Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 24 בפברואר 2018

התחדשויות גילטיות - מהדורת פברואר 2018

אם התעוררתן הבוקר עם רצון לבזבז, הגעתן למקום הנכון.
פוסט זה מרכז בתוכו לא מעט הצעות אטרקטיביות לבזבוזים בגילטי, ואני ממש לא מתכוונת לקחת אחריות על כרטיס האשראי שלכן.
מוזמנות להצטייד בכוס קפה ויחד איתי לחפור על כמה השקות חדשות באתר.


ההיילייטרים של עפרה הם מהטובים שיש היום בשוק. הפיגמנט שלהם עז, מרקמם נפלא והם מתמזגים לעור בצורה הרמונית ואחידה. הם לא חפים מחסרונות, אך אלו דלים ביחס ליופים.
אחד החסרונות שנשים רבות נוטות לציין בהתייחסותן להיילייטרים של עפרה, הינו גודלם העצום. אם נסתכל לדוגמא על ההיילייטרים הבולטים של עפרה, כדוגמאת רודיאו דרייב או בליספול, נראה שהם מגיעים באריזה המכילה 10 גרם מוצר, כמות עצומה לכל הדעות. מכיוון שרובנו מחזיקות באמתחתנו יותר מהיילייטר אחד, הסיכוי שנצליח לסיים היילייטר הינו אפסי, גם אם נתקלח בו. בפלטת ההיילייטרים Feelin' Myself תמצאו שלושה היילייטרים במשקל 4 גרם כ"א. בשונה מהעיצוב המעצבן של הטריו Ever Glow (מהשת"פ עם ניקי), הפעם ההיילייטרים מופרדים בצורה נוחה אחד מהשני ומאפשרים לנו להשתמש כל פעם בגוון המיועד מבלי לדאוג לנשורת היילייטרית על הגוונים האחרים.



באריזת הטריו תמצאו את בליספול הורדרד (לסקירה) ורודיאו דרייב הזהוב (לסקירה) שני הילייטרים אהובים ששמם הולך לפניהם.
שחקן חיזוק נוסף שנכנס לטריו ואח חדש לסדרת ההיילייטרים של עפרה הוא Pillow Talk, היילייטר מהפנט בגוון ורוד פנינתי.


בדומה לאחיו הבוהקים, גם Pillow Talk נאפה בטכנולוגיית Liquid Bake ויוצר אפקט הארה בעל עומק חינני המשדרג כל פרצוף עייף לסקין בריא ובוהק. בעוד שנשים בהירות רבות נרתעות מבליספול ורודיאו (כבעלת עור בהיר אני מוצאת שרודיאו נהדר עבורי. בליספול לעומת זאת שימושי עבורי בעיקר בקיץ, כשגוון עורי עולה בטון אחד), Pillow Talk הוא התשובה העפרתית לשלגיות ובהירות העור שבחבורה.
זוהי פלטה קומפקטית ושימושית המאפשרת לנו ליהנות משלושה גוונים, במחיר של היילייטר אחד. ד"א, שלושתם מתפקדים נהדר כצלליות, ו - Pillow Talk הוא אחד הגוונים המועדפים עליי להארה בזווית הפנימית של העין.
מחירה של הפלטה עומד על 150 שקלים והיא נמכרת בגילטי או באתר עפרה. ד"א, אם בכל זאת אתן מעוניינות ב -  Pillow Talk בגודל מלא, תוכלו לרכושו גם כן באתר עפרה או גילטי, במחיר של 150 שקלים (בעבור 10 גרם).




השקה חדשה ומסקרנת ליאנה פרוביז -  אייליינר קרם בעל שני גוונים, שמנת ושחור (שני הגוונים שכ"כ מאפיינים את יאנה).
כיאה לפריט מקולקציית פרוביז, עיצוב אריזת האייליינר מתמקד ביוקרתיות מפתה על טהרת הזהב. הקרם נח לו באריזה שקופה אותה אוטם מכסה זהוב בעל עיטור האותיות YP, סימלו של המותג.



בתוך הצנצנת כופן אייליינר שחור את האייליינר הניודי, ביחס של 1:3 אייליינר בהיר ל - 2:3 אייליינר שחור. פורמולת האייליינרים קרמית כחמאה ביום חמסין, אך היא מוצקה מספיק בכדי שהגוונים לא יזלגו האחד לשני.


ליטוף מברשת קליל על אחד הגוונים מגלה את רכותה של הפורמולה. זוהי נצמדת למברשת במגע הקל ביותר ללא צורך בהפעלת כוח על החומר ובאותה קלות בה היא נצמדת למברשת, היא עוזבת אותה לטובת העפעף.
הגוון השחור נמרח בקלילות על העפעף, אך לטעמי הוא לא אטום מספיק בשכבה אחת. בשכבה הראשונה הבחנתי בחוסר אחידות לאורך פס הליינר. בחלקים מסויימים הוא היה אטום לגמרי ואילו באחרים נוצרו איים חשופים. מכיוון שהאייליינר מתייבש בשניות במקומו, מיד בסיום השכבה הראשונה, הוספתי שכבה נוספת בכדי להעמיק את הגוון וליצור מראה אחיד ואטום בגימור מאט.
לפני שנדון בנושא העמידות עליי לציין שנכון לעכשיו עורי סופר (סופר) יבש, ולכן רוב המוצרים עמידים עליי מהרגיל, דבר שאינו אופייני לכל הנשים. כשבחנתי את האייליינר ללא פריימר, הוא נשאר במקומו בערך כ - 6 שעות עד שכנף הליינר דהתה. פריימר שיפר את עמידותו ליום שלם, אבל ייתכן שאם אתן בעלות עפעף שומני תצטרכו עוד שחקן חיזוק באמצע.

הגוון הניודי הוא שיחוק נהדר! פעמים רבות אני נוטה למרוח גוון שמנתי על קו המים התחתון בכדי להגדיל את העין, ולרוב, בחלוף מספר שעות מרגע ההנחה אינני מוצאת שום זכר לנוכחותו של העיפרון השמנתי (לא משנה כמה אני מקבעת עם צללית ופודרה). האייליינר של יאנה משאיר את קו המים שלי בגוון שמנתי לאורך יום שלם.
פורמולת הליינר נעימה ורכה, ובשכבה אחת ניתן ליצור קו מים שמנתי למהדרין. עליי לציין כי אינני סובלת מעיניים דומעות ואינני מרכיבה עדשות, כך שאין ביכולתי לעמוד את ביצועי האייליינר עבור מקרים שכאלו. אני כן יכולה לומר שבמקרה של עיניים "שיגרתיות" הוא עושה עבודה נהדרת.

בעיצוב המוצר נעשתה לא מעט מלאכת מחשבת שהביאה לנו אפשרות ליהנות משני עולמות באריזה אחת, ועל כך אני מורידה את הכובע. אולם, באחד משימושיי במוצר טבלתי בשוגג את המברשת בה השתמשתי לאייליינר השחור, בתוך האייליינר הניודי. זוהי בהחלט טעות אנוש שאני חתומה עליה, אך זה גרם לי לחשוב האם ההחלטה לאחד בין שני הגוונים היא באמת נכונה? אני מודה שאני חצויה בנוגע לתשובה שכן אני בהחלט אוהבת את שילוב המוצרים יחדיו.



כרגע אני משתמשת בשמן הסרה בכדי להסיר את איפור פניי (גם את איפור העיניים), וזה הותיר את עיניי חפות מאיליינר תוך שניות בודדות.


סה"כ זהו מוצר שימושי שעושה עבודה נאמנה ונהנה מפורמולה חלומית. הוא אינו חף מחסרונות, אך יתרונותיו עולים עליהם והוא מהווה משב רוח מרענן בשוק הקרם ליינרים.
מחירו עומד על 80 שקלים בעבור שני גוונים של אייליינר, מה שהופך את רכישתו לאטרקטיבית.
ניתן להשיג באתר יאנה פרוביז או בגילטי.

Unzipped הוא גוון חדש בסדרת השפתונים העמידים של עפרה. אתן יודעות שמיציתי את השפתונים העמידים עד תום, אבל הגוון הנהדר שלו גורם לי לסלוח לו על היותו שפתון עמיד (מה גם שהפורמולה של עפרה נותרה ועודנה הפורמולה החביבה עליי בשפתונים נוזליים).



גוון ורוד סגלגל המתאים כמעט לכל גווני העור. זו השקה מדוייקת לעונה זו של השנה שכן הוא משתלב נהדר עם גווני החורף, אבל אני בהחלט צופה לו שימוש רב באביב הבא עלינו לטובה.
במבט ראשון הוא הזכיר לי את מנהטן של עפרה, אחד הגוונים האהובים עליי. בפועל, מנהטן הרבה יותר עמוק ממנו, בעוד שאנזיפד נהנה מגוון קליל ולא מחייב.



79 שקלים בגילטי.

למרות ההייפ סביבן, אינני מחובבות מסקרות Volume Express The Colossal למינהן. כן, כן, Shocking, אני יודעת. מודה שבמשך שנים ניסיתי להבין את האבוססייה סביבן, ועל הדרך זרקתי עליהן לא מעט כסף. שלא תבינו לא נכון, זה לא שהן קטסטרופליות, אבל הן גם לא המצאת המאה.
זו הגישה שגיליתי כלפי The Colossal Big Shot, אחות חדשה לסדרת מסקרות קולוסל של מיביליין. אריזתה מטעה מעט שכן היא מזכירה מאוד את קולוסאל הקלאסית, אך הפעם הצבע השליט הינו זהב ולא צהוב.


האמת? אחלה של מסקרה. צובעת את הריסים בגוון שחור משחור ומעניקה להן אורך חינני. לא הבחנתי באפקט עיבוי כלשהו, כך שאם זה מבוקשכן, היא לא האחת עבורכן.
עמידה לאורך שעות ארוכות, אינה מגרה את העין ומוסרת בקלילות באמצעות שמן הסרה.
תוספת דראגסטורית חביבה לאוסף המסקרות שלי.
40 שקלים באתר גילטי וברשתות הפארם.
* המסקרה מככבת בתמונות מעלה, אלו עם האיילינר.


פלטת הצלליות Exquisite הושקה לפני מספר חודשים כאחות לפלטת היהלומים הנהדרת של עפרה. בעוד שפלטת היהלומים מבוססת על צלליות שימריות למהדרין, הפלטה החדשה מציעה 2 צלליות מטאליות, צללית שימרית ושתי צלליות מאטיות. בתאוריה, כל מה שצריך לאיפור עיניים מושלם.


הצלליות שבפלטה, משמאל לימין:
Peach - צללית אפרסקית עדינה עם שימר זהוב.
Victory - צללית טאופית אולטרה פיגמנטית בגימור מטאלי.
Syrup - צללית בגוון אמבר זהוב בגימור מטאלי.
Millennium Bark - צללית בגוון חום עמוק בגימור מאט.
Raisin - צללית בגוון חום אדמדם בגימור מאט.


גולת הכותרת של הפלטה הן הצלליות ויקטורי וסירופ שאוכל לסכם את התרשמותי מהן במילה אחת - וואו! הן סופר עשירות בפיגמנט, רכות כמשי ובעלות פורמולה נהדרת. בדומה לשאר הצלליות המטאליות שברשותי, אני מעדיפה להניחן באמצעות מברשת רחבה ושטוחה, או באמצעות האצבעות. ניתן לטשטשן, אך קחו בחשבון שזה ייצור לא מעט Fall out.
הצללית האפרסקית חביבה ומשמשת אותי בעיקר כצללית מעבר.
דווקא הצלליות המאטיות אינן מספקות את הדרוש מהן. הפיגמנט שלהן אינו עז מספיק (במיוחד בהשוואה לצלליות מאטיות אחרות שברשותי, כדוגמאת אלו של ABH) ואני מוצאת שאני משקיעה יותר מדי אנרגיה בהנחתן.
מצד אחד, שווה להשקיע בה בכדי ליהנות מויקטורי וסירופ... מצד שני, אפשר לרכוש את שתיהן בנפרד אבל זה לא ממש משתלם. מחירה של צללית בודדת עומד על 98 שקלים (כרגע נמכרת ב - 75 שקלים) בעבור 4 גרם. מחירה של הפלטה עומד על 240 שקלים (כרגע נמכרת ב - 216 שקלים) ואתן מקבלות 5 צלליות במשקל של גרם כ"א, כך שמבחינת כדאיות, הפלטה הרבה יותר משתלמת (וזה לא שהצלליות בה לא שימושית, הן בהחלט שימושיות, בעיקר לאלו מכן שאין להן אינספור אלטרנטיבות בבית).
לשיקולכן.



ועכשיו תורכן להחליט האם לקנות או לא.
ד״א, אל תשכחו לקחת חלק בדיון ״מוצר השבוע״ בוויקי ביוטי.
נשיקות!
פיצ׳ה.


*גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה. הלינקים לגילטי הינם חלק מתוכנית השיתופים של האתר.






5 תגובות:

  1. סקירה מעולה של המוצרים .תודה על פוסט מפורט

    השבמחק
  2. Very interesting, Wish to see much more like this. Thanks for sharing your information!


    coupon code

    השבמחק
  3. The information you share is amazing thanks for sharing this types of amazing post.

    השבמחק

  4. anthropologie promo code


    Thanks for sharing this amazing article, it is very informative post good work keep it up.

    השבמחק
  5. Loanspal is a leading loans and finance service provider in Australia. We offer short term caveat loans for 1 month to 24 months. For more details visit https://www.loanspal.com.au/caveat.php and fill loans form for urgent caveat loans.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...