Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 28 בינואר 2017

ביקור בדוכן אסנס


שתרים יד הבחורה שמגיעה לסופר פארם מסיבותיה שלה ולא עוצרת לבדוק את דוכן אסנס המקומי (אם יש כזה בנמצא).
יציאה מהסופר פארם עם מוצר קוסמטי חדש כשבאת לרכוש אוטריווין אינה חידוש למכורות האיפור, אך מאז שאסנס נכנסה לתמונה, ה״משהו חדש״ עולה רק עשרה שקלים.
הבעיה העיקרית שהביאה איתה אסנס היא העובדה שכל אחת ואחת מאיתנו הופכת לציידת כשהיא פוקדת את סטנד אסנס. רוב הדוכנים נראים כאילו עבר עליהם הוריקן, ובכדי למצוא מוצר אחד חדש אנחנו צריכות לגייס את כל החושים והסבלנות שבעולם.
בדר״כ כאשר אני מגיעה לסטנד של אסנס אני מוצאת בלאגן היסטרי, מוצרים פתוחים, שברי מוצרים ובעיקר כאוס.
השילוב של חוסר בקרה (לא מטעם סופר פארם ולא מטעם אסנס) יחד עם קהל ישראלי צמא לאיפור, הופך כל סטנד לקטסטרופה נוראית, שממש מעכירה את חווית הקניה.
תוסיפו לכך את העובדה שלא כל הסטנדים מעודכנים בקולקציות העדכניות, ותקבלו תסכול רב בקרב קהל הלקוחות.
הפתרון כרגע לא נראה באופק, אבל אם כל אחת ואחת מאיתנו תקפיד להשתמש בטסטרים, תמנע מלפתוח מוצרים חדשים ותנסה לשמור על הסטנד כפי שהיא הייתה רוצה לקבל אותו, אולי לאט לאט משהו יתחיל להשתנות.

לאחרונה התמזל מזלי ויצא לי להתקל בסטנד נקי ומאובזר במוצרים חדשים (המיקום שמור במערכת). מה היה בסל שלי? ובכן, מיד תגלו...



במבט חטוף בסטנד גיליתי עפרונות צללית חדשים בשישה גוונים (Two In One Eyeshadow). חובבת שיידסטיקים אנוכי, ולאחר שהסווטצ׳תי את כל הגוונים (מהטסטרים!), התמקדתי בשני גוונים מסקרנים:


Peach Perfect, צללית עיפרון בגוון זהוב אפרסקי בגימור מטאלי. מדובר על גוון סופר מחמיא שמהווה בסיס נהדר לכל מראה איפור שתרצו.


She's Got The Mauve, צללית עיפרון בגוון טאופי מטאלי. אני אוהבת להניח אותה בשליש החיצוני של העפעף ולשלב אותה עם Peach Perfect ליצירת איפור מעושן עדין ומטאלי.


העובדה ששיידסטיקים בדר״כ סופר נוחים להנחה, הופכת אותם לאחד המוצרים החביבים עליי. 
תחשבו על זה, במקום להתחיל להתעסק עם צלליות ומברשות, מורחים את צללית העיפרון, מטשטשים קלות, מוסיפים מסקרה, והופ, הרי לכן איפור עיניים מתוקתק בשניות.
ניסיון העבר שלי עם צלליות עפרון של אסנס היה די חיובי, שכן אלו שניסיתי בעבר היו לרוב פיגמנטים ועמידים.


השיידסטיקים החדשים גילו עמידות מטורפת כאשר הם לא ירדו מגב ידי גם באמבטיה. על העפעף עמידותם סבירה, הם מחזיקים מעמד בערך כ - 6 שעות ואז מתחילים להצטבר בקפלי העין. שימוש בפריימר כבסיס לשיידסטיקים פותר את הבעיה.
She's Got The Mauve משמש אותי גם כתיחום לעפעף התחתון שכן גם באזור זה של העין הוא שומר על עמידות סבירה ונשאר במקומו במשך שעות בודדות מבלי לזלוג לקמטוטים שמתחת לעין.
אם אתן מוצאות את השיידסטיקים הללו בסטנד אסנס הקרוב אליכן, אל תוותרו עליהם.
14 שקלים לעיפרון בודד.

Two In One Eyeshadow & Primer הוא מוצר המתיימר להיות צללית ופריימר. אני מודה שהמוצר סקרן אותי מאוד, שכן בדראגסטור הישראלי לא קיים פריימר ראוי לעיניים.


המוצר מגיע בשני גוונים, האחד Nude Beige בעל גוון צהוב, והשני Nude Rose בעל גוון ורוד.
אריזת המוצר מזכירה את רוב צלליות הקרם שאני מכירה, אריזת זכוכית ומכסה מתברג, כאשר פורמולת המוצר קרמית ובכדי להניח אותה יש לדחוף מברשת/ אצבע לאריזה.


מדובר על פורמולה רכה ונוחה להנחה על העפעף. אני מעדיפה להשתמש במברשת סינטטית שטוחה בכדי להניח את המוצר בצורה מדוייקת, אך גם אצבעות יעשו את העבודה (רק שזה פחות סטרילי).
אך לצערי, המוצר לא הוכיח את עצמו כפריימר. על אף שהוא הצליח לטשטש את אדמומיות העפעף, הוא לא האריך את עמידות הצללית על עפעפי. אינני סובלת מעפעף שומני, וכאשר השתמשתי ב  - Two In One Eyeshadow & Primer כבסיס לאיפור העיניים, הצלליות ברחו לקמטוטי העיניים בערך כ - 6 מרגע יצירת האיפור.
הוא עולה כ-14 שקלים, אך לטעמי עדיף להשקיע אותם בשיידסטיקים...

קולקציית Merry Berry הגיעה ארצה קצת לפני חג המולד וסחפה את בנות הארץ הודות להיילייטר מעוטר כוכבים. על ההייליטר לא הצלתי לשים את ידי, אבל כן מצאתי צללית טאופית עדינה ומסקרנת המעוטרת בעיגולים חינניים.


The Perfect Dress, צללית טאופית בגימור סמי מטאלי. על אף שהגוון שלה מושלם מבחינתי, ביצועי הצללית די מקרטעים.
היא לא מספיק פיגמנטית להנחה בטפיחות וגם לא ממש מתאימה לטשטושים. בסווטצ׳ים שמיד תראו התאמצתי בכדי לקבל ממנה את הגוון, אך בהנחה עם מברשת, גם המעט שמופיע בתמונה נעלם.


שאריות הקולקציה עדיין נמכרות בדוכני אסנס, אבל תעשו לעצמכן טובה ותוותרו על הצללית הזו (11 שקלים, למקרה ששאלתן).

חשבתי שקולקציית הצלליות, The Metals תשכיח ממני את האכזבה מ - The Perfect Dress, אך לצערי גם שתי הצלליות שדגמתי מהקולקציה, לא ממש הוכיחו את עצמן.
כאשר בחנתי את הצלליות מול הסטנד, הן נראו כהבטחה היסטרית. הסווטצ׳ים של כל אחד משמונת הגוונים היו מושלמים - פיגמנטים, אטומים ובעיקר בוהקים.
על אף שהייתי מרחק נגיעה מלרכוש את כל הקולקציה (שמונה גוונים), ההיגיון הבריא עצר אותי והחלטתי לדגום שתיים מהצלליות (ולחזור לקחת את השאר במידה ואלו יהיו מוצלחות).


Ballerina Glam - צללית בגוון בז׳ זהבהב בגימור מטאלי.
בעוד שסווטצ׳ הצללית באמצעות האצבע נראה כדבר הפיגמנטי ביקום, כאשר אני מניחה אותה באמצעות מברשת, היא ממש אנמית. אפשר להעשיר את הגוון שעל העפעף באמצעות הנחה עם האצבע, אבל לא כל הבנות מתחברות לשיטת הנחה זו.
ניסיתי להשתמש בה גם כהיילייטר, אך היא מנצנצת מדי לטעמי.


Frozen Toffee, צללית בגוון טאופי בגימור מטאלי. גם כאן, הנחתה באמצעות מברשת מייצרת תוצאה לא מספקת, ואפשר להעמיק את הגוון בהנחה עם האצבע. מה שכן, מדובר על גוון נהדר לטעמי שבקלות משדרג כל מראה איפור. 



אני מניחה את הצלליות הללו עם האצבעות, ולכן מצליחה לייצר איפור ראוי. קחו בחשבון שיש להן Fall Out, ולכן עדיף להניחן לפני שאתן מורחות את המייקאפ.
סה״כ צלליות חביבות לאלו מכן שמוכנות ללכלך את כריות האצבעות...
11 שקלים לצללית בודדת.

סיכום סווטצ׳ים עד כה:






וכמובן שלא יכולתי לצאת מהפארם מבלי לאסוף כמה שפתונים... זה לא שלא ניסיתי, אבל כשנמצאים מולי שפתוני מאט בגוונים משגעים, אני אמורה לסרב?



בסדרת שפתוני המאט Mat Mat Mat תמצאו שמונה גוונים, החל מניוד עדין ועד לגוון בורדו עמוק.
השפתונים מגיעים באריזת אסנס הרגילה, כלומר השפתון הנח באריזת מתכת מסתובבת, המאוחסן בתוך אריזה חלבית בגוון זהה לגוון השפתון. 

Natural Kiss, שפתון בגוון אפרסק ורדרד הוא גוון עדין ומחמיא. 


ביחס לשפתוני מאט, הפורמולה שלו טובה מינוס. הוא קל להנחה, נמרח די בקלות אך מבליט יובש וקילופים בשפתיים. הגימור שלו מאט, אך על אף זאת עמידותו ממוצעת.
הוא נשאר על השפתיים כאשר אתן לא אוכלות או שותות. לגימת שתיה תשאיר סימנים על הכוס, והוא אוהב להתלבש גם על מזלגות.


Purple Power, שפתון בעל גוון דובדבני נהדר, מחמיא ומושלם לחורף.


הפורמולה שלו רכה, ומבין שלושת השפתונים שניסיתי, היא הטובה ביותר. השפתון נמרח על השפתיים בקלילות, אינו מייבש או מדגיש יובש קיים ובעל עמידות ממוצעת (בערך כארבע שעות).



It's A Statement, שפתון בגוון בורדו עמוק. 


הגוון שלו מושלם ומחמיא, והוא בעל פורמולה סבירה. הוא טיפה יבש ואינו נמרח בקלילות, אך זו תופעה שרובנו מכירות משפתוני מאט.
הוא מעט יותר עמיד משני השפתונים מעלה, ואני ספרתי כחמש שעות של נוכחות על שפתיי.
אם אתן אוהבות שפתונים ומפירים, אל תפספסו אותו...



סדרת Mat Mat Mat בהחלט מפתיעה. על אף ניסיוני החיובי עם שפתוני אסנס, לרוב עמידותם לא גבוהה, הם לחותיים מאוד ובעיקר מרגישים כמו שפתון יומיומי נחמד. הסדרה החדשה היא עליית מדרגה לטעמי, שכן היא לא נופלת משפתונים מקצועיים שיש בשוק.
וכמובן, טאג המחיר הנוח - 11 שקלים לשפתון.



ואיך אפשר בלי השוואה מתבקשת לשפתוני מאק... לפניכן השוואה בין Purple Power של אסנס לאסאי ורבל של מאק. בנוסף, ערכתי השוואה בין It'a A Statement של אסנס לבין דיוה ו - Bowl Me Over של מאק.



כמובן שאי אפשר לפקוד את דוכן אסנס מבלי לחטוף איזה לק לדרך... הפוסט הקודם עסק בלקי הג׳ל החדשים של החברה, ועל אף שעל המדף יש גווני ג׳ל משגעים שעדיין לא רכשתי, איכשהו מצאתי את עצמי חוזרת עם טופ זהוב.
את הטופ מסדרת Merry Berry בחרתי בעיקר בגלל האריזה שלו. צנצנת זכוכית שקופה דרכה רואים צ׳אנקים זהובים המעוטרת במכסה זהוב ועגול. מסוג האריזות שמתאימות לחברות יוקרתיות, ולא לחברת דראגסטור זולה כדוגמאת אסנס.


ואתן יודעות מה? אני שמחה שלא ויתרתי עליו. בפועל מדובר על טופ צא׳נקי זהוב ומשגע שיכול לשדרג כל מניקור מפשוט ועדין ליוקרתי ומקורי.


עדיין אפשר למצוא שאריות של טופ זה בסניפי הפארם, ונדמה לי ששילמתי עבורו 11 שקלים.

לשם השוואה, כך הוא נראה ליד OPI - Don't Speak, וליד OPI - Gaiming Mole - Mentum:

משמאל לימין: Gaiming Mole - Mentum, Merry Berry, Don't Speak

2 לקים נוספים שנוספו לאוסף לאחרונה הם Rose beats, ו - Steel The World מסדרת The Metals. הסיבה בעיקרית שקניתי אותם הייתה החתמות (לרוב לקים מטאליים נהדרים להחתמות), אך לצערי הם דלילים מדי ואינם מתאימים למטרה זו. אני יכולה לחיות עם זה, שכן הגוונים של שניהם נהדרים לטעמי.


Rose Beats, לק בגוון רוז גולד בגימור מטאלי. נהדר לחובבות הרוז גולד.


Steel The World, לק בגוון כסוף עם תת גוון כחלחל. גוון נהדר לאוהבות המטאליים.



שניהם בעלי פורמולה נוזלית נוחה להנחה. שתי שכבות הספיקו לי בכדי לקבל את הגוון הרצוי, אך בדומה לרוב הלקים המטאליים, עמידותם אינה גבוהה (הבחנתי בצ׳יפים כ - 24 שעות מרגע ההנחה).
בסדרת הלקים המטאליים תמצאו חמישה גוונים, כאשר מחיר כל בקבוק עומד על 8 שקלים.

תמונה משותפת:


אין מה לומר, אסנס מנסים לעלות רמה ולספק לנו מוצרים מפתים במחירים נוחים. נכון, לא כל המוצרים מוצלחים, אך במחיר שהם עולים שווה לקחת את הסיכון רק בכדי למצוא הברקה נוספת.
בעתיד אני מתכננת לבחון את שפתוני העפרון מסדרת Velevet Stick, Smoky 2 In 1 Kohl Liner, Make Me Brow Duo, Mat Mat Mat Lipgloss.
ועכשיו תורכן לספר לי מה דעתכן על החידושים מבית אסנס ואילו מוצרים אסור לפספס.
נשיקות!
פיצ׳ה.

















4 תגובות:

  1. מצאתי פתרון (חלקי אמנם) לבעיית הסטנדים המלוכלכים של אסנס. חלק מהמוצרים אפשר להזמין באתר בלה (אותם מחירים, יש דמי משלוח, אבל תמיד אפשר לאחד עם הזמנה נוספת).
    אני מתה על המסקרותש ל אסנס אבל בחנות אני אף פעם לא בטוחה שלא פתחו אותן (מה הבעיה לעשות עטיפת פלסטיק שקופה?), אז הזמנתי לי כמה מהאתר.

    השבמחק
    תשובות
    1. את לגמרי צודקת. כל המסקרות( ולא רק) פתוחות, ואי אפשר לדעת האם השתמשו בהם או לא. וגם אני תוהה, למה בכל החברות יש טסטרים, ויש מוצרים חדשים עם אריזת פלסטיק, ובאסנס לא קיים דבר כזה " מוצר אטום באריזת פלסטיק". עוד אתר נוסף שאת יכולה להזמין שם אסנס, זה אתר רוקגלאם. www.rockglam.co.il

      מחק
  2. תודה על הטיפים! הולכת לחפש את העפרונות השמנמנים (ורק אותם)

    השבמחק
  3. הצלחת לשים את ידך על הייליטר סו גלו? זה משהו משהו

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...