Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 14 בספטמבר 2017

תחזוקת פנים עונתית

עבר המון זמן מאז שכתבתי על שגרת טיפוח הפנים שלי. בחודשים האחרונים ניסיתי לא מעט מוצרים, כאשר רוב הזמן התמקדתי במוצרים טיפוליים בכדי להתמודד עם בעיית האקנה שלי (אכתוב על כך פוסט מקיף בהמשך).
אחרי מספר חודשים של טיפול אינטנסיבי, כאשר המצב השתפר, הוספתי לאט לאט מוצרים נוספים לשגרה שלי. המוצרים הללו מופיעים בפוסט זה, והגיע הזמן שאחשוף את דעתי עליהם.


Clean It Zero מבית בנילה הקוריאנית היא אלטרנטיבה זולה יחסית לטרנד הבאלמים להסרת איפור שסוחף את עולם הביוטי. למי שפספסה, נכון להיום, נשים רבות מעדיפות להמנע מפדים ספוגים במסירי איפור, ומעדיפות למרוח באלם ייעודי הממס את האיפור.
מעבר לעובדה שמדובר בגימיק כיפי למדי (את מורחת קרם במרקם חמאה על הפרצוף ורואה את כל האיפור שעל פנייך הופך לעיסה צבעונית), הוא נהדר לבנות עצלניות כמוני שמתעצלות לפתוח את קופסאת הפדים ולשלוף אחד (אה, וגם יש את הפאן הירוק של העניין).


מרקם הבאלם כסורבה, אותו אני גורפת מהאריזה באמצעות ספטולה ייעודית המגיעה עם המוצר. תוך כדי עיסוי הבאלם לתוך העור הוא הופך לשמן המסיר את האיפור במלואו. הוא מתמודד בצורה נהדרת עם אייליינר, מסקרות עמידות ושפתונים נוזליים. בסיום, אני שוטפת את הפנים עם סבון פנים ייעודי וממשיכה בשגרת הטיפוח שלי.


בנילה הינו מותג קוראני עולה המציע מגוון מוצרי איפור וטיפוח באריזות מינימליסטיות ומפתות. המוצר נטול אלכוהול, בישום, פראבנים ושמנים מינרליים.
מכיל: תערובת של שמן קוקוס וגליצרין (Cetearyl Ethylhexanoate, Caprylic Triglyceride) ועוד רכיבים המסייעים בהמסת האיפור (לעיון ברשימת הרכיבים הציצו כאן).
אני רכשתי את הבאלם באייהרב במחיר של 74 שקלים, ובהחלט מאמינה שארכוש אותו בשנית.

אני סאקרית של פילינגים. גרגרים בתוך מוצרי טיפוח לפנים ולגוף עושים לי כיף בנשמה, וכאשר אני נתקלת במוצר כזה במחיר הגיוני (או לא), אני ישר מוסיפה אותו לסל. זו בדיוק הסיבה בגללה רכשתי את Elf - Exfoliating Scrub, פילינג פנים באריזה ירקרקה במחיר נוח.


הביקורות על המוצר ברשת לא רעות, אבל אני מגדירה אותו כלמל״מ, לא מועיל ולא מזיק. זהו פילינג עדין המתאים לשימוש יומיומי המנקה את העור בצורה טובה, מסיר שאריות איפור ולכלוך ומותיר עור חלק ומוכן לשלב הבא בטיפוח הפנים. אינו מכיל פראבנים וסולפטים וסה״כ עושה את מה שהוא אמור לעשות. לא השפיע על עור פניי לטובה או לרעה, ולא השאיר את חותם ״הוואו״ שאני אוהבת למצוא במוצרי טיפוח. מבוסס על מים ומתאים לכל סוגי העור (אינו מייבש כלל).


סה״כ, פילינג פנים חביב במחיר נוח (21 שקלים באתר אייהרב).
האם ארכוש אותו שוב? ייתכן, אחרי שאנסה כמה פילינגים אחרים שאני סקרנית לגביהם.

מוצר נוסף שעורר לא מעט הייפ בקבוצות הביוטי בפייסבוק הוא ה -Glow Tonic של חברת פיקסי. אלו הם מי טוניק נטולי אלכוהול המכילים 5% חומצה גליקולקית ומסייעים בהסרת תאי עור מתים משטח הפנים (אחת התכונות של חומצה גליקולית היא פילינג עדין לעור).
הריכוז הנמוך של החומצה מהווה נקודת כניסה נחמדה לעולם החומצות, למי שעולם זה חדש לה. הטונר אינו מעקצץ או מורגש על העור והוא מותיר עור נקי המוכן לשלב ההזנה והטיפול.


אני משתמשת בחומצה מדי ערב, אחרי שאני מורידה את האיפור בכדי לנקות שאריות איפור ולכלוך מהפנים. שימו לב, בכדי לראות שיפור במצב הפנים יש להתמיד להשתמש במוצר ולא להרים ידיים כעבור שבוע. אני משתמשת במוצר בכדי להתמודד עם האקנה שלי, שכן חומצה גליקולית מסייעת בטיפול בפצעונים קיימים ועוזרת למנוע פצעונים חדשים (כמו כן, היא טובה גם לטיפול בפיגמנטציה).
סה"כ מדובר על טונר טיפולי מוצלח ועדין המתאים לשימוש יומיומי. אם אתן בעלות עור רגיש ומעוניינות לבחון את השפעת החומצה הגליקולית על עורכן, התחילו עם מוצר זה (כמו כל שימוש בחומצה, התחילו עם אזור קטן ולא מורגש, ורק לאחר שאתן בטוחות שאתן לא מגיבות בצורה רעה למוצר, הגדילו את שטח ההנחה).
54 שקלים באתר אייהרב.

יש לי חולשה לטיפוח של בובי בראון. משהו בעיצוב המינימליסטי והעובדה שהמוצרים לרוב מסתדרים עם עורי הבעייתי, גורמים לי לגרגר בהנאה כשאני נתקלת במוצרים חדשים של החברה.
את מוצרי סדרת Remedis פגשתי אי שם באירוע של דיוטי פרי ג׳יימס ריצ׳ארדסון, וחשקתי בהם מאותו רגע.
סדרת Remedis הינה סדרה טיפולית לעור הפנים הרוכבת על גל מוצרי הטיפוח הטיפוליים המגיעים באריזות עם פיפטה.
הסדרה נרקחה בהשראת גישתה ההוליסטית של בובי לטיפוח והיא מכילה שישה תכשירים טיפוליים המספקים מענה למגוון בעיות ופגמים ומציעים גישה כוללנית להשגת עור בריא ויפה. התכשירים נרקחו כך שניתן להשתמש בכל אחד מהם בנפרד או לשלבם עם תכשירים אחרים לטיפוח העור.
כבעלת עור אקנתי ואדמומי, אני חושבת שאין מתאימה ממני לבדיקת הקולקציה.

Skin Relief Concentrate Apaisant הינו תכשיר ייעודי לטיפול בעור אדמומי ומגורה. 
זהו קומפלקס לא מדולל של תמצית אצות אדומות וצמחי ים המבטיח הפחתה ניכרת של סימני הגירוי תוך חיזוק העור. פורמולת המוצר מרגיעה ומשככת ומתאימה לעור רגיש הנוטה להגיב בקלות.

המוצר מצליח להרגיע את העור המגורה שלי, ומפחית קלות מהאדמומיות שלו. לומר לכן שמצב העור השתפר נוכח השימוש במוצר? לא ממש, אבל לפחות האדמומיות האופיינית לעור אקנתי פחתה.


אני אוהבת להניח את התכשיר על עור נקי בבוקר, כבסיס לשגרת הטיפוח שלי. אני כן מרגישה רעננות קלילה בעת הנחתו ומבחינה בדעיכה באדמומיות שסביב הפצעונים לאחר ההנחה, אך הוא לא הפיל אותי מהכסא... אני מאמינה שקיימות אלטרנטיבות למוצר במחיר זול יותר.


מדובר על מוצר חמוד שקל לשלבו בשגרת הטיפוח, אך הוא לא מאסט מבחינתי.
210 שקלים בעבור 14 מ״ל ברשת חנויות בובי בראון.

Skin Salve Restoring Treatment הינו באלם שיקומי לעור יבש ופגוע. הוא מכיל חמאת שיאה, דונג דבורים, תמצית כורכום וליקוריץ הפועלים כ״תחבושת״ נושמת על העור, תוך כדי ריכוך ושיקום הפצע.
הבאלם מצליח לרכך עור כואב ופצוע. כאשר הנחתי אותו על פצע כואב וחשוף בכף הרגל לפני השינה, כהתעוררתי בבוקר שלמחרת כאבי הפצע פתחו משמעותית (הוא עדיין היה קיים, אך לא הפריע לי לדרוך על הרגל). במקביל, גם הסדקים בכף הרגל התעדנו לאחר מריחת הבאלם.


כבעלת עור סופר רגיש בעל החלמה איטית, אני מוצאת שהבאלם מקצר את זמן ההחלמה של הפצעים שלי ומרכך את העור סביב הפצע. אני חושבת שזה מוצר מוצלח להורים או לטיולים, אך קיימת אלטרנטיבה נהדרת אליו במחיר נוח יותר (כתבתי עליה כאן).
אם בכל זאת בא לכן באלם טיפולי כיפי מבית בובי בראון, לכו על זה.
מחירו עומד על 210 שקלים וניתן להשיגו ברשת חנויות בובי בראון.

מותג חדש וסגלגל הושק לפני חודשיים בארץ, Promise שמו. המותג הוקם ע"י אסף דקל, מומחה בפיתוח מוצרי קוסמטיקה. אסף הוא בנו של צבי דקל, מייסד חברת הקוסמטיקה HL והוא מתעסק ברקיחת קרמים משחר ילדותו. אסף הרגיש שנשים החלו לוותר על מדפי הקרמים בפארם תוך כדי חיפוש אחר רכיבים פעילים שיתמודדו עם נזקי העור במינימום זמן (שזה בעצם מה שכולנו רוצות, לטפח את העור מבלי לבזבז על כך יותר מדי זמן).
Promise מציעים לצד המוצרים גם חוויה - מוצרי החברה נמכרים רק באתר החברה, והם מגיעים אלייך בחבילה סגולה ומזמינה עם שליח עד הבית ללא עלות. כמו כן, על כל רכישה תקבלי מוצר בגודל מיניאטורי בכדי להתנסות במוצר לפני שאת פותחת את המארז הגדול (הלוואי וחברות נוספות ילמדו לאפשר לנו ליהנות מדוגמיות לפני שאנחנו רוכשות מוצר).
כמו כן, האתר נוח לגלישה, כתוב בשפה העברית ומפורט מאוד. לכל אחד ממוצרי החברה דף נחיתה בו תמצאו את תיאור המוצר, תועלות, רכיבי מפתח ואופן השימוש.


Ultimate Hyaluronic Moisturizer - קרם לחות אקספרס המבוסס על חומצה היאלרונית ומבטיח להעניק מקסימום לחות לעור במינימום זמן.
הקרם מכיל חומצה היאלורונית שמשמשת את תעשיית הקוסמטיקה בשנים האחרונות לצורך טיפול בקמטים ואלנטואין, חומר המרגיע ומרכך את העור.


הקרם חביב ובעיקר מעניק לחות קלילה לעורי העייף. אני מניחה את הקרם בבוקר, מעל  Skin Relief של בובי בראון והוא מהווה באפר נוח למייקאפ שאני מניחה מעליו. הקרם אינו מגרה את עורי, נספג תוך שניות ונותן לעור בוסט קליל של לחות שמספיק לקיץ. בחורף אני מאמינה שהוא יהיה קל מדי עבורי ואעדיף להשתמש בקרם כבד ממנו.


סה"כ מדובר על קרם לא רע שעושה את מה שקרם לחות צריך לעשות - להעניק לחות לעור ועל הדרך לתת בסיס ראוי למייקאפ. מכיוון שהוא קליל הוא משתלב נהדר עם הקיץ הישראלי, ונראה שאינו מעורר את האקנה שלי או מחמיר אותו.
אריזת המוצר הסגולה מהווה רענון למדף הקרמים שלי, ודרך הרכישה שמציעים בפרומיס היא הצורה בה הייתי רוצה להתנהל מול כל מותגי הקוסמטיקה הנמכרים בארץ.
מה שכן, פרומיס ממתגים את עצמם כמותג יוקרתי והמחירים בהתאם. מחירו של הקרם עומד כרגע על 228 שקלים (במקום 260), וזהו בהחלט מחיר יחסית גבוה לקרם של חברה חדשה, במיוחד שקיימות אלטרנטיבות זולות ושימושיות בשוק.
אם בא לכן להתנסות בשירות וליהנות ממוצר שימושי, חטטו קצת באתר פרומיס והחליטו אם אתן מחייבות את האשראי או לא.

על אף הנסיונות הרבים של חברת אהבה לצלוח את השוק הישראלי, אני מרגישה שנשים רבות מוותרות על מוצריהם, וחבל. ניסיוני עם מרבית מוצרי אהבה הינו חיובי, ובמרוצת השנים למדתי שעורי מעדיף את המוצרים המבוססים על מינרלים מים המוות הרבה יותר ממוצרים אחרים בשוק.
דוגמא נוספת לשילוב המוצלח בין אהבה לעורי הבעייתי הינו קרם היום Energizing מסדרת Mineral Radience.
מדובר על קרם לחות קליל ועדין, שליווה אותי בצורה נאמנה בקיץ האחרון והסתדר נהדר עם החצ׳קונים שלי ועם הלחות של תל אביב.


סדרת Mineral Radiance היא סדרת טיפוח המבוססת על OsmoGuard, פטנט בלעדי של חברת אהבה המשמש כמגן ביולוגי פעיל על העור מפני זיהום עירוני וסביבתי, עשן, חלקיקי פיח, אבק, לכלוך ושאר מזיקין. כמו כן, באהבה מציינים כי חומר זה מספק לעור אנרגיה וזוהר.

קשה לי לומר שבעת שימושי בקרם עורי הפך עמיד למגוון המזיקים שסביבי, אך אני כן יכולה לדווח שהוא הרגיש גמיש יותר ורך למגע. קרם הלחות מצליח להפיח חיים בעור העייף שלי גם בשעה שש בבוקר, והוא מהווה בסיס ראוי לשכבות המייקאפ שאני מניחה על העור טרם היציאה לעבודה.
הוא נספג תוך שניות לעור, אינו מגרה ואינו מטריג את האקנה שלי. כמו כן, הוא מכיל SPF15, שזה נחמד, אבל ממש לא מספיק לקיץ הישראלי.


מחירו של הקרם אינו זול ועומד על 239 שקלים בעבור 50 מ״ל.

תכשיר Glow Sense 15 SPF מסדרת אייג׳ דיפנס (מבית HL) הינו תכשיר פנים המבטיח לחות, ברק והגנה מהשמש.
לפי החברה פורמולת המוצר עשירה ברכיבים ייחודיים אשר מעניקים לעור מראה זוהר תוך כדי הזנת העור בלחות עשירה. התכשיר משלב בתוכו תמציות צמחים הפועלות לנטרול רדיקלים חופשיים ובכך מסייעות בהאטת תהליך הזדקנות העור.


הרכיבים הפעילים במוצר הינם תה ירוק (נוגד חימצון), ג׳ינקו בילובה (תמצית צמחים המעודדת את זרימת הדם), מרווה (ממריצה), שמן קלנדולה (שמן בעל יכולת חיטוי גבוהה) וסנטלה אסיאטיקה (צמח מרפא).


הקרם מגיע באריזת זכוכית דרכה ניתן לראות כי גוון הקרם ורוד וזוהר. הקרם נעים למגע ועשיר בלחות כמובטח, אך אינני משתמשת בו כקרם היומיומי שלי נוכח העובדה שהוא זוהר מדי. אפקט ההארה שהקרם מעניק עז מדי לטעמי ומרגיש כאילו טבלתי את פניי בקערת היילייטר. לכן, אני מעדיפה לערבבו לתוך המייקאפ ובכך לשדרג את גימור המייקאפ לזוהר. אני מערבבת אותו לרוב למייקאפים כבדים ועשירים, ובכך מעדנת את הפורמולה שלהם.
שימו לב, מוצרים בוהקים נוטים להדגיש פגמים בפנים, ואישית אני נמנעת מלהניח את הקרם על אזורים בעייתים (למשל אזורים עם קמטוטים או פצעונים).
ד״א, הקרם יכול לשמש בקלות כהיילייטר לכל דבר ועניין, פשוט השתמשו בו כהיילייטר נוזלי על גבי המייקאפ שלכן.


אז למי מיועד המוצר? לבנות שאוהבות את הגלואו שלהן דומיננטי ובולט ולאלו שלא מהססות להסתובב בחוץ כקלאופטרה שהרגע יצאה מבריכת זהב. כמו כן, הוא נהדר לבנות שאוהבות את המייקאפים שלהן בוהקים ובארסנל שלהן מגוון עצום של מייקאפים בגימור מאט עד טבעי.

199 שקלים בעבור 50 מ״ל. ניתן להשיגו אצל קוסמטיקאיות מורשות HL (לפרטים נוספים היכנסו לאתר הרשמי).

מעבר למוצרים המצויים בפוסט זה, אני מתחזקת גם שגרה של מסיכות טיפוליות ומוצרי דה אורדינרי. מכיוון שיש לי לא מעט מה לומר עליהם, אני אקדיש להם פוסט ייעודי בהמשך.
נשיקות!
פיצ'ה.










--> -->

2 תגובות:

  1. כרגיל כיף לקרוא:)
    הזכרת כאן מוצרים שמכילים גם חמאת שיאה וגם שמן קוקוס, ששניהם נחשבים מאוד סותמי נקבוביות וקומודונים, במוצרים האלה זה לא מורגש?
    ולדעתך מאיזה גיל אפשר להתחיל להשתמש בחומצות? מתלבטת אם לקנות את הגלואו טוניק

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...