Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 18 באוקטובר 2017

OFRA X NIKKIETUTORIALS REVIEW - Part 2 || סקירת חלק שני משיתוף הפעולה בין ניקי טוטוריאלז לעפרה

שיתוף הפעולה בין ניקי (שכולנו אהבנו בתחילת הדרך, אבל למדנו לברוח מהמלצותיה נוכח מניעי כסף מובהקים ואובר פוטושופ) לבין עפרה יצר בזמנו באז לא קטן בעולם הביוטי העולמי והמקומי. קשה היה להתעלם מהביקורת הלא מפרגנת לגווני השפתונים שהוליד השת"פ, יחד עם אינספור תלונות על כך שניקי בחרה לשלב בהיילייטר שלושה גוונים (שרק שניים מתוכם שימושים לרוב הבנות).
ניקי ועפרה לא פספסו את תגובות הלקוחות ולאחרונה השיקו חידוש לקולקציה – פיצול של ההיילייטר לשלושה היילייטרים שונים (תוך כדי שינוי הגוון הכהה) והשקת שפתון חדש בגוון מחמיא ולביש במיוחד.
לפני שנתייחס להיילייטרים עצמם, אני חייבת לציין לטובה את השינוי שנעשה באריזתם. במקום אריזת הפלסטיק החלשה שלמדנו להכיר, ההיילייטרים מאוחסנים בעיגול פלסטיקי חזק המאחסן בתוכו את האבקה האפויה בצורה טובה. בעוד שבעבר נמנעתי מנסיעות עם היילייטרים של עפרה מפאת האריזה השברירית שלהם, האריזה החדשה הרבה יותר חזקה ושומרת בצורה טובה יותר על החומר שבתוכה. כמו כן, הגימור הבוהק של הפלסטיק החום יוצר מראה יוקרתי בהרבה משהיה בעבר.


כאמור, ההייילייטר Everglow הפך לשלושה היילייטרים בודדים: Glazed Donut, היילייטר בהיר בגוון הזהה לגוון הבהיר משלשת EverglowGlowGoals, גוון הזהה לגוון הביניים בטריפל ו – Blind The Haters, גוון המזכיר את הגוון הכהה בטריפל, אך שונה ממנו.


שלושת ההיילייטרים אפויים בשיטת Liquid Baked (מוזמנות לקרוא עליה כאן) ומציעים לנו פיגמנט עשיר ופורמולה רכה למגע המרגישה כרטובה בעת המגע, אך מתרגמת על העור להיילייטר עשיר ודומיננטי. פורמולת ההיילייטרים אינה שונה מפורמולה רבי המכר של עפרה (כדוגמאת בליספול או רודיאו דרייב), שלטעמי היא אחת הפורמולות המוצלחות בעולם ההיילייטרים (כמובן שזה עניין של טעם).
מי שהתנסתה בפורמולה של עפרה ודאי יודעת שהיא עובדת נהדרת עם מברשת סינטתית צפופה, סטייל סיגמא F03. שימו לב, מכיוון שמדובר על פיגמנט עשיר מאוד, אני ממליצה לכן בחום להתחיל עם כמות קטנה של חומר ולהוסיף במידת הצורך. אתן הרי לא רוצות להיראות כאילו הרגע סיימתן ריצה בצהרי היום בתל אביב (או שאולי כן?).


ההיילייטרים נהדרים גם כצלליות (אני מניחה אותם באמצעות מברשת רחבה ושטוחה כדוגמאת סיגמא E55) ואני משתמשת בגוון הבהיר לצורך הארות בזווית הפנימית של העין.


Glazed Donut הינו הבהיר שבחבורה. היילייטר קר בגוון פנינתי וקריסטלי המתאים לבהירות עור בעיקר. אני משתמשת בו לא מעט שכן הוא מצליח ליצור הארה אלגנטית ומחמיאה. כשאני שזופה הוא טיפל'ה בהיר עבורי, ואז אני אוהבת לערבבו  עם Glow Goals.



Glow Goals – גוון הביניים. היילייטר חם זהוב ופרוסטי המתאים לנשים בעלות עור שחום או שזוף. אני אוהבת להשתמש בו על עצמות הבריח כאשר אני קצת יותר שזופה. כמו כן, פעמים רבות אני פשוט מניחה אותו על כל העפעף בכדי ליצור מראה איפור זוהר.




Blind The Haters – הגוון הכהה ביותר בחבורה. היילייטר חמים, כתמתם וזהוב שלצערי אינני יכולה להשתמש בו כהיילייטר שכן הוא כהה מדי ויראה עליי ככתם בוהק. אני מודה שקשה לי לחשוב על גוון העור שהיילייטר זה יתאים לו, אך אני יכולה לדווח שהוא נהדר כצללית (בדומה לגוון הכהה ב – Everglow). 



אני מרגישה שאני חוזרת על עצמי כשאני אומרת שרק 2/3 מהקולקציה שימושי, אך גם כאן זהו המקרה. ההיילייטרים הבהירים מחמיאים ושימושיים, ואני מוצאת שנשים רבות יהנו מהם. מבין כל הנשים שאני מכירה, אני לא מוצאת אחת ש - Blind The Haters יהיה שימושי עבורה (אולי אחוזי המכירות של עפרה יעידו אחרת).



אני שמחה שעפרה בחרו להפריד את הטריו, שהרי כעת כל אחת יכולה לבחור את הגוון שמתאים עבורה מבלי להתקע עם גוונים שאינם שימושיים. אם חשקתן באחד מהגוונים שב – Everglow, או סתם בא לכן היילייטר חדש, זוהי אופציה נהדרת שתעשה את העבודה (רק תשאלו עצמכן את השאלה כמה היילייטרים בחורה צריכה לפני שאני מתחברות לפייפאל).
לנוחיותכן, בפוסט סקירת קולקציית ניקי ועפרה תוכלו למצוא השוואה בין ההיילייטרים שב -Everglow  לבין שאר ההיילייטרים של עפרה.
המחיר לכל היילייטר עומד על 150 שקלים בעבור כמות שתספיק לכן  ל – 20 שנה (כל היילייטר מכיל 10 גרם של פודרה זוהרת).
את ההיילייטרים ניתן להשיג בגילטי.


הכוכב של הקולקציה עבורי הוא השפתון Dutchess. כפי שאתן ודאי זוכרות, השפתונים שהושקו בהשקה המקורית לא היו ממש מוצלחים. הגוונים היו די בעייתים והפורמולה שלהם לא הייתה מוצלחת במיוחד. ואז הגיע Dutchess וטרף את הקלפים.


זהו שפתון עמיד בגוון סגול ורדרד מאווי עדין, מסוג הגוונים שהם מאסט לסתיו – חורף הקרובים. הפורמולה שלו מוסית ונוחה להנחה (בהתאם לרוב השפתונים העמידים של עפרה) ועמידותו גבוהה (אל תשכחו שעמידות זה דבר סלקטיבי, ויש נשים ששפתוני עפרה פחות עמידים עליהן. אני מקפידה להניח שכבה אחת של חומר, לתת לה להתייבש ולהוסיף שכבה דקה נוספת. כמו כן, אוכל שומני מפרק שפתונים עמידים, כך שאני לא מצפה משפתון לשרוד סלט מלא בשמן זית).


ניקי יודעה בכישורי הפוטושופ שלה, בהם לא שכחה להשתמש טרם פרסמה את ההשקה המחודשת של הקולקציה שלה. לא ברור לי למה אף אחד לא עצר אותה, אבל השפתון שמונח עליה באימג' של הקולקציה (שמתיימר להיות Dutchess), ממש לא דומה לגוון האמיתי של השפתון. לטעמי, הגוון האמיתי הרבה יותר יפה ומחמיא ומאז שהוא הגיע אליי אני משתמשת בו לא מעט (ולא ממש מעניין אותי שעדיין לא קר בחוץ).
אם מתחשק לכן שפתון מחמיא לסתיו הקרוב ואתן חובבות פורמולת עפרה, אל תפספסו אותו. חשבתי שהוא דומה לגוונים אחרים שיש לי באוסף (טוסקני ומנהטן, שניהם של עפרה), אך התברר שהוא יותר מאווי מהם. טוסקני קצת יותר חם וורדרד ממנו, ומנהטן יותר חצילי וכהה.


נמכר בגילטי במחיר של  79 שקלים.

אנא שתפו אותי - האם אחד הגוונים עשה לכן את זה, או שאולי כבר יש לכן את Everglow ולכן תוותרו על הסדרה?
נשיקות!
פיצ'ה.

*גילוי נאות - המוצרים התקבלו לסקירה.

תגובה 1:

  1. מעולה! אשמח לסווטש/תאור ההבדל של גלואו גואול, רודאו דרייב ובליספול

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...