Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 28 באוגוסט 2017

Goldea - The Roman Night


רומא, המדרגות הספרדיות, לילה, תאורת רחוב ושמלה שחורה מתנפנפת בנונשלנטיות... איזה אימג׳ נהדר! ניסיתי לדמיין את עצמי בסיטואציה זו, אך מציאות הקיץ הישראלי דפקה על פניי, ובמקום רומא בלילה, קיבלתי חולון בצהריי היום. ניסיתי לדמות את התחושות של רומא בבית, כאשר שלפתי את Goldea - The Roman Night, אח חדש לבושם Goldea של המותג אשר הושק בשבוע שעבר בדיוטי פרי ג׳יימס ריצ׳ארדסון.





בבולגרי ניסו לתמצת את חצות הלילה ברומא לתוך בקבוק. ראשית, בחרו בקווי המתאר של העיר בכדי ליצור אריזה סקסית ושחורה, השומרת על עיצוב נקי ונהנית מעיטורי זהב עדינים.
מכסה הבושם הינו עיגול שקוף המעוטר בפס שחור. במקום בו ממוקם ראש הספריי של הבושם, נמצאת בועית זהובה המקנה למכסה מראה של נורה זהובה.



בכדי שחלילה לא נשכח איזה בית אופנה אחראי על הבושם (והאמת, גם למען תחושת היוקרה שלנו), את צוואר הבקבוק חובקת טבעת שחורה בעלת דפוס זהוב הזהה לחספוס נשל הנחש, בהתאם לקולקציית Serpenti ששואבת את השראתה מהזוחל שפיתה את חווה בגן העדן.


Goldea - The Roman Night מפאר את הזהב על כל צורותיו ומחשל בתוכו ניחוחות יוקרתיים ונשיים שידברו אל חובבות הבשמים הדומיננטיים. 
שמו של הבושם משלב בתוכו את אחת המתכות האהובות עלינו, זהב (Gold), יחד עם המילה Dea, שמשמעותה אלה. כלומר, משמעות שמו של הבושם הוא "אלת הזהב", ובולגרי מבטיחים לנו כי הוא "מקרין את האור הייחודי של רומא ותופס את זוהר הלילה של כוכבי שמי רומא ואת הפאר של העיר הנצחית בלילה".



את הקמפיין של הבושם מובילה בלה חדיד, כאשר בסרטון הפרסומת של הבושם היא נמלטת מחדר מלא גברים כסופי שיער, מתרוצצת לה ברחובות רומא ומגיעה לגג בניין יחד עם חבריה הצעירים בכדי להביט בשמיים זרועי כוכבים. מטרת הפרסומת היא להוכיח לנו שהבושם מתורגם לספונטניות וקלילות, אך אני מודה שהייתי שמחה לראות קצת יותר רומא בלילה בפרסומת.



תווים עליוניים: ברגמוט, תות עץ ופלפל שחור.
תווים מרכזיים: פיאוני ,יסמין לילי, ורדים וטוברוז.
תווי ליבה: מאסק שחוק, פטצ'ולי, שורש וטיבר ובסיס עלי.

על אף שבבולגרי בחרו לשווק אתה בושם כקליל וספונטני, לטעמי הוא אינו כזה, וטוב שכך. מדובר על בושם שלוקח את עצמו ברצינות, ומעניק מרקחת מרעננת של ניחוחות מסקרנים. בעת התזת הבושם ניתן להבחין בנוכחות תות העץ שבו, לצד העוקנות המעניינת של הפלפל. ניחוח הפיאוני והורדים מתגנב בחלוף הזמן, ומעביר אותנו מהפלפל העוקצני, לחולמנות פרחונית. בחלוף השעות, ניחוח המאסק מתפתח, ואחת לכמה זמן ניתן להבחין בנגיעות הפטצ'ולי. השימוש המושכל ב - Chypre מעניק לבושם ייחודיות מופלאה, הדורשת מספר הרחות בכדי לאמוד את רבגוניותה.




נוכחותו המורגשת של הבושם משתלבת לטעמי עם משב רוח לילי קריר (ברומא, או באשדוד, תלוי במיקום שלכן) ולכן אני חושבת שהוא מתאים יותר לסתיו - חורף מאשר לקיץ. השילוב בין תבלין כה דומיננטי כדוגמאת הפלפל השחור יחד עם מגוון הפרחים שבבושם, מצליח לייצר אווירה רומנטית ושלווה, המשתלבת בהרמוניה מוחלטת עם היוקרה שבבושם (שוב, בניגוד לקופצניות המלווה את פרסומת הבושם ואת תיאורו הרשמי לפי בולגרי).








הבושם מבצע את תפקידו נאמנה לאורך יום שלם, ודווקא ברגעים בהם תשכחו שהוא עליכן, הוא יפתיע אתכן במשב ניחוח מסקרן.
מבין אינספור השקות הבשמים האחרונות, Goldea הוא הייחודי ביותר (כמובן שבהתאם לטעם הבישומי שלי ולחוש הריח שלי) שכן יש בו שילובי ניחוחות מעניינים שטרם פגשתי בבשמים אחרים.
במידה ואתן מגיעות לדיוטי פרי ג'יימס ריצא'רדסון בין התאריכים 22/8 - 18/9 תוכלו לבקר במתחם הביוטי של בולגרי בו תוכלו להתרשם מהבושם ולהצטלם במכונת הוינטאג' שיובאה מאיטליה יחד עם "מאהב איטלקי" שמחכה במתחם (מתכננת להצטלם איתו בטיסתי הקרובה. דרך נהדרת להתחיל ירח דבש).

קרדיט: מור בג׳ה

קרדיט: מור בג׳ה
במידה ותחליטו להתחדש ב - Goldea משלכן, תוכלו להשיגה בשני גדלים בחנות דיוטי פרי ג'יימס ריצ'ארדסון. בעבור 75 מ"ל תשלמו 100$, ובעבור 50 מ"ל תשלמו 80$ (שני הגדלים משתתפים במבצע קנה ב - 200$, שלם 150$).




* גילוי נאות - הבושם התקבל לסקירה.

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...