Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 20 בינואר 2015

Essence- הסטנד החדש בשכונה

קשה היה לפספס את ההיסטריה שהתעוררה ברשת ביממה האחרונה לאחר נחיתתו של מותג Essence בארץ.
תמונות של סטנדים כאחרי מלחמה, שרשורים אינסופיים עם  השאלה המתבקשת "איפה ניתן להשיג" וסקרנות רבה לגבי המוצרים של המותג הגרמני שהפציע השבוע בארץ.
אישית, עוד לא יצא לי להתקל במוצרים בארץ, אבל יש לי כמה המלצות (והשמצות) על מוצרים שרכשתי בעבר בחו"ל, כך שאני מקווה לתת מעט כיוון לאלו מבינכן שעומדות כרגע (או יעמדו) מול הסטנד ומתלבטות היכן להתחיל.

Essence- חברה גרמנית המציעה לנו שלל מוצרי איפור צבעוניים במחירים מצחיקים, ועל הדרך חברותית גם לבעלי החיים (היא מתגאה בהיותה "נטולת אכזריות", כלומר לא מבצעת ניסויים בבע"ח). עד כה, נאלצנו לטוס לחו"ל כדי להשיג את מוצרי החברה, או לבקש ממישהו שטס לחו"ל שיחפש עבורינו את המוצרים הנכספים (ד"א, אפשר להזמינם מהאתר Kosmetik4less), אבל כאמור- לא עוד! מעתה נוכל למצוא את המוצרים בסופר פארם בעבור שקל ישראלי.

אז מה לקנות?
כמו כל חברה, ל-Essence יש מוצרים מוצלחים, וכאלו שקצת פחות. יש לא מעט סקירות של המוצרים ברשת, ולכן אמליץ לכן בחום לערוך גיגול קטן על המוצר בו אתן חושקות (במיוחד עכשיו, שהכל כ"כ נגיש וקל להעמיס מוצרים שאנחנו לא צריכות, או כאלו שהביקורות לא מהללות ובהמשך נצטער על רכישתם, גם אם עלו לנו מעט). כמו כן, אל תיסחפו אחר ההמון ותחשבו מה חסר לכן. אם כרגע יש לכן 4 מסקרות פתוחות, חבל לקנות אחת נוספת (המותג הגיע בשאיפה להישאר, לא? אז תחזרו אליו בעוד כמה חודשים).

אל תפספסו את טיפות ייבוש הלק של החברה! Essence- Nail Art Express Day Drops הן טיפות הקסם שלי. את הטיפות יש להניח (באמצעות טפטפת) על המניקור שעשיתן זה עתה ולהמתין מס' דקות. הן מאיצות את תהליך ייבוש הלק (אני משתמשת בהן במקום מייבש) מבלי לחרב את המניקור החדש שעל ציפורניכן (הן שימושיות מאוד לאלו מכן שעושות נייל-ארטים, שכן מברשות של מייבשי לקים נוטות למרוח את העיצוב אם לא מחכים מספיק שהעיצוב יתייבש).
אני כבר לקראת סיום הבקבוק הראשון שלי, ושבוע שעבר בדיוק הביאו לי בקבוק נוסף... 
למיטב זכרוני מחיר בקבוק נע בין 2-3 יורו. סקרנית לדעת מה יהיה מחירו בארץ.
לקים! 
נקודת החולשה שלי... הלקים של אסנס תומחרו באירופה במחיר של 1.99 יורו ליחידה.. וכחובבת לקים מושבעות היה לי מאוד קשה לא להעמיס את כל הסטנד.  
יש להם מבחר רחב של גוונים וגימורים, וקל ללכת לאיבוד במבחר העצום. המברשת שלהם רחבה, והפורמולה נוחה למריחה. בכל הלקים שניסיתי עד כה, נדרשו 2 שכבות כדי להגיע לאטימות מלאה.
מבחינת עמידות- העמידות שלהם לא ממש גבוהה עליי, ולק מחזיק בממוצע יומיים (מבחינתי זה בסדר, שכן גם ככה אני מחליפה לק כל יומיים).
הגוונים שיש ברשותי (בתמונה מטה, מימין לשמאל):
That's What I Mint! (מס' 146)- טורקיז ירקרק פסטלי.
You Wow'd Me Again (מס' 195)- לא דאוכרומי בגווני הכחול סגול, עם גימור מטאלי.
It's Raining Men! (מס' 180)- לק כחול עם שימר כחול- סגול.
Miss Universe (מס' 147) - בסיס שחור ובתוכו שימר כחול- מטאלי. המצלמה לא ממש תפסה את הגוון, אבל מדובר בלק סופר מיוחד.
ולצד הכחולים אימצתי עוד שלושה גוונים (בתמונה מטה מימין לשמאל).
Oh My Glitter (מס' 133)- לק בגוון סגול לילך ובתוכו שימר סגול-ורוד.
Time For Romance (מס' 112)- לק בגוון ורוד עתיק (או אולי ורוד מלוכלך?) עם המון שימר וגליטר! ממש חגיגה לעיניים. 
Mister Rusty (מס' 166)- לק בגוון חלודה נוצצת! (פחות הסגנון שלי, אבל יש בו משהו ממש מיוחד לדעתי).

בגיזרת האיפור הספקתי לנסות מס' מוצרים של החברה, ובינתיים לא מצאתי מוצר שאפשר להגדירו כ"מאסט" (שמעתי המלצות רבות על המסקרות שלהם, ובהחלט אחזור לבדוק אותן בהמשך). 

מכיוון שניסיתי רק 3 צלליות של החברה, והסווטצ'תי כמה נוספות (מהצלליות הבודדות, עוד לא יצא לי לנסות סט צלליות) קשה לי להעיד על איכות כלל הצלליות. בנתיים אציין שהן לא ממש אחידות בביצועיהן. חלק מהצלליות נמרחות בקלילות, בעוד אחרות דורשות שכבה נוספת. הצלליות סובלות מ-Fall Out, אבל אני לרוב מאפרת קודם את העיניים כך שזה פחות מפריע לי. 
ללא פריימר עמידותן ממוצעת, אבל כאשר מניחים  אותן מעל פריימר הן נשארות במקום שעות ארוכות.
שלושת הצלליות שברשותי הן: Fox In A Box- צללית בגוון זהוב נחושתי, בגימור מטאלי, שימושית מאוד ומתאימה לאיפור עיניים מעושן על טהרת הגוונים החומים. יש לה פורמולה מעולה, היא רכה מאוד, נמרחת בקלילות ומטשטשת בקלות. אני אוהבת להשתמש בה יחד עם Metropolitan- צללית בגוון חום שבפאן נראית כצללית גליטרית מאוד, אבל בפועל היא לא כזו. היא פחות רכה מ-Fox In A Box ולכן אני משתמשת במברשת צפופה כדי להניחה על העפעף. 
Shrimp Me Up היא צללית בגוון ורוד בוהק, לא בדיוק צבע שאני אוהבת להשתמש בו באיפור עיניים ולכן היא משמשת אותי כסומק. היא שימרית מעט, ומצליחה ליצור מראה מואר וחינני.

את המייקאפ All About Matt! של החברה רכשתי לאחר שקראתי עליו שלל המלצות ברשת. לצערי הגוון שבחרתי התגלה ככהה מדי עבורי, ולכן נאלצתי להעבירו הלאה. לאחר שימוש קצר במייקאפ (השתמשתי בו באחד מימי השבת) גיליתי שהוא מעניק כיסוי בינוני, נוח להנחה ובעל גימור טבעי יחסית (ולא מאט כפי שמובטח). אני מאמינה שארכוש אותו שוב בגוון בהיר יותר בהמשך, ואז אוכל לבחון אותו לעומק.

לעומת זאת, לפעמים נופלים על מוצרים שלא ממש מתאימים לנו. למשל, מסקרת Get Big! Lashes- Volume Curl התגלתה כאכזבה רצינית. שמעתי לא מעט על המסקרות המעולות של החברה ועם ציפיה רבה פתחתי את המסקרה האדומה מסדרת Get Big!, רק שפרט ללצבוע את ריסיי, המסקרה לא עשתה דבר.היא לא עיבתה, עיגלה או האריכה את הריסים ויחד עם המברשת העבה והמסורבלת הפכה למסקרה שאין לי כל שימוש בה. אמשיך לנסות את המסקרות של החברה, אבל את זו לא ארכוש שנית.
עוד מוצר שאיכזב אותי הוא ה-Superfine , עט אייליינר שחור שבהתחלה נראה כהבטחה מסחררת ובפועל התייבש תוך שבוע! בימים הראשונים הצלחתי ליצור פס איליינר שחור אטום, אבל לאחר שבוע הטוש הראה סימני גסיסה ובעיקר צייר פס שקוף על העפעף. לא השארתי אותו פתוח והקפדתי לסגור אותו כמו שצריך (יש קליק המסמן שהטוש סגור), כך שלא ברור לי למה הוא התייבש... יתכן כי נפלתי על מוצר פגום, ועדיין, זה פוגע בחווית השימוש ונכון לעכשיו, אני לא מתכננת לרכוש אותו שוב.  
כמה סווטצ'ים לקינוח:
משמאל לימין: All About Matt, Fox in a box, Metropolitan, Shrimp me up, Superfine

ועכשיו בנות... הגיע הזמן להסתער! מהדיווחים ברשת ניתן להבין כי מחירי המוצרים הוגנים (טווח מחירי המוצרים נע בין 5-22 שקלים), שזה קצת מפתיע נוכח העובדה שבארץ אוהבים לנפח מחירים... נקווה שכך ישאר!


5 תגובות:

  1. מאווווד אוהבת את טיפות הייבוש (אבל לא את הטופים או המחזקים שלהם..)
    הגוונים של הלקים שברשותך ממש מעניינים :) הולכת להשיג לעצמי את הורוד המלוכלך ;)
    המייקאפ מעניין אותי.. שווה מאוד הברונזר שלהם!
    המסקרות... אכזבה גדולה.. גם הכחולה וגם השחורה מסדרת ה"ביג"..

    השבמחק
  2. פיצ'ה איזה פוסט מעולה ובתזמון מדהים!

    השבמחק
  3. סיקרנת אותי עם הטיפות ייבוש! ובכלל עם הלקים, בעיקר בגלל שיש לי רק אחד גליטרי שלהם, נראה לי שאני אנסה גם את הרגילים. והבאת לי רעיון מעולה להשתמש בצללית הקורלית כסומק! גם לי יש אותה ולא ממש הצלחתי למצוא לה שימוש וסומק נשמע גאוני :)

    השבמחק
  4. הלקים נראים ממש מעולה! ויתרתי היום אבל בהחלט אשוב לנסות!

    השבמחק
  5. הלקים יפים אני שמה את הלק שלהם ועל זה שיכבה של לק שקוף ואז הלק נשמר יפה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...