Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 20 באפריל 2012

קריאה אחרונה לנוסעים בכיוון הקיץ...

סוף אפריל כבר פה,
על אף שמעט קריר עדיין קשה להתעלם מהעובדה שהשינויים האחרונים לקראת החובש, והשמש מתבקשים.
מבחינתי המעבר בין העונות אומר שהיובש המטורף שהחורף מביא עימו עתיד להסתיים.
העור שלי מרגיש כך גם, והוא פונה אליי בכדי שאעזור לו.
אז ההמלצה הראשונה שלי  (ושל כל הסבתות עליי אדמות) היא מים, ובשפע.
לא תאמינו כמה שתיה מרובה של מים מועילה לעור הפנים שלנו, ולהרגשה הכללית בכלל (כולל למשקל).

אח"כ, אחרי ששתיתן הכנסו למקלחת מרגיעה ואז תחזרו לפוסט.

חזרתן? מעולה.
זה הזמן למרוח את הגוף ולתת לו עוד מעט לחות.

מי שעוקבת אחריי פה ובפייס יודעת שאינני חסידה גדולה של קרמי הגוף למינהם (ניסיתי לא מעט, יש לי המון ועדיין אני לא אוהבת את התחושה שהם משאירים).
אבל העור שלי לא תמיד מסכים איתי, והוא לפעמים מתחנן למעט לחות.
מצאתי את הפתרון המושלם מבחינתי- קרם גוף על בסיס מים.
בסיס מים? כן! הגלל הבסיס היחסית דליל שלו, הוא נספג מהר מאוד על העור ואיננו משאיר את התחושה שאני כ"כ לא אוהבת.
הקרם שאני משתמשת בו הוא:  של רשת סבון של פעם.
בחרתי את הריח ההורס של Fig-coco (תאנה-קוקוס) והוא פשוט מדהים!
ניחוח מעורר ומשכר, והרגשת לחות נעימה ומלטפת שאני מוצאת את עצמי נהנית ממנה מאוד.

עוד מוצר לחות של סבון שאני אוהבת הוא קרם הידיים.
גם כאן אותו הסיפור, אני לא אוהבת את התחושה ומחפשת את אלה שנספגים מהר מאוד לטיפולים זריזים אחת לכמה זמן.
אני אימצתי את קרם הידיים בריח ורד- לבנדר, והניחוח שלו עדין מאוד (נוטה יותר לכיוון הורד)
הספיגה שלו  מהירה, והוא מותיר את העור רך ונעים.

כמו כן, שני המוצרים של סבון מיוצרים מחומרים טבעים (נק' זכות לטובתם)
את שני המוצרים הללו רכשתי ביריד חבר, כך שיצא לי משתלם.
לפי המחירים באתר קרם הגוף עולה 86, וקרם הידיים 58 (אני קניתי בפחות).

כשמגיעים ללחות, אסור לשכוח את שני האיברים החשובים שבלעדיהם לא יכולנו להלך בעולם- כמובן כפות הרגליים שלנו.
החום מביא אותנו את הסנדלים, והנעליים הפתוחות.
כף רגל מטופחת עושה את ההבדל בין נעל יפה לנעל הורסת, ובכדי לשמור על כפות הרגליים, שגרת טיפוח קלילה יכולה לסדר לנו קיץ שקט ורגוע בנושא.
אז כמובן שאחת לכמה זמן הולכים לפדיקוריסטית,
אבל בין לבין אני נוהגת לשייף מעט את העור הקשה, ובערב לפני השינה אני מורחת Feet treat!- talc foot cream:

הקרם הוא של חברת ללין, ומה שטוב בו שהוא על בסיס טלק (מי שמתאמנת או נועלת לא מעט נעליים סגורות בטח יודעת שכאשר הנעליים מקבלות ריח, שופכים מעט טלק בתוך הסוליה למניעת הריח)
וכך גם הקרם, מונע ריחות של כף הרגל ומשאיר תחושה נעימה של כף רגל חלקה.

את הקרם הזה קיבלתי כאשר רכשתי כמה מוצרים של החברה לפני פסח.
המחיר הנקוב עליו הוא 34.99 , אבל שווה לעקוב אחרי מבצעים.

ודבר אחרון כהכנה לקיץ,
רובנו כבר נתקלנו בחלאות המעופפות הנקראות יתושים.
הם (יותר נכון היא) מגיעים אלינו בעונה זו וקל להם להכנס לבתינו כאשר החלונות פתוחים והאור הדולק מזמין אותם פנימה, ואנחנו לבושים במעט מאוד בד.
אני מתעוררת בבוקר ומרגישה כמו אחרי מתקפה...
בלי לחשוב פעמיים אני מתיזה תחליב מרגיע של חברת קמדיס- ושוכחת מהחוויה הלילית שלי.
התחליב מגיע בספריי, מה שמקל מאוד את נושא המריחה שלו.
לפי החברה- המוצר עוזר גם בתופעות של פריחה- אולם בנתיים לא אוכל לחוות דעה בנושא מכיוון שעדיין לא התחלתי עם הפריחה, אבל אל דאגה זה יקרה בזמן הקרוב (תקופת האלרגיות).
כמו שכתבתי בפוסט הקודם על קמדיס- המוצרים שלהם טבעיים, שזה פלוס מעולה מבחינתי!
ואני שואלת: איפה היה הקרם הזה שטסתי למזרח ואכלו אותי:)

עד כאן להיום,
בברכת שבת מנוחה והנאה!

*גילוי נאות- את הספריי של קמדיס קיבלתי לסקירה מהחברה.

6 תגובות:

  1. היה לי את קרם הגוף הזה של SABON בגירסה הכבדה יותר וממש אהבתי את הריח! עכשיו ראיתי גם שהם התחילו לחדש את כל המוצרים שלהם ולשנות את הפורמולות שזה שינוי מבורך מבחינתי.
    את קרם הידיים לא ניסיתי ואני צמודה כל החורף לפרולטה ארגן האהוב עלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כיף שאפשר למצוא מוצר במרקם שמתאים לך, ושהריח מעולה זה עוד פלוס לטובתו.
      אז יש לו חיבה לאותם ריחות:)
      אולי חורף הבא ייצא לך לדגום את זה?

      מחק
  2. אני חושבת שקרם גוף זה מוצר הטיפוח שאני מזניחה הכי הרבה.
    יש לי בערך מליון (כל יומולדת מצטרפים עוד כמה מכאלו שלא יודעים מה לקנות וחושבים שקרמים זה הפתרון ההולםD:) ואני משתמשת בהם אולי שבוע-שבועיים ונוטשת.
    בקיץ כמעט בכלל לא כי אני מרגישה שלוקח להם נצח להספג וזה מרגיש מיוזע.

    התכשיר של קמדיס נשמע מעולה!
    היתושים אונסים אותי בעקביות כל קיץ ועוד יש לי ברגליים צלקות מהקיץ שעבר שעדיין לא עברו..
    (ולא נדבר על צלקות שנשארו מלפני 3 שנים מהזבובי חול השטניים של ניו זילנד)

    השבמחק
    תשובות
    1. או מישהי שהיא בדיוק כמוני!
      גם לי יש ערימות על כל פעם שאני מקבלת אחד, משתמשת פעם אחת ונוטשת.
      משהו בקרם הזה גורם לי לחזור אליו= כנראה המרקם.

      הוא מעולה! לא אגלה למה או איך אבל הוא גם מרגיע כאבים של סימן כחול גדול...
      אוי בחו"ל זה נוראי העקיצות! אי אפשר לברוח מזה!

      מחק
    2. אגב, פעם הביאו לי מתנה קרם לחות שהסתבר לי אחרי שבועיים בערך שהוא אמור להיות משזף.. כולי לבנה כמו רוח ופתאום אני קולטת אחרי שבועיים שאני הופכת לכתומה!!
      זה היה ממש טראומתי ולקח לזה יחסית הרבה זמן לרדת...

      נראה לי שאצטרך לבדוק את זה, גם סימנים כחולים צצים עליי באופן שבועי :)
      וכן זה נוראי עניין העקיצות.
      זה הגיע אצלי לרמה שהלכתי שם לרופא שיתן לי משחה אנטיביוטית כי לגרד עקיצות במשך חודשיים כבר היה לא אמיתי...
      קניתי שם איזו משחה מסריחה פצצות משמן אקליפטוס או שקר כלשהו שבאמת הרחיקה אותם אבל היא הייתה זוועתית ושמנונית ובגלל שטיילתי זה גרם להרבה לכלוך להדבק אליי, כאילו לא הרגשתי מלוכלכת גם ככה...

      מחק
    3. אוי אני זוכרת את הדברים האלה, אחרי שבוע מצאתי את עצמי עם כתמים כתומים ומכוערים... חוויה קשה והרבה פילינג...

      אוי נשמע סיוט! את מנסה את המשחות שדוחות את החלאות?
      עושה רושם שהעור שלך מאוד מאוד רגיש!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...