Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 4 באפריל 2012

Who is B.B?

קשה להתעלם מהשמש שמביטה אלינו מהחלון.
המעבר לשעון הקיץ+ האבק שבאוויר מסמלים לי שהאביב הגיע ופסח כבר פה.
אין כמו האובך שמגיע בדיוק יום אחרי שמנקים טוב טוב את  הבית, שוטפים את האוטו ותולים את הכביסה לייבוש בחוץ.

כפי שאמרתי בפוסט על השפתונים הקיציים שלי, שגרת האיפור שלנו משתנה בהתאם למזג אוויר.
הפעם נתעסק בפנים עצמן.

רובנו בקיץ שזופות יותר- לא משנה כמה ננסה לברוח ממנה, השמש הישראלית היא חזקה, והיא בכל מקום.
לכן בקיץ מומלץ לעלות בטון המייקאפ- גם כדי שיתאים ולא נראה חיוורות באופן תמידי, וגם כדי להשלים את המראה השזוף יותר.

אני מעדיפה בקיץ להשתמש במייקאפים קלילים יותר, עם גימור חי שנותן מראה רענן.

השנה השיקה גרנייר את קרם הB.B-שאני מניחה שנתקלתן בו כבר בפארמים ובבלוגים.
אז מהו BB Creme?
מדובר על קרם לחות המכיל בתוכו גוון שנועד לכיסוי וטשטוש פגמים בעור.
המוצר התחיל את דרכו כאשר פותח ע"י רופאי עור בכדי לשכך, לטפל ולהרגיע עור מגורה לאחר פעולה כירוגית.
לאחר מכן הוא הגיע לאסיה, שם הפך למוצר מנצח, כאשר האסיתיות אהבו את הכיסוי הטוב יחד עם הקלילות תחת השמש היוקדת.

ובכן השנה הוא הושק בארץ- בעיתוי מעולה לקראת הקיץ.
המוצר מגיע בשני גוונים- Light לגוון עור בהיר וMedium לגוון בינוני.
אני בחרתי (מן הסתם..) בגוון הבהיר- והוא פשוט התאים.
ובכן- המרקם של הקרם בהתחלה מרגיש סמיך מאוד, אבל ברגע שהוא בא במגע עם עור הפנים מאוד קל לטשטש אותו ולקבל שכבה אחידה ודקה על הפנים.
מה שאני מאוד אוהבת זה את התחושה שלו, שבעצם מרגישה לי כמו ללכת עם ולהרגיש בלי...

ניסיתי אותו ללא פודרה (דבר חריג מהשגרה שלי) והוא נשמר מעולה במשך 6 שעות.
לאחר מכן באימון הכושר ראיתי כי קשה לו, אבל זה בסדר.
בנוסף מכיוון שהוא מבוסס על קרם לחות, הוא שומר על הלחות של העור ולא מדגיש את האיזורים היבשים (מה שמייקאפים אחרים נוטים לעשות).

מצד ימין רואים כי הוא משתלב ממש טוב עם העור
שני דברים שאני חושבת שיהפכו אותו למושלם:
1. כרגע ישנם רק שני גוונים, ואני חושבת שכדאי שיגיעו עוד גוונים לארץ שכל אחת תוכל לבחור גוון מתאים.
2. המוצר מכיל spf 15 להגנה מהשמש שזה לא רע, אבל עם הקרניים היוקדות של יולי-אוגוסט (כלומר אפריל-אוקטובר) צריך רמה גבוה יותר.

במהלך מרץ/אפריל תוכלו לרכוש את המוצר ב79.90 שקלים.

NEXT!
עוד מוצר מבית גרנייה שאני מאוד אוהבת- ומדובר על BB Light eye roller.
את המוצר הזה רכשתי באמת במזרח הרחוק, כאשר נמנעתי כמעט מאיפור אבל חיפשתי מוצר שיהיה קליל ויסתיר את מה שנדרש.
כך מצאתי ברשת Boots את הרולר הזה, שהוא בעצם קונסילר המכיל בתוכו קופאין (מה שאמור לעזור בטיפול בעיגולים המעצבנים מתחת לעיניים).

המוצר מכיל 15 מיליליטר, ובנתיים הוא איתי כבר כמה חודשים טובים.
החומר יוצא דרך רולר (כמו דאורדורנט!) וכמות קטנה ממנו מכסות את השטח תחת העין.
אני מורחת אותו עם האצבעות (אני לא אוהבת למרוח קונסילר עם מברשת) ועד שאני מסיימת את המייקאפ הוא כבר יבש.
אני לא מפדרת מעליו- והתוצאה המתקבלת היא שהשחור פוחת (מלכתחילה אין לי הרבה) והוא מחזיק מעמד עד הערב.
אני חושבת שראיתי את הקפאין רול של גרניה בארץ, במבצעים של 50 שקלים (בערך)
צר לי- אך אינני יודעת בודאות אם המוצר הזה נמכר בפארמים (אני מניחה שבתגובות מישהי נברר את סוגיה זו)
אבל במידה וכן, יותר מכדאי לכן לנסות.
יש סיכוי שתופתעו לטובה.

המוצרים הללו קיבלו מקום של כבוד על שידת האיפור שלי,
האם אתן ניסיתן כבר את הBB?

*גילוי נאות: את ה BB Creme (המייקאפ) קיבלתי לסקירה מהחברה.

15 תגובות:

  1. ה-BB הוא בהחלט יציאה מוצלחת של גרנייה. כשהושק בחו"ל סברתי שהסיכויים שהוא יגיע לארץ אפסיים בגלל שלא יודעים פה בכלל מה זה BB, אבל מגיע לגרנייה ח"ח על התעוזה!
    את הרול און לא ניסיתי, אני צריכה קונסילרים קצת יותר כבדים כדי לעשות את העבודה..

    השבמחק
    תשובות
    1. אם יותר כבדים- אז לא.
      בקטע הזה די בורכתי (אין לי מושג איך כי שאר הבנות במשפחה כן סובלות מעיגולים שחורים)
      אבל על הפנים את בהחלט עונה על הקריטריונים!

      מחק
  2. לא יצא לי לנסות עדיין אף אחד מהמוצרים, אבל בזמנו קניתי בארה"ב רול של גרנייה לפנים (לא ראיתי אותו בארץ, רק את זה לעיניים) ומאוד נהניתי להשתמש בו, אז חשבתי שהביבי יוכל להיות מעניין. מה שכן, הבנתי שהוא לא הכי מתאים לכאלה שמחפשות מראה מאט, את מסכימה? כי אצלי הפנים מבריקות בקיץ ואני תמיד מחפשת משהו שינטרל את ההברקה הזאת...

    השבמחק
    תשובות
    1. זה נחמד שיש מוצר שאין בארץ, מרגיש ייחודי- לא?
      כן המראה שהמתקבל הוא טבעי ולא מאט, ולכן אני חושבת שאת פחות תתחברי למוצר

      מחק
  3. הרולר של גרנייר נראה מעולה.
    כל פעם שאני רואה אותו בסופר פארם אני מביאה אותו איתי לקופה, ואז אני רואה שהוא עולה 150 ש"ח ומתחרטת!

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת? אני זוכרת שראיתי בחמישים! צריך לעקוב אחרי זה, 150 זה מופרך.

      מחק
  4. ניסיתי את שניהם ולדעתי מי שמחפשת כיסוי קליל לשניהם ויש לה עור פחות או יותר רגיל/מעורב הם יתאימו. נערות צעירות הן קהל מצוין לשניהם!

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק- אני לא חושבת שנשים בגילאים של 40+ יתחברו, כי השאיפה מהמוצר היא הסתרה.
      לגילאי היותר צעירים הוא נותן מראה רענן!

      מחק
  5. אם יש מוצר שאני לא מבינה, זה הרול און הזה. איך אמורים להתאים קונסילר בגוון אחד לכולן?!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם המייקאפ מגיע רק בשני גוננים- כפי שכתבתי זה החיסרון העיקרי שלהם.
      כעקרון בגוון שהוא די עדין, זה יכול להתאים לכמה גוונים של העור. אבל יש גבול:)

      מחק
  6. ה BB הראשון שהיה בארץ הוא של סבוקלם במחלקת הדרמו קוסמטיקה. היום כל בחברות שמכבדות את עצמן הומיאו אחד כזה. דיור בדרך ארצה וגם אסתי לאודר. אין ספק שלהביא 2 גוונים זו רק התחלה. אמנם הוא לא מספיק לי ככיסוי ליום יום בגלל הפיגמנטציה אבל חשבתי לנסות אותו בשילוב עם פודרה לימי קיץ חמים.

    השבמחק
    תשובות
    1. את סבוקלים מעולם לא ניסיתי- משהו לא מושך אותי בו.
      אבל האלה שבאסיה יצאו עוד לפניו...
      גרנייר עלו על הגל בזמן, ובאמת צפויים עוד הרבה.
      אני מקווה שתתחברי, אבל את אוהבת כיסוי גבוה

      מחק
  7. חחח באתי לענות לך בהקשר לכותרת שביבי זה ראש הממשלה D:

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחח ציפיתי להתייחסות עד עכשיו על הכותרת
      חושבת שבחרו בו כדי לפרסם את המוצר?:P

      מחק
  8. היי, גם אני ניסיתי את הBB מדיום ,
    חייבת לציין שזאת פעם ראשונה שאני משתמשת בסוג של מייק-אפ,
    הוא עושה את העור שלי די מבריק והעור שלי באיזור ה-T גם ככה שומני, יוצאים לי המון פצעים ממנו והוא נורא מחצ'קן שזה מבאס .
    שמעתי שצריך להגיע בעוד חודשיים בערך המוצר לעור שומני- אני בטוח ארכוש אותו.
    הרולר לעיניים נראה מעולה , תתחדשי (-:

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...