Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

על קנקנים ו"חתיכות"

מגיל צעיר מלמדים אותנו שאסור לשפוט לפי החיצוניות, אך האם הדבר נכון גם בעולם האיפור? 
לדעתי, בכל הקשור למוצרי איפור ההפך הוא הנכון- רוב חברות האיפור היוקרתיות מנצלות את חולשותינו לאריזות יפות, ומשתדלות אחת לכמה זמן להפיל לנו את הלסת עם אריזות שמשדרגות את שידת האיפור (לפעמים מדובר על מוצר חדש באריזה שעוד לא ראינו, ולפעמים זו סה"כ אותה גברת, באדרת מהודרת).

כאשר חושבים חיצונית הורסת, אוטומטית עולה לראש היא פודרת הפנינים,Meteorites של גרלן.
תקופה ארוכה הפודרה הזו הייתה בווישליסט שלי, כי הרי צריך משהו לחלום עליו, לא?
אין מה לומר, עיצוב אריזת המוצר מקסים- החל מאריזת הכסף העגולה ועד לעיטור הפרח המעטר את המכסה. נכון, האריזה גדולה יחסית, ותופסת מקום על השידה, אבל בגלל שזה סוג של קישוט, נסלח לה.
פודרת המטאוריט איננה טרנד עונתי, מדובר על פודרה ותיקה למדי (לראשונה נצפתה בשנת 1987) ומאז גורמת לנשים ברחבי העולם להיראות זוהרות לאורך שעות היממה.
מתחת למכסה המתכת תמצאו ספוגית הנחה, שממש לא שימושית עבורי, אבל מהווה חוצץ בין האבקה לבין המכסה.
אחרי שמסירים את הספוגית, נחשפים לריח ההורס של כדורוני הפודרה, ונאלצים להיאבק בחשק לדחוף את האף פנימה ולהסניף.
הפודרה עצמה היא מעין כדורים דחוסים במגוון צבעים (ורוד, לבן, ירוק וכו'), כאשר כל צבע אמור להתמודד עם "תקלה" אחרת בעור. בנוסף, הפודרה מכילה שימר עדין מאוד, שגורם לפנים להיראות זוהרות וקורנות.
מבחינתי, היתרון המשמעותי של הפודרה היא הגימור שהיא נותנת לאיפור הפנים. לאחר הנחת מייקאפ בכיסוי גבוה, העור נוטה לאבד את הזוהר הטבעי שלו, והנחת מטאוריט מסייעת לשחזר זאת.
אני אוהבת להניח את הפודרה עם מברשת פלאפית (קרליין 02 למשל), ופשוט "טובלת" את ראש המברשת בכדורים, מערבבת מעט ומניחה על הפנים.
שורה תחתונה- לא חסרות פודרות עם נגיעות שימר למראה זוהר, אבל מטאוריט של גרלן, יש רק אחת (נכון, יש לה גם גרסה דחוסה, והיא קיימת בכמה גוונים, אבל אל תהיו קטנוניות!).
מחירה המלא של פודרת המטאוריט הוא באזור ה-400 שקלים, אבל מדי פעם צצים להם מבצעים די משתלמים עליה (אני רכשתי אותה בדיוטי פרי, במחיר של 160 שקלים).

את המסקרות מסדרת Hypnose של לנקום אני מכירה כבר זמן רב. מאז שניסיתי לראשונה את המסקרה הרגילה (עונה לשם Hypnose) הבנתי שזו כנראה תחילתה של ידידות ארוכה.
אני זוכרת את הריסים הארוכים והשחורים שהשתקפו אליי מהמראה לאחר המריחה הראשונה, ולאחר מכן תקופה ארוכה לא רציתי לנסות אף מסקרה אחרת. 
בתוך אריזה שחורה ומבריקה, בעלת רישום זהוב, תמצאו נוזל בגוון שחור פחם, ומברשת דקה וארוכה.
הסיבה העיקרית שגורמת לי לחזור ולקנות את המסקרה הזו, היא הגוון שלה, שחור פחם- בדיוק כמו שאני אוהבת. בנוסף, היא מאריכה את הריסים ולא מעבה אותם בצורה היסטרית (לרוב אני מחפשת להוסיף להם בעיקר אורך ופחות נפח).
בדר"כ, כאשר מדובר באריזה חדשה, הנוזל מצטבר על המברשת ובשימושים הראשונים יש לה נטייה להדביק מעט את הריסים, אך כעבור כמה שימושים זה נפסק.
קל לעבוד עם המברשת, ולמרוח את החומר מבסיס הריס מעלה. כמו כן, בגלל שהמברשת דקה יחסית, קל להשתמש בה גם על הריסים התחתונים.
מבחינת עמידות- המסקרה (בגרסה רגילה, לא Waterproof) עמידה עליי לאורך היום ולא נמרחת או מתפוררת כעבור כמה שעות. היא פחות עמידה מול דמעות או התקפי אלרגיה מסיביים...

לאחרונה הופיעו להם בעמוד הפייסבוק של לנקום מוצרי איפור מוכרים, באריזות צבעוניות וססגוניות. חיטוט קל בעמוד זה לימד אותי כי מי שאחראי על העיצובים הללו הוא המעצב אלבר אלבז, שחבר ללנקום ויחדיו הם השיקו את קולקציית Hypnose Show. החברה מגדירה את שיתוף הפעולה כ"הלבשת המסקרות והפלטות של לנקום כאילו היו דוגמניות בתצוגת אופנה".
קצת ססגוניות!
משלל המוצרים בקולקצייה, אני ניסיתי את Hypnose Star, שהגיעה באריזה לבנה המעוטרת בכוכבים שחורים וכחולים.
כפי שציינתי קודם, החברה דוגלת בגישת "הלבשנו את המסקרות" ולכן, מסקרת הכוכב "עוטה שמלה שזורת כוכבים בגוון כחול אלקטריק".
Hypnose Star מאופיינת בשלל התכונות שמאפיינת את מסקרת היפנוז הרגילה- הפורמולה שלה שחורה כפחם והיא מצליחה להאריך את הריסים מבלי ליצור גושים. לצד הביצועים הללו, המסקרה אמורה גם להוסיף נפח לריסים וליצור מראה של "כוכבת הוליוודית".
המסקרה השמאלית- Hypnose, המסקרה הימנית- Hypnose Star.
כבחורה עם חולשה קשה לכוכבים, עיצוב האריזה מושלם עבורי (לא משנה איזה מוצר זה יהיה, במידה ויהיו עליו כוכבים כנראה אקנה אותו, זה בלתי נשלט). 
המברשת שלה שונה מהמברשת של מסקרת ההיפנוז- סיבי המברשת דקים וצפופים יותר ועובי המברשת משתנה מעט (היא הולכת ונהיית צרה יותר מהבסיס לקצה).
כפי שהובטח, המסקרה מעבה את הריסים, צובעת אותם בשחור ומקנה להם מראה ארוך למדי (סה"כ המראה המתקבל מזכיר מראה של ריסים מלאכותיים).
מבחינתי היא פחות יומיומית, ואני מעדיפה לשמור אותה לאיפורי ערב בהם אני מחפשת מראה ריסים מעט יותר דומיננטי.
גם מבחינת עמידות לא ניכר הבדל בין המסקרות, גם ה"סטאר" מחזיקה עליי שעות ארוכות ואיננה נמרחת או מתפוררת.
מחירים- המחיר המלא של מסקרת היפנוז עומד על 180 שקלים, אך שווה לחכות למבצעי ה-50% למינהם.
המסקרות באריזה הצבעונית הן חלק מקולקצייה מוגבלת, ואפשר למצוא אותן בימים אלו בכ-50 סניפים (מחיר המסקרה עומד על 188 שקלים, לפני הנחות, ואת רשימת הסניפים אפשר למצוא כאן, אך מומלץ להרים טלפון לסניף בו אתן רוצות לבקר, כדי לבדוק שלא אזל המלאי).

סדרת השפתונים Rouge Volupte של YSL גורמת לי לדפיקות לב מואצות בכל פעם מחדש. את גוון Nude Beige סקרתי בעבר, ובנתיים לא נוספו לו אחים.
בסדרת השפתונים תמצאו כמה גוונים מפתים למדי, אך הפורמולה שלהם רכה מדי, והם לא מתים על הקיץ הישראלי (אני מחזיקה את השפתון במקרר).

חברות נוספות שהצליחו למשוך את עייני הודות לעיצוב המושלם שלהן הן ג'יבנשי וסיאטה. ג'יבנשי והדוגמא המקסימה על המכסה שלהם, וסיאטה עם העיצוב הפשוט והמושלם, המשלב לו פפיון שחור לצד בקבוק חינני (אל דאגה, סקירת פלטת ג'יבנשי והלקים של סיאטה אשר מופיעים בתמונה הראשונה בפוסט, תגיע בהקדם).

בהזדמנות זו אני שמחה להכריז על הזוכה בהגרלת ה"חופש" שעלתה לפניי כשבועיים:
ברכות לאנה! מחכה לך מייל בתיבה...

ותודה לכולכן, שלקחתן חלק בהגרלה- קיבלתי אינספור עצות מעולות, חלק יישמתי וחלק איישם בעתיד, אבל הרעיונות שעלו היו מיוחדים ומפתים במיוחד! 
הגרלות נוספות יעלו בהמשך, אשמח לראותכן!

כעת, ספרו לי האם יש אריזות שאינכן יכולות לעמוד בפניהן?


*גילוי נאות- מסקרת Hypnose Star התקבלה לסקירה.


30 תגובות:

  1. גם לי יש חולשה לאריזות סקסיות ... אחלה פוסט!

    השבמחק
  2. פוסט כייפי ומעניין! אהבתי :)

    השבמחק
  3. אני כבר מזמן לא סאקרית של אריזות מהודרות או מותגים מפוצצים, אבל זה עדיין כיף להתפנק מידי פעם ולהנות ממוצר שהוא גם מוצלח וגם יפה לעין :)
    את מסקרות היפנוז של לנקום אני לא ממש מחבבת.לא כ"כ מתאימות לריסים שלי ואם כבר לנקום אני מעדיפה מסקרות מסדרות אחרות שלהם. האריזה של הקולקציה של אלבר אלבז מגניבה!
    השפתונים מהסדרה הזו של YSL ללא ספק מאד יפים, אריזה שהיא תכשיט. כמו שאמרת יש להם מרקם מאד רך במיוחד בקיץ, אני לא תמיד מסתדרת איתו.

    השבמחק
    תשובות
    1. תגלי לי איך נגמלים? אריזות יפות מבריחות את שיקול הדעת שלי.
      איכשהו אני תמיד חוזרת להיפנוז, מאוד אוהבת לעבוד איתה ואת המראה, אבל כמו כל דבר- לגמרי עניין של העדפה.
      גם אני לא תמיד מסתדרת עם ה-YSL, ועצם זה שלרוב אני לא לוקחת אותו לדרך, גורם לי לחשוב פעמיים אם להשתמש בו או בשפתון אחר.

      מחק
  4. אני לגמרי סאקרית של אריזות יפות ומוצרים מעוצבים. לרוב אני מחזיקה את עצמי מקניות מהסוג הזה, כי האריזה די גורמת לי לרצות מוצרים שבפועל אני לא ממש צריכה, אבל מידי פעם מרשה לעצמי להתפנק.
    פודרת המטאוריטים של גרלן ככל הנראה גם תישאר בוויש ליסט שלי, עד שאמצא אותה במחיר שווה וגם לי תהיה צנצנת יפה וריחנית על שולחן האיפור :)
    את ההיפנוז הרגילה של לנקום לא ניסיתי, ניסיתי את הדרמה ומאוד אהבתי (מינוס הריח). האריזות של אלבר אלבז מדליקות! ראיתי אותן בחנויות וזה לגמרי עושה חשק.
    מסכימה לגבי ה-YSL, גם אני די הזנחתי אותו בסופו של דבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. מכירה את ההרגשה... אפשר לחיות טוב בלי המטאוריט, אבל היא כ"כ יפה (זה לא הוגן!).
      הריח פחות הפריע לי, אבל כן- הוא מוזר יחסית לניחוחות של מסקרות אחרות.
      ה-YSL מבאס, לא יכלו לחשוב עוד טיפה? לחוויית המשתמשת?

      מחק
  5. תמיד כיף להפנק כשיש גם מוצר יפה וגם מוצלח.
    מסכימה עם כל מה שאמרת על הפודרה, מטאוריטים יש רק אחת!
    הקולקציה של אלבז מעוצבת כל כך מדליק שחבל"ז.
    השפתונים האלו של YSL היו ונשארו האהובים עלי ביותר, אין לי בעיה איתם בקיץ למרות שאני יכולה להבין אם יש מי שכן. אני הרוסה על המרקם שלהם, וכן, גם על העיצוב..............
    וברכות לזוכה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ואני חושבת שלא תקום לה מתחרה (גם בגלל שהיא יחידה ומיוחדת וגם כי היא סוג של טאבו בעולם האיפור).
      בקיץ YSL די מוזנחים אצלי, גם ככה הכל נוזל=\

      מחק
  6. יש כאן שני מוצרים שאני מכורה להם שנים. הפודרה של גרלן והמסקרה של לנקום. מוצרים שאני תמיד תמיד חוזרת אליהם! שלמות בהתגלמותה.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט מוצרים ששווה לחזור אליהם. את הפודרה עוד לא סיימתי, אבל למסקרה אני תמיד חוזרת.

      מחק
  7. המטאוריט אהובתי הנצחית... אני יודעת שהיא לא תשפר את החיים שלי בשום צורה ועניין, ועדיין אני לא יכולה לעמוד בפני היופי הזה :(
    גם לי יש חולשה לאריזות, ואני לא מתביישת להודות בזה. דברים יפים עושים לי את זה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אילו רק הייתה לי מטאוריט נוספת עבורך!
      דברים יפים מפתים מדי, וקשה לומר להם לא

      מחק
  8. אוהבת מאוד אריזות "ממתקים" ויש לי לא מעט (ג'יבנשי, שיסיידו, גרלן, קלרינס, לנקום, בנפיט ועוד...) אך במידה ואני מוצאת מוצר שממש קורץ לי מבחינת ביצועים סביר להניח שבמידה ואני צריכה אותו אקנה גם אם לא תהייה לו אריזה הכי אלגנטית ומרשימה... שתי מסקרות היפנוז של לנקום מהממות על הריסים שלך, וללא ספק נתוני הפתיחה המרשימים של הריסים היפים שלך מוסיפים לא מעט :-) סוף שבוע נפלא ושבת שלום !♥

    השבמחק
    תשובות
    1. האריזה היא ה"דובדבן". שיש מוצר טוב, אקנה אותו גם עם האריזה די רגילה. אבל אם אפשר לקבל אותו בעטיפה יפה? הרווחתי.
      שבוע נפלא יקירתי!

      מחק
  9. טוב לא יעזור, גם לי יש חולשה לאריזות יפות :( אבל למה, למה, זה תמיד בא עם מחיר גבוה? אוף!

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב, שלב ראשון זה להודות.
      לצערי, לרוב משלמים על דברים יפים=\

      מחק
  10. אוהבת מאוד את ההיפנוז, משתמשת בה לסירוגין כבר שנים. המהדורה המעוצבת עם הכוכבים הורסת בעיני, אבל הבנתי שעל המסקרה המוגבלת אין הנחות, ואני מודה שעם כל הפיתוי שבדבר- לא אשלם מחיר כפול בשביל האריזה.
    זאת איזשהי גישה שנראה לי שדי מאפיינת אותי- אני חולה על אריזות יפות ומוצרים מעוצבים, אבל חובה בעיני שיהיה גם שימוש/ ערך מוסף למוצר, ולא לשלם סתם אקסטרא על עיצוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אין הנחה זה באמת לא משתלם, במיוחד שיש את אותו המוצר בחצי מחיר.
      אם מדובר במוצר יפה שלא אשתמש בו- כנראה שאוותר, כי בכל זאת, באותו הכסף אני יכולה לקנות מוצר שישמש אותי הרבה.

      מחק
  11. נגעת בנקודת חולשה.
    אבל דווקא העיצובים הרומנטיים והיוקרתיים פחות עושים לי את זה, לעומת זאת החמדמדים.. קשה לי להשאר אדישה אליהם.
    שפתונים במקרר, נשאר מקום למשהו אחר?!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת את כולם, החמודים, הרומנטים, היוקרתיים... לא בררנית:P
      השאיפה היא שהשפתונים יתפסו את מקומם של הממתקים, זה לא ממש עובד.

      מחק
  12. אריזות מיוחדות ? תמיד כיף !
    את המטאוריט של גרלן עדיין לא רכשתי ...
    ממש מפתיע ! :-)
    כל פעם כשיש מבצע באחת הרשתות אני שוקלת אם לקנות אותה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתי ככה הרבה זמן, ואז שהמחיר בדיוטי פרי היה הזול ביותר- החלטתי שזה הזמן

      מחק
  13. קנקנים הם ללא ספק חלק ע נ ק בעניין של האיפור עבורי. לא סתם בנפיט היא ה-חברה בה-הידיעה עבורי, והקולקציות המוגבלות של מאק. עכשיו מגיע אליי הייליטר של דה באלם ואני מתרגשת ממש רק מהמראה שלו!!! המסקרה היפנוז עושה לך ריסים מושלמים. מדהים.

    השבמחק
    תשובות
    1. זו מחלה... בנפיט ודה באלם-אני כל פעם יוצאת מהאתרים שלהם לפני שמשהו רע יקרה!
      תודה יקירה, אני מוכנה להחליף את הריסים בגבות שלך:P

      מחק
  14. נגעת בנקודה רגישה, קנקנים אצלי זו מחלה, למדתי לחטט יותר גם בתכולה, ולנסות להתחבר לאלה שמוצלחם גם פנים וגם חוץ, אבל עדיין אם אתאהב, לא אשקוט ולא אנוח עד שיהיה שלי, ראי דוגמת הופל הורוד של אסתי לאודר, לשמחתי יצא גם מוצלח. לפעמים הקנקן יפה וגם עיצובו הפנימי מטריף (ראי דוגמת הברנוזרים של גרלן) שקשה עד בלתי אפשרי לי להניח עליו מברשת וזו כבר לא רק התמכרות אלא שריטה...

    הקולקציה של אלבר אלבז ללנקום מאוד מיוחדת, חבל שרק צלליות ומסקרות.

    כדעתך דעתי, היפנוז היתה ועודה אחת המסקרות הכי טובות שיש.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מנסה לרסן את עצמי, זה ממש קשה. אני כנראה אוותר על מוצר שיהיה מהמם אם הוא לא יהיה שימושי עבורי, אבל זה מאתגר.
      זו בהחלט בעיה- שהמוצר עצמו יפה, חבל להשתמש בו, ואז מה עשינו בזה? בהחלט נוראי!

      מחק
  15. מזמן מזמן קיבלתי מחברה אחד מהמטאוריטים (מסדרת עבר, אני נוטה לשער מוגבלת כי לא ראיתי כזו בעבר). בעיני הייפ על כלום, אני לא ראיתי או הרגשתי שהיא עושה משהו מיוחד, ואף אחד לא אמר לי שום דבר שגורם לי לחשוב שהיא עשתה משהו.

    מעולם לא ניסיתי מסקרות של לנקום במיוחד לאחרונה כשאני מחפשת מותגים זולים יותר. למוצר שמחליפים כל 3-4 חודשים בעיני אין הצדקה למחיר כבד.. בכל מקרה אהבתי את האפקט של שתיהן אבל של הכוכבים יותר (כי אני מעדיפה מראה מעובה יותר). לאחרונה אני משתמשת בעמידה במים. אני מרגישה שאני דומעת הרבה ואז המסקרה מתחילה להתפורר ולהכנס לי לעיניים :S

    אני גם מריירת כבדה על השפתונים האלה של YSL אבל טרם יצא לי לנסות אותם. במקרר את אומרת? מזל שהמקרר שלי כמעט ריק לחלוטין מתכולה יהיה לו מקום לשפתונים ;)

    השבמחק
  16. פוסט קליל וכיפי! העיצוב והתוכן של המטאוריטים מזכירה לי נשים בקטלוג צרפתי משנות השישים והשבעים.. לא יודעת יש בה מן קסם כזה :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...