Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 13 ביולי 2010

TopBeauty-158

כסף מסובב ת'עולם..סובב ת'עולם...
מכירות?הפעם הגיע לידי לק כסוף.
טוב האמת... לא בדיוק הגיע אלה נבחר על ידי ממעמד הלקים.

עדיין לא גיבשתי דעה האם אני אוהבת את הכסופים או סולדת מהם.
ולכן החלטתי לקנות לי לק זול ולבדוק את המצב.
לפני הלק- נדבר על החברה -TopBeauty
חברה מאוד זולה (לק באיזור ה-5 שקלים)
יש להם מבחר רב של צבעים, מכל הגוונים ומכל הסוגים
באמת... מגוון רחב של צבעיפ משגעים...

אממה...הלקים האלה מאוד ריחניים... יש בהם הרבה רכיבים לא בריאים במיוחד
ו- קשה ממש להוריד אותם! זוהי מלחמה נגד הלק...

זה היה על החברה..
ולגבי הלק...
המריחה הייתה קצת מסורבלת כי המברשת ענקית ותופסת איתה הרבה צבע.
אבל הכיסוי הוא אחיד ומתייבש יחסית מהר...בשונה מכסופים אחרים- לא נשארו סימני מריחה כבר בשכבה הראשונה (בתמונות פה שמתי 2)
מראה לכן את התוצאה:
לאהוב? או לא?

4 תגובות:

  1. זה ניראה כמו לק גאוני.
    אני גם התחדשתי בלק כסוף של סאלי הנסון, שהיה במבצע בסופר פארם :)
    אני בעיקר מייעדת אותו לרגליים.
    אבל שלך דווקא ניראה מגניב על ציפורני הידיים.

    השבמחק
  2. ראיתי את הסאלי... את ממליצה עליו?

    אני לא שמה לק ברגליים=] חחח אני קצת מוזרה

    השבמחק
  3. הפיגמנט שלו חזק יש לי לק טורקיז שלהם שהוא ממש יפה ואין לו ריח

    השבמחק
  4. הפיגמנט חזק.
    אני מריחה מהם ריח מאוד חריף
    אבל זה לא מלפני שנה וחצי- אין לי מושג איך זה עכשיו אצלהם

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...