Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 4 בינואר 2017

פיצ׳ה מסכמת שנה... או בקיצור, סיכום 2016

צלצולי השעון בלילה שבין שבת לראשון הביאו לסיומה של שנת 2016, שנה שרבים מאיתנו אהבו לשנוא. שנת 2016 לוותה באינספור אירועים אלימים ברחבי העולם (מה חדש?), אובדן של לא מעט אנשי אומנות ותרבות, איבוד סבלנות אנושי, תאונות דרכים בשפע ובחירות הזויות לנשיאות ארה״ב (אני באמת צריכה להוסיף?).
אבל היי, אנחנו פה בכדי לדון על איפור ולא לפתור את שלל בעיות העולם.

אני מודה שברמה האישית, היא הייתה אחלה של שנה.
קרו בה לא מעט שינויים בחיי האישיים, חלקם צפויים וחלקם הגיחו כהפתעה גמורה משום מקום.
אני חושבת שהשנה האחרונה לוותה בהמון קבלה עצמית. השנה סוף סוף הבנתי שאני נהדרת כפי שאני, גם מבפנים וגם מבחוץ, ומי שהמכלול לא מוצא חן בעיניו, מוזמן לחפש את מבוקשו במקום אחר.
הפסקתי להתנצל על הרצונות שלי, הפסקתי להתנצל על כך שאינני מושלמת ובעיקר הפסקתי לנסות לרצות אחרים. השנה התחלתי לפעול למען עצמי ולמען האנשים שחשובים לי, ונראה שהיקום מקבל את זה בשלום.

אני מודה שבשנה האחרונה הבלוג נדחק טיפה הצידה (כך אני מרגישה לפחות). כמות הזמן שיש לי לצילום, עריכה וכתיבה מוגבלת, ועל אף שאני משתדלת להעלות פוסטים בקצב סביר, אני מוצאת את עצמי הרבה פעמים מוותרת על כתיבה לצורך מטלות אחרות של חיי.
כמות הרעיונות לפוסטים אינסופית, ואני מקווה שבשנה הקרובה אצליח להעלות את רובם על הכתב.

בכל הנוגע לאיפור, השנה התאפיינה אצלי בתזוזה מה״אזור הנוח״ ומעבר לאזורים שאני פחות מכירה... אם בעבר התמקדתי בעיקר באייליינרים ושפתונים עזים, השנה מצאתי את עצמי חורשת על צלליות, הולכת עם מעושנים לעבודה וחוזרת לשפתונים ניודים ועדינים.
כמו כן, השנה התעסקתי לא מעט בטיפוח העור, והשקעתי זמן וכסף רב בניסיון לפתור את שלל בעיות העור שלי.

ועכשיו, אחרי שחפרתי קלות, בואו נעבור למה שחשוב באמת - מוצרי השנה שלי!
אני מודה שממש לא היה קל לבחור אותם..


בסיס השנה

את המקום הראשון בתחרות הבסיסים של השנה תופסים שני מתמודדים. שניהם זולים ומגיעים היישר ממדפי הדראגסטור הקרובים, רק שאחד לצערי לא נמכר בארץ.


המייקאפ Pure Nude של חברת אסנס הוא הפתעה שתפסה אותי לא מוכנה. לצערי, ניסיוני עם הבסיסים של אסנס לא חיובי, כאשר רובם ישבו בצורה מאוד לא מחמיאה על עורי, לא התאימו לגוון עורי ויצרו מעין עיסה סמיכה על פרצופי.

במבט ראשון נראה כי גם Pure Nude לא יצליח לעשות את העבודה. המרקם שלו נוזלי לחלוטין, ונראה כי הפורמולה שלו לא תצליח להעניק לעורי את רמת הכיסוי הדרושה.
בפועל, בעת המגע עם העור הוא מתמצק (בחיי) ומצליח להתמזג לעור בצורה נהדרת. אני אוהבת להניח אותו באמצעות ספוגית הנחה, אבל הוא מסתדר טוב גם עם מברשת.
נראה שגם הגוון שבחרתי, Pure Beige מושלם לגוון עורי בעונה זו של השנה.
אה, וכמובן המחיר הנוח שלו (21 שקלים) לאריזה במשקל 30 מ״ל, הופך אותו למוצר משתלם לכל כיס. לצערי הוא מגיע רק בשלושה גוונים...

מייקאפ נוסף שהפך לחביב היוטיוברים הוא Conceal & Perfect מבית מילאני. לא הצלחתי להתעלם מההייפ ההיסטרי סביבו, והחלטתי לדגום אותו.
כשהזמנתי אותו לראשונה, התבססתי על רשמייה של טאטי, ולכן בחרתי בגוון 03.
מעבר לעובדה ש-03 כהה לי מאוד, הוא סופר צהבהב. ועל אף שיש לי תת גוון צהוב, הוא ממש לא התאים לי בגוון.
לא אמרתי נואש והזמנתי את גוון 02, שגם הוא מעט כהה לי לעונה זו (יהיה נהדר בקיץ) ולכן אני נאלצת לערבבו עם מייקאפ בהיר יותר. גם הוא בעל תת גוון צהבהב, במקרה שלי תת הגוון שלו גבולי, אבל לטעמי הוא לא יתאים לנשים בעלות גוון נייטרלי או ורוד.
אם אתן בעלות תת גוון צהבהב, הרווחתן, מדובר על בסיס נהדר. הוא נמרח בקלילות (גם באמצעות מברשת וגם באמצעות ספוגית), נותן כיסוי בינוני - גבוה, עמיד לאורך שעות ארוכות ומעניק גימור טבעי לעור.
לדעתי הוא יתאים לעור יבש - רגיל. בעלות עור שומני ידרשו לפדרו בהיסטריה לאורך היום.
מחירו עומד על 12$ בעבור 30 מ״ל ולצערי אינו נמכר בארץ (ניתן להשיג בביוטי ביי).

הפלטה של השנה



אני מודה שהפלטה הראשונה שקפצה לי לראש הייתה מודרן רנסנס של אנסטסיה. מודרן רנסנס נצפתה בכל חור, וגם אם ניסיתן להתעלם מקיומה, היא הפציעה בדלת האחורית ודרשה שתרכשו אותה (וכך גם אני נפלתי). שלא תבינו לא נכון, מודרן נהדרת ואני חורשת עליה, אבל אני מכירה אותה רק חודש... לעומת זאת, את פלטת פיצ׳ (Sweet Peach) של טו פייסד אני מכירה כבר זמן רב.
Sweet Peach, הפלטה שקרויה על שמי, שימשה אותי נאמנות השנה. אני מוצאת את עצמי משתמשת בה המון ומצליחה לייצר איתה אינספור לוקים.
נכון, נשים רבות לא ממש אוהבות אותה (או את שיטת המכירות ההזויה של טו פייסד), אבל עבורי היא הפלטה של 2016 (ולא, הרחבת ליין פיצ׳ ממש לא עושה לי את זה).

היילייטר השנה


2016 התאפיינה בכמויות אדירות של שימר. חברות האיפור הציעו לנו למרוח על פרצופנו מגוון מוצרים בוהקים, ואנחנו לא אמרנו די.
לא מעט היילייטרים עברו על עצמות לחיי בשנה החולפת, אבל רק אחד תפס את מקומו בראש הרשימה.
Rodeo Drive, השימר הזהוב בעיצוב קרני שמש, הפך לחבר נאמן גם בימים אפרוריים.
הוא רך, הוא בוהק, הוא עמיד והוא נהדר לשימוש על הפנים והגוף... כל מה שאפשר לבקש משימר, לא?

מסקרת השנה


בגזרת הריסים, מסקרה אחת קיבלה את הטייטל מסקרת השנה, מסקרת Lash Sensatinal של מיביליין, שפרט לביצועיה המרשימים, הפכה למסקרה הראשונה של מיביליין שאהבתי.
בדיוק החודש סיימתי את האריזה הראשונה, ובעתיד הקרוב (לאחר שאסיים עוד שתי מסקרות שכבר פתוחות), ארכוש אותה בשנית.

קונסילר השנה



ובכן, מיביליין לוקחים את קטגוריה הזו. השנה עברו תחת עיני לא מעט קונסילרים (כפי שהתמונה הזו מעידה), אבל רק שניים זכו לתהילת עולם כשלאחרונה הזמנתי גיבויים לשניהם.
הקונסילר Age Rewind הוא חבר נהדר ונאמן, שמצליח להסתיר פיגמנטציה ועיגולים שחורים מתחת לעיניים. אחיו, Fit Me הוא קונסילר בעל יכולות כיסוי מופלאות, שמתמודד גם עם העיגולים השחורים וגם עם פיגמי העור.
לא ברור לי למה במיביליין בוחרים למנוע את הקונסילרים האלו מציבור הישראליות (הם לא נמכרים בארץ). נראה שהחברה מעדיפה אותנו במראה העייף.
שניהם יזכו לסקירה מקיפה בבלוג בתקופה הקרובה.

תגלית השנה



על ספריי הקיבוע של חברת Skindinavia שמעתי רבות. ביוטי גורוס משתמשות בספריי כבר שנים, וזה בערך גם הזמן שהוא בילה בווישליסט שלי.
ערב אחד תוך כדי גלישת שיעמום, הגעתי לאתר החברה וגיליתי מבצע נהדר - סט של פריימר ומקבע במחיר של 40$ עם שילוח חינמי.
החלטתי לנצל את המבצע והזמנתי את הסט. ובכן, השילוב של השניים מושלם! הפריימר יוצר קנבס נהדר למייקאפים (גם לעקשניים שבחבורה) וספריי הקיבוע גורם לאיפור להישאר במקומו זמן רב.
בנוסף, נראה שהעור שלי מסתדר איתם בצורה נהדרת. רוב מוצרי הספריי (בין אם מדובר על בסיס או על מקבע) עוררו תגובה בעורי, שהפגין את כישוריו בייצור פצעונים כתוצאה משימוש במוצרי הספריי.
שני אלו לא גרמו לתגובה כלשהי בעור, וכאשר השתמשתי בהם, האיפור נראה רענן וחדש גם בחלוף 10 שעות מרגע ההנחה (שימו לב, התחלתי להתשתמש בהם באוקטובר, כך שאין לי עדיין אינדיקציה לתפקודם בחודשי הקיץ הלוהטים).

שפתון השנה



תראו, רציתי להכתיר שוב את שפתוני עפרה כשפתוני השנה, שכן אני משתמשת בהם המון, הם עמידים עליי בצורה נהדרת ולא מייבשים את שפתיי. אבל, בכדי להכניס גיוון לפוסט, בחרתי ב- Lippie Stixs של קולור פופ.
אני משתמשת בסטיקים הללו לא מעט, שכן הם נוחים להנחה, פיגמנטים, עמידים יחסית ובעיקר סופר זולים.
אני חושבת שהגוון המועדף עליי הוא לומייר, ליפי סטיק בגוון ורוד -עתיק חם אשר סקרתי כאן.
מוזמנות להציץ בסקירת ליפי סטיקס שעלתה לא מזמן, רק קחו בחשבון שבעתיד הקרוב הסקירה תורחב לשפתונים נוספים.

אכזבת השנה

השנה היו לא מעט אכזבות... הגדרת מוצר כמאכזב היא מעט בעייתית, שכן מוצר שאיכזב אותי יכול להיות אחד ממוצרי הדגל של בחורה אחרת, ולהפך. מכיוון שהפוסט הזה עמוס בספויילרים, אני אחשוף שאחד מהפוסטים העתידיים שלי (הוא כבר צולם) הוא פוסט מוצרים שאכזבו... בנתיים החלטתי להתייחס לשני מוצרים שלדעתי היו המאכזבים ביותר בשנה החולפת.


המייקאפ BFF של איל מקיאג׳ הושק ברעש וצלצולים, והבטיח לנו הרים וגבעות. כבר במבט ראשון חשתי אכזבה קלה, נוכח עיצוב הבקבוק (עיצוב זהה לזה של טום פורד). כיאה לבלוגרית, החלטתי להניח את תחושותיי בצד, ודגמתי את המוצר.
הנחתו סבירה, ובאמצעות מברשת או ספוג הנחה ניתן להטמיעו בצורה טובה לעור. הכיסוי שהוא מעניק בינוני, ונראה כי הוא לא מסתדר טוב עם העמסה (נוצר מראה לא אחיד).
הבעיה העיקרית של המוצר היא עמידותו. בחלוף מספר שעות מההנחה, ניתן להבחין באיי מייקאפ לצד אזורים חשופים. הגדיל ועשה המוצר כאשר הבליט יובש באזורים קצת יותר יבשים...
ייתכן כי הוא יתאים לעור שומני משלי, אך עליי הוא לא יושב טוב (גם כאשר מרחתי קרם לחות עשיר כבסיס).


על אכזבתי משפתוני המאט של קולור פופ כבר כתבתי. הגוונים שלהם נהדרים, אבל הפורמולה... נוראית לטעמי. הפורמולה שלהם סופר מייבשת, ויוצרת מראה גבשושי ומתפורר.
על אף שכל פעם אני כמעט מתפתה להזמין גוון חדש, עד כה לא נרכש שפתון נוסף מהסדרה.

Meh השנה



הכוונה בקטגוריה זו היא מוצר שזכה ללא מעט הייפ בשנה האחרונה, אך אני עדיין לא סגורה על תחושותיי לגביו.
השנה, הגימור המטאלי הגיע לשפתינו. גימור המאט זז מעט הצידה, ולצידו החלו להופיע שפתונים נוזליים בגימור מטאלי.
מצד אחד, יש להם קטע ממש מגניב שקשה להתעלם ממנו. מצד שני, אני מוצאת שלרוב הם יושבים מוזר על השפתיים של הנשים הרגילות (כלומר לא דוגמניות או בלוגריות/ יוטיובריות), הם לא ממש עמידים והרבה פעמים פשוט נראים מוזר.
אני משתמשת בהם מדי פעם, אבל עדיין לא בטוחה שאני אוהבת את התוצאה.

שדרוג השנה


שנה שעברה קטפה את התואר חברת איל מקיאג׳ שעשתה מהפך רציני ב-2015. על אף שהאינסטינקט הראשוני היה לבחור בביוטיקר שעברה כברת דרך השנה, החלטתי להתמקד בחברה שקיבלה פחות במה בשנה האחרונה לטעמי, וחבל.
השנה נראה כי חברת פלורמר השקיעה משאבים נרחבים בשדרוג מלאי המוצרים, והחלה לשווק מוצרים מפתים בהתאם לטרנדים עולמיים.
איכות המוצרים לא נופלת משל חברות מקצועיות, ולטעמי חברת פלורמר בהחלט ״על הגל״ ואני צופה לה הצלחות איפוריות גם בשנת 2017.

הייפ השנה


זו הייתה השנה של הגבות. אם בשנה שעברה התחלנו לחזור לגבות טבעיות, השנה כולנו התמקדנו בהעצמתן. קולקציות מוצרים לגבות הושקו כמעט בכל חברה, ומוצרים שבעבר היו נחלת חברות האיפור המקצועיות, הפציעו גם בחברות הדראגסטור (מישהי אמרה ג׳ל גבות?).
אחרי שנים של הזנחה פושעת וצורות גאומטריות, החזרה לגבות עבות והעשרתן במוצרים מלאכותיים מבורכת בעיני, ואני מאמינה שגם בשנה הקרובה נזכה לראות קולקציות שלמות המוקדשות לצמד השעיר.

בשמי השנה

לא מעט בשמים הושפרצו על צווארי השנה, אך שניים נבחרו לככב בפוסט זה. אל שניהם חזרתי לא מעט, והעובדה שהם זכו למחמאות רבות מהסביבה, שדרגו את מעמדם במדרג הבשמים שלי.


 Dolce & Gabbana- Love In Capri בושם משובח בעל ניחוח רומנטי מפתה מתאים לימים בהם בא לי לחלום על איים איטלקיים, אך המציאות דורשת ממני לחדול עם חלומות בהקיץ וליהשאר עם הרגליים על הקרקע.
על אף שמדובר בניחוח יחסית ״קייצי״, אני מוצאת את עצמי משתמשת בו המון גם בחודשי החורף. 



Boss The Scent For Her, או בשמו השני, אפרסק בבקבוק, הוא בושם פירותי מרענן שמצליח להכניס שמחה וחיים גם בימים אפרוריים ומבאסים.
בעל ניחוח דבשי ומתקתק שאינו מכביד ומתגלה במיטבו בחלוף מספר שעות מההתזה.
אם אתן רוצות להתחדש בו, בסוף הפוסט מחכה לכן הפתעה...

טוב, אני חושבת שזה די מתמצת את השנה החולפת, לא?
לא מעט מוצרים ליוו אותי השנה, והניסיון לבחור את המועדפים עליי היה מאתגר במיוחד. מוצרים רבים וטובים עמדו על הסף, אך בכדי לא להכביד עליכן יותר מדי, זוהי הגרסא המתומצתת ביותר שהצלחתי לכתוב.

ועכשיו, ש - 2017 כאן, הבא נגלה אילו חידושים היא מביאה לנו בתחום האיפור והטיפוח (הרי כולנו מסכימות ש״כמה עוד אפשר להפתיע?״).

ובכדי לפתוח את השנה באווירה אפרסקית, אחת מכן תוכל לזכות ב - Boss The Scent For Her!
אם אתן רוצות לקחת חלק בפעילות, בקרו בעמוד הפייסבוק של הבלוג, בו מתנהלת ההגרלה (שם תמצאו את ההנחיות להשתתפות בהגרלה).
אחת מהמשתתפות תזכה בבקבוק אפרסקי משלה.

ושתהיה לכולנו 2017 מוצלחת!




6 תגובות:

  1. את בהחלט נהדרת כפי שאת, ומי שלא טוב לו - יום טוב לו!

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד! את בהחלט נהדרת :)

    השבמחק
  3. איזה כיף לעצור באמצע היום ולקרוא :)

    השבמחק
  4. הבושם של בוס פשוט מהמם! מסכימה עם הרבה מהבחירות שלך! שנה נהדרת אהובה!:)

    השבמחק
  5. פיצה פוסט מעולה שמחה שנתת את הבמה לחברת פלורמר אהבתי לקרוא ומאוד נהניתי. מהבחירות שלך והבושם של בוס מענייןןן

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...