Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 24 במרץ 2018

Colourpop - Lux Lipstick and No Filter Concealer

זה לא סוד שאני אוהבת את רוב מוצרי השפתיים של קולור פופ. לטעמי, בעלות מינימלית ניתן להשיג אינספור מוצרי שפתיים מוצלחים במנעד רחב של גוונים וגימורים. נכון, אני מעדיפה בעיקר את הליפיסטיקס והסאטין ליפס שלהם ולא ממש סובלת את סדרת הליקווידים בגימור מאט, אבל גם לאלו השנואים עליי יש לא מעט אוהדות בעולם.
לכן, כאשר קולור פופ השיקו סדרת שפתונים חדשה - Lux Lipsticks, ידעתי שאני חייבת להניח את ידיי עליה.


כיאה לכל השקה של קולור פופ, גם כאן עשו בילד אפ היסטרי, וברגע שהשפתונים עלו לאתר, תוך שניות הגוונים שסיקרנו אותי הפכו ל - Out Of Stock. מודה שזה לא ממש הפתיע אותי, קולור פופ ממש אוהבים להעלות עם מלאי קטן ולגרום לכולנו להתאבד עליו (אז מה אם בפועל הם מחדשים את המלאי שבוע לאחר מכן). כמובן שאני פספסתי את הגוונים שרציתי, ולכן המתתנתי בסבלנות עד שאלו שבו לאתר. כמובן שהסבלנות השתלמה, וכשלושה שבועות לאחר מכן זכיתי להזמין את שלושת הגוונים שסיקרנו אותי.



כשקולור פופ השיקו את ליין Lux הביקורות עליהם היו חיוביות, אבל אי אפשר היה להתעלם מהעובדה שהגוונים שהציעו לנו היו אפיס'לה.... משעממים. בכל 24 השפתונים החדשים לא נצפה גוון מקורי אחד לרפואה. אני יכולה להבין את הרצון ללכת על גווני "מיינסטרים" בכדי לפנות לכמה שיותר נשים, אבל בחיאת... אולי תחדשו לנו קצת?


Anyway, פרט לגוונים המשעממים, זו אחלה של סדרה. הגוון הנבחר לעטר את אריזת המתכת של המוצרים הינו הרוז גולד שכולנו למדנו לאהוב. בכדי לקלוע בדיוק לטעם של נשות ונערות העולם, על אריזת הרוז גולד המתכתית, תמצאו כוכבים (מעצבי קולור פופ חיים כמו כולנו בפינטרסט).


מבין שלושת השפתונים שניסיתי, שניים עשו עבודתם בצורה נאמנה בעוד השלישי אכזב קלות. La Lady ו - 27 עשירים בלחות נהדרת ההופכת כל מריחת שפתון לקלילה ונעימה. מפאת הלחות שבשפתון הוא אינו מייבש ומצליח לשבת בנוחות גם על שפתיים יבשות.
כמו כל שפתון לח, אל תצפו ממנו לעמידות גבוהה, כי זו ממש לא מטרתו. הוא מונח על השפתיים בשלמות כל עוד לא אוכלים או שותים (אתן מוזמנות להניח עיפרון שפתיים כבסיס לשפתון למען הגברת העמידות).
La Lady ו - 27 מלאי פיגמנט ושכבה אחת מהם תצבע את שפתיכן בגוון הנבחר.

La Lady מגיע בגוון חום ורדרד, נייטרלי ומחמיא המשתלב עם כל איפור יומיומי שתבחרו.





27 הוא מהגוונים הללו שיכולים להיות עמוקים מאוד על נשים מסויימות ומנגד, גוון יומיומי על אחרות. הוא מגיע בגוון חום אדמדם סמי - עמוק. אני נהנית להשתמש בו בתקופה הזו, בה החורף עוזב אותנו במהרה וסימני האביב מתחילים להפציע.




לעומת שני החמדמדים מעלה, Hello Stranger הצליח לאכזב אותי. בדומה לחברות שניסו לעשות זאת לפני קולור פופ, גם כאן הפורמולה של הגוון הכהה אינה זהה לגוונים הבהירים. הפורמולה רכה אך לא מספיק, מה שיוצר גוון לא אחיד על השפתיים (כפי שמיד תראו). מריחת השפתון נוחה יחסית (למרות שבגוונים שכאלו אני מעדיפה ראשית לתחום את השפתיים עם מברשת) ועמידותו אינה גבוהה כך שמלכתחילה מומלץ להניח עיפרון שפתיים כבסיס.



האם קולור פופ הביאו לנו בשורה חדשה עם השקת Lux? כנראה שלא. הם כן הצליחו להעמיד אלטרנטיבה ראויה לשפתוני יוקרה במחיר הגיוני (7$ לשפתון), אך מנסיוני אני יכולה לדווח על חוסר אחידות בין פורמולות הגוונים הבהירים לכהים. הם כן מקבלים אקסטרא נקודות מבחינתי הודות לאריזת המוצר המושלמת שמשדרת יוקרתיות עוצמתית.
אני ממליצה לכן לנסות אותם, סה"כ הם מהנים וכיפים (בתקווה שהם ישיקו גוונים נוספים בהמשך).
7$ באתר קולור פופ.

בעוד שאני לא חסידה גדולה של מוצרי הפנים של קולור פופ, הקונסילרים מסדרת No Filter הצליחו להפתיע אותי.
מכיוון שכאשר הם יצאו הגוונים באתר לא היו ממש נאמנים למקור, החלטתי להזמין שלושה צבעים בתקווה שאחד מהם יהיה הנכון עבורי.


הבשורות הטובות - אחד משלושת הגוונים התאים לי. הבשורות הרעות - הקונסילר הזה מתחמצן בטירוף.
הגוון שמתאים עבורי הוא גוון מספר 15, Light Natural, שברגע ההנחה נראה מעט בהיר על העור אך בחלוף מספר שניות הוא מתחמצן ומתאים עצמו לגוון הטבעי שלי. ההמלצה שלי היא לקחת לפחות גוון הבהיר בטון אחד מגוון העור שלכן.


ביצועי הקונסילר נהדרים! הוא מעניק כיסוי מלא בכמות מזערית של חומר (אני ממש לא אוהבת את הסגנון שרוב היוטיובריות מאמצות, בו הן מעמיסות כמות עצומה של חומר מתחת לעין ומטמיעות אותו בהיסטריה לעור. לטעמי, עדיף להתחיל בכמות מינימלית ולהוסיף במידת הצורך).
הוא נשאר במקומו לאורך שעות ארוכות, ורק כשהוא מתחיל להתייעף (משהו כמו שמונה שעות מההנחה) מתחיל להתגנב לקמטוטי העיניים (אינני מקבעת בפודרה שכן עורי כרגע יבש והפודרה מחמירה את היובש).


זמן רב שהגוון שלי נפקד מהאתר, וכעת כשהוא שב למלאי, אני בהחלט מתכוונת להזמינו בשנית (ובשלישית).
מחיר הקונסילר עומד על 6$ והוא נותן פייט לקונסילרים יקרים ממנו.

סווטצ'ים של כל החבורה יחדיו:


תורכן לספר לי האם ניסיתן את המוצרים הללו, או שאתן מעדיפות לוותר עליהם?
נשיקות!
פיצ'ה.

2 תגובות:

  1. כיף לקרוא את הסקירה!
    מוסיפה את הקונסילר לווישליסט :)

    השבמחק
  2. Loanspal is a leading loans and finance service provider in Australia. We offer short term caveat loans for 1 month to 24 months. For more details visit https://www.loanspal.com.au/caveat.php and fill loans form for urgent caveat loans.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...