Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

Cover It Up

מייקאפ... החבר הקרוב של המתאפרת המצויה. 
השאיפה לעור ללא דופי, גורם לנו לחפש את המייקאפ המושלם, זה שייתן לנו את כיסוי ברמה הנדרשת, שיהיה בעל צבע הזהה לגוון עורנו, וכמובן שיישאר במקום לאורך שעות ארוכות גם בימי הקיץ הנוראיים.
כמו רוב הנשים, גם אני מנסה למצוא את המייקאפ המושלם עבורי, ולרוב זה לא נגמר במייקאפ אחד. בגלל שבעונה זו הפנים שלי רחוקות מלהיות מושלמות, אני מחפשת כיסוי בינוני- גבוה, לצד עמידות (ושיצליח לשרוד את אימוני האירובי שלי...).
על שידת האיפור שלי עומדים כרגע ארבעה מייקאפים מחברות שונות, והגיע הזמן שהם יקבלו במה בבלוג.

Rimmel Match Perfection
כאשר צץ לו המייקאפ הנ"ל במחיר אטרקטיבי באסוס, החלטתי שזה הזמן לנסות לראשונה מייקאפ של רימל. הגוון שבחרתי הוא 100 Ivory והוא נכנס לשימוש בשלהי החורף האחרון.
מצד אחד- המייקאפ מקנה כיסוי מעולה, והוא נטמע בצורה מושלמת לעור, בתנאי שמשתמשים במברשת (הגוון שלו מתאים כמו כפפה לגוון העור הטבעי שלי, כלומר ללא שיזוף כלל).
כפי שציינתי, מומלץ למרוח אותו עם מברשת, כך הוא "יושב" טוב על העור. מריחתו עם האצבעות בעייתית, מכיוון שהוא לא נטמע כך בצורה טובה.
הכיסוי שהוא מקנה נע בין נמוך לבינוני, ולא מומלץ להעמיס שכבות בעבודה עימו (אלא אם אתן בקטע של מראה מסכתי). גימור המייקאפ נע בין טבעי למעט מבריק (אני בכל מקרה משתמשת תמיד בפודרה, אך אם אתן מוותרות על פידור, קחו זאת בחשבון).
בימי החורף המייקאפ שימש אותי נאמנה. לאחר הנחת פודרה מעל, הוא החזיק מעמד במשך היום, נשאר במקום ולא צצה לה הברקה במפתיע.
אבל כאשר עברנו לקיץ, הוא התחיל לגמגם. כאשר אחוזי הלחות עלו, המייקאפ התחיל לברוח וכעבור 6 שעות הופיעה הברקה באזור ה-T. בנוסף, כאשר הוספתי אימון אירובי בסוף היום, גיליתי שהמייקאפ לא נשאר איפה שהנחתי אותו, ובסוף האימון כמות האזורים המכוסים בפנים, הייתה שווה לכמות האזורים החשופים.
ואת השורה התחתונה חותמת אריזת המוצר- האריזה נראית כאריזה עבה ועמידה. בפועל, המייקאפ נפל מגובה ממש נמוך על משטח עץ, והתוצאה? חתיכת הזכוכית המחזיקה את משאבת המוצר נשברה, והמכסה נתקע על המשאבה כך שלא ניתן היה להפריד בינהם.
כבר נפלו לי מוצרי איפור מגובה כזה, ואף אחד מהם לא נשבר... כך שהאריזה אולי נראית עמידה, אבל היא לא.
אפשר למצוא את המייקאפ בדוכני רימל בארץ, אך כפי הנראה האופציה המשתלמת ביותר היא האינטרנט. אני הזמנתי אותו מאסוס, במחיר של 28 שקלים (מחירו המלא באתר עומד על 7 יורו, וניצלתי הנחה של 15%).

עוד מייקאפ שנחת אצלי הישר ממחסני אסוס הוא Bourjois 123 המהולל. בנות רבות אהבו אותו והמליצו עליו, ולכן הייתי חייבת לנסותו.
הגוון שהזמנתי הוא 52, והייתי בטוחה שהוא יתאים לי (בגלל שזהו הגוון שלי ב-Healthy Mix המושלם של בורז'ואה). לא ברור לי למה, אבל במקרה הזה, גוון 52 היה מעט כהה עבורי בחורף, ולכן המייקאפ החל לשמש אותי רק לאחר שספגתי כמה קרני שמש.
אני והוא התחלנו ברגל שמאל. ניסיתי להניח אותו עם האצבעות, והתוצאה הייתה נוראית. הוא לא התמזג עם העור כלל, ויצר מראה מסכתי להחריד. כאשר עברתי למברשת, הופתעתי לגלות כי הצלחתי להטמיע אותו בעור בקלילות, והתוצאה הייתה טובה בהרבה.
הגימור שלו הוא מעין מאט, אך לצערי כעבור כמה שעות התחלתי להבריק איתו. 
רמת הכיסוי שלו היא בינונית ואינה מספיקה עבורי, ולרוב הוספתי קונסילר כדי לטשטש פצעונים ופגמים בעור. 
מעבר לעובדה שאחרי כמה שעות הופיעו הברקות, כאשר הגעתי להסיר את האיפור, הבחנתי שמשהו מוזר קרה לפנים שלי. מתברר שאחרי שעות רבות עליי, הוא מקבל מעין גוון אפרפר ולא מחמיא.
שורה תחתונה- מייקאפ חביב, לימים קצרים.
גם הוא הוזמן באחד ממבצעי אסוס (כרגע הוא לא מופיע באתר).

נעבור מהמייקאפים העממיים למייקאפ מקצועי, Long Wear Even Finish Compact Foundation מבית בובי בראון, והוא מוגדר כ"מייקאפ שהצליח להפתיע אותי". עד כה, רוב המייקאפים הדחוסים שניסיתי, נראו עליי כמו מסיכה, והגימור שלהם על העור לא נראה טוב, לכן כאשר הגיע אליי המייקאפ הדחוס של בובי, הנחתי שגם הוא יהיה כזה.
 באריזה עגולה ושחורה ועליה הכיתוב הלבן עם שמה של המאפרת המפורסמת, מונח לו המייקאפ ומתחתיו ספוגית (שלא משמשת אותי בכלל ורק גורמת לקופסא להיות מסורבלת). בנוסף, תמצאו באריזה מראה גדולה, כזו שמוציאים בחטף מהתיק כאשר רוצים לבדוק שהכל במקום.
המייקאפ הוא מעין שדרוג של המייקאפ הנוזלי העמיד שהשיקה בובי בראון לפני שנה, אך הוא הצליח להתחבב עליי יותר מאחיו הנוזלי.
הוא אידאלי לעור רגיל עד שומני (לי יש עור מעורב), אך אני לא חושבת שהוא יעבוד עבור עור היבש.
הגימור שלו טבעי-מאט, הוא מתמזג עם העור בצורה אחידה, ומעניק לי את הכיסוי שאני צריכה. הכיסוי שהוא נותן בינוני, ואפשר להוסיף נגיעות חומר כדי להגיע לכיסוי בינוני- גבוה. הופתעתי לגלות שהוא מתקבע מאוד מהר על הפנים, ולא משאיר סימנים על חולצת הפרטנר אחרי חיבוק....
מעבר לעובדה שהוא מקנה לעור מראה מושלם, הוא גם עמיד. הוא מחזיק עליי שעות במזג האוויר הזה, וגם אימון אירובי לא מזיז לו.
הגוון שמתאים לי הוא Cool Beige והוא הצליח להתברג למקום גבוה ברשימת המייקאפים האהובים עליי (בימים אלו הוא חברי הטוב ביותר, ואני מתכוונת להשתמש בו באירוע קרוב, בו אני משמשת כמלווה לכלה). כדי להניח אותו אני משתמשת במברשת המייקאפים האולטימטיבית עבורי, Expert Face Brush של Real Techniques (תכף נגיע אליה).
החסרון היחיד במייקאפ הוא המחיר שלו, 225 שקלים בעבור 8 גרם, בסניפי בובי בראון (קניון רמת אביב ואילת).

עוד מייקאפ שהייתי סקרנית לגביו הוא Lancome-Teint Visionnaire. מכיוון שהמייקאפ Teint Miracle של לנקום הוא המייקאפ האהוב עליי ביותר, רציתי לראות אם לנקום הצליחו לשחזר את ההצלחה עם ה"וויזיונר".
 הפעם, הצנצנת מכילה שני מוצרים. בחלק העליון הכסוף תמצאו קורקטור, שאמור להקנות לעור מראה אחיד, לטשטש כתמים, נקבוביות בולטות או פצעונים שצצים להם אחת לכמה זמן. בחלקה התחתון של האריזה תמצאו את נוזל המייקאפ.
אני אוהבת להניח את הקורקטור כבסיס למייקאפ, כאשר אני מניחה אותו לרוב על אזורים אדומים, ומעל ה"עיגולים השחורים" שמתחת לעיניים. והוא מטשטש את האדמומיות. הוא מגיע במרקם קרמי סמיך, ושכבה אחת נותנת את האחידות הדרושה.
המייקאפ עצמו מגיע באריזה התחתונה, השמנמנה והשקופה. ההנחה שלו קלילה, והוא מקנה לעור כיסוי בינוני כבר בשכבה הראשונה. אפשר להוסיף עוד קצת חומר לכיסוי גבוה יותר, אבל אל תצפו ממנו לכיסוי גבוה (וגם לא צריך, כאשר מניחים אותו על הקורקטור, מתקבל מראה אחיד ומושלם).
 המייקאפ לא מתאים לכל סוגי העור, ומחבב בעיקר את בעלות העור היבש עד בינוני. מבחינתי (עור מעורב) הוא פחות מוצלח מאחיו האהוב, הטיינט מירקל. בשעות הראשונות הוא בהחלט גורם לעור להראות זוהר ויפה, אך כעבר ארבע שעות מופיעות להן הברקות על הפנים (וכן, השתמשתי בפודרה לאחר הנחת המייקאפ). אני חושבת שהוא יהיה נהדר עבורי בחורף, כאשר עור פניי יהיה יבש יותר, והוא לא יצטרך להתמודד עם הלחות המטורפת שסובבת אותי.
הוא מסתדר טוב עם מברשת הנחה, אבל גם אצבעות עובדות במקרה הזה. בנוסף, המייקאפ מגיע עם SPF 20, הגנה די בסיסית, המתאימה לימים בהם רוב הזמן אנחנו באזורים מוצלים, ומדי פעם מציצות החוצה.
 ולסוגיית המחיר- בגלל ששולבו שני מוצרים באריזה אחת, המחיר בהתאם. מחירו של המייקאפ עומד על 300 שקלים (לפני הנחות), וזה לא בדיוק מחיר שנוח לכל כיס, קח שקחו זאת בחשבון.

ארבעת המייקאפים הללו שימשו אותי בחודשים האחרונים, כאשר עור פניי עבר כמה שינויים בגוון הודות לשמש של יולי-אוגוסט. הבהיר ביותר הוא המייקאפ של רימל, ובהדרגה הגוון עלה מעט, כאשר המייקאפ של לנקום (גוון מס' 01) הוא הכהה ביותר מבין הארבעה.
משמאל לימין- Rimml, Bourjois, Bobbi Brown, Lancome Percision Corrector, Lancome Perfection Foundation.
שמאל לימין- Rimml, Bourjois, Bobbi Brown, Lancome Percision Corrector, Lancome Perfection Foundation.
 לגבי הנחת המייקאפ- אני אוהבת להשתמש האצבעות, לרוב הגימור שמתקבל כך הוא הטוב ביותר, וכך אני מצליחה להטמיע את המייקאפ בצורה אידאלית לעור (האצבעות מחממות את המייקאפ מעט, וזה עושה רק טוב).
כאשר אני משתמשת במברשת, יש מברשת אחת שאני תמיד חוזרת אליה, Real Thecniques- Expert Face Brush.
מברשת דחוסה, עם ראש מעוגל שמתאים לקימורים של הפנים. היא מורחת את המייקאפ בצורה אידאלית על העור, ומסייעת ליצור את הגימור הטבעי שאנחנו מחפשות.
 מבחינתי, היא הרכישה הטובה ביותר משלל מברשת ריל טכניק, ולא ברור לי איך לא המציאו אותה קודם.
את המברשות של ריל טכניק אפשר למצוא ב-IHERB. במידה וזו רכישה ראשונה שלכן באתר, אתן מוזמנות להשתמש בקוד BOV219 המקנה 5$ הנחה).

וזהו, פוסט המייקאפים הראשון יצא לדרך...אשמח לשמוע את דעתכן, ובמקביל- איך אתן אוהבות את הכיסוי שלכן? עדין? גבוה? ספרו לי.


*גילוי נאות- מוצרי בובי בראון ולנקום התקבלו לסקירה.





12 תגובות:

  1. גם אני מאוהבת במייקאפ של לנקום והוא היחיד שאני משתמשת בו כרגע. ברגע שיגמר, אין לי ספק שאני קונה אחד חדש! מווווושלם! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אחכה איתו קצת לימים קצת יותר קרירים, אני מאמינה שהלחות המטורפת הזו קצת מקשה עליו.

      מחק
  2. כמה חבל שאת צריכה להמתין לחורף כדי להצליח להנות מלנקום! מה שכן הוא נשמע מאוד מתאים לעור שלי, אני בהחלט אנסה אותו!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה יהיה קשה, אני לא מצטיינת בסבלנות...
      אני חושבת שהוא יתאים לך, תנסי לארגן דוגמית (בזמנו היה אפשר להזמין דוגמית באתר של לנקום).

      מחק
  3. מכולם התנסתי בבובי בלבד, היות ואני כידוע לא חובבת מייקאפים. אני מאוד אהבתי אותו והוא מספק אותי ואת צרכיי. הוריי! לנקום נשמע מפתה...

    השבמחק
    תשובות
    1. עם עור מושלם כשלך, מי צריך מייקאפ? (לא מקנאה בכלל... לא לא...).
      הוא מוצלח מאוד גם עבורי, אני חורשת עליו:)

      מחק
  4. 123 דווקא נחמד, אבל ניסיתי אותו בדיוק פעמיים או שלוש עד שהגוון שלי התכהה קצת, אז עוד לא גיבשתי דעה סופית. רימל ולנקום פחות מדברים אליי, אבל המייקאפ של בובי בראון נשמע מוצלח במיוחד :)
    לי יש את הבאפינג, שהיא סוג של תאומה של האקספרט. מוצלחת במיוחד, והאקספרט אצלי ברשימה, כי אחת כזו לא מספיקה לי ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. רוב הבנות אהבו את 123, איכשהו על העור שלי זה פחות עובד (וחבל כי אני מאוד אוהבת את מוצרי בורז'ואה).
      אני חומדת את כל המברשות שלהן:)

      מחק
  5. אני עדיין מחפשת אץ המייקאפ המושלם.. זה שיומע בעור אבל גם יתן כיסוי גבוה. לא יראה כבד, אבל יהיה עמיד...
    השאיפה לעור פורצלן תשגע אותי ;)

    לא התנסיתי באף אחד מהמייקאפים שהצגת, הרעיון של לנקום לשלב קורקטור עם מייקאפ נשמע כמו רעיון טוב... מעניין אם זה יתאים למגוון רחב של נשים

    השבמחק
    תשובות
    1. ניסית את הקולורסטיי? כעיקרון זה אינדווידואלי, ועוברים לא מעט מייקאפים עד שמוצאים אחד מנצח.
      אולי חברות עממיות יאמצו את גישת הקורקטור עם המייקאפ? נחזיק אצבעות...

      מחק
  6. טוב, המייקאפ של בובי בראון נשמע ממש מנצח. אני צריכה לבדוק אותו בהזדמנות.
    אהבתי את האריזה של לנקום והשילוב של הקורקטור וניסיתי אותו רק מקופסית. בעיקרון בקיץ אני מעדיפה את המייק אפים הקלילים והמוארים עם מעט פודרה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מקווה שתאהבי, אני ממש חורשת עליו.
      יש לך עור מושלם, אני לצערי צריכה כיסוי=\

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...