Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 20 במאי 2017

שמרנות איפורית

איפור, מה תפקידו ולמה אנחנו משתמשות בו? התשובות לכך מגוונות. חלק מהנשים יעידו כי איפור מאפשר להן לבטא את עצמן ואת היצירתיות שבהן. אחרות יעידו כי הן משתמשות בו בכדי להסוות ולטשטש פגמים ובכדי להדגיש את מה שראוי להדגיש. אבל אם נלך קצת יותר רחוק, לתעשיית הקולנוע למשל, נחשף לעולם שלם של איפור שכמעט ואינו נוגע לנו (טוב, אולי אחת לשנה, בפורים, אנחנו חושבות טיפה על עולם זה).
עם איפור אפשר לעשות הכל. בא לך להיראות כזומבי? לכי על זה. התעוררת עם חשק למראה בובתי? מייקאפ בהיר ואיפור מגדיל עיניים ואת שם. איפור אפקטים הוא עולם ומלואו. זהו עולם בו הדמיון שולט, ואין דבר בלתי אפשרי (גם אם לצורך כך יש להקצות 5 שעות עבודה על איפור מדי יום).
רובנו צרכניות איפור אך אנחנו משתמשות בו לרוב באותה תצורה, בעיקר כי אנחנו מורגלות לכך וכבר יודעות את הסגנון שלנו. ועל אף שרובנו נכנסות לאותו שטאנצ׳, אחת לכמה זמן מגיעים מוצרי איפור שהם מעבר לאזור הנוחות שלנו, ועליהם מבוסס הפוסט הבא.



הפעם החלטתי לצאת מאזור הנוחות שלי, ולעסוק במספר מוצרי איפור בגוונים שממש לא שגרתיים עבורי, תוך כדי תהיה פילוסופית עמוקה - האם אצליח לצאת מאזור הנוחות שלי ולאזור את האומץ לשימוש במוצרים אלו.

בעברי אהבתי מסקרות צבעוניות. אלו דאגו להוסיף נגיעת צבע עדינה לאיפור מעושן, ואני נהנתי מהשימוש בהן. היו ברשותי מסקרות סגולות, כחולות, טורקיזיות וירוקות, אך מסקרה צהובה מעולם לא הייתה לי.
והנה, לרגל השקת קולקציית Work It Out של מאק, הגיעה אליי אחת כזו.
אפתח ואומר שהקולקצייה מבוססת על צבעים סופר נועזים שכיף לראות, אך הם מאתגרים לשימוש.


המסקרה Energized היא מסקרה בגוון צהוב עז. חובבת צהוב אנוכי, אבל מודה שקצת מוזר לי לראות אותו על ריסיי.
ניסיתי ליצור מראה איפור לביש עם המסקרה, אך אני לא בטוחה שהוא באמת לביש... התוצאה לפניכן ואני עדיין מתלבטת לגביה (אנא התעלמו מריסיי העליוניים... ניסיתי להניח עליהן את המסקרה הצהובה, וכשלא אהבתי את התוצאה, הוספתי מסקרה שחורה... מה שיצר פיאסקו עכבישי):


בדומה לשאר המסקרות מסדרת In Extra Dimension, גם זו מצויידת בפורמולה טובה ומברשת סיליקונית נוחה לשימוש. בשימושים הראשונים היא רטובה מדי, אך בחלוף מספר שימושים היא מתאזנת ומאפשרת מריחה נוחה וקלה.
המסקרה צובעת את הריסים בגוון צהוב בוהק, ולא מפספסת אף ריס. ניסיתי להניחה את הריסים התחתוניים, אך התוצאה הייתה די חולנית.


אם אתן חושקות במוצרים צבעוניים לא שגרתיים, הקולקציה הזו היא עבורכן.
מחיר המסקרה עומד על 123 שקלים וניתן להשיגה בחנויות מאק ובאתר האינטרנט של החברה.

קולקציית הטרולים (Good Luck Trolls) שהושקה שנה שעברה הציעה לנו מספר מוצרים אפיס׳לה הזויים, כדוגמאת השפתון Can't Be Tamed אותו סקרתי כאן.


מדובר על שפתון בגוון צהוב נזלתי שקפקף שלא ממש מצאתי לו שימוש. בניגוד למסקרה הצהובה שתתאים למאפרים ואנשים יצירתיים, השפתון הזה הוא פשוט... לא שימושי.
נכון, מדובר על מוצר שבעתיד כנראה יהיה פריט אספנות, אך לא ממש ברור לי מה עמד מאחורי רקיחת צבע מוזר שכזה.
לדעתי, ניסו לעשות פה גימיק שממש לא צלח. אחסוך מכן סווטצ׳ שלו על השפתיים (הוא זמין כאן למעוניינות), אך תסמכו עליי, הוא פשוט לא.

נשאר עוד רגע במאק, והפעם ניגע בשפתון מהקולקציה הקבועה (שיתכן כי חלקכן יסכימו להסתובב עימו בפהרסיה).


 Fuchsia Flicker מסדרת שפתוני Retro Matte הוא שפתון בגוון ורוד ניאוני. ראשית, מדובר על שפתון מסדרת Retro Matte, סדרת השפתונים הנוזליים של מאק. השפתון שייך להשקות הראשוניות של השפתונים הללו, ולדעתי, מאז שהוא הגיח לאוויר העולם, פורמולת השפתונים שופרה. בכל מקרה, הוא הופך כל זוג שפתיים רענן למדבר סהרה ועל הדרך צובע אותן בגוון סופר ורוד שאי אפשר לפספס. אה, כן, הוא נהנה ממריחה לא אחידה שמשאירה סימנים לא מחמיאים על השפתיים.
ברור לי שיש נשים שאוהבות שפתונים בולטים (גם אני כזו) ובנות שאוהבות שפתונים ורודים (פחות הסגנון שלי), אבל הוא סופר מוגזם לדעתי וממש לא מחמיא לי.


115 שקלים ברשת חנויות מאק או באתר החברה.

שפתון בגוון הזוי נוסף שיש ברשותי שייך לרשת עפרה. Maui הינו שפתון בגוון טורקיז, והוא חלק מקולקציית Halloween של עפרה. שלא תבינו לא נכון, הגוון שלו מהפנט, כצללית...
נכון, מדובר על קולקציה המוקדשת לחג המבוסס על תחפושות, אבל רובנו יעדיפו לא לבזבז 97 שקלים על שפתון אותו נלבש אחת לשנה (אלא אם כן אתן הולכות עם גוונים כאלו בשגרה, ואם כן אני מורידה לפניכן את הכובע שכן אתן הרבה יותר מגניבות ממני).


הפורמולה של השפתון אינה חפה מבאגים, שכן היא לא אטומה דיה. כאשר מוסיפים שכבה נוספת, ניתן להבחין בסימני המריחה. אפשר להתמודד עם הפורמולה, אך תצטרכו לכך סבלנות. אני ממליצה להתחיל עם שכבה דקה, להמתין שהיא תתייבש היטב ולהוסיף שכבה נוספת בעדינות בכדי למנוע את סימני המריחה. עמידותו גבוהה, והוא יעניק לכן שפתיים טורקיזיות לשעות ארוכות.


אם הוא עושה לכן את זה, תוכלו לרכושו באתר גילטי שם מחירו עומד על 97 שקלים.

כפי בודאי הבנתן עד כה, בעוד שאני רואה את עצמי כליברלית בכל הנוגע לאיפור, אני לא ממש כזו. נכון, אני מסוגלת להסתובב עם צלליות זרחניות ושפתיים כתומות, אבל ברגע שיוצאים מפלטת הגוונים הרגילה ״באיפור״, אני תופסת רגליים קרות ועושה אחורה פנה.
ובעוד שבאיפור אני די קונבנציונלית, כשזה מגיע ללקים, אין לי מעצורים...
אני חושבת שהלק הכי זועק שיש ברשותי הוא 822 מבית Dance Legend, לק בגוון צהוב זוהר (ממש כמו אפוד הרכב).
קניתי אותו בקיץ שעבר, והסתובבתי איתו לא מעט, דבר שיצר לא מעט תהיות בקרב הסביבה והניב המון פידבקים (חיוביים ושליליים כאחד).
לדעתי, מדובר על גוון מהפנט, נהדר לקיץ וכזה שאי אפשר להישאר אדישים אליו.
מה דעתכן? הייתן הולכות איתו?


נרכש באתר Charme, אתר רוסי שבזמנו שלח את מוצריו ארצה במחירים הגיוניים. מאז, מחיר השילוח עלה והתקשורת המאתגרת מול האתר (רוסית, ותודה לגוגל טרנסלייט) הפכו את כל העסק ןמתאגר ולא משתלם.

ולקינוח, הרי לכן מוצר שהיו לו את כל המאפיינים לקראש היסטרי, והוא הפך לכישלון מפואר (לפחות עבורי).
Over The Moon הינו היילייטר דאוכרומי מבית היוצר של קולור פופ.


מדובר על היילייטר רך המשלב בתוכו גריסי שימרים בגוונים הסגול, ורוד בכחול. על הנייר נראה כי מדובר על מוצר מושלם עבורי, הוא נוצץ, הוא דאוכרומי והוא נראה יאמי בתמונות.
אבל בפועל, מדובר על היילייטר צ׳אנקי שבמקום ליצור הארה דאוכרומית מרומזת, מעמיס על פני גליטרים מוגזמים ומצליח ליצור מראה גבשושי, נוצץ ובעיקר לא מחמיא.


לאור ניסיוני עם ההיילייטרים של קולור פופ ונוכח מה שקראתי עליהם ברשת, אני למדה כי אין אחידות בין הפורמולות בין ההיילייטרים השונים. בעוד שיש כאלו שנהנים מפורמולה סבירה ונוחה לעבודה, אחרים, כדוגמאת Over The Moon יגרמו לכן ליהראות כאילו טבלתן את פרצופכן בקערת גליטרים. אני כנראה אעביר אותו הלאה, כי יש לי מספיק צלליות שעושות את מה שהוא עושה.
אם בכל זאת בא לכן לנסות, 6$ באתר קולור פופ.

קצת סווטצ׳ים של החברה:


והרי לכן טעימה ממספר מוצרים שעבורי הם טו מאצ׳. זה המקום שלכן לספר לי מה הגבולות האיפוריים שלכן.
ועד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ׳ה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...