Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 10 במאי 2017

Bye Bye April

חודש אפריל הגיע לסיומו, מה שאומר שעד ספטמבר, אין ממש חופש (וסליחה, יום חופש בודד של שבועות הוא לא ממש חופש).
החודש התאפיין בהורדת מתח קלה, טיולים ברחבי הארץ, משפחה, חברים ואוכל טוב. אני מודה שימי החופש עשו עימי חסד... הצלחתי לחדש מעט את מאגרי המדוללים, נהניתי מימי שמש מהנים ועל הדרך גם התנסיתי במספר מוצרי איפור חדשים שאתן חייבות להכיר.
תתרווחו לכן בניחותא, ותצללו איתי לפוסט צבעוני ומהנה.


אני יודעת שנשים רבות שופטות את מוצרי קליניק לחומרה. רבות טוענות שמחירם לא מוצדק, שהם לא שונים מחברת דראגסטור ושאריזות שלהן אפיסל'ה... משעממות.
אני טוענת שכמו בכל חברת איפור, גם בקליניק יש ויש. אני למשל, מוצאת שהמייקאפים של קליניק לרוב מתאימים לעורי הבעייתי (יעיד על כך המייקאפ Beyond Perfection שאני בעיצומו של בקבוקו השלישי).
לכן, כאשר קליניק השיקו את המייקאפ החדש, Superbalanced Silk Makeup תהיתי עם המותג יצליח להוכיח את עצמו בשנית.


לפני שנגיע לביצועי הבסיס, אני חייבת לשאול - למה? למה בקליניק בחרו לא להוסיף משאבה למוצר? מה קרה? חזרנו לימי הדאבל וור? אז כן, למייקאפ אין משאבה, ובכדי להוציא את הנוזל מהבקבוק יש למזוג אותו על משטח הנחה עם על כף היד. 
זה מסורבל, לא נוח, מלכלך ותמיד יוצא נהר של חומר שלא לצורך.


בכל הנוגע לביצועי הבסיס, אני בהחלט מרוצה. הכיסוי שלו בינוני - גבוה והוא מצליח להסתיר אדמומיות הנובעת מאקנה ואת הפיגמנטציה שלי. עמידותו גבוהה, גימורו טבעי והוא נשאר במקומו שעות ארוכות, גם אם אינכן מפדרות (אסייג ואומר שעדיין לא הגענו לקיץ, כך שאינני יכולה לומר כיצד הוא מתמודד עם החום והלחות של אוגוסט).
בעוד שמעבר לים תמצאו 20 גוונים של מייקאפ זה, לארץ הגיעו רק עשרה (שזה כבר שיפור, כי בדר"כ מביאים לנו 5-6 גוונים). המספור של הגוונים שונה ממה שהרגילו אותנו בקליניק, שכן המספרים גם מתארים את תת הגוון של המייקאפ (למשל, הגוון שברשותי, Soft Ivory, שמספרו חמש מתואר כמייקאפ המתאים לעור בהיר עם תת גוון נייטרלי. לעומתו, Silk Maple, מספר 12 מיועד גם הוא לעור בהיר, אך בעל תת גוון חם).
המייקאפ נטול שומן ומסתדר בצורה טובה עם עורי המעורב. לדעתי הוא יתאים גם לעור יבש, אבל לא יתאים לעור שומני (בקליניק טוענים שהוא מתאים לעור שמן, אבל אני חושבת שעור שכזה יבריק איתו במהרה).
מכיל Spf15, ולכן אינו מתאים לפלאשים של מצלמה.
אני מרוצה מתוצאות השימוש בו, ומאמינה שאם אתן כמוני, בעלות עור מעורב הסובל מאקנה, גם אתן תאהבו אותו, רק שמישהו יוסיף לו כבר משאבה!
מחירו המלא עומד על 159 שקלים וניתן להשיגו בחנויות הפארם, בחנויות קליניק או באתר האינטרנט של החברה.

חובבת צלליות קרם אנוכי, ולכן כאשר איל מקיאג' השיקו את הגרסא שלהן לצלליות במרקם הכיפי, הייתי חייבת לבחון אותן.
איל מקיאג' בחרו באריזת לחיצה, כאשר הצללית יוצאת מבעד לפיה מחוררת. מצד אחד, זהו הפתרון ההיגייני ביותר. מצד שני, מניסיוני עם צלליות קרם המגיעות בטיובה, כאשר הצלליות מתחילות להתייבש, הוצאתן מהמיכל הופכת למשימה מאתגרת.


בעוד שאני מפתחת יחסי שנאה - אהבה לאריזה, הצלליות עצמן נהדרות. הן רכות מאוד, וכמות קטנה מתאימה לכיסוי כל העפעף. הצלליות נמרחות כחמאה, מתבקעות במהרה ועמידותן גבוהה (אני ספרתי שבע שעות ללא פריימר, הישג מרשים).
התנסתי בשלוש צלליות, ושלושתן נהנו מפיגמנט נהדר!


Wild Ride - צללית בגוון בז' גליטרי. צללית נהדרת כבסיס לאיפור עיניים מואר.
Out Of Control - צללית בגוון ברונזה טאופית. גוון נהדר ומחמיא שאני אוהבת לשלב יחד עם Wild Ride.
Andrenaline - צללית בגוון אפור עכבר. צללית מחמיאה מאוד, שנהדרת לבדה.

חובבות צלליות קרם ודאי ימצאו את מבוקשן בצלליות קרם אלו, אבל הן יהיו נהדרות גם לאלו מכן המחפשות צלליות לשימוש מהיר שיעניקו לכן מראה מתוקתק מבלי להתאמץ יותר מדי.
מחירן המלא עומד על 119שקלים, אבל תמיד יש מבצעים באיל מקיאג'.

אני אוהבת שיתופי פעולה... משהו בשת"פ בין חברות איפור למאפרים/ בלוגרים מצליח ליצור קולקציות מסקרנות שלרוב מצליחות להביא לידי ביטוי את נפשו של האומן.
מאק, חברה שידועה במגוון שיתופי פעולה מפתים, השיקה לאחרונה קולקציה שלמה שנולדה משת"פ עם שלושה מאפרים מובילים בעולם האופנה: קבוקי, דיאן קנדל וג'יימס קליאגרוס. כל אחד מהמאפרים הגדולים הללו זכה למגוון מוצרים בעיצובו.
הקולקציה הושקה במקביל לשבועות האופנה ברחבי העולם (24 במספר) בהם מאק לקחה חלק מרכזי ביצירת איפור התצוגות.
שלושת הקולקציות כוללות מוצרים יחודיים, ואני ממליצה לכן לשטוף את העיניים במוצרי הקולקציה כאן.


אני התנסתי בשפתון הנוזלי Flamingo Road, מתוך הקולקציה Kabuki Magic.
מדובר על שפתון מסדרת Retro Matte, כלומר שפתון נוזלי בגימור מאט. בדומה לשאר השפתונים מהסדרה, גם הוא מגיע עם אפליקטור נוח לשימוש ופורמולה שלא כולן מתחברות אליה.


הגוון מושלם ואטום בשכבה אחת, אך בדומה לשאר השפתונים מסדרת רטרו מאט, גם זה נוטה לייבש את השפתיים. אני מוצאת שפריימר לשפתיים מצליח להתמודד עם היובש שמביא עימו השפתון, אך חוששתני שנשים רבות יעדיפו לוותר עליו נוכח עובדה זו.


שורה תחתונה: גוון נהדר לאלו מכן שמסתדרות עם שפתוני רטרו מאט.
115 שקלים ברשת חנויות מאק או באתר האינטרנט של החברה.

טיפול SOS לשיער הזקוק לשיקום לאחר פעולות כימיות נשמע בדיוק המוצר עבורי. אחרי הכל, השיער שלי בתקופת התאוששות לאחר שנים של החלקות, ועל אף שהצלחתי סוף כל סוף להגיע לרעמה מלאת תלתלים, השיער שלי עדיין יבש ושבור.
סדרת BC Repair Rescue של חברת שוורצקוף פרופשיונל מבטיחה לתקן את השיער באמצעות טכנולוגית Cell Perfector הממלאה את החללים במשטח השיער ויוצרת מחדש את המשטח הטבעי שלו.
הסדרה מציעה שני מוצרים, ומתוכם בחרתי להתנסות בטיפול SOS אליקסיר, 3 ב - 1.

מדובר על מוצר המציע שלוש פאזות במוצר אחד. השכבה העליונה מכילה את טכנולוגית ה״רוורס״, כלומר זו הממלאה ומחדשת את מבנה סיב השערה. השכבה השניה מכילה את ה - Cell Perfector, כלומר מבטיחה לספק מעטפת הגנה. השכבה השלישית היא בעצם נוזל המתערבב עם השכבות מעלה ובכך מאפשר ריסוס אחיד על כל השיער.


השימוש במוצר מעט מוזר, שכן יש להניחו על שיער לח למשך כחמש דקות. לאחר מכן יש לשטוף את השיער.

אני מודה שעדיין לא ראיתי שינוי מהותי במצב השיער נוכח השימוש במוצר. שיערי עדיין יבש ונוטה להישבר, אך אני כן יכולה לדווח כי בימים בהם אני משתמשת במוצר, השיער נראה קצת יותר בריא. בינתיים אני ממשיכה להשתמש במוצר ובמידה ואראה שינוי במצבו נוכח השימור בתכשיר, אעדכן.
מחירו עומד על 98 שקלים בעבור 100 מ״ל וניתן להשיגו (יחד עם שאר מוצרי שוורצקוף פרופשיונל) במגוון מספרת ברחבי הארץ.
לביקור נקודת המכירה הקרובה אליכן 1800-3333322.

זוכרות את הימים ששפתונים עמידים הגיעו באריזות ארוכות בעלות שני צדדים, בצד אחד השפתון עצמו, ובצד השני מעין נוזל דביק שהתיימר להיות גלוס.
שפתונים אלו הפציעו במגוון חברות דראגסטור (היי רבלון) והפכו למוצר חובה של כל מאפרת כלות.
מאז עברו אינספור פיגמנטים בנהר, השפתונים העמידים הפכו לנחלת כלל חברות הקוסמטיקה, ונוכחותם של השפתונים הדו צדדיים הלכה ופחתה.


Pupa -  Made To Last Lip Duo מחזיר אותנו למקורות ומציע לנו שפתון דו צדדי. בצידו האחד תמצאו את נוזל השפתון, ובשני גלוס שקוף. השפתון נוח להנחה על השפתיים ומתקבע יחסית במהרה. אולם, מהרגע שהוא מתקבע (בהנחה ואתן לא מורחות את הגלוס) הוא מעניק לשפתיים תחושת יובש לא נעימה.



הגוון שברשותי, מספר 012 נראה נהדר בתמונה, אך לא יכולתי לסבול את התחושה שלו על שפתיי ללא הגלוס.


את הגלוס יש להניח לאחר שכבת הצבע. הגלוס מעניק ברק לשפתיים ומצליח להעביר את תחושת היובש הנוראית. באופן מפתיע, הוא אינו דביק ומאפשר להסתובב עם שיער פזור כאשר משתמשים בשפתון...


השילוב של השפתון והגלוס די עמיד, ואני ספרתי 7 שעות של נוכחות על השפתיים. ד״א, אם תפסחו על הגלוס השפתון יתקלף משפתיכן בצורה לא חיננית...
59 שקלים ברשת חנויות סופר פארם.

סווטצ׳ים עד כה:



ולפני סיום ברצוני לעדכנכן כי במהלך חודש מאי תוכלו ליהנות משירות סריקת עור, אבחון וייעוץ חינמי.
ג׳יימס ריצ׳ארדסון דיוטי פרי משיקים את מתחם היופי Beauty In A Capsule וחושפים את מכשיר HydraTest מבית אליזבת׳ ארדן.

HydraTest הינו מכשיר מתוחכם המודד את הלחות בעור, את רקמת העור, רמת השומן בעור וגמישותו. לאחר מדידת הנתונים הרלוונטיים (ע״י הצמדת המכשיר לאזור הרצוי לבדיקה) עורך המכשיר ניתוח חכם ומתאים לכל לקוחה את שגרת הטיפוח האופטימלית עבורה.

האבחון ממתין לכן במתחם Beauty In A Capsule, כאשר כל הלקוחות שיבקרו מתחם היופי יקבלו במתנה כמוסות סרום סרמיד לחידוש הנעורים של העור לשימוש יומיומי. בנוסף, ברכישת שני מוצרי אליזבת ארדן (שאחד מהם מסדרת האנטי אייג׳ינג של המותג) מקבלים תיק טיפוח במתנה עם דוגמיות מוצרים מסדרת Prevage ו - Ceramide.


השירות יפעל בחנות דיוטי פרי ג׳יימס ריצ׳רדסון בין התאריכים 30.4-29.5 בחינם למבקרים במתחם היופי ואינו מותנה ברכישת מוצרים מבית אליזבת ארדן.

וזהו... אלו היו המוצרים שליוו אותי בחודש אפריל. מה היו שלכן?
נשיקות!
פיצ'ה.

*גילוי נאות - המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...