Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 9 ביולי 2010

ושוב הארנק שלי ראה יותר מדי שמש

תראו מה עוללתי השבוע:

מימין לשמאל
Eve Cosmetics- no.78 לק סגוון סגול נוצץ בשמש כל כך!
Chic no 213- הכפיל החדש של 238 שראיתי אצל טולי
Chic no.207- ירוק שמרי לא פרייאר בכלל , נראה לי מהקולקציה החדשה.
Chic 306- אדום עם שימר זהב, ראיתי ונדלקתי אצל סקרמנטה.
Chic 278- יש בכלל צורך להרחיב?
Top Beauty No.84- ממש התלהבתי מהצבע שלו... אדגום בהמשך
TopBeaty No.158- אני עדיין לא יודעת אם אני אוהבת את הכסופים ולכן לפני שאני מזמינה אחד שראיתי באינטרנט
החלטתי לדגום בזול, לכן קניתי אותו.
Orly- Vandering Vine
Orly- Midnight Star

כן כן... יש לי הרבה מאוד לקים חדשים...
אחחח כמה עבודה !

ואני גם ארמוז לכן ש... ביצעתי הזמה מחו"ל שאני מקווה שתגיע בשבוע הבא!

מתי אני אמרח הכל??

6 תגובות:

  1. תודה תושה
    עכשיו נמתין לחבילה (איזה כיף שתמיד אפשר למצוא דברים חדשים...)

    השבמחק
  2. תתחדשי! איזה כיף להתחדש בלקים, הא?
    לדעתי בסופו של דבר מדובר על הוצאה קטנה יחסית (בהשוואה, לנעלים, מכנס, משקפי שמש וכו') ועושה תחושה טובה של התחדשות "לאורך זמן" (נראה אותך, מגוונת בכל הצבעים וכמה זמן יקח לך לעבור על כולם חחח)

    גם אני מחכה להזמנה מחו"ל.. :) מתרגשת!

    השבמחק
  3. אני האמת חשבתי על משהו דומה
    אבל בסגנון של כל אלו שבונות ציפורניים...

    הרי עולה הבניה ההתחלתית, והתחזוקה... זה יוצא במסתבר הרבה יותר=] וזה גם יותר משעמם... חחח

    השבמחק
  4. איזה קטע , הימני ביותר היה ממש נראה כמו צ'יינה גלייז. זה ממש אותו בקבוק אחד לאחד [הגדלתי את התמונה] אני המומה.

    השבמחק
  5. כן... שראיתי אותו בהתחלה בבלוגים אחרים גם אני הופתעתי...

    כנראה שהם ה"תשובה המקומית"

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...