Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 2 במרץ 2013

הכרות עם חברת Gaya

מוצרים מינרליים. עד כה לא ניסיתי אותם מעולם, ובטח לבטח שלא כתבתי עליהם. לכן, כאשר ניסיתי לראשונה את מוצרי "גאיה" לא בדיוק ידעתי למה לצפות. האם יראו את המייקאפ עליי? מה הסיכוי ששפתון מרכיבים טבעיים בלבד יניב תוצאה הולמת ויהיה דומיננטי על שפתי? שאלות אלו ורבות אחרות עברו בראשי כאשר נכנסתי לחנות "גאיה" שנפתחה לאחרונה קרוב לביתי.
גאיה (שמה של אלת האדמה, ואף של האדמה עצמה במיתולוגיה היוונית) היא יצרנית איפור וטיפוח המגיעה אלינו הישר מאיטליה. החברה פתחה את סניפה הראשון בארץ לפני כשנה בערך, בקריון, ומאז פרשה את זרועותיה למקומות אחרים בארץ.

לאחרונה הוזמנתי להשקת חנות גאיה בקניון הזהב ועצרתי לברר מה העניין. החנות הייתה עמוסה למדי, ובין לבין מצאתי את ורד דוד (המדריכה הראשית של המותג) שתיזזה בין לקוחות החנות (נשים סקרניות, ילדות חסרות מעש שהסתובבו בשעת ההשקה בקניון והחליטו לבדוק מה פשר ההתקהלות סביב "גאיה", וכמה בלוגריות מלאות שאלות) ונדבקתי אליה.
תמונה באדיבות שירי
תוך כדי שיטוט בחנות פגשתי לראשונה את ליין מוצרי הטיפוח של החברה. בין השאר, ניצבו מולי מסיר איפור, חלב פנים, מי פנים ואפילו פריימר להנחה על פרצופנו לפני הכיסוי במייקאפ.
תמונה באדיבות שירי
המוצר שסיקרן אותי יותר מהכל היה המייקאפ המינרלי של החברה.
לפי החברה: "המייקאפ המינרלי מורכב מ-100% מינרלים ואמור לשמש כמייקאפ, כפודרה וכקונסילר (לצד הגנה על העור מפני השמש). מוצרי גאיה אינם מכילים כימיקלים, טלק, שמנים ומשמרים סינטטיים. בנוסף, המייקאפ מכיל חומרים אנטי-דלקתיים, אינו מייבש את העור ואינו גורם לתגובות אלרגיות". 
במהלך ההדגמה בחנות, ורד הניחה את המייקאפ על בסיס פריימר. אני ניסיתי אותו לראשונה ללא בסיס מתחת (לא לחות ולא פריימר) והוא לא ממש נתפס על העור. בניסיון השני, מרחתי קודם שכבה נאה של לחות ורק עליה "דחסתי" את המייקאפ על הפנים. וכאן מגיעה סוגיית ההנחה, בשונה ממייקאפ רגיל שאפשר להניח עם מברשת רגילה, ספוגית בלדינג או (לא אמרתי את זה) עם האצבעות, את המייקאפ הזה צריך להניח עם מברשת צפופה למדי. 
אז איך אני מניחה את המייקאפ? בהתחלה השתמשתי במברשת הקבוקי של גאיה (תכף נגיע גם אליה), אבל כאשר ראיתי שהתוצאה לא מספיק דחוסה לטעמי, עברתי למברשת הBuffing של חברת Real Techniques
בהמלצתה של שירי הורדתי את המכסה השקוף המנוקב ופשוט טבלתי את המברשת בתוך האבקה, עד שהמברשת לבנה. את החומר אני "דוחסת" לעור בתנועות סיבוביות.
מבחינת כיסוי- אפשר לבנות איתו כיסוי בינוני, אבל צריך להיזהר לא ליצור מראה "קייקי". הוא מצליח לטשטש אדמומיות, אבל איננו מסתיר היטב פצעונים. בנוסף המליצו לי להניח אותו כקונסילר בלבד, אך התוצאה לא הייתה לטעמי (הוא עבד לא רע כמקבע לקונסילר נוזלי רגיל).
אני מוכרחה לציין שהמייקאפ לא יתאים לבעלות עור יבש, מכיוון שהוא מדגיש מעט את היובש. הוא ישב טוב על בנות עם עור רגיל-שומני.
מתוך עשרת הגוונים שמציעה החברה, הגוון שהתאים לי הוא גוון מספר 2 (כן, אני בהירה).
בתור אחת שתמיד משתמשת בפודרה מעל המייקאפ, אהבתי את הגימור הסופי שלו על הפנים- מאט.
שני דברים שהטרידו אותי במהלך השימוש- בגלל שזו אבקה, יש לה נטייה ללכלך. כאשר מניחים אותו על כל הפנים, כדאי להיזהר לא לכלכך את החולצה... בנוסף, הוא לא ממש עמיד. בתקופה זו של השנה (סוג של חורף) הוא החזיק מעמד בערך כ4-5 שעות, ולאחר מכן החל להעלם.
בשורה התחתונה- המייקאפ יתאים לאלו מכן שנהנות מעור פנים נקי יחסית, הזקוקות לכיסוי קליל ומתן מראה אחיד יותר לעור (בהנחה ועורכן איננו יבש). אני די סקרנית לראות איך הוא יתמודד עם הלחות של הקיץ (והגברת השומניות בעור הפנים)... אחזור לדווח בימים החמים יותר.
מחיר המייקאפ- 174 שקלים, בעבור 9 גרם (על מבצעים והטבות של הרשת, ומסקנות בנוגע לתמחור- בסוף הפוסט).

כפי שציינתי, את המייקאפ אני מניחה עם מברשת הקבוקי של גאיה. המברשת עצמה די צפופה ונעימה מאוד למגע (נתקלתי בצפופות ממנה). אני מצאתי שהיא מתאימה עבורי להנחת פודרה דחוסה (פודרת אבן).
המברשת סינטטית (בכלל, כל מוצרי גאיה נחשבים "נטולי אכזריות", כלומר לא נוסו על בע"ח), לא נושרת ומתייבשת יחסית במהירות.
תראו את האפרו שלי!
הפייבוריט שלי עד כה מבין המוצרים שניסיתי, הוא סומק האבקה (מינרלי אף הוא). גוון מספר אחת, המתהדר בגווני ורוד ונגיעות כתום- אפרסקי שימרי.
הסומק הפליא אותי בפיגמנטיות שלו- רפרוף קל עם המברשת (מברשת מס' 3 של קרליין) אוספת כמות המספיקה לי ליצירת הסמקה טבעית וזוהרת מעט. קל ליצור איתו מראה של בובת פורצלן (כלומר כתמי סומק בולטים על הלחיים) בגלל הפיגמנטיות הגבוהה שבו. כרגיל, ההמלצה הכי טובה להנחת סומק היא להתחיל עם מעט מאוד, ולהוסיף כל פעם נגיעונת צבע עד לקבלת מראה טבעי.
על העור הלבנבן שלי, מתקבל גוון קצת יותר ורוד מזה שמוצג בתמונות (ניסיתי לתפוס את הגוון המדוייק, אך העקשן הזה לא רצה להצטלם). אני מאמינה שהגוון הזה לא יבלוט על בנות כהות ממני, אבל קחו בחשבון שהוא הבהיר ביותר מתוך ארבעה גוונים... גם נגיעות השימר הן בדיוק במידה הנכונה, ויוצרות גימור די זוהר (לא טו מאצ', בדיוק במידה הנכונה).
מחיר הסומק: 124 שקלים, בעבור 9 גרם.

אחרי שסיימנו לארגן את הפנים, נעבור לשפתיים (צלליות לא יהיו בפוסט הזה, השתמשו בדמיון ושלבו את הגוון החביב עליכן). מתוך 21 הגוונים שהשיקה חברת גאיה לאחרונה,  בחרתי בגוון 513 הקייצי (העין שלי תמיד הולכת לגוונים הבוהקים).
לפי החברה: "השפתונים של חברת גאיה עשירים בשעווה טבעית, ויטמין E, ותמציות פרחי סחלב בעלות ריח מתוק".
הדבר הראשון ששמים לב אליו בעת פתיחת השפתון הוא הריח (מה הוא הזכיר לי? מכירות את מקלוני הגומי האדומים עם המילוי הלבן בפנים? אז אותם...). הניחוח לא ממש דומיננטי, אבל מורגש (אך מתנדף במהירות).
כפי שתוכלו לראות בתמונות הבאות, הגוון שלו נע בין אדום רך לכתום בוהק. הופתעתי לגלות כי כבר בשכבה הראשונה הוא אטום למדי.

קל למרוח אותו (אולי בגלל כל הרכיבים שציינתי מעלה?) ובשכבה אחת מקבלים גוון אטום ודומיננטי עם גימור בוהק.
כמו כל שפתון לחותי, גם הפעם העמידות לא ניצבת בראש יתרונות השפתון. ללא שתיה או אכילה הוא מחזיק מעמד בערך שעתיים- שלוש, אבל כאשר הוא פוגש בקבוק/מזלג/כפית הוא מעדיף לחבור אליו ולא להישאר על השפתיים...

בחנות נתתי מבט חטוף לכיוון הגוונים המוצעים למכירה (כאמור, 21 במספר), ויש כמה שבהחלט הצליחו ללכוד את עיני.
אם אתן מחפשות שפתון עשיר ואטום (במיוחד אם אתן סובלות משפתיים יבשות ומרגישות שרוב השפתונים הצבעוניים ידגישו את היובש), נסו לבחון את סדרת השפתונים הנ"ל.

ציינתי כבר כמה פעמים בעבר, שגלוסים הם לא כוס התה שלי. בתאוריה, גלוס הוא הטאצ' אפ הסופי לכל איפור (מה יותר מושך את העין משפתיים בוהקות במידה הנכונה?). בפועל, שפתונים נוטים למשוך אליהם שיער כמו מגנט, נעלמים בקלות ובכלליות יוצרים תחושת דביקות בשפתיים... יש נשים שממש אוהבת את המראה ומוכנות להתעלם מהדבקת השיער על השפתיים, אני פחות מתחברת לזה.
גאיה מציעה לכל אחת להרכיב את הגלוס שלה- Do it yourself (איקאה סטייל!). מה הכוונה? הגלוס עצמו שקוף, ועל הקונה לבחור את גוון הצללית אותו היא רוצה לערבב לתוך הנוזל הצמיגי (גלוס כחול? לכו על זה! בא לכן גלוס ירוק- תשלחו לי תמונה!).
ובכן, על אף שהוא יחסית פחות דביק מגלוסים אחרים שניסיתי, זה עדיין לא זה. 
אני מודה, אני אוהבת את מראה הגלוס עליי (בסווטצ' מטה). הוא נותן לשפתיים גימור גלוסי ובוהק, עם נגיעות עדינות מאוד של שימר (גם את זה המצלמה לא ממש תפסה). אבל פרט לצילומים עבור הבלוג, או לאירועים מיוחדים- אני לא מסתובבת עם גלוס.
אם אתן בנות של גלוס, הרעיון לערבב לעצמכן את הגוון מושך למדי (תמיד אפשר להוסיף עוד צללית ליצירת פיגמנט דומיננטי יותר).
בחרו גוון וערבבו לגלוס!

מחיר:99 שקלים, בעבור 8 מ"ל.

ונעבור לשלב הסיכומים:
*החנות בראשון (וגם החנות בקניון רחובות שביקרתי בה לא מזמן) מוארות ומזמינות. המוצרים מוצגים לעיני כל, אפשר לנסות את המוצרים וקל לבחון את המוצרים ואת הגוונים הקיימים ברשת.
*מכסי הסומק והמייקאפ עשויים מעץ (עם הטבעה של סמל הרשת בזהב). תוספת העץ בהחלט מרעננת ושונה משאר מוצרי הקוסמטיקה שנתקלתי בהם עד כה, אך התוספת הזו יוצרת אריזה גדולה וכבדה יחסית. אריזות הסומק והמייקאפ תופסות הרבה מקום בשידת האיפור... אני בטוחה שיהיה קשה לשנות את גודל הקופסאות, אבל מה שגורם להן לשקול כך הוא המכסה... אני מחזיקה אותן אחת על השניה, אבל בבקרים, כאשר אני ממהרת אני די מתבאסת לגלות שדווקא המייקאפ (אותו אני מניחה קודם) נמצא מתחת לסומק...
*עניין המחירים- המחירים אינם זולים, ודי דומים למחירים המוצעים ללקוחה בחנויות האיפור המקצועי הרגילות (ללא הנחת מאפר). מה מציעה החברה? כרטיס חבר בעלות של 99 שקלים, המקנה ללקוחה הנחה של 20% בכל קניה. בנוסף, על כל קניה ב-400 ש"ח תקבל הלקוחה כרטיס חבר (עם כל ההנחות הכרוכות בכך).
נכון, המחירים לא מעודדים את רובנו לעשות קניה אימפולסיבית ולא מתוכננת, אבל עבור אלו המחפשות מוצרים טבעיים, המובססים על מוצרים מינרליים- הרי לכן אלטרנטיבה ראויה שאפשר להשיג ולנסות ממש כאן, מבלי להחתים דרכון או לערב את הפייפאל.

איפה אפשר למצוא את חנויות גאיה?  קניון "עיר ימים" בנתניה, קריון, מתחם G כפ"ס, קניון הנגב, קניון רחובות, קניון הזהב, דיזנגוף סנטר וקניון רננים.

פרטים נוספים על החברה והמוצרים תוכלו למצוא באתר החברה, ובדף הפייס של גאיה.
כמו כן, לקריאת דעות נוספות על המוצרים, בקרו בבלוג של שירי ושחר...

אני יודעת שהתנצלתי רבות בעבר, אבל כפי ששמתן לב הנוכחות שלי בבלוג, בפייס וברשת בכלל פחתה מאוד בחודש האחרון. האשמה מוטלת על תקופת המבחנים שהרחיקה אותי מהמחשב כל עוד לא השתמשתי בו לצורכי לימודים. אני ממש מקווה שבזמן הקרוב אחזור לעצמי (בכל זאת, לצד מועדי ה-ב' מתחיל לו סימסטר חדש ואני צריכה להתרגל לתקשורת עם בני אדם שלא כרוכה בפתירת תרגילים והסברים על איך פותרים מה)... מקווה לחזור לעצמי ולכאן בהקדם!
ובנימה אופטימית זו- אאחל לכולן המשך סופ"ש מעולה.

*גילוי נאות- הוזמנתי להשקת חנות גאיה בקניון הזהב, וקיבלתי את המוצרים המוצגים כאן לסקירה.

26 תגובות:

  1. לא מדקדקת במינרלי כמו במסקרן ונראה טוב. החנות בדיזינגוף מעניינת מבחוץ, טרם הספיקותי להיכנס. מה המחיר של הקבוקי? נראית מעולה.
    הבחירה של השפתון מעולה והיות ומכירה אני את מראה פנייך הנאות, מתאים לך בול

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מבינה את היתרונות, אבל קשה לי להאמין שאעבור למינרלי נטו...
      מחיר המברשת עומד על 179 שקלים...
      הוא יחמיא גם לך, ולשיערך הבלונדיני:)

      מחק
  2. עוד לא יצא לי לנסות איפור מינראלי, אבל נשמע מעניין.
    מה שכן - אני לא כל כך אוהבת מייקאפים במרקם אבקתי, אז כנראה שגם גורלו של מייקאפ כזה יהיה דומה.
    השפתון ממש יפה! ואני חולקת איתך את דעתך על גלוסים :) מה שכן - הרעיון של להכין גלוס בגוון לבחירתך אדיר לחלוטין! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לזה צד נחמד למדי, מודה.
      אני חושבת שרוב הבנות יסכימו איתך לגבי המייקאפ, אבל בסופו של דבר- מגוון זו ברכה, לא?
      בקרוב כולנו נתחיל לרקוח גלוסים בבית:)

      מחק
  3. הסומק נראה בגוון המושלם ביותר שראיתי לאחרונה, מן הכלאה בין ורוד לפיצ'. אני כל מה שלא פשוט לא ייכנס לרוטינה שלי, ונשמע עם המייקאפ הזה קצת מסובך...

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק! מעין ורוד פיצ'י כזה שממש מחמיא ללבנות עור כמונו:)
      חחח מבינה את ההרגשה, בדר"כ אני כך- מדי פעם יש לי רצון למעבר.

      מחק
  4. מאוד אוהבת את המייק אפ ואת המברשת, ואת הסומק "סימנתי" לי כבר בעבר כמשהו שאני רוצה, אחרי הפוסט שלך נראה לי שבהחלט הגיע הזמן שלו עבורי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הופתעתי לטובה! הסומק ממש הרשים אותי מכל הבחינות.
      תזהרי להיכנס לחנות, אני לא אחראית לנזק באשראי:)

      מחק
  5. דווקא הפוסט שלך גרם לסקרנות שלי מהמותג להרגע קצת, כולם היללו את המייקאפ ואפילו שאני לא אוהבת אבקות שקלתי לנסות. אבל עמידות של 4 שעות בחורף?! לא תודה...
    הדבר היחיד שעשה לי עיניים בפוסט זה השפתון, נשמע טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. מייקאפ אבקה הוא בהחלט בעייתי, ואם את לא חובבת אבקות אז לא כי זה לא יעבוד בינכם.
      יש להם כמה גוונים בשפתונים שפשוט קשה לומר להם לא.

      מחק
  6. כהרגלך בקודש, הפוסט מקיף, יסודי ומושקע!
    כל מה שאנחנו רוצות וצריכות לדעת יש פה!!
    את אלופה. כבר אמרתי?!?!!!
    השפתון נראה מהממם. הצבע מאוד יפה ועל השפתיים המקסימות שלך הוא ממש עושה חשק :-) וגם הסומק. אהבתי מאוד את הגוון שלו!!!
    נשיקות יפתי ותמשיכי להחכים אותנו עם הפוסטים הנהדרים שלך!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני משתדלת לא לפספס כלום (ותמיד פנויה לשאלות) :)
      על אף הבדלי הצבע בינינו, אני בטוחה שהשפתון יהיה מושלם עלייך.
      תודה רבה יקירתי על כל התגובות, הן מחממות את הלב.

      מחק
  7. הכי אהבתי את הסומק, יש לו גוון מהמם! חבל שהמייקאפ לא יותר עמיד:/

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת מושלם, בכל פעם שאני איתו שואלים אותי עליו:)

      מחק
  8. עדיין לא ניסיתי איפור מינרלי.
    מודה שהמייק אפים והפוד'רות בתפזורת בכלל לא עושים לי את זה, בעיקר בגלל ההנחה המסורבלת והמלכלכת.
    השפתון מהמם והעיצוב שלו מאוד מוצלח בעיני, אהבתי את הפיגמנט!
    גם אני מתרחקת מגלוסים כבר תקופה ארוכה, מעדיפה שפתונים, עם עדיפות לעמידים יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. איכשהו הטרנד המינרלי לא תופס חזק בארץ, וקצת חבל לי... מקווה שזה ישתנה.
      השפתון מוצלח ממש, מכל הבחינות!

      מחק
  9. חייבת לציין שהמותג הזה לא מושך אותי. יש להם סניף בקניון ה"ביתי" שלי, ולא נכנסתי אליו אפילו פעם אחת....
    מוצרים מינרלים הם קצת התעסקות, זה לא בשביל הפיוזים הקצרים שלי להתחיל לערבב גלוסים...

    השבמחק
    תשובות
    1. העיצוב של החנות שלהם תמיד סיקרן אותי, אבל לרוב אין לי סבלנות אז אני נמנעת ממקומות חדשים.
      את עם הפיוזים שלך באמת צריכה להתרחק מזה, אחרת יעופו פה גלוסים!

      מחק
  10. נתקלתי במותג כמה פ עמים בג'י בכפס שבו אני מבקרת לעיתים יחסית קרובות עם חברה. טרנד המירלי לא מושך אותי מלבד אם מדובר עח צלליות צבעוניות :-) מודה מודה..
    מייקאפ מינרלי נשמע לי לא פרקטי בעליל.. אשרי מי שזה עובד לה..
    הסומק מקסים! השפתון נראה חביב.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש שם כמה צלליות צבעוניות שאת תאהבי (שחר התלהבה, והיא הקנה מידה שלי)
      אני מקנאה במי שזה עובד עליה, העור שלה כנראה מושלם בכל מקרה!

      מחק
  11. ניסיתי כמה מוצרים של החברה, ואני עדיין קצת בדילמה לגביה... יש להם דברים יותר טובים ודברים פחות טובים.
    אני אוהבת מאוד את המייקאפ שלהם, אבל האריזה שלו כ"כ מסורבלת ומלכלכת... נראה לי שאני גם אסיר את המסננת השקופה, אולי זה יקל עלי לעבוד איתו

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך, קראתי כמה ביקורות מעורבות.
      אני מאמינה שזה ממש תלוי מוצר וכמה שהוא יכול לתת מענה למוצר לא מינרלי...
      זה יקל עלייך, עם המסננת לוקח יותר מדי זמן להוציא מספיק חומר לכל העור.

      מחק
  12. התאימו לי מייקאפ גוון 3, גם אני בהירה, אבל עם יותר נטיה לגוון ניוד ואדמומיות מאשר לובן בוהק. סומק 3, בדיוק מאותן סיבות שציינתי לפני כן, שהגוונים הורודים הינם בגדר אסון לפנים שלי בגלל האדמומיות. מאחר שהתרשמתי בכל זאת, מהחוסר ברק, והתאמת הגוון של המייקאפ וסומק שהם נראים ממש כמו טבעיים וגם הקבובי הרשימה אותי, החלטתי לקנות הכל ובמסגרת הזאת גם צירפו אותי כחלק מחבילת העסקה, שהיה מבצע על מארז של כל המוצרים שלקחתי כולל מועדון. לאחר מכן חזרתי לקנות את השפתון המהמם בדיוק באותו הגוון שברשותך. המייקאפ מצריך עבודת שכבות לא מעטה, כי להסתיר אדמויות ופיגמנציה שנוצרת מסבוראה ופצעים, זאת משימה לא אפשרית למוצרים שהם לא נוזליים או דחוסים, שגם איתם צריך לעבוד על בניית שכבות, שהעור רוצה לעשות דווקא. את הסומק אהבתי, אם כי לא להיט מבחינתי, אני יותר נוח לי לעבוד עם חומרים דחוסים, למעט פודרה שלא משנה לי אבקה או דחוס. החורים הקטנים והמכסה עץ הענק של המייקאפ, אכן מעקבים ועושים את החיים קשים. את השילוב של השפתון והסומק אהבתי, כי זה נותן חיות לפנים.

    השבמחק
  13. ביג ליייקקקקקקקק
    ברצוני להוסיף
    נשמח עם תפחיתו קצת במחירי המוצרים,כי לא כולם שוחים סביב כסף
    תודה!!!!!!!!

    השבמחק
  14. כתבה מעולה תודה רבה על ההשקעה!

    השבמחק
  15. אחלה כתבה, עוזר לי מאוד כשאסיים לאפות עם חומרי גלם לאפייה וארצה לצאת לערב שקט בחוץ עם החברות

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...