Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 16 באוגוסט 2017

Beauty Travel Season with JR

כשאת קוראת שורות אלו, האם את נמצאת בארץ הקודש, או שבעצם ברגעים אלו ממש את מחטטת בנייד שלך אחרי סיבוב בטיים סקוור, או לחלופין אחרי עליה מהברכה במלון הכל כלול בכרתים?
חודשי יולי אוגוסט ידועים כחודשי הבריחה, בהם אוכלוסיית ישראל בורחת מהחום הנוראי, אורזת את עצמה וילדיה, ונוסעת למקום אקזוטי (טוב, לא בהכרח אקזוטי, אך כזה שמצריך החתמת דרכון).
ועל אף שלפי הפיד שלי כולם בחו״ל, אני עדיין מוצאת את עצמי עומדת מדי יום בפקקים ארוכים עם המוני ישראלים. אז אם כולם בחו״ל, מי חוסם לי את הכבישים? וכמה תושבים יש באמת במדינת ישראל?.
על השאלות מעלה כנראה לא אקבל תשובה, אבל אני כן יכולה לספק תשובות לגבי החידושים שממתינים לכן בדיוטי פרי ג׳יימס ריצ׳ארדסון, המקום בו המע״מ הוא אפס והשוקולד במבצע.



לרגל עונת הנסיעות הנוכחית, החליטו ב - JR לשדרג עבורנו את חווית השיטוט בחנות הדגל, ולהציע לנו מגוון שירותים מפנקים טרום הטיסה. פרט לעובדה שכעת תוכלו להתעדכן בכל מה שחדש במאק, בובי בראון, קליניק, סמאשבוקס ואסתי לאודר, תוכלו למצוא בחנות מגוון מוצרים בגדלי טראוול סייז שיספקו לכן את כל הפתרונות האיפוריים ששכחתן לארוז, או למקרים בהם בא לכן לטוס מבלי לסחוב את כל האיפור מהבית.



בביקור בדוכן Bobbi Brown תזכו להכיר את הליפסטיק הנוזלי Art Stick Liquid Lip, שפתון בעל מרקם קרמי ופיגמנט עז. השפתון מגיע ב - 16 גוונים והוא מעניק כיסוי מלא במינימום תחושה.
עד שהוא יעשה עליה לחנויות בובי בראון בארץ, תוכלו להשיגו ב - JR ב - 35$.
חובבות החידושים והאייליינרים ישמחו לדגום את Long Wear Waterproof Liner, אייליינר חדש מבית בובי המבטיח כיסוי עמוק, גוון אטום ועמידות גבוהה ++ (בבובי מבטיחים כי הוא עמיד בחום, לחות וזיעה ללא נזילות. אם מישהי ניסתה, דווחו לי אם הוא באמת מצליח לשרוד את אוגוסט).
35$ בדיוטי פרי JR.

בא לכן לעלות לטיסה מתוקתקות למהדרין? שירותי הדרכה בנושאי איפור וטיפוח ממתינים לכן בכל אחד מדוכני החברות המצויות בפוסט זה; הגעתן לשדה ושכחתן את מיליון הצלליות שלכן בבית? קיטים סטייל מארז הצלליות והסומק בתמונה הבאה ממתינים לכן בחנות.





הסט Instant Pretty Eye and Cheek Palette מכיל ארבע צלליות: צללית חומה כהה בגימור מאט, צללית בגוון מוקה בהיר בגימור מאט, צללית בגוון שמפניה ורדרדה בגימור שימרי וצללית באז׳ית בהירה בגימור מאט.
הצלליות פיגמנטיות ונוחות לעבודה. הן אבקתיות ודחוסות, ויש להן מעט נשורת, אך היא כמעט ואינה מורגשת.
למארז מצורפת גם מברשת קטנה, שלטעמי לא ממש שימושית שכן היא קטנה מדי לטשטושים, ופלאפית מדי להנחת צלליות.
הסומק המגיע עם הקיט הינו סומק בגוון ורוד עדין וורסטילי המחמיא למגוו רחב של גווני עור. הוא מחובא בתוך מגירה בתחתית הקיט, ובכדי להשתמש בו יש לסובב את המגירה.





ב - Smashbox תוכלי לבחון את מגוון המוצרים של המותג, לצד מארזים וקיטים משתלמים סטייל Glow & Go. מדובר בסט קומפקטי לנסיעות המכיל את הפריימר הנוזלי Photo Finish Primer Water (אותו סקרתי בעבר) שמשמש גם כפריימר וגם כספריי רענון (לדעתי הוא לא מקבע את האיפור, ולכן אינני משתמשת בו כספריי מקבע). במארז תמצאו גם את L.A Lights Blendable Lip & Cheek Color, סטיק ורדרד המשמש הן כסומק והן כשפתון, ואת פודרת Baked Fusion Soft Light בגוון Baked Starburst שתהיה נהדרת להארות ולשימוש כפלטת צלליות.
מחיר הקיט עומד על 34$ והוא נמכר בבלעדיות בדיוטי פרי JR.




בנוסף, במידה ויש לך כמה דקות פנויות תוכלי לשוחח עם נציג המותג בחנות ולקבל את אחד מהשירותים החינמים הבאים:
  • פריים טיים - למדי איך להכין את עורך לצילומים באמצעות הפריימרים של סמאשבוקס (וכמובן, לבחון איזה פריימר מתאים לעורך).
  • שיעור קליל בנושא גבות - איך להשיג גבות מעוצבות ונקיות יותר.



אם את כבר בסטנד של סמאשבוקס, עצרי דקה והסוויטצ׳י את השפתונים מסדרת Be Legendary. השפתונים בעלי מרקם חמאתי, פיגמנט נהדר ופורמולה משובחת. לדעתי, מדובר על אחד המוצרים המוצלחים ביותר של החברה, ואם אתן חובבות שפתונים (כמוני), אתן בהחלט חייבות לדגום אותם בכדי לאמוד את הפורמולה החלומית.



אחד הדוכנים האהובים עליי בדיוטי פרי הוא של מאק. על אף שיחסנו ידעו עליות ומורדות לאורך השנים, ביקור במאק עבורי הינו ביקור בגן עדן איפור צבעוני. העובדה שאין מע״מ בהחלט משבשת את שיקול דעתי, וכמעט בכל גיחה לחו״ל, אני מרעננת את מלאי מוצרי המאסט שלי ממאק.
גם במאק מציעים לנו ליהנות מהשקות חדשות טרם הגעתן ארצה, סטייל פלטות Exclusive Eye Palettes. מדובר על צמד פלטות, האחת, In The Buff, מכילה 15 צלליות ומוגדרת כפלטה למראה טבעי. תמצאו בה את All That Glitter, Satin Taupe, Amber Lights, Omega, Carbon ועוד רבי מכר של מאק.
אחותה הקטנה, מכילה תשע צלליות מטאליות פרוסטיות, כדוגמאת By The Silver Moon, RichyRich ו - Petrol.











הפלטות נמכרות בבלעדיות בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'ארדסון. מחיר הפלטה הקטנה הינו 52$ ושל הגדולה הינו 153$.

באסתי לאודר תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים בגדלים מיוחדים, סטייל קיט מוצרי Advanced Night Repair Essentials המכיל תחליב טיפולי Micro Essence Skin Activating Lotion בגודל 150 מ"ל, סרום התיקום המפורסם Advanced Night Repair בגודל 75 מ"ל וקרם אנטי-איג'ינג Revitalizing Supreme Global Anti Aging בגודל 50 מ"ל.



השקה חדשה נוספת מבית אסתי לאודר הממתינה לכן בחנות הינה מסיכות Advanced Night Repair Concentrated Recovery PowerFoil Mask שהפכו לסנסציית יוטיוב וטרם הגיעו ארצה.



מסיכות האלומיניום מגיעות בשני גדלים, האחד לכל שטח הפנים והשני לאזור העיניים. במארז המסיכות תמצאו ארבע מסיכות עיניים וארבע מסיכות פנים. אני עדיין בוחנת אותן, ובקרוב אכתוב עליהן סקירה מסודרת על גבי הבלוג.







כמו כן, בביקורכן בסטנד אסתי לאודר תוכלו לבחור אחד מבין שלושת טיפולי יופי מהירים וקלים, בינהם טיפול לחות לשפתיים, הפנים והעיניים.

את מרבית החידושים וההפתעות תמצאו דווקא בקליניק (מותג שלרוב מתהדר בשמרנות עיצובית ורעיונית). בין השאר תוכלו להכיר את Fresh Pressed Renewing Powder Cleanser, אבקה ניקוי המכילה ויטמין C טרי המתיימרת להחליק ולחדש את מרקם העור תוך שבעה ימים (73$ בעבור 34 מ"ל).

אופציה מסקרנת נוספת ששווה לבדוק הינה טיפות פיגמנט "מזגי בעצמך", Blend It Yourself - BIY. טיפות הפיגמנט כוללות פיגמנטים טהורים בריכוז גבוה, ואיתן אתן יכולות להפוך כל תכשיר לחות ל - BB Cream, CC Cream או לתכשיר בעל כיסוי גבוה יותר ע"י התאמה של מספר הטיפות המעורבבות לתכשיר.

גם תכשיר לחות Moisture Surge Hydrating Supercharged Concentrate מחכה לכן בעמדת קליניק. מדובר על תכשיר לחות מרוכז, המבטיח למלא את מלאי הלחות בעור ולשמור על רמת לחות של 65% למשך 24 שעות.

בדומה לשאר מותגי תאגיד אסתי לאודר ב - JR, גם קליניק מציעים הדגמות במסגרת Wow - Now.



אז יאללה, זה הזמן לארוז, להוציא את הדרכון ולפקוד את השדה... אל תשכחו לפרגן באיזה שוקולדון לאחותכן האפרסקית.
נשיקות!

*גילוי נאות - הוזמנתי לארוע השקת חידושי תאגיד אסתי לאודר בחסות דיוטי פרי ג'יימס ריצ'ארדסון.

תגובה 1:

  1. המוצרים של בובי בראון פשוט מעולים, אני ממש נהנית מהם בכל פעם מחדש, פשוט איכותיים

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...