Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 29 באוגוסט 2013

OPI - San Francisco Collection

עבר זמן רב מאז הפוסט האחרון שעלה כאן ועסק בקולקציית לקים... 
הסיבות להיעדרות סקירות מסוג זה (ודעיכה בכמות הסווטצ'ים בבלוג) בזמן האחרון נובעת מכמה סיבות. הראשונה היא חוסר הזמן הפנוי שלי (לוקח יחסית הרבה זמן לצלם כמה לקים ברצף, במיוחד שכל לק זוכה להרבה תמונות, ואני צריכה לבחור בינהן).
השניה- לאחרונה רוב הקולקציות שהוציאו החברות הגדולות גרמו לי לפהק (ולכן התחלתי לחפש לקים קצת יותר מיוחדים בחברות קטנות וייחודיות, מה שבשפה ה"מקצועית" נקרא- לקים אינדים). והסיבה השלישית (שהולכת להישמע כמו אוי אוי אוי...), נשברה לי ציפורן וכתוצאה מכך קיצרתי את הציפורניים ופשוט לא היה לי חשק לצלם אותן ככה (הנה הוצאתי את זה... עכשיו אפשר להמשיך).
ואז הגיעה לה קולקציית "סאן פרנסיסקו" מבית OPI (שהיא גם קולקציית הסתיו חורף של החברה), ונגעה בנק' חולשה שלי- לקים דאוכרומיים...

בקולקציית סאן פרנסיסקו תמצאו 12 לקים "רגילים" (בשלל גימורים- מטאלי, קרמי, שימרי וכו'), ועוד שלושה לקים בסגנון Liquid Sand (לק בגימור המזכיר חול).
כדי להצדיק את שיוך הקולקציה לעונות הקרות, רוב הצבעים בה כהים ואפלוליים.

כמו בכל קולקצייה, גם הפעם מציעה OPI להתחדש "בקטנה", ולדגום ארבעה לקים מהקולקציה בגודל מיניאטורי (יתרון עבור בחורה עם אוסף לקים אינסופי... חיסרון- אין אפשרות לבחור את הלקים שירכיבו את קיט המיני).


Lost on Lombard הוא אדום מולכלך וכהה יחסית, סוג של שדרוג לאדום הקלאסי.
כרגיל, לקים אדומים פחות עושים לי את זה, והוא לא ממש התחבב עליי.
הגוון החם שלו זורק אותי לצבעי השלכת של הסתיו וגורם לי לחלום על מזג אוויר צונן וטיפות גשם.
נדרשו שתי שכבות כדי להגיע למראה אטום, אבל אני הוספתי אחת נוספת כדי לקבל את מלוא הגוון.

את נישת הסגול הקרמי התורן קיבל In The Cable Car-Pool Lane.
לק בגוון סגול-בורדו, עם פורמולה ג'לית. לא מדובר בגוון חדש, ראינו כבר אינספור כאלו, אבל שמדובר בגוון סגול, אני תמיד אסכים למרוח.
על אף שבבקבוק הוא נראה כגוון אטום למדי, נדרשו שלוש שכבות כדי לקבל את הגוון הרצוי (כאשר מרחתי שתי שכבות הגוון לא היה עמוק מספיק).

הגוון שהצליח להפתיע אותי הוא Muir Muir On The Wall.
הגוון בבקבוק נראה כמעין סגול שימרי טרוויאלי יחסית. על הציפורן הבחנתי בסגול כהה ושימרי, ובתאורה מסויימת הוא בכלל נראה כמעין חום-ברונזה נוצץ (קשה להגדיר את הגוון שלו, ואם תחפשו תמונות שלו ברשת תראו שאין אחידות בין התמונות).
הגימור שלו שימרי ובוהק, ומרחתי 2 שכבות כדי להגיע לאטימות הרצויה.

וכוכב הקולקציה מבחינתי, Peach & Love & OPI הדאוכרומי.
בבקבוק אחד תמצאו ערבוב בין סגול, כחול, ירוק וכסוף, מעורבבים להם יחדיו ויוצרים מראה דאוכרומי מושלם, כזה שגורם לי לבהות בציפורניים ללא הפסקה.
כאשר ראיתי אותו בבקבוק, הייתי בטוחה שהוא כפיל של Not Like The Movies שיצא בקולקציית קייטי פרי של החברה, אבל בפועל, Peach &Love &OPI הרבה יותר כחול ואטום, בעוד ש"לא כמו בסרטים" כסוף ובהיר (למרות שפיצ', אהבה ו-OPI דומה מאוד ל-Where Is The Party של חברת Essence).
גם במקרה הזה הספיקו שתי שכבות כדי לקבל מראה אטום וצבע דאוכרומי מהפנט.

בגלל שארבעת הלקים הם בגרסאת המיני, גם המברשת שלהם קטנה, ולכן המריחה הייתה מאתגרת מעט (אני מעדיפה מברשת קצת יותר רחבה ונוחה לאחיזה).
כמו מרבית הלקים של OPI, גם ארבעת אלו החזיקו עליי בממוצע כשלושה ימים (יחד עם טופ מעל).

בחודש שעבר החלו לשווק את מוצרי OPI ברשת אפריל, כך שכרגע הם נגישים יותר לאלו מכן שלא קונות ברשת.
אף על פי כן, המחיר של בקבוק לק עומד על 65 שקלים, מחיר כמעט כפול מזה שתשלמו על אותו הלק ברשת.
את קיט המיני של קולקציית סאן פרנסיסקו אפשר לרכוש אצל מוכר האיביי החביב עליי, BeautyZone במחיר של 17.5$ (כולל משלוח).

לצד הכניסה לרשת אפריל, עלה לרשת אתר "OPI ישראל" בו תוכלו למצוא מידע על קולקציות חדשות, מוצרים משלימים וכו'.

אשאיר אתכן עם התמונות, אני בנתיים צריכה לבחור אילו לקים נוספים מקולקציית סאן פרנסיסקו אני רוצה....

*גילוי נאות- הלקים התקבלו לסקירה.

18 תגובות:

  1. אוי!!! מי לייק! את השניים האחרונים לפחות....

    השבמחק
    תשובות
    1. יכולנו להסתדר טוב, את פחות אוהבת את אלו שאני הכי אוהבת (ואז היינו מחלקות בינינו את הלקים).

      מחק
  2. מאוד אהבתי את הקולקציה, וכמוך גם עליי האדום פחות התחבב. אני אוהבת אדומים שיותר דובדבניים.
    הסגול לעומת זאת, הוא האהוב ביותר

    השבמחק
    תשובות
    1. אני פחות בקטע של לקים אדומים, פחות עושים לי את זה.
      הקולקצייה מקסימה, סחתיין לOPI שהצליחו קצת לחדש לי.

      מחק
  3. שני האחרונים מהממים!!!
    והציפרוניים שלך תמיד נראות יפות ומטופחות, גם באורך קצר יותר :-)
    נשיקות אהובה <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה:)
      אני איתך, שני האחרונים מדהימים!

      מחק
  4. האדום הזה... לא לטעמי! האחרים מעולים ואני מאוד אוהבת אתם!

    השבמחק
    תשובות
    1. דעתך זהה לשלי, האדום לא צריך להיות שם!

      מחק
  5. איכשהו הדואוכרומים לא עושים לי את זה בכלל :( האדום והסגול לעומת זאת... ;)
    נראה לי שאני הולכת להפוך את שני הדואוכרומים ללקים להחתמות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את לא אמרת את זה הרגע....
      סתם, זה נטו עניין של טעם (ותעדכני איך הם לחותמות).

      מחק
  6. אני מודה שהקולקציה הזו קצת משעממת לטעמי. הכוכב היחיד כאן הוא ללא ספק הדואוכרומי פיצ' אנד לאב, גוון שמוליך אותנו היישר אל צבעי הסתיו/חורף. שיגיע כבר מזג אויר שמתאים לציפורניים כאלה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שיש ויש, אבל כן, הדאוכרומי בהחלט לוקח את הקולקצייה קדימה.
      הלוואי ויגיע כבר מזג אוויר כזה!!

      מחק
  7. הציפורניים שלך תמיד נראות נהדר! מהסט הזה הכי אהבתי את ה Muir Muir on the Wall וה Peace &Love&OPI. בקולקציה עצמה של סן פרנסיסקו אהבתי את כל הכחולים וכמובן את פורמולת החול (חוץ מהטאופי שנראה מוזר..) :) יש שם גם כסוף שנראה מעניין.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      גם אני חיבבתי את שני אלו יותר מהשאר, ושוקלת לרכוש את פיצ' בגודל מלא.
      הכחולים מהממים! בכסוף אני בעייתית, או שממש עושה לי את זה או שאין סיכוי שנמשיך יחד.

      מחק
  8. גם אני מגיבה לאחרונה בפיהוק לרוב הקולקציות שיוצאות. לא זוכרת שאפילו התעניינתי מאוד בזו. אבל בכל זאת הצלחתי להתקל בה. בסה"כ הרביעיה הזו נחמדת. אם נתעלם מהאדום המשעמם שלושת הגוונים בהחלט שווים (בעיני) את הדגימה. הסגול תמיד נחמד שיש. וגם במוקטן שאפשר לקחת איתנו.. שני הדוכרומיים מאוד מעניינים. חשבתי שלא אוהב את האחרון אבל אני דווקא די מחבבת אותו!

    השבמחק
    תשובות
    1. דעתי זהה לשלך... אני חושבת שכבר קשה להפתיע אותנו בכל הקשור ללקים.
      האדום מיותר, יכלו לשים גוון קצת יותר מרשים במקומו.

      מחק
  9. ושכחתי להתייחס לעניין שבירת הציפורן! חחחח ככה זה כשיש פה יצורה קטנה שמסתובבת בין הרגליים ומבלבלת אותי ;)
    אני דווקא אוהבת את הציפורניים שלך ככה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. באורך הזה אני מרשה לעצמי גוונים קצת יותר מטורפים.
      עד שאתרגל אליו, הציפורניים יגדלו שוב.

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...