Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

על הפנים

לכל אחת מאיתנו, בכל גיל- קיימת שגרת טיפוח לפנים, איתה לרוב אנחנו פותחות את הבוקר וסוגרות את הבאסטה בערב.
בתחילת גיל ההתבגרות, כאשר עור פניי החל להשתנות, הבנתי שבכדי לשמור עליו נקי ומאוזן עליי לשלב מוצרים מסויימים באופן יומיומי, ושאסור לי לחפף.
הטיפול הבסיסי שלי כולל סבון פנים לניקוי מיטבי של שאריות איפור ושומן מהעור, לצד קרם לחות לפנים, ללא תלות בעונה. כמובן שלאורך השנים נוספו מוצרים נוספים לשלל מטרות, אך הבסיס נשאר זהה.
מגוון רחב של מוצרים עברו תחת ידיי לאורך השנים, והפעם הרשו לי להציג כמה מהמוצרים שמשמשים אותי כרגע (ועוד כמה מוצרים שנוסו ע"י אחרים).


את קרם הלחות הצהבהב של קלינק- DMLL ניסיתי לפני שנים רבות, כחלק משיטת שלושת השלבים המהוללת של קליניק. באותה תקופה גיליתי שהסדרה והעור שלי לא עובדים טוב יחד (הופיעו לי פצעונים על הפנים), אך לאורך השנים יצא לי להכיר מספר נשים אשר מכורות לסדרת מוצרים אלו, ושלא מתכוונות להחליף אותה.
לכן, כאשר הגיע אליי הקרם בגרסה מחודשת, תחת השם DMLL+, העברתי אותו לחברה אשר משתמשת במוצרים אלו שנים, כדי לשמוע את דעתה.
קרם ה-DMLL מיועד לעור יבש, ואיננו מומלץ לנשים בעלות עור בינוני- שמן (עבור סוג עור זה ממליצה החברה על ה-DDMG, גירסאת הג'ל של המוצר).
וכעת, אצוטט את דברי חברתי: " הקרם סמיך יחסית, בעל צבע צהבהב. הניחוח איננו שונה מניחוח הקרם בגרסא הקודמת, ואני די רגילה אליו. הוא נמרח בקלילות, אבל לוקח לו כמה דקות להיספג (לרוב אני מורחת אותו לפני הקפה של הבוקר, ומניחה את המייקאפ רק לאחר הקפה).  על העור הוא מרגיש קליל למדי, וניכר כי הוא מסייע להחזיר לחות לעור. כרגע אני לא רואה את עצמי מסיימת אותו, מכיוון שלחיצה אחת מספיקה לכל הפנים, אך אני מאמינה שהוא יירכש שוב".

שימו לב שסדרת שלושת השלבים של קליניק מגיעה בכמה אופציות, אשר מיועדות לסוגי עור שונים: סדרה מס' 1 מיועדת לעור רגיש -יבש, סדרה מס' 2 לעור מעורב-יבש, סדרה מס' 3- לעור מעורב-שמן, וסדרה מס' 4- לעור שמן. 
מהכרות שלי עם המוצרים, מי שאוהבת אותם, נאמנה להם במשך שנים, ולא תחליף אותם. אם אתן מתלבטות לגבי הסדרה, שווה לעקוב אחר מבצעי הפארמים, מכיוון שמדי פעם צצה לה ערכת שלושת השלבים בגודל קטן, ובמחיר הגיוני.
ולגבי מחיר הקרם: בעבור כמות של 50 מ"ל תשלמו 126 שקלים, במקום 168, ובעד 125 מ"ל תשלמו 249 שקלים במקום 332 (המבצע עד סוף אוגוסט)?

סבון הפנים לעור רגיש של חברת Sebocalm הצליח להפתיע אותי. אני משתמשת בו כבר למעלה מחודש, ובהחלט מתכננת לרכוש אותו שוב.
עור פניי מעורב, ויש לו נטייה לפצעונים. לרוב, לסבונים המיועדים לעור בעייתי יש נטייה לייבש את הפנים, אך סבון זה אינו עושה זאת. לאורך שבועיים השתמשתי בו יום יום, ורמת הלחות הטבעית של עורי לא השתנתה.
החברה טוענת כי הסבון יכול לשמש להסרת איפור, אך אני לרוב מסירה את האיפור במוצרים יעודיים, כך שסבון הפנים הוא מוצר משלים עבורי.
פלוסים נוספים שראוי לציין- המוצר לא נוסה על בעלי חיים, נטול SLS ופראבנים.
מבחינתי הסבון עושה את העבודה בצורה מעולה- הוא מנקה את עור פניי בצורה יסודית, ובשימוש יומיומי אינו מייבש את העור. הסבון יתאים לנערות בגיל ההתבגרות, לנשים עם עור מגורה ואדמומי ולבעלות עור רגיש.
מחיר- 70 שקלים, לפני הנחות.

גם המוצרים הבאים, מסדרת "אקמדיס" של חברת קמדיס, סייעו לי לעבור את מתקפת ההורמונים שתקפה את פניי.
סדרת "אקמדיס" מיועדת לטיפוח וטיפול בעור שומני הסובל מאקנה (ואני עונה על קטגורייה זו).
בתקופות בהן אני סובלת מ"מתקפת פצעונים" אני מקפידה אף יותר מהרגיל על ניקוין העור (אני תמיד מסירה איפור בסוף היום, אך כאשר העור "פורח", אני מסירה את האיפור מיד עם הגעתי הביתה),לצד הקפדה על שימוש במוצרים המיועדים לעור בעייתי.
השלב הראשוני, לאחר הסרת המייקאפ הוא שטיפת הפנים. לצד הסבון של סבוקאלם, אותו הזכרתי מעלה, אני משתמשת בתרחיץ הפנים מהסדרה.
 התרחיץ בצבע לבן פנינה, ומגיע באריזת פלסטיק. על אף שאני משתמשת בו לא מעט, לא נראה שהוא הולך להיגמר בזמן הקרוב. גם הוא איננו מכיל SLS ופראבנים, ויתאים לעור רגיש ואדמומי.
 לאחר שטיפת הפנים וניגוב (גם פה חל שינוי- אני לא משתמשת יותר במגבת לניגוב הפנים, אלא במגבות נייר חד פעמיות), אני מפנקת את העור בלחות.
כאשר ניסיתי את קרם הפנים של קמדיס לראשונה, הופתעתי לגלות פורמולה כחולה. על אף שציפיתי להיראות כמו דרדסית לאחר המריחה (שזה שדרוג חמוד למראה היומי), הוא נספג לעור במהירות והשאיר אותי עם הצבע הרגיל שלי.
 אני משתמשת בקרם פעמיים ביום, בבוקר לאחר שטיפת הפנים ובערב לאחר הסרת האיפור. כאשר אני משתמשת בו בבוקר, הוא משמש כבסיס למייקאפ. הוא נספג במהירות, והמייקאפ מסתדר איתו בצורה מעולה (כרגע אינני משתמשת בפריימרים לפנים, וגיליתי שהמייקאפ מחזיק שעות על קרם לחות זה).

השלב האחרון הוא טיפול בפצעונים- עליו אחראי הקרם לטיפול נקודתי מהסדרה.
הקרם מגיע בשפופרת קטנה עם פיה ארוכה, דרכה יוצא החומר.
הקרם בגוון בז', ועל העור נראה כמו קונסילר בהיר. בזכות הגוון שלו, אפשר להשתמש בו מתחת למייקאפ (הוא מכסה את הפצעון ומסתיר את האדמומיות).
בדר"כ אני מורחת את מוצרי הטיפול לפנים בלילה, לפני השינה, ושוטפת אותם בבוקר. לאחר שבועיים של התנסות, עור פניי נראה נקי יותר. הוא לא פתרון קסם לפצעונים, אך הוא מסייע להליך החלמת העור (כלומר, מזרז את תהליך הטיפול).

הקרם לטיפול הקודתי הוא פתרון טוב לאלו מכן המחפשות לזרז את העלמות הפצעונים, אך הוא לא פתרון קסם (אין כאלו). אני עדיין מעדיפה את החומצה הגליקולית שלי, אך היתרון של הקרם הטיפולי הוא הנגישות שלו (אפשר להשיג אותו בארץ במחיר הגיוני).
את מוצרי קמדיס אפשר למצוא בשלל רשתות הפארמים, ובבתי מרקחת נבחרים בארץ. במקביל, מומלץ להזמין דוגמיות בדף הפייסבוק של החברה, ולחפש את המוצר הרלוונטי עבורכן.
וקצת מחירים:
קרם הפנים- 80 שקלים, בעור 70 מ"ל.
תרחיץ הפנים-65 שקלים בעבור 125 מ"ל.
קרם לטיפול נקודתי באקנה- 80 שקלים בעבור 80 מ"ל.

לפני סיום, אשמח להסב את תשומת לבכן למארזי חביבים שהשיקה חברת אהבה לרגל חגיגות ה-25 שנה להיווסדה.
מבין ארבעת הערכות שנמצאות כרגע בשוק, הגיעה אליי הערכה לטיפוח הפנים ומיצוק העור (Time To Revitalize).
בערכה הזו תמצאו תמצית טיפולית ללילה (Extreme) בכמות של 30 מ"ל, מסכת זוהר (גם כן Extreme) בכמות של 15 מ"ל וקרם יום (שוב, Extreme) בכמות של 15 מ"ל.
על מסכת הזוהר של החברה כתבתי בעבר, והיא עדיין אחת ממסיכות הניקוי האהובות עליי ביותר. שני המוצרים האחרים אמורים להשלים את פעולת המסיכה, אך מכיוון שאני עדיין לא בקטע של מיצוק העור, העברתי את קרם היום והלילה לנסיין החביב עליי, הלא הוא אבא.
לאורך השבועיים האחרונים אבי השתמש בשני המוצרים הללו ביום ובלילה, ועל אף שהקמטים (כבר הסברתי על אהבתי אליהם בעבר) לא נעלמו, עור הפנים נראה נקי וזוהר יותר (וכפי הנראה, המוצרים הללו ירכשו בגודל מלא).
מחיר ערכה זו לא זול, ועומד על 260 שקלים בעבור שלושת המוצרים (אך כמות קטנה מכל מוצר מספיקה לשימוש אחד).
לצד הערכה הזו, תוכלו למצוא ערכה לטיפוח הפנים והעשרת העור בלחות, ערכת טיפוח לגוף וערכת טיפוח גוף מינרלית.
פרטים נוספים על הערכות תוכלו למצוא באתר החברה.

איכשהו, שוב תכננתי פוסט קצר ותמציתי, אך יצא פוסט ארוך ומלא מלל... אני צריכה לעבוד על זה (חופרת שכמוני).
וזה המקום שלכן לספר לי על שגרת טיפוח הפנים הבסיסית שלכן.


*גילוי נאות- מוצרים אלו נשלחו לסקירה.

9 תגובות:

  1. איכשהו לא יצא לי להתנסות באף אחד ממוצרי שלושת השלבים של קליניק, ולמען האמת הסדרה הזו גם לא מושכת אותי במיוחד [אל תשאלי אותי למה]
    סבון הפנים של סבוקלם, לעומת זאת, הוא הפתעת השנה! חשבתי שהוא יהיה מעאפן, אבל מהשימוש הראשון אני מאוהבת בו.
    ואת שפיותי הנפשית אני חייבת למוצרים של קמדיס מסדרת סבוקלם... תודה על הטיפ בנוגע לטיפול הנקודתי בפצעונים, בכלל לא ידעתי שיש להם מוצר כזה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יכולה להבין למה... היא לא זולה ולא מתאימה לכולם, והעיצוב... אמממ קצת מיושן?
      אני מופתעת לטובה מהמוצרים של סבוקאלם, עד כה כולם היו מעולים עבורי.

      מחק
  2. הטיפול הנקודתי פשוט מעולה , סקרתי אותו לאחרונה גם בבלוג והוא מזרז פלאים את תהליך ההיפטרות מהחצ'קונים.. את הקרם ניסיתי בעבר , לא ממש התחברתי ובאופן כללי המוצרים של קליניק פחות מושכים אותי משום מה ..

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא בהחלט מסייע, למרות שאני עדיין מעדיפה את החומצה הגליקולית.
      גם אני פחות בקטע של הקרם הזה, הזיכרון של גיל 16 והתקף החצ'קונים אחרי הקרם לא מרפה.

      מחק
  3. אבא?? נסיין?? מפתיע ביותר, כל הכבוד לו.
    אני חדשה בתחום הפצעונים, הפציעו לראשונה בגיל 25 ככה שאני לגמרי לא יודעת איך אני אמורה להתייחס אליהם. נחמד להכיר סדרה ישראלית עם מחירים שפויים.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה נורא מצחיק לשמוע את התגובות שלו למוצרים (והוא גם יכול פתאום לבוא ולומר לי- תראי את השינוי, מומלץ!).
      אני קצת מקנאה בך על זה שרק עכשיו הכרת את הפצעונים... יש לי כבר דוקטורט בזה.
      אני שנים עם החומצה הגליקולית, תמיד חוזרת אליה.

      מחק
  4. בתקופה האחרונה אם יש משהו שאני *לא* מחפשת אילו עוד מוצרי טיפוח. אני חייבת להבין איך יכול להיות שהבית שלי מתמלא כל פעם במוצרים האלה וכמות המארזים הריקים שלהם שנזרקת קטנה משמעותית מהחדשים שנכנסים הביתה. על כן החלטתי - לא עוד! עד שאני לא מסיימת ה-כ-ל שום דבר חדש לא נכנס!

    מה שכן, אני מסוקרנת מהמוצר הזה להסתרת חצ'קונים. ברור לי ששום דבר לא מעלים אותם ברגע, אבל אם אפשר להניח את המוצר הזה גם מתחת למייקאפ והוא גם עוזר להסתיר וגם להחלמה - נשמע מבטיח!!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואי זה כ"כ נכון! הם תופסים מלא מקום ואת מחכה לרגע שייגמר מוצר! גם אני ככה, וכל פעם ממציאה פתרונות אחסון חדשים.

      מחק
    2. פתרון האחסון הטוב ביותר הוא הפח ;)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...