. וכרגע החלק הראשון שולט.
      את ממש תהני בבודי שופ! וקחי את המצלמה:)

      מחק
  4. איפה יש בודי שופ ברומא? חרשתי את כל רחוב ויה דל קורסו ולא מצאתי...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מצרפת לך קישור למיקום החנות. כמו כן, יש את מוצרי בודי שופ בשדה התעופה פיומיצ'ינו
      https://www.google.co.il/maps/place/The+Body+Shop/@41.90953,12.461554,15z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0x885d6a3b2b203d73

      מחק
  5. הכל פה עושה לי עיניים, אבל מודה שהכי בא לי מעגל ריסים (כבר לא מעט זמן :) )

    השבמחק
  6. וואו!!! מושקע ומרגש ממש!!! אני אוהבת לקרוא הכל ובמיוחד את הסוואצ׳ים שלך על עינייך היפות וריסייך הארוכים :)

    השבמחק
  7. פוסט נפלא ועם ריח נפלא ;) הדברים של בודי שופ העולמית נראים מצוין! אשמח לזכות ובהצלחה לכולן

    השבמחק
  8. פיצ'ה הגרלה נהדרת בהחלט :) אני מתה על החמאות של דה באדי שופ העולמית!
    שיתפתי בעמוד הבלוג.

    השבמחק
  9. הגרלה נהדרת שיהיה לכולם בהצלחה! תמיד רציתי לנסות את המוצרים של בודישופ אבל משום מה אני אף פעם לא יצא לי.

    השבמחק
  10. הגרלה מקסימה! אוהבת מאוד לקרוא את הפוסטים שלך.
    הכי משכו את עיניי הצלליות ומעגל הריסים (מסקרן אותי אם הוא באמת שווה את ההייפ)

    השבמחק
  11. פוסט כיפי, וההגרלה- אחלה הפתעה!
    אני הייתי שמחה לראות יותר פוסטים עם מדריכים למראות איפור שונים.

    השבמחק
  12. איזו הגרלה שווה!
    אני פשוט נהנית לקרוא כל פעם כי יש מגוון של פוסטים. ובזכותך התחדשתי בשני לקים חדשים של OPI וכרטיסים לסרט...
    איילת מ.

    השבמחק
  13. הגרלה מגניבה :) אני אוהבת לקרוא על מוצרי שפתיים, ועל טיפוח מהמדף הדרמו-קוסמטי (כמו וישי :))
    כמי שמכורה לקרם הגנה, מאד אוהבת פוסטים של סקירת קרמי פנים/מקדמי הגנה בקיץ.

    עדי פ.

    השבמחק
  14. פיצ'ה איזו נדיבה את!! אני רוצה לקרוא על מותגים מחו"ל קצת ^_^

    השבמחק
  15. מוצרים של בודי שופ הם תמיד האהובים עליי וריח מנגו לא רע בכלל :)

    השבמחק
  16. אין, הבודי שופ האלה ממש מסקרנים אותי כבר תקופה, הכל בעקבותיכן... :-)
    כשאני שומעת את השם שלהם אני מיד חושבת על Body Shop שלנו אבל אני מניחה וגם מבינה שמדובר במשהו אחר לגמרי, אפילו טוב הרבה יותר לדעת הרוב !
    טוב, אני אהיה חייבת לדגום אותם מתישהו בקרוב, פשוט לא תהיה לי ברירה.
    הייתי רוצה לקרוא יותר אולי דווקא על מוצרים משם ופחות מכאן, למשל כמו מה שאת כותבת על בודי שופ...
    הגרלה ממש נהדרת, פיצ'ה מקסימה ! באמת מוצרים אחד אחד - הפלטה של עופרה והמברשות במיוחד ! ♥
    ביצעתי את כל השלבים, כולל שלבי הבונוס, ונכנסתי בתוסף. הולכת לשתף כל יום, הלוואי...
    תודה רבה ♥

    השבמחק
  17. כמה שאני שמחה שסקרת את הקרם הזה! הוא תפס את עיני אצל גלוסברי, אבל את אחות לעור המעורב ככה שאני מרגישה בטוחה יותר בכל הנוגע לטיפוח העור :) אני חושבת שהוא יהיה הקרם הבא שארכוש (אחרי שאסיים את השלושה שפתוחים + השלושה שסגורים...)
    באותו הקשר, לגבי דברים שאשמח לראות בבלוג - אני מאוד אוהבת סיקור של מוצרי טיפוח. כל כך קשה למצוא בלוגריות עם אותו סוג עור כמו שלך, ובשעה שאיפור זה משהו שיכול לעבוד על הרבה אנשים - בטיפוח הפנים לא משחקים...
    וכמובן - הגרלה נהדרת!

    השבמחק
  18. אני כל כך רוצה כבר לבקר בחנות של בודי שופ!! הייתי לפני שבועיים ברוסיה ונמל תעופה של מוסקבה היה איזה משהו שלהם ולא הספקתי לבדוק :((( הגרלה נהדרת ! יום טוב 💛

    השבמחק
  19. כל כך אוהבת את הבלוג ומודה שרק עכשיו גיליתי את הפייסבוק לא ידעתי על קיומו ..לא יודעת גם למה לא בדקתי בבלוג אם יש פייס חח �� ...
    אני עוקבת אחריו בbloglovin' ...גיליתי שם כל כך הרבה בלוגים של ישראלים אז אני קוראת המון פוסטים לאחור ...
    ממש אוהבת את הפוסט האחרון של הלקים ועל ג'ייד שעשית פעם !
    אשמח שתעשי פוסטים על טיפוח העור והפנים איך לשמור על הפנים ומה את ממליצה להשתמש לניקוי האיפור וקרמים לטיפוח וכל השאר גם ♡
    והגרלה מושלמת!!!! ♡☆ בהצלחה ;)

    השבמחק
  20. אוהבת מאוד את הבלוג וכל מה שאת מפרסמת לימור

    השבמחק
  21. יאמי ! ניחוח מנגו :) אוהבת את הפטל.. לא ניסיתי עדיין את המנגו.. יתוקן בפעם הבאה ;)

    השבמחק
  22. הגרלה מקסימה.
    אני חדשה בבלוג ובינתים נראה שמאוד נחמד פה. :)

    (Amelia.Earhart)

    השבמחק
  23. אשמח לראות סקירה על מוצרי שיער מומלצים

    השבמחק
  24. אני אשמח לשמוע עוד סריקות של חברות הפארם

    השבמחק
  25. גם אני משתמשת בקרם של וישי האידיאלייה הוא מעולה אשמח לעוד פוסטים של טיפוח .הגרלה כלבבי אשמח להשתתף

    השבמחק
  26. אחת ההגרלות השוות!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...