Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 17 באפריל 2017

Ofra X Nikkietutorials Review || סקירת קיט עפרה בשיתוף ניקי טוטוריאלז

אוי ניקי, ניקי... הסיפור שלנו התחיל לפני מספר שנים.
הוד בלודונתך ואנוכי נפגשנו כמעט מדי ערב, כאשר פרצופך צץ במסכי וכל צפייה בך לימדה אותי טריק איפור נוסף שלא הכרתי.
מאז, חלפו אינספור היילייטרים בנהר ומשהו בתקשורת בינינו הפסיק לעבוד.
לאט לאט הרגשתי שבמקום לצפות באישה מלאת כשרון, אני צופה במישהי שקצת הלכה לאיבוד בדרך, בין הריטוש המוגזם לאפילייאט האובססיבי.
עכשיו, כבלוגרית אני בהחלט מכבדת את ההחלטה ליצור כסף מהתוכן שאנחנו מייצרות, אבל כצופה, כשמאכילים אותי עם כפית בכוח בקישורים ממומנים, אני לא מצליחה לבלוע את הפתיון ומשהו עולה לי.
קשה לי לצפות בתמונות המרוטשות שמציגות מצג שווא בנוגע לחזות החיצונית של ניקי... אני מעדיפה לראות את התוצאה כפי שהיא, גם אם אינה מושלמת (הרי אף אחת מאיתנו לא מושלמת).
ועל אף כל האמור לעיל, ניקי היא אחת הבנות המוכשרות שיש ליוטיוב להציע. היא מוכשרת כשד, יודעת ליצור מראות איפור סופר יצירתיים ובעלת ידי זהב.
כמובן ששיתוף פעולה לבין חברת עפרה היה עניין של זמן, ולאחרונה ניקי דיווחה שהשת״פ בינהם חי ונושם, ומגיע במארז גליטרי על טהרת הרוז גולד.



אין מה לומר, מחשבה רבה הושקעה באריזת המוצר. ארבעת המוצרים ספונים יחדיו במארז יוקרתי בגווני הרוז גולד, והמכסה מעוטר בגליטרים זהובים. בחלקו התחתון של המכסה נכתב באותיות קידוש רוז גולד Ofra X Nikkietutorials והסט כולו מהווה מעמד יוקרתי לשידת האיפור.


בדר״כ, אני ממש אוהבת להעיף אריזות גדולות. אני שונאת לאגור אותן, ונוכחותן גורמת לי אי נוחות. אני יודעת שזה נשמע קצת מוזר (בכל זאת, כמויות האיפור שלי מעידות אחרת), אבל אני שונאת לאגור דברים. והנה, את האריזה הזו אני ממש לא רוצה להעיף... בנתיים היא מונחת על השידה שלי ואני משתמשת בה כפריט דקורטיבי.


אז מה בעצם מציע לנו המארז? היילייטר בעל שלושה גוונים בעיצוב השמש האופייני לעפרה ושלושה שפתונים. ניקי סיפרה כי המחשבה מאחורי המארז הייתה ליצור סט כזה שיתאים לכל גווני העור. לכן, ההיילייטר מגיע בשלושה גוונים (לעור בהיר, בינוני וכהה) ובסט שלושה שפתונים ״המתאימים״ למנעד רחב של גווני עור (ממש כמו ההיילייטר).


Everglow הינו שימר משגע שרוב השימרים שברשותי מחווירים לידו... הוא רווי בפיגמנט, וכל מגע של האצבע או מברשת בו, אוסף אבקת פיות שמצליחה להאיר גם את העור העייף והאפרורי ביותר.
בפלטת השימר תמצאו שלושה גוונים: גוון שמפניה בוהק, גוון זהוב מחמיא וגוון קרמלי מהפנט.


בעוד ששני הגוונים הבהירים משתלבים נהדר עם עורי הבהיר, הגוון הכהה אינו משמש אותי להארה. אבל, מפאת היותו סופר פיגמנטי, אני אוהבת להשתמש בו כצללית. אני מניחה אותו באמצעות מברשת רחבה ושטוחה בטפיחות על העפעף, וכשממש בא לי להעצים את האפקט, אני משתמשת בפיקס פלוס של מאק.


אין מה לומר, בכל הנוגע להיילייטרים, עפרה מספקים את הסחורה (רודיאו דרייב, בליספולבוורלי הילס...). גם ״אוורגלואו״, בדומה לאחיו, מספק הארה נהדרת במינימום חומר ואני מאמינה שמכורות ההייליטריים לא יפסחו עליו, אך בכדי להשיגו תצטרכו להתחדש גם בשלושה שפתונים.

לנוחיותכן, סווטצ׳ים של אוורגלואו לצד ההילייטרים רודיאו דרייב ובליספול של עפרה. כפי שמיד תראו, השימר הזהוב באוורגלואו הרבה יותר זהוב מרודיאו דרייב (מודה, הופתעתי):



בתמונה הבאה מוצגים סווטצ׳ים של פלטת היהלומים של עפרה. הגוון הכהה ב״אוורגלו״ נמצא איפושהו בין Gold Rush ל - Divine. הגוון הבהיר באוורגלואו הרבה יותר פנינתי מ - Plastic, ולגוון הזהוב לא נמצא אח אובד בפלטת היהלומים (לסקירת פלטת היהלומים הקליקו כאן).


ולפני שנתקדם, לנוחיותכן הוספתי תמונת סווטצ׳ים של פלטת ״בוורלי הילס״ של עפרה.



לצד ההיילייטר המהפנט מציע הסט גם שלושה שפתונים מסקרנים שרקחה גברת ניקי יחד עם עפרה. השפתונים די משקפים את הבחירות של ניקי, ולכן תמצאו שם ניוד ורדרד, אדום - כתום קורלי בוהק וגוון חום בגימור מטאלי. הבחירה של הגוונים נועזת, וממש לא תתאים לכל אחת, אבל מגיע לניקי ח״ח על כך שבחרה גוונים שמאוד משקפים אותה ולא ניסתה ״לקלוע״ לטעם הרווח בציבור.



Nude Poition - שפתון בגוון ורוד ניודי. ביחס לשאר השפתונים בחבורה הוא די לביש, אך לצערי הגוון אינו מחמיא לעורי הבהיר שכן הוא יוצר מראה נטול שפתיים.



Spell - שפתון בגוון אדום - כתום קורלי, בגימור בוהק. כשהגיע אליי המארז הייתי בטוחה שאני אעוף על הגוון הזה, שכן חובבת שפתונים קורליים אנוכי. בפועל, הוא מוגזם מדי גם בשבילי. בנוסף, הוא אינו אטום בשכבה אחת ובכדי להגיע לגוון מלא יש לחזור על המריחה כמה וכמה פעמים. מכיוון שלא מדובר בשפתון מאט, הוא אינו מתקבע במאה אחוז ולכן כל הוספה של שכבה יוצרת סימני מריחה לא מחמיאים. לקח לי לא מעט זמן למרוח אותו בצורה מספקת בכדי לצלם לבלוג...


הגוון של Spell הזכיר לי את Matte About You של מילאני, והייתי חייבת לבדוק זאת. בפועל, Spell הרבה יותר כתום ממאט אבאוט יו, אבל זה של מילאני יותר לביש (לטעמי) ועולה פחות (לסקירת Matte About You הקליקו כאן).


ולקינוח הכירו את Coven, הגוון היפה ביותר במארז והכי פחות לביש... מדובר על שפתון בגוון שוקולד מטאלי. אני מאוהבת בגוון שלו, אבל אני לא רואה את עצמי מסתובבת איתו בחוץ. הפורמולה שלו מוצלחת, היא רכה, נוחה להנחה, פיגמנטית ואטומה בשכבה אחת. גם הוא, בדומה לאחיו הקורלי, בעל גימור מטאלי ולכן עמידותו איננה היסטרית.
עד שאאזור מספיק אומץ בכדי להתסובב איתו בחוצות העיר על שפתיי, אני משתמשת בו כצללית.


לצערי, שלושת השפתונים אינם שימושיים למתאפרת החובבת, ובנות רבות לא ימצאו שימוש בהם. מה שכן, שלושתם יחד מהווים בסיס לרקיחת גוונים נהדרים. אני אוהבת לערבב את Nude Potion עם שני הגוונים האחרים שבסט ובכך ליצור לי גוונים ייחודיים שאין לאף אחת אחרת. אם אתן ממש בקטע של יצירה, ערבוב של שלושת הגוונים יחדיו יוצר גוון היסטרי (המתכון שלי: כמות יחסית זהה של ״ניוד פושיון״ ושל ״ספל״ עם נגיעה קטנה של ״קובאן״).

ולסיכום, סווטצ׳ים של כל מוצרי הערכה יחדיו:


לסיכום, עיצוב המארז מושלם. השילוב של הנצנצים והרוז גולד הופך את אריזת הקרטון לפריט דוקרטיבי נהדר לשידת האיפור. 2/3 מהגוונים שבהיילייטר שימושיים עבורי (עור בהיר), והפיגמנטיות שלו היסטרית. לצערי, השפתונים מהווים את החוליה החלשה במארז... בין אם מדובר בגוונים בעייתים, ובין אם מדובר בפורמולה פחות מוצלחת מזו שהתרגלנו אליה בעפרה.

הסט נמכר באתר גילטי כמהדורה מוגבלת ומחירו המלא עומד על 320 שקלים. שימו לב, הזנת הקוד Nikkie בעת התשלום, תוריד את מחיר הסט ל - 255 שקלים, דיל משתלם למדי אם אתן אוהבות את השפתונים. לצערי הרב, המוצרים אינם זמינים לרכישה בנפרד, ונמכרים רק קומפלט כסט.

וזה הזמן שלכן לומר את דעתכן על הסט, האם אתן איכשהו קהל היעד שניקי כיוונה אליו?
ועד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ׳ה.

*גילוי נאות - הסט התקבל לסקירה.




3 תגובות:

  1. מסכימה עם תחושותייך לגבי ניקי.. אהבתי אותה מאוד אבל היא התמכרה להתמסחרות מיותרת עם חברות מפוקפקות (כן, מורפי אני מסתכלת עליכם)..
    הסט בהחלט יפהפה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני זוכרת את שיחתנו עליה בהשקה של סינפול (נדמה לי), כמה עפנו עליה.
      מבאס שלכיוון הזה היא הלכה

      מחק
  2. נו שוין, לא ציפיתי ממנה לשום דבר אחר, לטוב ולרע. אני עדיין אוהבת את הכשרון שלה עליו אין עוררין, אבל לגמרי מתחברת למה שכתבת...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...