Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 8 באפריל 2012

מה על שפתייך, נערה?

ובכן, אם אתן כאן צלחתן את שלל ארוחות הסדר והנגררות שלה
והצלחתן לקום אחרי כמויות האוכל האדירות שהחג הזה (ועוד רבים) מכיל.

אז מה התוכניות שלכן לחו"ל המועד?
אני מתכננת בעיקר לנוח, ולצאת פה ושם לראות אנשים ועולם.
והנה התפנה לי מעט זמן לכתוב על 2 מוצרים שמהדרים את שפתיי ברוב ימות השבוע.
ובכן, במהלך שבוע רגיל שבו אני הולכת בעיקר ללימודים
אין לי צורך בשפתון בעל דומיננטיות מוגזת אלא העדיפות היא לגוונים עדינים, או טפיחות של שפתון קצת יותר "חי".
בנוסף אני אעדיף מוצר שיש לו "ערך מוסף" כדוגמאת לחות.

את הצ'אבי סטיק (Chubby stick) של קילינק אני מניחה שיצא לכן כבר לפגוש.
הוא הושק בארץ לפני בערך כשנה (לי יש אותו עוד מהקיץ) בשישה גוונים,
כאשר מדובר על עפרון שמנמן (ועל כן השם החמוד שלו) אשר "מציירים" איתו על השפתיים והתוצאה היא מעין גלוס עדין עם מעט גוון, שאמור ללחח את השפתיים שלנו.



התוצאה:
מתוך 6 הגוונים שקיימים, אני בחרתי ב-05 Chunk cherry, ובאמת הוא נתן גוון עדין של דובדבן לשפתיים בלי להיות דביק.
התחושה שלו על השפה עדינה מאוד, והופתעתי כאשר הייתי בטוחה שהוא ירד לגמרי, אבל שהתבוננתי במראה ראיתי כי נשאר עוד צבע.
מבחינת לחות- הוא שומר על הלחות הטבעית של השפתיים, אבל לא הרגשתי כאילו הוא מעשיר אותן יותר מדי (השפתיים שלי לא נוטות להיות יבשות במיוחד).
מה שאהבתי בו זה שהצבע החזיק מעמד גם אחרי שאכלתי, כמובן שלא נשאר מלא, אבל נרשמה נוכחות.
הבעיה העיקרית שלו היא המחיר, המחיר הנקוב עבורו הוא:125 ש"ח.
אינני זוכרת כמה שילמתי במדויק, אבל אני יודעת שהיה לי איזה קופון לאפריל- שניצלתי אותו עבור מוצר זה.


מוצר שעוד לא הגיע לארץ הוא הLipbutter של Revlon.
כפי הנראה המוצר הוא רב מכר בארה"ב והוא נמכר שם בכמויות היסטריות.
כמובן שאלינו הוא צריך להגיע בשחיה, ועל כן לוקח לו כל כך הרבה זמן לעבור את האוקיינוס...

יש מבחר של 20 צבעים, כאשר הם נמכרים ב7 דולר(הגיע אליי דרך איביי- כאשר המוכר הזה כל פעם מחדש סחורה).
אני אהבתי מאוד את העיצוב של המוצר (שפתון ורוד, חמוד שקל לקחת- בדיוק בשבילי)
אני לקחתי את גוון 090-Sweet tarte והשתמשתי בו הרבה בחודש האחרון.


סה"כ הוא העניק לחות לשפתיים שלי, נתן להן גוון ורדרד משגע (שהחברות שלי ממש התלהבו ממנו!) והלך איתי לכל מקום.
קל למרוח אותו והוא באמת מרגיש כמו חמאה, וגם הגוון שלו נשאר על השפתיים במשך שלוש שעות (עם שתיה בלי אוכל)

להגיד לכן שגם הלבלו עושה את העבודה? עושה.
אבל סקרנות היא תכונה אנושית:)

12 תגובות:

  1. הצאבי סטיק מעולה, הזכרת לי להשתמש בו אחרי שבאמת זנחתי אותו קצת.
    ולרבלון אני מחכה רק כדי לבדוק את כל ההיפ סביבו,
    אבל יש לי תירוץ כי לובאלו אני שונאת (-:

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה להזכיר לך שהוא שם! אני אוהבת להזכר במוצרים ששכחתי מהם.
      לא אוהבת לובלו? וואו זה מוזר לי חח

      מחק
  2. אהבתי את רעיון השחיה, מדמיינת אותו מתמודד עם הגלים LOL.

    קלניניק הלהיבו אותי ברעיון אך נתגלו כשקפקפים ואני לא מתחברת, רבלון מאוד מסרנים כי הבנתי שיש גוונים עם כיסוי מלא יותר, אני אחכה שיגיעו ארצה כדי לדגום אותם ראשית.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח שייתן גז כבר!
      אני לא יודעת אם הם נותנים כיסוי מלא, זה באמת משהו שידרוש בדיקה (שיגיעעוווו כבר!)

      מחק
  3. בדיוק צילמתי כמה שפתונים לפני כמה ימים לפוסט ושני אלו גם הופיעו שם. אוהבת שפתונים לחותיים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רואה בהתם פתרון מושלם לימים יבשים או כאלה שלא בא לתת יותר מדי דגש לשפתיים
      מחכה לפוסט שלך!

      מחק
  4. שני מוצרים שאני כל כך אוהבת! הדבר שהכי נוח בהם זה שהם לא מצריכים מריחה מושלמת ומדוייקת ואני יכולה לחדש אותם בלי בעייה וכמה פעמים שארצה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את ידועה כחובבת המוצרים הללו:P
      הלוואי והיה לי את האוסף שלך!

      מחק
  5. תגידי, מי המוכר שלך באיביי? אני רוצה להיכנס לבדוק גם...
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. היי!
      שמתי את הקישור בפוסט,
      אבל הנה הוא שוב :
      http://stores.ebay.com/Nikkis-This-and-That/Revlon-/_i.html?_fsub=2560936013&_sid=930477213&_trksid=p4634.c0.m322

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...