Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 16 באפריל 2012

Chic- it's a date (515)

חזל"ש.
עבר לו פסח, חזרנו לאכול חמץ וכעבור 24 שעות אני מרגישה שהחופש כ"כ רחוק ממני.
איך אתן? ניצלתן כהלכה את הזמו הפנוי שהיה? והמזג אוויר המושלם?

את מרבית ימות הפסח העברתי שאת ציפורניי מעטר לק חרדלי במיוחד...
אני מאשימה כמובן את מזג האוויר שגרם לי לפזול לצבעים החיים יותר.
כבר זמן רב שאני חושקת בלק חרדלי משלי,
אז תתארו לכם כמה שמחתי לגלות את הצבע הזה בפרפורמרייה מקומית.

לקחתי אותו איתי הביתה והרי התוצאות:


הפורמולה סמיכה כך שבשכבה אחת הציפורניים מקבלות גוון חרדלי,
שכבה נוספת מביאה את הלק לשלמות.

לאחר מריחת מייבש הוא החזיק עלי שבוע, וסחף לא מעט מחמאות ביריד "פריטי וומן" בנמל ת"א.

מכיוון שאינני מסוגלת לדחות סיפוקים,
את הלק הזה קניתי בזמן שהמתנתי להזמנה מטראנסידיין לק של חברת Barielle בגוון חרדלי.
תוכלו למצוא אותו תחת השם:Aura Angora
כאשר הגיעה  החבילה המיוחדת, חברה שראתה כי יש לי שניים דומים,
שאלה האם אפשר לאמץ את השני?
התשובה המיידית הייתה :כמובן!
וכך הוא נראה עליה:

ראו כמה מוכשרת:)
כמו שאתן רואות ישנו הבדל קטן בין הצבעים- השיק מעט יותר "עמוק"

אז מה דעתכן? כן בעד לק חרדלי או להשאיר אותו לHot dog?
לא לפספס הגרלה מגניבה אצל "נקודת חן" -שווה להציץ!

15 תגובות:

  1. עד שראיתי את 515 על ידייך הענוגות, לא חשבתי שאצטרף ליורשת בהתלהבותה מהגוון. אמנם היא זו שחיפשה ואני בזכותך מצאתי, אך אני בהחלט אמרח לי אותו בשקט ובהיחבא על הזרת ואז על עוד אצבע ו...נראה.

    אהבתי אותו יותר מאשר הגוון על ידי חברתך, כי הוא יותר עז ועם נוכחות. אהבתי מאוד גם את הנימור של ציפרניה.

    את החופש כבר שכחנו. לחם אכלתי בצהריים, אחה"צ וגם לארוחת ערב. לומדים להעריך דבר כשהוא חסר.

    שיהיה לך שבוע נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. ראיתי את ההתלהבות שלך בפייס, ומה חבל ששלך אכזב אותך!
      הדוגמא שלה מעלפת, אך אני וחותמות לא עובד טוב יחד:)
      שבוע מקסים!

      מחק
  2. ועוד דבר - השם שלו כל כך לא מתאים A DATE?

    השבמחק
    תשובות
    1. השם באמת לא מתאים
      אבל אם היה לי דייט איתו כנראה שהייתי רוצה עוד אחד:P

      מחק
  3. אהבתי את הגוון של השיק יותר, יותר חי ומלא צבע.
    לגמרי בעד לק חרדלי, רק צריכה לסיים את המבחן שבוע הבא והולכת לחפשו (-:
    הדוגמא יפה, עם אילו מכחולים את עובדת, הגעתי למסקנה שאני צריכה אחד וחשבתי ללכת על ביוטי קר וחבריו...יש המלצה?

    תודה על האיזכור (-:

    השבמחק
    תשובות
    1. זה יהיה אחלה של מתנה לאחרי המבחן (והפעם גם זולה!)
      התמונה עם החותמות איננה שלי, אלא של חברה.
      אני קלולסית לגמרי בחותמות.

      ובשמחה- שיכירו ויבואו לראות את המוצרים המעלפים שאת סוקרת!

      מחק
  4. תשובות
    1. אמת!
      אחרי הדייט איתו- אני מאוהבת:)

      מחק
  5. אני ממש לא מחובבות הצבע הזה, לא רק בלקים אלא בכלל, אבל אפילו אני אוהבת את זה של שיק!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה באמת צבע שאו שאוהבים, או שלא.
      אבל טוב לשמוע שהלק הצליח להתחבב.

      מחק
  6. חרדל הוא חרד ואני לא חושבת שהגוון הזה יגיע מתישהו לציפורניים שלי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. למדתי שעל לקים Never say never
      אבל אם זה לא דייט, אז לא:)

      מחק
  7. טוב הוא מהמם ממש! עדיין לא ראיתי אותו באיזור שלי, מקווה שיגיע בקרוב לפני שאשבר ואקנה את החרדל של LAKA...

    השבמחק
  8. הוא מהממם עלייך אבל אני לא חושבת שהוא מתאים לי או שאני פשוט לא אוהבת אותו.
    ואני מסכימה איתך לגבי זה. או שאוהבים אותו או שלא :P

    השבמחק
  9. הוא מהממם עלייך אבל אני לא חושבת שהוא מתאים לי או שאני פשוט לא אוהבת אותו.
    ואני מסכימה איתך לגבי זה. או שאוהבים אותו או שלא P:

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...