Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 26 בספטמבר 2017

מניקור ג׳ל בעלות מינימלית

מכירים את הבנות האלו שלקים מחזיקים עליהן שבוע מבלי להניד עפעף? נו, אלו ששבוע מיום המריחה בקושי הופיע להן חצי צ׳יפ והן מתבאסות על זה?
אז כן, יש נשים שזכו בסגולת ״לק עמיד״. כמובן שאינני נמנית עם הבנות הללו, אלא זכיתי בקללת ״צ׳יפ כעבור שעה״.
לא משנה באיזה לק, בסיס או טופ אשתמש, יום לאחר מריחת הלק יופיעו צ׳יפים כעורים ומעצבנים, שיהרסו את המניקור המושלם שלי.
אני מודה שאני לא סובלת מהצ׳יפים יותר מדי, שכן אני אוהבת להחליף לקים בתדירות גבוהה, אבל מדי פעם, גם אני רוצה לק שישאר יפה לכמה ימים... זו לא בקשה כזו מוגזמת, נכון?
והנה, לפני כמה שנים מישהו זיהה את הצורך בעמידות גבוהה על ציפורן טבעית, והחליט להביא לאוויר העולם לק ג׳ל.

מה הוא אותו לק ג׳ל? מדובר על נוזל סמיך המתמצק על הציפורן בעת החשיפה לאור UV (בעת החשיפה לתאורת ה - UV מתחיל תהליך הפילמור. במצב הטבעי, מולקולות הג׳ל הקטנות משתוללות ונעות לכל מקום. כאשר הן נחשפות לתאורת ה - UV, הן מתקבעות במקום ואינן יכולות לזוז עוד. אם בא לכן לקרוא קצת יותר על הכימיה של התהליך, הציצו כאן).
הפורמולה החדשה עוררה מהפכה בעולם המניקור, ונשים רבות החליפו את האקריל הנושן בפורמולה החדשה. 

מה יש בו בלק הג׳ל שנשים אוהבות כ״כ?
ראשית, עמידות. לק ג׳ל עמיד בפני מים, חומרי ניקוי וסבון. מניקור ג׳ל איכותי מחזיק מעמד זמן רב (הדיווחים נעים בין שבועיים לחודש) והוא משחרר אותנו ממלאכת החלפת הלק הדו שבועית.
שנית, את לק הג׳ל ניתן לעשות על ציפורניים טבעיות, ואין צורך בבניות למינהן. הג׳ל נשאר על הציפורניים זמן רב, ולרוב, נשים מעדיפות להסירו בגלל שהציפורן גדלה ונוצר רווח בין הלק לשולי הציפורן (או בגלל שנמאס להן מהצבע) ולא בגלל שהלק מתקלף.
כמו כן, מניקור על בסיס לק ג׳ל מתאפיין בגלוסיות מהפנטת, שהופכת כל כף יד תמימה, לכף יד של אמזונה.
יתרון נוסף שראוי לציין הינו שלק ג׳ל יבש ברגע שמסיימים את תהליך ההנחה. לא עוד ישיבה חסרת מעש והתאפקות פיפי הסטרית, אלא לק שיבש ברגע שאתן קמות מהכסא.
ד״א, על גבי לק ג׳ל ניתן למרוח לק רגיל... כלומר, אם מאסתן בגוון שעליכן, אתן מוזמנות למרוח מעליו לק רגיל, ולהסירו כאשר נמאס לכן. מסירי לק רגילים (ללא אצטון) לא מזיזים ללק הג׳ל שעליכן, אך מנגד אצטון לא ממש בריא לציפורן שלכן. קיימים בשוק מסירי לק ייעודים שאינם פוגעים בציפורן כאצטון ומסירים את הלק במלואו.

נשים רבות מאמינות שלק ג׳ל הינו משהו שיש לעשות אצל המניקוריסטיות המקצועיות, אך לא כך הדבר. אם ברשותכן ציוד מתאים וסבלנות, תוכלו לבצע זאת בבית.
הבעיה העיקרית היא שהחומרים לרוב יקרים, ולא בהכרח משתלמים למי שמשתמשת במוצרים לשימוש אישי בלבד.
בכדי ליצור מניקור על בסיס לק ג׳ל, יש להצטייד במנורת UV, בסיס וטופ ייעודיים ולקים בפורמולת ג׳ל, שלרוב יקרים יותר מלקים רגילים.
אבל, כמו כל תחום קימונאי, גם כאן קיומו של המסחר הוירטואלי מאפשר לכל אחת מאיתנו להצטייד בציוד המתאים מבלי לבזבז את כספינו על המכשור הנמכר בחנויות מקצועיות לציפורניים. את כל הציוד תוכלו למצוא באיביי, או באתרים סטייל האתר הפולני.

אז למה כל החפירה הזו אתן שואלות? ביוטיקר, החברה הישראלית שמזהה את הביקוש למוצרי קוסמטיקה זולים בקרב הישראליות ומייצרת לנו ורסיה מקומית לכל טרנד חולף, זיהתה את הביקוש למניקור ג׳ל ביתי והחלה למכור את כל הציוד ההכרחי ליצירת אחד כזה, מבלי לקרוע את הכיס.

לכבוד המאורע, החלטנו אני ו- BIB מהבלוג Beauty In Between לערוך השוואה בין מכלול מוצרי הג׳ל של ביוטיקר לבין מוצרי פייר רנה הנמכרים באתר הפולני. 
הלקים, המנורה והאביזרים הנלווים יתמודדו ראש בראש במספר קטוגריות, ובסופו של דבר, יקבע מנצח.
ביוטיקר VS פולניה - בהצלחה!


הסרה, חיוטי ובסיס
השלב הראשון בכל מניקור ג׳ל ראוי הוא הסרת הלק הקודם וניקוי משטח הציפורן באמצעות אלכוהול (אני משתמשת באלכוהול 70% שנמכר בבתי המרקחת). את האלכוהול ניתן להתיז על הציפורניים או למרוח באמצעות צמר גפן. אל תפסחו על שלב זה, שכן האלכוהול מסיר את השמנוניות הטבעית של הציפורן. מדריכים רבים ורוב הקוסמטיקאיות ממליצים לשייף את משטח הציפורן באמצעות באפר ייעודי בשלב זה, אך אני נמנעת מכך. שיוף פני הציפורן מסיר שכבה מהציפורן, ובכך מחליש אותה. אני מקפידה על טיפול שוטף באמצעות שמני הזנה, המסייע בשמירה על הציפורניים מפני התפצלויות (מה שהשיוף מסיר) מבלי לפגוע בציפורן.


לאחר ניקוי שטח הציפורן, נעבור לג'ל הבסיס (שנקרא בביוטיקר גם "שלב ראשון"). מטרתו של ג'ל הבסיס היא להחליק את פניי הציפורן ולהוות באפר לשכבת הלק שתגיע מעליו.


על שכבת הבסיס להיות דקה מאוד, ואני ממליצה לכן להסיר שאריות נוזל באמצעות ניגוב המברשת על פיית הבקבוק.
הקפידו למרוח את הבסיס במדויק על הציפורן ולסגור את המריחה. מה הכוונה בלסגור? פשוט, לאחר שאתן מורחות את הציפורן מבסיסה קלפי מעלה, מרחו פס קטן על קצה הציפורן לרוחבה (כמו פרנצ', אך ממש ממש דק, ממש על קצה הציפורן).


במידה ומרחתן את הג'ל על העור, נקו זאת באמצעות מקלון אזניים ספוג במעט אציטון.
זה הזמן לשלוח את הציפורן לשיזוף במנורת UV. אני השתמשתי בזו של ביוטיקר, בה זמן הייבוש הממוצע הוא בין דקה לשתיים (ציפורניי זכו לשיזוף במשך כדקה וחצי).


לבסיס, בדומה לשאר המוצרים בסדרה, ריח פלסטיקי עז. אני ביצעתי את כל שלבי המניקור במרפסת, מכיוון שלא יכולתי לסבול את הניחוח בחדר סגור. מהיכרותי עם מוצרי ג'ל, לרובם ניחוח עז שנשים רגישות (כמוני) כנראה יגיבו אליו בבחילה קלה. קחו זאת בחשבון אם אתן רגישות לניחוחות...
מברשת הבסיס צרה וקשיחה, ולטעמי נוחה למדי. היא מאפשרת לאסוף את כמות החומר ההכרחית לציפורן בודדה, והודות לעובייה המדויק, מאפשרת מריחה מדויקת מבלי ללכלך את האזור שסביב הציפורן. כמו כן, היא בהחלט יכולה לסייע במריחה דקה של נוזל הבסיס. אממה, היא צריכה להתמודד עם צמיגיות הנוזל, שמקשה על העבודה.


אני מודה שניסיוני בבסיסים ללק ג'ל הינו דל, אבל הרגשתי שמשהו לא מסתדר לי בעת השימוש בבסיס. היה לי ברור שאני צריכה למרוח שכבה דקה ככל הניתן, אך הנוזל הסמיך ממש הקשה על המלאכה.
במאמץ רב הגעתי לשכבה דקה, אך בהמשך היא התגלתה כלא דקה מספיק (הלק התרומם במספר אצבעות כמה ימים לאחר ההנחה).
מחיר הבסיס עומד על 9.9 שקלים, שזה מחיר נוח לגמרי. אני מאמינה ששינוי קל בפורמולה יהפוך אותו לנהדר, אך לבינתיים, הוא אלטרנטיבה סבירה למניקוריסטית הג'ל הביתית.

נגיעה של צבע

אחרי שצלחנו את שלב הבסיס, ומרחנו את הנוזל המסריח על כל ציפורנינו, הגיע הזמן למרוח את הגוון הנבחר (לק ג'ל - השלב השני).
בבואכם לסניף ביוטיקר (או בגלישתכן באתר החברה) תחשפו ל - 20 גוונים. מנעד הצבעים רחב, וכל אישה תוכל למצוא את הצבעים המעודפים עליה.
אני בחרתי בגוון מספר 215, לק בגוון סגול אפרפר משגע.
כאשר ניגשתי למרוח את הלק, גיליתי שנפלתי על לק עם מברשת עקומה... השילוב של מברשת עקומה ופורמולה סמיכה, הפך את מלאכת המריחה למאתגרת במיוחד. בדומה לג'ל הבסיס, גם כאן חשוב למרוח שכבות דקות, דבר שהיה בלתי אפשרי עם המברשת הזו.


לא משנה כמה התאמצתי, היא הקפידה לאסוף כמות חומר לא מבוטלת ולהביאו לציפורניי, וכאשר ניסיתי לתקן זאת על משטח הציפורן, המברשת פשוט הזיזה את ערימה החומר מצד אחד של הציפורן לשני.


בצילומי הפוסט המשכתי להתעלל בעצמי וסיימתי מניקור מלא עם הלק הבעייתי, אך יצאתי מכל התהליך עם טעם רע. בהמשך, רכשתי לק נוסף מהסדרה, בכדי לתקן את העוול.
ואכן, המברשת של הגוון השחור (מס' 212) התגלתה כתקינה ואפשרה לי ליהנות מחוויה מתקנת. בהנחת הלק השחור, הצלחתי למרוח שכבה דקה בנוחות מירבית.

מברשת הלק השחור
שימו לב, בדומה ללק הבסיס, גם כאן אל תשכחו לסגור את הלק ולנקות לכלוך סביב הציפורן טרם הכנסת היד למנורה.
לאחר המריחה והניקוי, החזרתי את היד למנורת ה - UV למשך כדקה וחצי.

זה הזמן להוסיף שכבה שניה של לק (שוב, השתדלו שהיא תהיה דקיקה ככל הניתן) והכניסו את היד לסיבוב נוסף במכונה.
ד״א, גם הלק עצמו נהנה מניחוח פלסטיקי עז, שבשמחה הייתי מוותרת עליו.

כעת, לאחר שהשלמתן את השלבים ההכרחיים למניקור ג׳ל למהדרין, אתן נמצאות בפני צומת. בנקודה זו תוכלו לסיים את התהליך, ולסגור את כל המניקור באמצעות טופ קואט בוהק, או להתפרע ולהוסיף קישוטים ואבקות.
ברשותכן, אגע בנושא האבקות בהמשך הפוסט, וכרגע נתקדם לשכבת ההגנה.


ומעל הכל?
השלב השלישי במלאכת יצירת מניקור ג׳ל הוא הוספת טופ קואט. זהו הנוזל השקוף שמעניק ללק ג׳ל את הגלואו הייחודי לו.
בדומה לשתי השכבות שלפניו, גם בעת השימוש בטופ קואט יש להקפיד על שכבה דקה וסגירה של הלק בסיום מריחת כל ציפורן.


שימו לב - בשונה מטופים אחרים הקיימים בשוק, את הטופ של ביוטיקר אין צורך לנקות באלכוהול לחיטוי לאחר סיום ייבושו במנורת ה - UV.
בשונה מקודמיו, עם הטופ לא התגלו בעיות בעת השימוש או אחריו. הפורמולה נוחה לעבודה, המברשת תקינה, ורק הניחוח נשאר פלסטיקי ומעצבן.
מחיר טופ עומד על 10.90 שקלים.


הכה את המומחה
מכיוון שאינני בקיאה גדולה ברזי הג׳ל, שלחתי חברה למניקוריסטית שלה כשהיא מצויידת בלק ג׳ל ורדרד של ביוטיקר (מס׳ 202). חברתי היקרה הגיעה לגברת מניקור מלאת סימני שאלה נוכח דעתה של האוטוריטה על הנוזל החדש שהגיע לשכונה.
חדורות מוטיבציה החלו הנשים את התהליך, תוך כדי ריכולים וללרלורים השמורים למניקוריסטיות וספרים בלבד.
גברת מניקור התרשמה לטובה מהפורמולה של הלק ומהמברשת (נו ברור, מי אם לא אני תהנה מלק תקול) וממש אהבה את הגוון.
היא הודתה שהיא מעדיפה להישאר עם הבסיס והטופ שלה (לא הסכימה לנסות את אלו של ביוטיקר כרגע), אך טענה שהיא בהחלט תרכוש את הלקים לשימוש במכון.

אחרי שצלחנו את דעת המומחית, הגיע הזמן לשאול את חברתי לגבי עמידות המוצר. ובכן, היא נהנתה מציפורניים זעקניות במשך כשבועיים, ולא הבחינה בצ׳יפים או התרוממות המניקור בזמן זה. בחלוף השבועיים הלק הוסר בכדי לפנות מקום לגוון חדש.

אז מה דעתי על סדרת הג׳ל של ביוטיקר?

כפי שודאי הבנתן לאורך קריאת השורות מעלה, דעתי חלוקה.
מבחינת נוחות ההנחה אני יכולה לומר שהיו לי טובות ממנה, אבל לא סבלתי. בפעם הראשונה שניסיתי את המוצר התהליך היה ארוך ומייגע. המברשת הבעייתית של הלק הסורר דרשה ממני קפדנות מטורפת והקשתה על התהליך. כמו כן, אל לנו לשכוח שכל התהליך היה חדש לי, ולפני כל צעד עצרתי לקרוא את השלבים אותם עליי לבצע.
מצד שני, ברגע שרכשתי לק תקין והתרגלתי לתהליך, הכל עבר מהר יחסית, ודי תיקתקתי את שלבי המניקור.
אני מעריכה כי הזמן הממוצע למניקור בודד, מרגע שאני מתייבשת ומתחילה למרוח את שכבת הבסיס, עומד על 30 דקות (בהנחה שאני מתחילה את המניקור עם ציפורניים נקיות מלק).

בכל הנוגע לעמידות הלק אני בהחלט יכולה לומר שאני מרוצה. בתור אחת שלקים לא מחזיקים עליה מעמד יותר מ - 24 שעות, לק הג׳ל נשאר על ציפורניי במשך שבועיים (והוא היה נשאר אפילו יותר אם לא הייתי משתעממת ממנו ורצה להחליף). עליי לציין שהודות לכשלים בהתנסות הראשונה, הלק על הציפורניים היה עבה מדי והתחיל להתרומם בערך כיומיים מיום המריחה.
אולם, ברגע שלמדתי את התהליך ויצרתי שכבות דקות כנדרש, נהנתי ממניקור ארוך טווח.

שורה תחתונה - בהנחה שהשגתן מוצרים תקינים ואתן מכירות את התהליך, תהנו ממניקור ארוך טווח בעלות מינימילת.

ויהי אור

בואו נדבר רגע על המנורה הנמכרת בביוטקר. מדובר על מנורת Led בהספק 1W. המנורה צרה ורחבה, ומאפשרת להכניס מקסימום 4 אצבעות במקביל. זמן הייבוש המומלץ לכל סבב ציפורניים במכונה (בין אם אתן מכניסות ציפורן אחת או ארבע) הינו בין דקה לשתיים.
לדעתי, המכונה היא החוליה החלשה בכל העסק, והיא גנבת הזמן העיקרית בכל התהליך.
ראשית, הספק המכונה די נמוך. בעוד שמכונות אחרות בשוק נהנות מהספק של 6 וואט, זו של ביוטיקר בעלת הספק של וואט אחד בלבד. ההספק הנמוך מתבטא במשך ייבוש ארוך יחסית - בעוד שבמכונה של ביוטיקר משך הייבוש עומד על דקה וחצי, במכונות אחרות משך הייבוש עומד על 45 דקות בלבד, כלומר חצי.
כמו כן, מספר האצבעות האפשרי בכל סבב מוגבל. אם אתן רוצות להשלים את המניקור על כל עשרת האצבעות שלכן, תצטרכו לעשות שלושה סבבים (ארבע אצבעות של יד אחת, ארבע אצבעות של השניה ושתי הבהונות יחדיו) לכל שכבה. כלומר, אם אתן מורחות בסיס, שתי שכבות לק וטופ קואט, תבצעו 12 סבבים במכונה.
לעומת זאת, קיימות מכונות אחרות בשוק המאפשרות להכניס את כל היד לסבב אחד. כלומר, במקום 12 סבבים באורך דקה וחצי (במינימום) לאחד, התליך יתקצר ל - 6 סבבים באורך 45 שניות לכל סבב.
חסרון נוסף לטעמי (ייתכן שאחרות יעדיפו אחרת) הוא שימוש בסוללות במכונה. שלא תבינו לא נכון, אין לי בעיה שתהיה האפשרות לסוללות בכדי שהמכונה תהיה ניידת, אבל הייתי שמחה אם הסוללות היו במקביל לחיבור לחשמל. בכדי להפעיל את מכונת הג׳ל יש להשתמש בארבע סוללות אצבע, ואין לה חיבור לחשמל.
נכון, עצם זה שהיא חיה על סוללות הופכות אותה לניידת ואפשר לשנעה לכל מקום, אך זהו הליך בזבזני שדורש ממני כל פעם לוותר על ארבע סוללות (או לפחות לקוות שיש ארבע כאלו בבית).
מה שכן, על אף שהשתמשתי במנורה לא מעט, הסוללות עדיין חיות.
דבר נוסף שעליי לציין הוא כי המנורה פשוטה וחפה מטיימרים וכפתורים. בכדי למדוד את זמן השהייה של הציפורניים בתוך המנורה נעזרתי בשעון עצר חיצוני (בחסות הסמארטפון שלי). ישנן מנורות המצפצפות בסיום זמן הייבוש (מנורות אלו לרוב נדלקות בעת לחיצה על כפתור, ומפעילות טיימר המצפצף בסיום זמן הייבוש). למנורה של ביוטיקר מתג אחד, המשמש להפעלה וכיבוי. מהרגע שהוא נדלק, המנורה עובדת, עד לרגע בו תלחצו עליו שוב לכיבוי.

שלא תבינו לא נכון, המנורה סבירה ביחס למחיר. ברור לי שבמחיר של 35 שקלים לא אקבל את המנורה הטובה ביותר בשוק, והיא כן הצליחה לשרת את מטרותיי, אבל השימוש בה בהחלט סירבל את התהליך.
אם אתן חושקות במניקור ג׳ל ביתי ולא מתחשק לכן לבזבז סכום ניכר, היא תעשה עבורכן את העבודה.
35 שקלים ברשת ביוטיקר או באתר החברה.

אל תשכחו למרוח מקדם הגנה על הידיים והאזור שנחשף לתאורת ה - UV! התאורה יוצרת קרינה חזקה שעלולה לפגוע בעור ולהוביל לגידולים בעתיד (ממש כמו קרינת ה- UV לה אנחנו נחשפות בעת החשיפה לשמש).

ועדת קישוט



החלק הכי כיפי בעולם הג׳ל הוא אבקות הקישוט. כחובבת לקים רגילים ושלל קישוטי ציפורניים, אבקות תמיד היו משהו שרחוק ממני שכן הן לא מסתדרות עם לקים רגילים.
אפשר למצוא אבקות מראה, דאוכרומיות, גליטריות, צבעוניות וכאלו הנראות כדמעות של חד קרן.
את האבקות יש להניח על לק הג׳ל, לפני שמניחים את הטופ קואט.
הליך הנחת האבקה די פשוט, אך מעט מלכלך. אני ממליצה לכן לפרוס נייר מתחת לאזור העבודה בכדי שתוכלו לנקותו בסיום התהליך.

לאחר שמרחתן שתי שכבות של לק וייבשתן אותו במנורה, אספו אבקה באמצעות אפליקטור (זוכרים את האפליקטורים הספוגיים שתמיד מצורפים לצלליות או פלטות צלליות? אז זוהי שעתן היפה) או באמצעות האצבע. שימו לב, הקפידו לאסוף כמות קטנה ככל הניתן בכדי למקסם את האפקט של האבקה (למשל, אם בחרתן באפקט מראה, העמסת חומר תיצור מראה גליטרי ולא חלק ובוהק כשל מראה).



את האבקה יש לדחוף לציפורן תוך כדי תנועות לחיצה. הקפידו לנקות שאריות אבקה (אני משתמשת במברשת לצורך כך) והוסיפו אבקה במידת הצורך.


לאחר שסיימתן את מלאכת פיזור האבקה וניקוי השאריות, מרחו טופ קואט מעל וסגרו את התהליך במנורת ה - UV.



עד לכתיבת שורות אלו הספקתי להתנסות בשלוש אבקות, אחת של ביוטיקר ושתיים שהוזמנו מ - Born Pretty.
מבין ששת הגוונים הקיימים בסניפי ביוטיקר אני בחרתי באבקה בגוון כסוף בגימור מראה. האבקה מגיעה עם אפליקטור ספוג נוח לשימוש והיא צפונה באריזת פלסטיק מתברגת.
ממש כמו עם הלק, בשימוש נכון, ניתן להגיע לתוצאה מספקת. אני מודה שבשימוש הראשון לא הייתי מרוצה מהתוצאה (אפקט המראה לא ממש ניכר, שכן השתמשתי ביותר מדי אבקה -  כפי שמיד תראו בתמונות), אבל כשלמדתי את השיטה, התוצאה הייתה מוצלחת בהרבה.
מבחר האבקות בביוטיקר דל יחסית, ופרט לגימור מראה בשישה גוונים, לא תמצאו אבקות ייעודיות.

אבקה כסופה מבית ביוטיקר.
אתר Born Pretty הינו אתר סינגפורי מלא פיצפקס ושטויות, והוא מציע מגוון עצום של מוצרי מניקור. אני לקוחה של האתר כבר שנים רבות, וכאשר הם החלו למכור אבקות קישוט, הזמנתי שתיים (במקור הזמנתי את האבקות לצורך מחקר על שילוב אבקה במניקור רגיל. המחקר נכשל והאבקות נדחקו לפינת המגירה). עם הגעתו של לק הג׳ל, שלפתי את האבקות הללו ממעמקי המגירה, והתחלתי לשחק.

כאמור, שתי אבקות הוכנסו לסל הקניות, אחת בצבע כסוף (לגימור מראה) והשניה דאוכרומית בגוון כחול. האבקה הכסופה לא ממש הרשימה אותי, בעיקר בגלל המרקם שלה.
בעוד שהאבקה של ביוטיקר הצליחה ליצור גימור מראתי בהנחה נכונה, האבקה של BP  התגלתה כגרוסה מדי, ולא משנה כמה התעסקתי איתה, לא הגעתי למרקם חלק ומספק.
לעומת זאת, האבקה הכחולה של BP התגלתה כמשגעת. היא גרוסה במידה הנכונה, ובליטוף ציפורן הצליחה לצבוע את כל משטח הציפורן בגוון דאוכרומי משגע.
אל תשכחו לסגור את האבקה באמצעות שכבת הטופ קואט (והקפידו לכסות את כל האבקה), שכן פספוסי מריחה יובילו לאזורי לק חשופים בהמשך הדרך.


בקיצור, BP מציע מגוון עצום של אבקות ואופציות קישוט, ואם יש לכן את הסבלנות הנדרשת (חבילות מאתר זה נוטות להגיע ליעדן רק כחודשיים מיום ההזמנה), אל תהססו להזמין ממנו.

הגיע הזמן להיפרד
חלפו הימים, והגיע הזמן להיפרד מהג׳ל שעל ציפורנכן, נהדר!
החיסרון העיקרי של לק ג׳ל הוא ההסרה שלו. נשים ומניקוריסטיות רבות מתחילות את שלב הסרת הלק באמצעות שיופו. אישית, אני לא אוהבת לשייף את פני הציפורן, גם כשיש חוצץ בין המשייף למשטח הציפורן.
שימו לב, מסירי לק עדינים ומסירים נטולי אצטון לא מזיזים ללק הג׳ל. בכדי להסיר את לק הג׳ל אני משתמשת באציטון, צמר גפן ונייר אלומיניום. כתבתי בעבר על שיטת ההסרה באמצעות צמר גפן טבול באציטון הנכרך סביב הציפורן באמצעות נייר אלומיניום, וזו השיטה בה אני משתמשת כאן.
אני משאירה את מעטפת האציטון על הציפורניים במשך כעשר דקות, ומסירה את הצמר גפן מהציפורן באמצעות משיכה.
נשים רבות מדווחות שלק הג׳ל הרס את ציפורניהן. הסיבה לכך נעוצה בשיוף פני הציפורן טרם המריחה ובעת ההסרה, ובגלל שאציטון מייבש את משטח הציפורן ואת העור שסביבה.
בכדי להתמודד עם הבעיות הללו וותרו על שיוף הציפורן, והקפידו להשתמש בשמן הזנה לציפורניים מדי יום, פעמיים ביום לפחות.

קומבינציה
בכדי להקל על הליך ההסרה, ניסיתי להתחכם ומרחתי בסיס מתקלף מתחת ללק הג׳ל (את הבסיס המתקלף הנחתי מתחת לשכבת הבסיס של לק הג׳ל).
בעוד שביומיים הראשונים נראה כי הקומבינה שלי עובדת, בסיומם נותרתי עם ציפורניים ערומות מלק ועם קילופי פלסטיק בגודל ציפורניי.
אם אתן לא נהנות לקלף את הלק מציפורנכן (שזו פעולה כיפית להחריד, במיוחד באמצע מבחן), אל תנסו לשלב בסיס מתקלף עם לק ג׳ל.
אני בחרתי להשתמש בבסיס של Born Pretty שאני אוהבת ומשמש אותי נאמנה במניקורים עמוסים בגליטרים.


קרוב לבית
יתרון נוסף שיש לביוטיקר על פני המקבילה הפולנית הינה הנגישות. חנויות ביוטיקר זמינות כמעט בכל רחבי הארץ, ואם החנויות לא זמינות לכן, ניתן להזמין את מוצרי החברה באתר ביוטיקר.
כמו כן, החנויות הפיזיות מאפשרות לנו תשלום מיידי באמצעות מזומן/ אשראי מבלי לערב פייפאל, נוחות שעדיין רלוונטית לחלק מהלקוחות. 

ועכשיו אתן ודאי ממלמלות לעצמכן ״הכל טוב ויפה, אבל גברת פיצ׳ה, אפשר לראות את התוצאה?״.
אז לפניכן תמונות מהמניקור הראשון שביצעתי עם לק הג׳ל והמכונה של ביוטיקר. מכיוון שזה היה המניקור הראשון שלי, הרגשתי צורך לנסות הכל מהכל, והשתמשתי בכל האבקות שברשותי.
על האצבע המורה והקמיצה הנחתי את אבקת הכסף של בורן פריטי. האמה נהנתה מהאבקה הדאוכרומית של בורן פריטי, והזרת זכתה לצבע כסוף בחסות האבקה של ביוטיקר.



הליך יצירת לק הג'ל הוא מעט ארוך ומייגע לטעמי, אך התוצר שהוא מביא מספק ומהנה (במיוחד אם אתן בוחרות לשלב בו אבקות).
האם אני אמשיך עם הפרוצדורה? כנראה שלא... אני מעדיפה את הלקים הרגילים והלא עמידים שלי והמבחר העצום שהם מציעים.

ד"א, בפוסט כיכב גם מחזיק מתקן לאחיזת בקבוק לק מפלסטיק המתלבש על האצבעות. מדובר על גימיק שלא ממש התחברתי אליו. כל סיבוב לא רציונלי של הלק כמעט וגרם לתאונה, ונוכחתו על אצבעותיי לא הייתה נוחה.
מדובר על מוצר זול (6.90 שקלים), אך מיותר לטעמי.

מקווה שעזרתי לכן בסוגיית הג'ל, ואל תשכחו לקרוא את הסקירה הסופר מקיפה של ביבי הנהדרת וליהנות ממגוון עצום של מניקורים מפתים.
פיצ'ה.

*גילוי נאות - חלק ממוצרי ביוטיקר התקבלו לסקירה.





2 תגובות:

  1. אחלה פוסט, נראה מעולה, אבל נראה לי שגם אני אשאר עם הקים הרגילים 😘

    השבמחק
  2. אלופה !!!
    רכשתי את כל המוצרים מביוטיקר ואני מרוצה מאוד. תוך חצי שעה היה לי מניקור ולק ג׳ל.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...