Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

ניקיון יומיומי.

לכל אחד מאיתנו יש את הטקסים הקטנים המבדילים בין כל מעשינו ביום מסויים (עבודה, לימודים וכל הקשור לשגרה היומיומית) לבין שעות המנוחה, שלרוב מתחילות עם כניסתנו הביתה לאחר יום ארוך ומתיש. יש אנשים שמשנים אווירה ע"י חליצת נעליים ומשקה צונן , ובכך עוברים לחלק הרגוע של היום. אצלי, מה שמבדיל בין היום העמוס לשעות הערב הרגועות (לרוב) היא המקלחת הארוכה שאני מפרגנת לעצמי. לא משנה כמה היום שעבר עליי היה מתיש, ברגע שאני נכנסת למקלחת, אני מבינה שהיום נגמר ושהגיע הזמן לנוח קצת.
כחובבת מקלחות מושבעת, מוצרים רבים עוברים תחת ידי, כדי שחלילה לא אשתעמם.

הרשו לי להכיר לכם את אחד מהקיטים המקסימים שיצא לי לנסות. מארז החגים של ספורה, הוא מארז מקסים מבחינה עיצובית (התיק עצמו וגם המוצרים המגיעים עם הדפס פפיטה), וגם הניחוחות שהוא מכיל מושלמים עבורי.
הקיט הנ"ל הוא חלק מ-  Shepora Holiday Collection 2012, וקיבלתי אותו במתנה מחברה אהובה שידעה כמה אוהב את הניחוח הדומיננטי בו. 
כפי שאתן שמות לב הקיט משלב בין צבעי השחור לבן, לורוד זרחני. הצבע הורוד אינו מקרי, מכיוון שגם קרם הגוף וגם סבון הרחצה עשירים בניחוח עשיר של מסטיק.
אז מה מכיל הקיט? קרם גוף וסבון רחצה בניחוח מסטיק מתקתק, לק של חברת OPI (אותו סיקרתי בעבר), וספוג רחצה ורדרד.
 אם אתן אוהבות ניחוחות עדינים, הסט הזה לא בשבילכן. הסבון והקרם מגיעים עם ניחוח מסטיק עז, והוא נשאר על הגוף במשך שעות ארוכות.
נוזל הסבון ורוד זרחני, ויחד עם הספוג יוצר ענני קצף בניחוח מטריף (מי אמר משחקי מקלחת ולא קיבל).
גם הקרם מגיע עם ניחוח המסטיק החזק, והפעם הוא מצויד בשימר עדין. אני מודה, פעמים רבות אני נמנעת משימוש בקרם זה בגלל השימר (בכל זאת, זה לא מתאים לכל מקום), אבל כעת כאשר העור שזוף מעט, השימר מעניק לו מראה זוהר.
 הקרם נספג במהירות, והשימר מתפזר על העור בצורה אידאלית (אבל גם עובר לבגדים בסופו של דבר). בנוסף, הניחוח נשאר שעות רבות על הגוף.
 הקיטים של ספורה משתלמים למדי, וקיימים במגוון ניחוחות וצבעים, כך ששווה לבדוק אותם בפעם הבאה שאתן באחת מחנויות הרשת.

לצערי כרגע בכדי לרכוש את מוצרי ספורה נדרשת טיסה לחו"ל שלנו או של מכר (אנשי ספורה-אולי תפתחו אופציה להזמין לישראל? או שתפתחו חנות בארץ?), אך קיימות אלטרנטיבות רבות בארץ.
על מדפי הסופר פארם הופיעה לה סדרת אמבט חדשה מבית Life על טהרת העגבניות (מה?...) והחמוציות.
 על פי החברה, סדרת Lycomega מועשרת בתמצית זרעי עגבניות וזרעי חמוציות המכילים ליקופן, אומגה 3 ואומגה 6.
מכיוון שמדובר במוצרים על טהרת העגבניות והחמוציות, אריזות מוצרי הסדרה אדומות (אך תכולתן לא).
מבין חמשת מוצרי הסדרה, אני ניסיתי את השמן ותחליב הגוף.
קרם הגוף לבן, ונותן תחושה קרירה במגע עם העור. הוא נספג במהירות, ומחזיר מעט לחות לעור היבש שלי כרגע, אך לא הרגשתי בערך מוסף המגיע מהעגבניות/חמוציות.
בדר"כ אני לא אוהבת את תחושת השמנוניות ששמני הגוף משאירים על העור, אבל הופתעתי לגלות שהפעם השמן נספג במלואו, ולא משאיר את תחושת השמנוניות האופיינית. את השמן אני מורחת על האזורים היבשים יותר (מרפקים וברכיים),  ובתום שבוע של שימוש יומיומי בשמן אני יכולה לדווח כי העור באזורים הנ"ל מרגיש רך יותר.
מחיר קרם הגוף- 50 שקלים, ומחיר שמן הגוף 70 שקלים ברשת סופר פארם(מחיר יחסית גבוה, כדאי לרכוש במבצעי הרשת).

נעבור מפירות אדומים לפירות ירוקים, ונעצור בענבים.
"קרם רחצה מרענן ומטפח" עם חוחובה בניחוח ענבים ירוקים של הוואי, הוא חידוש מרענן לאמבטיה שלי. הניחוח שלו משגע בעייני, ומעורר אצלי חשק עז לצאת מהאמבטיה וללכת לארגן לעצמי קערת ענבים.
נוזל הרחצה לבנבן ומגיע באריזה ירוקה (הכהה מהצבע האופייני לענבים ירוקים). בדר"כ אני אוהבת סבוני רחצה בניחוח פירות, אבל כאשר בן הזוג אמר "מה מרחת על עצמך? יש לזה ריח ממש טוב", הבנתי שהסבון פה כדי להישאר.
האריזה מכילה 750 מ"ל, והמחיר נע בין 10-20 שקלים, כך שהעסק משתלם למדי.

כדי לשמור על ריח נקי יחסית לאורך זמן, יש להשתמש בדאודורנט. בפוסט הקיץ הקודם כתבתי על כך שלכל אחת מאיתנו מתאימים סוגים שונים של דאודורנטים, ומאז מצאתי דאודורנט נוסף שעובד מעולה בשבילי.
דאודורנט Sport של חברת Fa אמור להתאים לאלו מבינינו העוסקים בספורט, בין אם המקצוענים שבינינו או החובבנים. אני מתאמנת באופן קבוע, כאשר כל אימון משלב אירובי מיוזע, ושמחתי לגלות שהדאודורנט התמודד עם האימון בצורה מעולה (בנוסף, בימים בהם האימון התרחש בשעות הערב והדאודורנט נמרח בבוקר, הוא המשיך לעשות את עבודתו).
לפי החברה, הדאודורנט אמור לספק הגנה ל-72 שעות... לי לא יצא לבדוק זאת (72 שעות בלי מקלחת?... לא בשבילי).
מחיר הדאודורנט באזור העשרים שקלים, ואפשר להשיגו ברשתות הפארם ובסופרמרקטים.

מי שאוהבת לסרק את שערה אחרי חפיפה, מכירה את המשפט של הסבתות "לא מסרקים שיער רטוב!".
מאז שאני זוכרת את עצמי, לא ממש יישמתי את ההמלצה הזו ותמיד הסתרקתי כאשר השיער היה רטוב, ונתתי לו להתייבש לאחר ההברשה.
מודה, מעולם לא ייחסתי חשיבות רבה למברשת השיער שלי, ורק כאשר ניסיתי את ה-Wet Brush הבנתי מה ההבדל.
המברשת הישנה שלי קשיחה, בעוד שה-Wet Brush רכה (הקוצים יושבים עם מצע רך, המתקפל מעט פנימה בזמן הסירוק).
גם כמות השערות הנשארות על המברשת בתום הסירוק פחת מאז שהתחלתי להשתמש בה.
שיערי חלק ודליל יחסית, ורק לאחר המעבר למברשת הירקרקה הפנמתי שזו עוד דרך לסייע לו לגדול מבלי להישבר. במקביל, רכשתי מברשת מתנה לחברה עם שיער סמיך ומקורזל (בשבילה בחרתי את המברשת הסגולה), והיא דיווחה שהמברשת התמודדה בצורה מעולה עם קשרים מעצבנים.
מחיר המברשת עומד על 70 שקלים (או 50 שקלים עבור המברשת הקטנה) ואפשר להשיג אותה באתר החברה.

ואחרי שסיימתי את הפוסט, הגיע הזמן לאמבטיה מפנקת, לא?.....


*גילוי נאות- פרט למוצרי ספורה, המוצרים נשלחו לסקירה.

14 תגובות:

  1. נתת לי עוד רעיון מה לרכוש בספורה בעוד כחודש. אני אחפש את המארזים האלו :) פוסט מרענן!

    השבמחק
    תשובות
    1. תזהרי, זה ממכר! (ויש שם מגוון רחב, כך שמצאתי את עצמי עומדת מול הסטנד טיפוח ולא מצליחה להחליט).

      מחק
  2. הקיטים של ספורה... למות!
    איכשהו אני פחות משקיעה בעצמי כשזה מגיע למקלחת. שמפו פשוט, סבון פשוט וזהו... אני רק מתבאסת עכשיו כשאני לא מוצאת ספוג אמבטיה שאני אוהבת

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רוצה לעבור לגור בסניף ספורה, אפשר?.....
      הבעיה עם ספוגי רחצה שמהר מאוד הם הופכים למסריחים ואז תקופה ארוכה אני לא מסוגלת לקנות אחד חדש מהגועל:)

      מחק
  3. ממש עשית לי חשק עכשיו להשיג קיט כזה של ספורה.. עדיין לא החלטתי אם זה בגלל הניחוח או העיצוב שלו...

    השבמחק
  4. מה יהיה??? כל פעם שאני אבקר אצלך אני אוסיף עוד פריט לוויש ליסט שלי?!? מזל שאין ספורה בארץ (לא להרוג אותי על המשפט הזה בבקשה!). אני חייבת למצוא לי מישהו שיביא לי קיט שחור-לבן-ורוד שכזה. מתה על שילוב הצבעים ומתה על ריחות עזים. בדיוק בשבילי :-)
    סופ"ש מקסים אהובה ותמשיכי להתענג לך על הקיט בעודנו מריירות פה!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה הדדי, אני מוסיפה לווישליסט שלי בגללך פריטים שלא האמנתי שיגיעו לשם!
      אני די מסכימה, אם היה ספורה בארץ מצב האשראי שלי היה רע ומר...
      אחגוג גם אחגוג, אשלח נשיקה בניחוח מסטיק:)

      מחק
  5. עכשיו אני תוהה מה אני רוצה יותר, לאכול את המוצרים של ספורה או להתקלח בהם?!
    אני לא התחברתי לריח של הליקופן, אבל מסכימה אתך לגמרי השמן נספג מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. לשבת באמבט מלא קצף ולאכול מוצרי ספורה, זה פינוק:P
      קטע הזוי עם הריח של סדרת הליקופן, בקושי הרגשתי אותו, ולא מעט בנות כתבו שהן פחות התחברו (ולרוב אני די רגישה).

      מחק
  6. מקלחת היא אחת הדרכים המועדפות לחזור לשלווה גם עבורי :)
    מוצרים מעניינים ועדיף ריחניים עושים לי את זה גם והייתי שמחה לאמץ את הקיט של ספורה עם ריח המסטיקים.
    הדאודורנט ינוסה בהקדם!
    למרות שהשיער שלי חלק, אחרי המקלחת אני תמיד מוצאת את עצמי עם מלא קשרים וחייבת להסתרק. אני מניחה שמן של לוריאל על שיער לח ואז מסתרקת. המברשת הירוקה ממש מסקרנת אותי, כי בתקופה האחרונה יש לי תחושה שהנשירה עושה קאמבק והמברשת שיש לי (של לייף) קשה לי מידי.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שאת מבינה אותי, אני יוצאת בחורה אחרת מהמקלחת!
      קשה להאמין שהשיער שלך קשה לסירוק, לא חשבתי שלמברשת יש השפעה גדולה על הנשירה, אבל מאז שעברתי למברשת הזו, יש פחות שיערות על המברשת לאחר הסירוק.

      מחק
  7. מתה על מקלחות מפנקות לאחר יום עבודה ובכלל זה אחד המקומות שאני הכי מתנתקת בהם ונרגעת מהכל.
    הקיט הזה של ספורה מהמם! אני מתה על שחור-לבן ושילוב של עוד צבע.. אם כי מניחה שהניחוח יהיה חזק עבורי.
    סקרנית מאוד מאוד לגבי המברשת הרטובה..שמעתי עליה הרבה דברים טובים.

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב לראות שאני לא היחידה! אני ממש בנאדם אחר אחרי המקלחת בערב...
      יש כמה קיטים, שווה לרחרח.
      המברשת מעולה, אני שמחה שעברתי אליה (ורואה את השינוי בכמות השיער שנשארת על המברשת)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...