Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 10 באפריל 2012

I feel pretty Oh so pretty

את הבוקר המדהים הזה פתחתי בנמל ת"א, יותר נכון בחנות הקונספט של המשביר לצרכן, באירוע Pretty woman.
על מה אני מדברת?
במתחם ההאנגר 11 הוקמה חנות קונספט של החברה אשר יעודה הוא מתחם גדול ובו מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה ובישום.

חנות הקונספט הוקמה במטרה לרכז תחת קורה אחת מגוון רחב של חברות קוסמטיקה, מוצרים חדשים, בשמינם, מבצעים והטבות למינהן.
בגלל שהגעתי כחצי שעה לפני פתיחת הדלתות לקהל הרחב- הכל היה מסודר, נקי ויפה למראה.
על אף הכמות המכובדת של הדוכנים, נראה כי המקוום מרווח מספיק כדי לארח הרבה אנשים הצבעים השולטים הם ורוד (איך לא) ולבן.

תמיד אני יעצור בלקים...
המקום מיועד לחובבות הקוסמטיקה היוקרתית (ג'יבנשי, לנקום, גרלן וכו') לצד המותגים העממיים (לוריאל, קרליין, בורז'ואה- שהדוכן שלו מקסים) ומעט אנדראה וגולדן רוז.

תוכלו למצוא במתחם את הסנסוריום- מכשיר שאמור לדמות את חוש הריח שלכן ולהתאים לכן את הבושם המתאים
ותתקלו בדוכן שנראה כך:


ובכן, זו איננה מעבדה לכימיה או מקום שבו רוקחים שיקויים,
מדובר על מותג איפור חדש של רשת המשביר.
המותג נקרא Eeshee (אישי) והוא פיתוח ישראלי המאפשר ע"י הכנסת כמה פרמטרים לתוכנה, לקבל את מוצר הקוסמטיקה המתאים ביותר לכל אישה.
את המוצרים מתאימים לך אנשים מטעם החברה עם ידע דרמטולוגי- כאשר השימוש הוא בחומרים טבעיים בלבד (לכן כל אישה יוצאת אם מוצר שייחודי לה)
נכון להיות תוכלו להתרשם מהמוצרים ומהמותג בסניפי הרשת בבאר שבע, אשדוד ובמתחם Pretty womwn, ובהמשך הפריסה תהה ארצית. 

התאמת מוצר בלייב
שלל הפתעות ממתינות לבאי המתחם מצילום אישי שינתן על כל קניה ועד למריחת לק (פינת מניקור גדולה ובה מותג לקים ומניקור חדש I LAK) או פן שיער לבחירה על כל קנייה בשווי 200 ₪.
(אני בחרתי בפן, וקיבלתי פן מושקע ומקצועי).
עמדת הפינפוניאדה

עמדת המניקור
אחרי הכל- תוכלו להצטלם כאן.
חנות הקונספט "פריטי וומן" תפתח בהאנגר 11, ת"א, למשך 4 ימים בלבד בחול המועד פסח, בין התאריכים 9-12.4.12.
שעות פתיחה:
ימי ב – ד', משעה 10:00-22:00, יום ה' - ערב חג  - משעה 09:00-14:00 .  
על אף הפרסומים המוקדמים- כרגע הכניסה היא חינם.

אם אתן באזור, כנסו פנימה (אך התאזרו בסבלנות כי במקום ישנן הרבה דיילות).

בכלליות אני נרתעת מפקקים
לכן אני שמחה שהלכתי בבוקר.
ותמיד אפשר ללכת לאחר מכן להסתובב קצת בנמל, לא?

10 תגובות:

  1. היה נחמד להיפגש,, אין ספק עכשיו אני מתכוונת לחזור שוב היום או מחר :) המניקור יצא מהמם!

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב לך זה קל"ב!
      אז מה מחר עוד מניקור?

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    3. בואנה ממש הופתעתי לטובה- הבנות היו נחמדות והשקיעו בי ובחברתי ועשו מניקור מדהים... והכי כיף חינם. ולבסוף גם מצאתי לק בצבע חלומי שפנטזתי עליו.

      מחק
  2. איזה תמונות מקסימות וצבעוניות! בהחלט עושה חשק :-)))

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה- המקום בהחלט מאורגן בצורה מרשימה
      תעדכני אם את מבקרת!

      מחק
  3. כמו שכתבתי אצלי - זאת אטרקציה נחמדה, אבל לא הייתי מגיעה עבורה במיוחד.
    אבל היה כיף להסתובב ביחד!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני לא הייתי מגיעה במיוחד, וגם אני לא אוהבת מקומות עמוסים
      העיקר החוויה:)

      מחק
  4. היה כייף לראות את הפנים היפות של הנערה בעלת המכנסים הלבנים והנעליים הקאמליות ;)

    סה"כ קונספט נחמד מאוד לעצירה בדרך אם כבר מטיילים בנמל :)

    השבמחק
  5. הייתי היום וממש נהניתי- האירוע היה כללבבי חזרתי עם מתנות והפתעות ושלל של קניות, התפנקתי בעמדה של לנקום ובמניקור. היה ממש צהריים של שופינג מהנה.
    כל הכבוד על התיעוד התמונות מגרות.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...