Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 2 בספטמבר 2017

פלורמר X דנה זרמון || Flormar X Dana Zarmon

עולם הביוטי הישראלי חווה פריחה בכל הנוגע לשיתופי פעולה בין חברות איפור ל"נערות הרגע" (תרגום של המושג It Girl. אם הביטוי חדש לכן דעו שאתן בחברה טובה, וגם לי לקח זמן עד שהכרתי אותו... ובינינו, אני מודה שאני לא מתה עליו. בכל מקרה, הביטוי מתייחס לבחורות הכי עכשוויות, אלו שרבים עוקבים אחריהן ונערות רבות רוצות להיות כמוהן).
מה שהתחיל עם שיתופי פעולה עם בלוגריות ויוטיובריות, הפך לשיתופי פעולה עם ה - It Girls
דנה זרמון היא כוכבת רשת וריאלטי, המתחזקת חשבון אינסטגרם עמוס עוקבים בו היא משתפת תמונות מחייה ומאפשרת לנו להציץ לשגרתה של איט גירל ישראלית.
דנה בחרה להשיק קולקציה קיצית בצבעי הברונזה, כזו שתאפשר לנו ליצור מראה שזוף ומואר מבלי לחשוף עצמנו לשמש.




קולקציית המוצרים מציעה שלוש צלליות דחוסות, ברונזר, היילייטר בעיצוב משגע ושלושה שפתונים עמידים מסדרת Silk Matte.


ברשותכן, אתחיל מהצלליות. בקולקציה תמצאו שלוש צלליות דחוסות בגימור מטאלי, ששתיים מהן הרבה יותר סתוויות מאשר קיציות לטעמי. בכלל, פרט לברונזר וההיילייטר שבקולקציה, לדעתי היא קולקצייה נהדרת לסתיו וקצת כבדה לקיץ (וגם בברונזר ובהיילייטר הייתי משתמשת בשמחה בסתיו...).


הצלליות רכות למגע, ומרגישות כפיגמט דחוס בעת ההנחה. הודות לרכות שלהן, הן לא אידאליות לנסיעות שכן המכה הקטנה ביותר עלולה לשבור אותן (מניסיון). כמו כן, בהתאם לצלליות רכות (או פיגמנטים דחוסים), הן סובלות מנשורת די רצינית, כך שאני ממליצה לכן קודם לסיים את איפור העיניים כאשר אתן משתמשות בהן.
הן נהנות מפיגמנט נהדר ועשיר, הבא לידי ביטוי בשכבה אחת. בכדי ליהנות ממלוא הגוון שלהן, אני מניחה אותן באמצעות מברשת דחוסה ושטוחה ומטשטת במידת הצורך (הן סבירות לטשטוש, אך זה מעלים את הברק שלהן).
עמידותן סבירה, וכשלא השתמשתי בפריימר הן נשארו במקומן בערך כחמש שעות. שימוש בפריימר כבסיס לצלליות האריך את עמידותן ליום שלם.


Pinky Peach - צללית דאוכרומית בגוון אפרסק ורדרד בגימור מטאלי. זוהי צללית בעלת גוון נהדר, שמחזיק מראה איפור לבדו. אני אוהבת להניחה לבד ולהוסיף המון מסקרה. מבין שלושת הצלליות שבקולקציה, זו היחידה שהייתי מגדירה כקיצית.
Copper - צללית בגוון חום נחושתי. אני מודה שיש לי אינספור גרסאות של גוון זה, אך אם אין ברשותכן צללית דומה, אל תהססו לרכוש צללית זו. מדובר על גוון ורסטילי מאוד שמשתלב נהדר עם איפור יום וגם עם איפור ערב.
Rose Champagne - צללית בגוון טאופי. תוספת כיפית לאוסף הצללליות הטאופיות שלי. בדומה לפינקי פיצ', גם היא בקלות יכולה להחזיק מראה איפור שלם (פשוט להניחה על כל העפעף ולטשטש במידת הצורך את גבולות הצללית).


הגוונים לא מחדשים הרבה, אך הם שימושיים מאוד. במידה ואין לכן כאלו גוונים באוסף ואתן מסוגלות להתמודד עם הנשורת, שווה לבחון את הצלליות הללו.
35 שקלים בעבור 3.5 גרם ברשת חנויות פלורמר או בגילטי.

בכל הנוגע להיילייטרים, קשה מאוד לחדש לי. אני מודה שראיתי הכל - החל מהיילייטרי שמפניה ועד דאוכרומים. אני חושבת שאם אמרח את כל גופי בהיילייטר, אוכל לעשות זאת ב - 20 השנים הקרובות, ועדיין לא אסיים את כל אלו שבאוסף שלי.
והנה, דווקא בפלורמר הצליחו לרקוח היילייטר חדש שהפתיע אותי הודות לשילוב צבעים נהדר, פורמולה מוצלחת ומחיר נגיש.


Morning Star הינו היילייטר אפוי בעיצוב משגע. מרקמו קרמי וקטיפתי, הוא עשיר בפיגמנט וניתן לבניה בשכבות. מדובר על היילייטר עדין מאוד, שיחמיא לבהירות שבחבורה (לדעתי הוא בהיר מדי לבנות שזופות או שחומות).


ההיילייטר יוצר הארה עדינה ומחמיאה בגווני שמפניה זהובה, מבלי לגרום לפנים להיראות ככדור דיסקו. ההיילייטר הראשון שחשבתי עליו כשראיתי את מורנינג סטאר הוא לייטסקפד של מאק, בעיקר בגלל עיצוב המוצר, אך בפועל שני ההיילייטרים מאוד שונים אחד מהשני (השוואה מחכה לכן בהמשך).


אם אתן בהירות עור ומתחשק לכן היילייטר חדש ומיוחד, אל תפספסו אותו.
70 שקלים ברשת חנויות פלורמר או באתר גילטי.

אי אפשר לצפות שקולקציה על טהרת הקיץ והשיזוף לא תכלול ברונזר, נכון? Mykonos הינו ברונזר חמים באריזה מעצבנת. למה מעצבנת? כי הפתיחה שלה נוראית! האריזה קשה לפתיחה וכל ניסיון לפתוח אותה גורר נזק כזה או אחר. בשימושי השני בברונזר פצעתי את משטח החומר עם הציפורן. בעת כתיבת שורות פוסט זה, שברתי ציפורן כשניסיתי לפתוח אותה.
מדובר על אריזת פלסטיק שחורה, עגולה ומעט מסורבלת. פרט לפודרה תמצאו במארז גם מראה עגולה ודי שימושית. אריזת הפודרה (הלא נוחה) די מסיבית, מה שהופך אותה לאידאלית לנסיעות, על אף הסירבול שלה.
ד"א, הלכלוך שעל האריזה לא ממש ירד שניסיתי לנגבו עם מגבון, ולכן הוא נכנס לתמונה.



הפודרה מגיעה בגוון חום חמים ועדין, שמסתדר נהדר עם עורי הסמי - בהיר (כרגע אני מעט שזופה מהקיץ, אבל הגוון הדיפולטיבי שלי הינו לבן צח). אני מאמינה שהיא תתאים לבנות בגוון בהיר עד בינוני, אך לשחומות והשזופות שבחבורה היא תהיה בהירה מדי ולא תורגש על העור.


מרקם הפודרה רך כמשי והיא בעלת גימור טלק עדין המאפשר הנחה קלילה וטשטוש מהיר באמצעות מברשת גדולה ופלאפית (עניין של העדפה כמובן). איננה משאירה כתמים לא מחמיאים על העור וניתנת לבניה באמצעות הוספת שכבות נוספות של חומר במידת הצורך.


 הפודרה מכילה כמות מכובדת של 10 גרם ומחירה עומד על 65 שקלים. ניתן להשיגה בחנויות פלורמר או באתר גילטי.

סווטצ'ים של ההיילייטר והברונזר:


הכנתי לכן גם השוואה בין מורנינג סטאר להיילייטרים בהירים נוספים בכדי שתראו כמה הוא מיוחד. ההשוואה נערכה בינו לבין לייטסקפד של מאק, מונלייט פרל של אלף והיילייטר אהוב מבית פרסטיג'.


אני יודעת ששבעתן משפתונים נוזליים, ולכן אני מודיעה לכן כאן - המשך הפוסט עוסק בשפתונים נוזליים. במידה והמילה ליקוויד מעוררת בכן עוויתות, נפרד כאן ונפגש בפוסט הבא. במידה ועוד יש לכן מעט סבלנות לליקווידים, המשיכו איתי לעוד מספר פסקאות.
סדרת שפתוני Silk Matte של פלורמר מהווה אלטרנטיבה דראגסטורית לשפתוני מאט נוזליים. מדובר על שפתונים במרקם מוס, הנמרחים בקלילות על השפתיים, אטומים בשכבה אחת, בעלי גימור מאט ועמידות גבוהה (הם נשארים במקומם בערך כשש שעות, אלא אם אוכלים ארוחה שמנונית. השומן שבאוכל מפרק את השפתון וזה יורד מפנים השפתיים החוצה).
השפתונים הללו מדגישים יובש קיים ונוטים לייבש את השפתיים, כך שיש להקפיד על ליחוח ראוי של השפתיים טרם הנחתם. לטעמי הם פחות נוחים לחידוש, מכיוון שכשמוסיפים שכבה נוספת על שכבה שהתפוגגה, נוצר מראה גבשושי. כשאני צריכה לחדשם, אני מעדיפה להסיר את שאריות השפתון הישן ולמרוח מחדש. כפי שאתן יודעות, אני סופר רגישה לניחוחות שפתונים, וגם במקרה הזה אני ממש לא אוהבת את הריח הפלסטיקי שלהם (ייתכן שאתן פחות תרגישו בו).

השת"פ בין דנה זרמון לפלורמר הוליד שלושה גוונים חדשים. שניים יומיומים ואחד עמוק וקודר שיהיה נהדר לחורף הקרוב (האמת? בדומה למה שכתבתי קודם, שלושתם מצויידים בגוונים סתווים - חורפיים).


Tender Terra - שפתון ניודי כתמתם ומחמיא. גוון ורסטילי נהדר ויומיומי שמסתדר עם כל איפור עיניים שתבחרו.


Misty Rosy - שפתון בגוון ורוד "מלוכלך". מסוג הגוונים שלכולנו יש באוסף, אבל תמיד כיף להתחדש בהם.


Hot Cocoa - שפתון בגוון חום כהה עם תת גוון אדמדם. בבקבוק הוא נראה כשפתון חום למהדרין (מה שגרם לי לערוך השוואה בינו לבין ברוקלין של עפרה. לדעתי הוא הרבה יותר דומה למינה מאשר לברוקלין), אך בפועל הוא הרבה יותר אדמדם ממה שהוא נראה בבקבוק. מדובר על גוון מושלם לחורף הקרוב.


כולם ביחד:


והשוואה לשפתונים נבחרים אחרים:


השורה התחתונה שלי לגבי השפתונים פשוטה - פורמולה טובה, עמידות גבוהה, ריח לא להיט ומייבשים. במחיר של חמישים שקלים לאחד, שווה לנסות (ניתן להשיגם בחנויות פלורמר ובגילטי).

שיתוף הפעולה בין פלורמר לדנה זרמון הוליד כמה הברקות שאסור לפספס כדוגמאת ההיילייטר... במידה ואתן חושקות במוצרים, זה הזמן לרכוש אותם שכן זוהי קולקצייה מוגבלת.

עד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ'ה.

* גילוי נאות - המוצרים התקבלו לסקירה.

5 תגובות:

  1. את חושבת שהשימר מספיק איכותי ושווה רכישה? דווקא אצלך בסוואץ הוא נראה טוב אבל במקומות אחרים היה נראה לי קצת גירי...

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא לא סופר רך, קצת מזכיר בפורמולה את לייטסקפד של מאק (ההיילייטרים של עפרה הרבה יותר רכים).
      אני אוהבת את זה שהוא עדין ואפשר לבנות אותו

      מחק
    2. הוא לא סופר רך, קצת מזכיר בפורמולה את לייטסקפד של מאק (ההיילייטרים של עפרה הרבה יותר רכים).
      אני אוהבת את זה שהוא עדין ואפשר לבנות אותו

      מחק
  2. השאלה האמיתית היא מאיפה התיק המקסים ואיך משיגים אותו?!

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא הגיע עם מוצרי הקולקציה. לצערי (ביררתי) אי אפשר להשיגו =\

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...