Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 4 בפברואר 2017

Goodbye January 2017

חודש אחד מלא, כלומר 31 יום עברו מאז שהתחילה 2017, ואני רק מבקשת ממנה להאט טיפה את הקצב.
עזבו שניה את המשפטים הרגילים סטייל ״החודש הזה טס לי״, ״וואו איך עבר החודש״ ודמויהם ובואו נתמקד במה שחשוב - החורף עוד שניה עוזב...
עכשיו, אם אתן בחורות של קיץ, כנראה שהפסקה הזו לא רלוונטית עבורכן (והיי, עוד רגע מגיעים השרבים של מרץ), ולכל חובבות החורף בואו נתמרמר ביחד על זה שעוד רגע הוא נגמר.
ועל אף שהוא הראה לא מעט נוכחות מתחילת דצמבר, אני עדיין לא מוכנה להתחיל את הפרידה...
יש לי סריגים חדשים, מגפיים ועוד שלל דברים שלא ניצלתי מספיק בחורף הזה! אז בבקשה, בואו נאט טיפה את הקצב בכדי שאוכל ליהנות מהחורף הזה.
ולאחר תפילת המשכיות החורף, הבא נסקור את המוצרים ש״טחנתי״ לאורך ינואר.


בתחילת החודש הגיעה אליי הזמנה חדשה מאייהרב. לצד המוצרים שאני תמיד מזמינה מהאתר, הוספתי מוצרים חדשים של אלף שסיקרנו אותי. ההזמנה דירבנה אותי לנסות סוף כל סוף את פלטת הקונטור של אלף ששכבה בצד בערך כחצי שנה (לאחר שסתיו היקרה סחבה אותה עבורי מארה״ב).


פלטת הקונטור של E.L.F מציעה לנו ארבעה גווני פודרה: גוון בהיר ומעט שימרי, גוון ניודי (אני מניחה שזה ניסיון של אלף להכניס ״פודרת בננה״ לפלטה, אך בפועל מדובר cגוון נייטרלי), גוון חום אדמדם (ברונזר) וגוון חום אפרפר (לחיטוב הפנים).
ובכן, מדובר על פלטה נ-ה-ד-ר-ת! אם אתן מחפשות פלטת קונטור שימושית במחיר סופר נוח, אתן חייבות אותה.
כל הפודרות שבפלטה פיגמנטיות, נוחות להנחה, קלילות ונהדרות לטשטוש. מספיק לרפרף עם המברשת על הפודרה הנבחרת בכדי לאסוף את כמות החומר האידאלית ליצירת קונטור/ חימום הפנים או הארה.


הגוון הבהיר ביותר משמש אותי בעיקר להארות. שימו לב שלא מדובר על היילייטר שימרי בצורה היסטרית, אלא כזה המייצר הארה מרומזת ומחמיאה (כמו כן, גוון מושלם להארות בחיבור העין והאף).
הפודרה הנייטרלית נהדרת לקיבוע קונסילר. כמו כן, בימים בהם אני מתאפרת בחדר הכושר, אני לוקחת איתי מארז זה (מה לעשות, הוא ממש נוח לנשיאה) ומשתמשת בפודרת הנייטרלית לקיבוע המייקאפ... היא עושה זאת בצורה נהדרת.
הגוון החם משמש אותי כברונזר לכל דבר. הוא מעניק מראה שזוף בגימור מאט, ועל הדרך נהדר לשימוש כגוון ביניים בכפל העפעפף.
וכמובן, הגוון הקריר (בפינה הימנית התחתונה) מושלם לחיטוב הפנים. אני מניחה אותו באמצעות המברשת שמיד תפגשו והוא מצליח לחטב את פניי בצורה מושלמת.
לעורי הבהיר הפלטה הזו נהדרת. היא לעשות את העבודה ולא נופלת מפלטות אחרות שיש ברשותי (והיא עוקפת בסיבוב את פלטת הקונטור של קרליין...).


גם אריזת המוצר טובה, שכן היא עמידה מאוד, נוחה לנשיאה, בעלת מראה גדולה ומאפשרת החלפה של הפנים (כלומר, אם מתחשק לכן להוציא את גוון ההיילייט והחליפו בסומק מפלטת אחרת של אלף, אתן יכולות לעשות זאת).
וכל התענוג הזה במחיר של 22 שקלים...
אם אתן בעלות עור בהיר ומחפשות פלטת קונטור במחיר משתלם, קפצו לאייהרב ורכשו לכן אחת.


ואם אתן כבר באיירהב תחת הטאב של אלף, זרקו לסל גם את Blending Brush, מברשת קטנה אך שובבה שתהפוך את מלאכת הקינטור להרבה יותר קלה.


מדובר על מברשת קטנה (האורך שלה כאורך של עכבר אלחוטי ממוצע), בעלת ראש רחב ומלא שיער סינטטי.
הודות לעובדה שראש המברשת רחב, קל ליצור קו קונטור מדויק המבלף עצמות לחיים. אבל, בגלל שהיא פלאפית ומלאה, היא מאפשרת לטשטש את הקונטור לתוך העור (בדר״כ אני משתמשת במברשת אחת להנחת פודרת הקונטור ואחרת לטשטוש, עם המברשת הזו אפשר לבצע את שתי הפעולות).
היא רכה מאוד (מלטפת אותה ברגעים אלו ממש), נוחה לשימוש, מאפשרת הנחה וטשטוש ראוי של מוצרי הצללה וקלה לניקוי ותחזוקה.


המברשת סינטטית וכמו שאר מוצרי א.ל.ף, לא נוסתה על בעלי חיים.
בתמורת 22 שקלים אתן מקבלות מברשת מוצלחת ושימושית... שווה לנסות.
ניתן להשיג באייהרב.

מברשת נוספת ששימשה אותי בצורה נאמנה לכל אורכו של ינואר היא OV 01 מבית ביוטיקר.
בתחילת החודש השיקה חברת הלואו קוסט הישראלית מספר מברשות בצורה המזכירה מאוד מברשות שיניים, כאשר המברשות בעצם מהוות דיופ זול למברשות ארטיסט שעולות כחצי כליה.


אתחיל ואומר שאין ברשותי את מברשות ארטיס, כך שלא אוכל להשוות בין הדיופ של ביוטיקר לאלו של המקור, אך לפי הביקורות ברשת המברשות של ארטיס הן סוג של נס איפורי (עד כמה שזה אמין...).
קיימים ארבעה מארזי מברשות בסגנון זה בביוטיקר, ובעוד שבעתיד אסקור את כולם, הפעם ארצה להתמקד בסט שהוא בעצם מברשת בודדה, מברשת OV 01 מסדרת Flawless.
OV 01 היא מברשת להנחת בסיס (מייקאפ), והיא ממש נוחה לשימוש. המברשת מצליחה להטמיע כל בסיס נוזלי לעור. היא רכה, נעימה, איננה שורטת ומצליחה להתמודד גם עם קימורי הפנים (מה שכן, אני מעדיפה להשתמש במברשת קטנה ממנה בכדי להטמיע את הבסיס בצידי האף ובין הגבות).


היא איננה משאירה שובלי מריחה כעורים, איננה שותה את המייקאפ וסה״כ מבצעת אחלה של עבודה.
החסרון היחיד לטעמי הוא העובדה שהיא לא אוהבת להיפרד מהסבון, וכאשר שוטפים אותה צריך להשקיע מעט אנרגיה בחיסול שאריות הסבון.
אבל השורה התחתונה היא שמדובר על מברשת מוצלחת שמצליחה להטמיע את הבסיס לעור בצורה טובה ובמהירות.
אם אתן מחפשות מברשת להנחת בסיס, קפצו לביוטיקר, ובעבור 25 שקלים תוכלו לצאת עם מברשת גדולה ושימושית (כמובן שאפשר לרכושה דרך אתר ביוטיקר).

בתקופה האחרונה אני מוצאת את עצמי משתמשת לא מעט בעפרונות עיניים. אני מודה ששנים כמעט ולא השתמשתי בעפרונות...בתיכון, עיפרון שחור היה החבר הטוב ביותר שלי. אך הנחה לא נכונה ועיפרון מרוח מתחת לעיניים באופן תמידי גרמו לי לסלידה קלה מהמוצר.
עם החיבה הגוברת לאיפור והגדלת האוסף, אספתי לא מעט עפרונות לאורך הדרך, ולאחרונה אני משתמשת בהם מדי יום (תוך כדי טשטוש קליל וקיבוע עם צלליות).
בחודש האחרון בחנתי שלושה עפרונות בוטניים (Botanical Color Eye Pencil) של חברת איב רושה. הייתן מצפות ששלושה עפרונות מאותה חברה יזכו לאהדה זהה, אך לא כך קרה. אחד מהם ממש אהבתי, אחר חיבבתי ואת השלישי לא ממש סבלתי.


גוון מס׳ 04, Prune Pivoine הוא עיפרון בגון סגול חציל מטאלי. מדובר בגוון נהדר המחמיא מאוד לעיני החומות, בעל פורמולה רכה ונוחה לשימוש. הוא מצליח לתת עומק לכל איפור בסיסי והוא בעל עמידות טובה גם בקו המים (קחו בחשבון שתמיד צריך לקבע עפרונות בקו המים עם צללית).

גוון 09, Bleu Paradis, הוא עיפרון עיניים בגוון כחול רויאל. מדובר בעיפרון טוב, בעל פורמולה נוחה הנמרחת בקלילות וגוון בוהק. אבל מכיוון שהגוון שלו אוטומטית זורק אותי לאיפור דיילת סופר פארם, אני לא ממש משתמשת בו.
אם אתן מתחברות לגוון, שווה לבחון אותו בביקורכן הבא בסניף של איב רושה.

ודווקא הגוון הבסיסי ביותר, 01 Noir Ebeneֿ, השחור שבחבורה, לא הצליח להרשים אותי. מדובר על עיפרון שחור בעל פורמולה טובה שמשום מה בחרו להוסיף לו נגיעות של גליטרים. עכשיו, כשיצרו את העיפרון יכלו לבחור בעפרון גליטרי, או בעיפרון לא גליטרי. אך מי שרקח את הפורמולה שלו, החליט לשלב בו ״נגיעות״ של גליטר, ולכן הוא לא גליטרי ולא ״לא״ גליטרי.
מכיוון שאני לא משתמשת בעפרונות גליטרים בקו המים, לא ניסיתי אותו באזור זה. ועפרונות שחורים לשימוש על העפעף העליון לא חסרים לי...


העפרונות נמכרים ב - 52 שקלים בחנויות איב רושה וניתן להשיגם גם באתר החברה. ד״א, קיימים 12 גוונים בסדרת עפרונות זו, כך ששווה לקפוץ לחנות ולהסוויטצ׳ את כולם.

סדרת השפתונים הנוזליים Retro Matte מבית מאק התחדשה לאחרונה ב - 8 גוונים חדשים ומפתים. מבין שמונת הגוונים הללו, הגיע אליי הגוון היפה ביותר לטעמי, Esspresso.


מדובר על שפתון נוזלי בגוון חום אגוזי קר ומשגע, שהולך נהדר עם סוודרים, תה ונרות ארומטיים.
סדרת שפתוני Retro Matte היא סדרת שפתונים נוזליים בגימור מאט. ניסיון העבר עם הסדרה לא היה חיובי, שכן השפתונים ניחנו בפורמולה מייבשת שהתפוררה על שפתיי וייבשה אותן בצורה נוראית.
הגוונים החדשים מצויידים בפורמולה משודרגת. ההנחה יותר נעימה לדעתי מהסדרה הישנה, אך הפורמולה עדיין מייבשת. בערך כחמש דקות מרגע ההנחה, השפתון מורגש על השפתיים (אולם הרבה פחות מהורסיה הקודמת).
כאשר השפתון מתקבע, הוא לא זז, גם אם ממש תרצו. אני ספרתי עשר שעות עם השפתון (במהלכן אכלתי ושתיתי מן הסתם), והדרך היחידה להסירו הייתה באמצעות עיסוי השפתיים עם שמן זית.


אפליקטור המוצר אובאלי ומאפשר הנחה מדוייקת מאוד. באמצעות שפיץ האליפסה אני מתחמת את השפתיים, וממלאה את התיחום באמצעות החלק הרחב והשטוח.
הגוונים החדשים של הסדרה מושלמים, כאשר רובם נעים על גווני החום והאפור, ואני מאמינה שכל אחת יכולה למצוא את הגוון שלה בסדרה זו.
אם אתן לא פוחדות מהיובש הנלווה לשימוש בשפתונים הללו (וגם איתו אפשר להתמודד), שווה לקפוץ לסניף מאק ולבדוק במה מדובר.


115 שקלים לשפתון בודד בחנויות מאק או באתר החברה.

הניחוח שמקושר אצלי עם חודש ינואר הוא של הבושם I AM מבית Eisenberg. ניסיון העבר עם בושם אחר מבית המותג היה חיובי, ולכן הסתקרנתי לרחרח את הניחוח החדש בשכונה.


עיצוב הבקבוק סולידי אך מחוכם, המשלב בין זכוכית שקופה לפסי זהב ונוזל בושם שקפקף.
הניחוח נפתח בגל ריח משכר של פירות יער אדומים. כעבור מספר שניות מתגלים תווי הליבה של הבושם: יסמין וורדים. בהמשך, הבושם מגלה את נוכחות הענבר שבו.


תווים עליוניים: ברגמוט, תפוז ופטל.
תווי ליבה: מגנוליה, פלפל שחור וטיבר.
תווי בסיס: ענבר, סנלדוור ומושק.

אם אתן נשים של ניחוחות מסקרנים, עם טאצ׳ מיסתורי הדורש הרחה נוספת, I AM בהחלט יעשה את העובדה.
מחירו עומד על 114$ (בעבור 100 מ״ל) וניתן להשיגו בג׳יימס ריצ׳רדסון דיוטי פרי.

המוצר האחרון שעשה לי את החודש, אינו מוצר ביוטי, אך לא הייתי שורדת את ינואר בלעדיו. בתקופה האחרונה התחלתי להוסיף נפחים לריצה שלי (כלומר הוספתי קילומטרים). לגוף לקח זמן להסתגל לשגרה החדשה, והוא הגיב בשרירים תפוסים וכואבים. ערב אחד שחזרתי מריצה וההליכה שלי נראתה כהליכת ברווז, נזכרתי שבהמלצתה של גלוסברי הזמנתי משחה להקלת כאבי שרירים.


Jason - Cooling Minerals & Tea Tree הוא באלם סמי - מוצק שבמגע עם חום גוף נמס ונספג. הבאלם עשיר בשמן עץ התה ומנטול, המסייעים בהרגעת הכאב ומקררים את האזור. שימו לב, בדומה למשחות אחרות להפגת כאבים, גם הבאלם עשיר בניחוח מנטה ונוכחותו גורמת לכל מי שבאזור לעזוב את החדר.

אבל הוא עושה את העבודה, ובזכותו אני ממשיכה לרוץ.
23 שקלים באייהרב.

רגע, לפני שאתן הולכות, קצת סווטצ׳ים לסיום:


וזהו, ינואר נגמר... פברואר כבר כאן והוא הולך להיות קצר ועמוס, אבל אנחנו נשרוד גם את זה, לא?
איך עבר החודש שלכן?
נשיקות!
פיצ׳ה.


גילוי נאות - מוצרי מאק, אייסנברג ואיב רושה התקבלו לסקירה.
















3 תגובות:

  1. רק אני לא אהבתי את המברשת של ביוטיקיר :(
    מזה לא התחברתי אלייה...אוף
    פוסט מעולה בובה

    השבמחק
  2. אחלה פוסט יקירה! שבת נפלאה

    השבמחק
    תשובות
    1. ואם תחליטי להיפרד מהשפתון של מאק...
      ✌️🙃😊

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...