Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 1 באוגוסט 2016

Warm July

חודש יולי, החודש הראשון של החופש הגדול, אחד מהחודשים החמים בשנה, החודש השביעי... איך שלא תקראו לו, הסתיים.
מצד אחד, החודש טס בצורה מטורפת. לפני שניה רק סיימנו את יוני, והנה אנחנו מתחילים את אוגוסט.
מצד שני, אני לא חושבת שהיה יום בחודש האחרון בו לא סיננתי את המילים "כמה חם עוד יכול להיות?" (וכמובן שהתשובה היא שיכול, ועוד איך יכול), מה שהפך את יולי לחודש של מלחמת הישרדות בחום הנוראי.
ריצה ממזגן למזגן, אינספור כוסות סודה (יאפ, הגעתי לגיל הזה), חלומות בהקיץ על גשם וחורף הביאו אותי לסוף יולי בידיעה שכלום לא הולך להשתנות בחודש הבא. או בזה שאחריו.
וגם באוגוסט אמשיך להתלונן על החום, ותחזית מזג האוויר תהיה מיותרת ממש כמו מעיל צמר בעונה זו.
אני כן יכולה לצפות שבסיכום חודש אוגוסט כנראה אתלונן על כך שהעולם מתכוננן לסתיו ואצלנו העונה הזו לא קיימת...
ועד שנגיע לשם, הצטרפו אליי לסיכום החודש האחרון ומספר מוצרים שליוו אותי במהלכו.


בתחילת החודש הגיעה אליי הזמנה די מסקרנת מהאתר אייהרב. ההזמנה המתינה זמן רב בסל עד שהברונזר Butter Bronzer של Physician's Formula חזר למלאי.
ברגע שמלאי המוצר התחדש, ההזמנה כבר נשלחה לאתר וכעבור שלושה שבועות הגיעה אליי הביתה.
אריזת הקרטון נפתחה בפראות, בלוני הפלסטיק הועפו לכל עבר, ואני זכיתי למשש את הברונזר הצבעוני.
אריזה סופר צבעונית ושיקית, עיצוב מוצר משובח ומחיר נוח, מה עוד יכולתי לבקש?


בסקרנות רבה הרמתי את מכסה המוצר ונהדפתי אחורה. ניחוח מלאכותי נוראי קיבל את פניי, והרחקתי ממני את המוצר. השארתי אותו פתוח זמן מה בשאיפה שהניחוח המעיק יחלוף, אך הוא בחר להשאר.

למחרת החלטתי להשתמש במוצר, והנחתי אותו על פרצופי בבוקר, בזמן התארגנותי ליום עבודה נוסף.
כבר בעת ההנחה הבחנתי בניחוח המעצבן, זה שמתיימר להיות קוקוסי ונעים, אך בפועל מרגיש מלאכותי, מתקתק ומעצבן.
ניחוחות במוצרי איפור אינם חדשים לי, ולרוב הם חולפים מספר דקות לאחר ההנחה. אבל, הפעם המקרה היה שונה... הניחוח לא עזב אותי במשך שעות ארוכות. החולרע בחר להסתובב איתי לאורך היום, ואחת לכמה זמן קיבלתי גל ריח שלא יכולתי לסבול.


שניה לפני ההחלטה האם לוותר על המוצר או לא, בואו נדבר רגע על הביצועים.
Butter Bronzer מגיע בשני גוונים, האחד Light, שאמור להתאים לבהירות העור שבחבורה (והוא גם הגוון שרכשתי עבורי), והשני Medium, לשחומות והכהות. על אף השם החמאתי, מדובר על ברונזר אבקתי ולא קרמי.
הגוון הבהיר מאפשר ליצור שיזוף עדין אותו אפשר לבנות בהתאם לגוון העור. הודות לגוון העדין שלו, הוא יתאים לטעמי גם לשלגיות שבחבורה, שלרוב מתקשות למצוא ברונזר מתאים.
גימור המוצר טבעי, לא מאט ולא בוהק. הגוון שלו חום קר והוא משתלב נהדר עם גוון עורי.
באמצעות הנחה נכונה של המוצר ניתן ליצור שיזוף מלאכותי מחמיא ועדין, ולא כזה שזועק "טבלתי את ראשי בברונזר ולא הצלחתי לצאת".
המוצר מכיל 11 גרם של משזף, כמות גדולה אשר תספיק לזמן רב ועבורה תשלמו 55 שקלים באיירהב. כלומר, המחיר ביחס לכמות סופר אטרקטיבי, וביצועי המוצר נהדרים.
אבל, וזה אבל גדול, אם אתן רגישות לניחוחות, כנראה שלא תוכלו להשתמש בו. אישית, אני נמנעת ממנו וכנראה בקרוב אעביר אותו הלאה בגלל סיבה זו (על אף שאני ממש אוהבת את התוצאה בעת השימוש בו). מצד שני, ריח הוא עניין אינדוודואלי, ולכן יש סיכוי שלאחרות הוא פחות יפריע מאשר לי... לשיקולכן.


בעוד שהברונזר מעלה הפך לאכזבה היסטרית, הסומק שמיד תכירו הוא בהחלט אחת ההפתעות המוצלחות של החודש.
Gade Idyllic Soft Satin Blush בגוון Nectar Lace הוא סומק בגוון ורוד אפרסקי, טבעי ועדין, מסוג הגוונים שהם מאסט לקיץ.


סומק בעיצוב מהודר המגיע באריזה שחורה וחלקה ובתוכה הגוון הנבחר ולו עיצוב תחרה מקסים. מרקם הסומק רך ונעים למגע ולפי החברה מכיל שילוב של אבקת משי בכדי ליצור מריחה נוחה ואחידה.
קשה לי לאמוד את נוכחות אבקת המשי במוצר, אך הנחתו באמת קלילה והתוצאה המתקבלת בעת השימוש בו טבעית ואחידה.


פיגמנט הסומק עשיר, ומספיקה טפיחת מברשת בכדי לאסוף את כמות החומר האידאלית ליצירת הסמקה טבעית.
שימו לב, בתחתית הסומק קיים מעויין בעל גוון אפרסקי, בעוד שאר הסומק בגוון ורוד עתיק. אני אוהבת לערבב בין השניים בכדי להגיע לגוון המחמיא ביותר.
כמו כן, גימור הסומק מעט שימרי, והוא יוצר מראה מואר וזוהר.


אם מתחשק לכן להתחדש בסומק קיצי ומחמיא, Nectar Lace הוא בהחלט אלטרנטיבה דראגסטורית מקומית.
מחירו המלא עומד על 160 שקלים בעבור כמות של 12 גרם. הכמות מכובדת לכל הדעות, אך המחיר המלא מנופח ולא הגיוני... כמובן שהוא ימכר בשלל הנחות, כי ככה זה עובד אצלנו בפארמים.

מוצר נוסף שהצליח להפתיע אותי החודש שייך לחברת האיפור פלורמר. בכל הנוגע לפודרת אבקה אני שנים נאמנה לאותה אחת, פודרת Mineralize Foundation\ Loose של מאק. ניסיתי לא מעט פודרות בסגנון, אך אני תמיד חוזרת לזו של מאק.
ואז הגיעה הפודרה של פלומר והמתינה לי בפינה עד שניגשתי אליה. אני מודה, לא ממש התחשק לי לנסות אותה, הרגשתי שהיא תהיה מיותרת והיא לא ממש סקרנה אותי.


Loose Powder בגוון 04 עושה בדיוק מה שפודרה אמורה לעשות - מפדרת ומונעת הברקות לאורך זמן.
הפודרה, בדומה לפודרות אבקה אחרות, יוצאת מבעד מסננת. לפודרה מצורפת כרית הנחה, אך אני מעדיפה להשתמש במברשת קבוקי בכדי להניחה באזורים השומניים של פניי (במקרה שלי, אזור ה-T).
כאשר אני מניחה את הפודרה בשעות הבוקר, היא מצליחה לספוח שומן ולהתמודד עם הברק של האזורים השומניים לאורך שעות ארוכות, ורק לאחר כשבע שעות בערך תופעת ההברקה צצה ונדרשת שכבה נוספת של פודרה.
גוון מס' 04 בהיר ומתאים לגוון עורי, אך יהיה בהיר לשזופות והכהות שבחבורה. קיימת פודרת אבקה בגוון שקוף, ואני מקווה לרכושה בקרוב.


לסיכום, אם אתן חושקות בפודרה שתעשה את עבודתה בלי פוזות ולא בא לכן לבזבז יותר מדי כסף, זו של פלורמר תהיה נהדרת עבורכן.
מחירה עומד על 51 שקלים בעבור 18 גרם וניתן להשיגה בסניפי פלורמר או באתר גילטי.

מוצר נוסף שליווה אותי לאורך החודש האחרון הוא באלם של חברת Palmer's אשר נוסף לחבילה האחרונה שהזמנתי מאייהרב.
הזמנתי אותו "על הדרך", כאשר העברתי זמן בבניית סלים באתר האמריקאי. זה לא שחסר לי באלמים, אבל איכשהו הוא מצא את עצמו בסל שלי.


מבית שלושת ה"טעמים" הקיימים באיירהב, אני בחרתי באדום, המצוייד בניחוח אבטיח מרענן. בשונה מהברונזר מעלה, את הניחוח שלו אני מחבבת. הניחוח באמת דומה לניחוח אבטיח מתקתק (איפה הבולגרית שלי?) , עדין ולא מעיק.
הבאלם נמרח בקלילות על השפתיים ובשימוש תדיר הופך אותן לרכות יותר. הוא מתמודד בצורה טובה עם יובש המזגנים של הקיץ, אך קשה לי לדעת איך הוא יתמודד עם היובש הנוראי של החורף (לשם כך עליי למצוא חורף, יש למישהי אחד להשאיל לי?).

הוא עשיר בחמאת קקאו, ויטמין E, שעוות דבורים ועוד רכיבים טבעיים. המוצר אינו מכיל פראבנים או גלוטן ואינו משאיר תחושת שמנוניות לאחר המריחה.
בונוס נוסף הוא אריזת המוצר, שהיא סוג של גימיק (תוכלו לצפות בו בסרטון האינסטגרם הזה).



מחירו עומד על 3.29 דולרים, וניתן להשיגו באייהרב (שימו לב, אם זו רכישה ראשונה באתר השתמשו בקוד BOV219 לקבל 5$ הנחה).

ניחוח החודש שייך לחברת ההלבשה התחתונה המועדפת עליי, הלא היא Victoria's Secret. אני מודה שיש לי חולשה ענקית לחברה הזו, וכמעט כל חודשיים אני מבצעת הזמנה מהאתר האמריקאי (כמעט כל החזיות והתחתונים שלי שייכים לויקטוריה... אולי אני אחת המלאכיות?).
לעומת זאת, עם מוצרי הטיפוח של החברה אני מנהלת יחסי אהבה- שנאה. הרחתי לא מעט מקרמי הגוף של ויקטוריה ואני מודה שאף אחד מהם לא ממש משך אותי. רוב הניחוחות היו מלאכותיים וסינטתיים מדי עבורי, ותמיד דילגתי עליהם והעדפתי ניחוחות אחרים. ועל אף שאת הקרמים לא ממש אהבתי, הבשמים מאז ומתמיד הצליחו לכבוש אותי. נכון, רובם מתקתקים ורחוקים מהטעם שלי בבישום, אך הם הצליחו להתחבב על האף הבעייתי שלי.


Forever Sexy הוא בושם חדש לאישה מבית הסודות של ויקטוריה. אריזת המוצר מעוצבת בהשראת עולם ההלבשה התחתונה, והעיצוב הוא כשל מחוך ורדרד הנסגר באמצעות חוט קשירה קטיפתי ושחור.

תווים עליוניים: קוקוס ותפוז.
תווי אמצע: גרדנייה ויסמין.
תווי בסיס: אמבר וניחוח עצי.


בעת ההתזה הראשונית ניכרת הנוכחות הפרחונית שבבושם, אך בחלוף מספר דקות ניתן להבחין בנוכחות האמבר ורמיזות הקוקוס. תמהיל הניחוחות פרחוני ומרענן, אינו מכביד ואינו מחייב.
בושם קליל שיתאים לצעירות או לנשים שאוהבות את הניחוחות הקיציים והלא מחייבים.
את מוצרי ויקטוריה ניתן להשיג בדיוטי פרי, כאשר הבושם Forever Sexy מגיע בשני גדלים, 100 מ"ל (במחיר של 100$) ו- 50 מ"ל (במחיר של 70$).

ואחרי שהתאפרנו, ליחחנו והתבשמנו, לא נפנק גם את ציפורניי ידינו? זה לא סוד שיש לי חולשה לכל עולם הציפורניים. לצד אהבתי הרבה ללקים ומניקורים, אני משקיעה לא מעט זמן ומשאבים בטיפוח ציפורניי. לצד מיטתי תמיד תמצאו שמן הזנה לציפורניים, אותו אני מורחת ערב ערב לפני השינה.
שמן הזנה לציפורניים אמור לעדן את הקוטיקולות ועל הדרך להעניק לציפורנינו הזנה אשר תורמת למניעת פיצולן ושבירתן.
הציפורניים שלנו סובלות מאורך חיינו... מסירי הלק, מים וחומרי ניקוי מייבשים את ציפורנינו וכתוצאה מכך אלו הופכות לשבירות ומפוצלות (תוכלו לקרוא על כך בפוסט מקיף בבלוג Chasmere Dreams). בכדי לשמור על ציפורניים בריאות יש להחזיר להן את הלחות שהן מאבדות במהלך היום. אני מקפידה למרוח ערב ערב שמן הזנה, ואחת לכמה ימים, מיד לאחר הסרת הלק (מזכירה לכן כי למסירי הלק יש נטייה ליבש את הציפורן) אני מורחת שכבה של שמן על כל ציפורן, מעסה אותו פנימה ונשארת כך בערך כעשר דקות.


לאחרונה התנסתי בשמן ההזנה של Goldnails, מותג מוצרי הנייל ארט של אומנית הציפורניים גולדי. לא אחפור לכן כעת על השבלונות הנהדרות של המותג (כי בארנסל שלי ממתין פוסט כזה), או על כך שגולדי מקסימה (אולי אני קצת משוחדת...) אלא אבחר להתעמק רק בשמן.

שמן ההזנה מגיע באריזה בצורת טוש, כאשר מסובבים את צידה האחד והשמן יוצא מבעד מברשת מריחה מצידה השני. השמן נוח לשימוש והודות לאריזה אידאלי לנשיאה בתיק.


בתערובת המוצר תמצאו שמן חוחובה (מומלץ לטיפול בציפורניים מתפצלות), שמן זרעי ענבים, ויטמין E, שמן עץ התה ושמן וניל. על אף שלל השמנים במוצר, הוא נספג לעור במהרה ואינו מותיר תחושת שמנוניות מעצבנת.
אני משתמשת בשמן כבר מעל לחודש, ומרוצה מהתוצאות. הוא הצליח להחזיר לציפורניים שלי את הלחות אותה הן ביקשו, ונראה כי הוא מתחיל להתמודד עם ההתפצלויות שהופיעו לאחרונה.
מחירו של השמן עומד על 45 שקלים וניתן להשיגו באתר Goldnails (שילוח חינם).

לא אשאיר אתכן נטולות סווטצ'ים:


ועד כאן חודש יולי... הבא נתקדם לאוגוסט ונראה מה הוא יביא איתו.
ועד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ'ה.

*גילוי נאות- פרט למוצרי אייהרב, המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

20 תגובות:

  1. חסכת לי כסף עם הברונזר מאייהרב ;) תודה ואוגוסט נהדר שיהיה לך!

    השבמחק
    תשובות
    1. שזה אבסורדי, כי מבחינת גוון הוא יהיה נהדר לך

      מחק
  2. אני ממש רוצה את הברונזר הזה והריח ממש לא מרתיע אותי!

    השבמחק
  3. פוסט נהדר!
    למרות שאני אוהבת מאוד את הריח של הברונזר

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק
      הרווחת, הביצועים שלו בהחלט טובים

      מחק
  4. איפה היית כשכולן דיברו על הריח הזה שלו? ביג נו נו, ממש מזדהה איתך...

    השבמחק
    תשובות
    1. ראיתי את כל הביקורות, ולא מעט בנות אהבו את הריח (ראי תגובה מעלה).
      אני כנראה עם הצד הרגיש

      מחק
  5. גם אני התחדשתי בסומק של ג'ייד וממש אהבתי , מסכימה בהחלט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא נהדר! מקווה שאת כבר חורשת עליו...

      מחק
  6. מהממת כמו תמיד אני נהנת לקרוא את הבלוג שלך

    השבמחק
  7. אם ריחות מאוד מפריעים לך, תדעי שלפודרה השקופה של פלורמר גם יש ריח דיי חזק (לי זה לא מפריע)... מוזר שלפודרה בעלת הגוון אין. אבל היא אחלה פודרה

    השבמחק
    תשובות
    1. לזו עם הגוון אין בכלל ריח, לא חיובי ולא שלילי.
      אריח את השקופה טרם הרכישה לבדוק את העניין... תודה רבה על הטיפ!

      מחק
  8. יופי של פוסט ! אני רק שאלה :-)לגבי הפודרה בתפזורת של פלורמר, האם ניתן להשתמש בה גם כפודרה לקיבוע קונסילר מתחת לעיניים או שהיא כבדה מדי בשביל מטרה זו? נכנסת לקמטוטי צחוק? אשמח לדעתך. תודה וסופ"ש נפלא ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. בהנחה קלילה היא עובדת גם כפודרת קיבוע קונסילר. השתמשתי בה לכך מספר פעמים, וממש רפרפתי עם המברשת על הקונסילר. בצורת הנחה זו היא לא נכנסת לקמטוטים ומקבעת הקונסילר.
      סופ"ש נהדר:)

      מחק
    2. תודה יקירה ♥ אבדוק אותה מקרוב.

      מחק
  9. המוצרים של פיזישנס זה פשוט לא! 90% מהמוצרים מאכזבים.

    השבמחק
    תשובות
    1. פרט לאייליינר זה המוצר היחיד שניסיתי, וחבל כי הם מצטלמים כ"כ יפה

      מחק
  10. הסמקים של גיי'ד באמת מעולים. כבר זמן מה שאני מתלבטת האם לקנות את הבושם של ויקטוריה וממש עשית לי חשק, כיף שיש אותך ♥

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...