Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

Girly Girl

סטיגמות ומחשבות מקובעות.
הן בכל מקום, וככל שאנחנו מתבגרים ומתכנסים למי שאנחנו באמת (כי בכל זאת, ההבנה מי אנחנו ומה אנחנו רוצים מחיינו איננה מסתיימת בסיומו של גיל ההתבגרות), נראה שהן מקיפות אותנו מכל פינה. מה למשל? ובכן, הארסנל מלא, אך הרי לכן טעימונת קלילה:
- נשים לא מבינות בכלי רכב, לא יודעות לנהוג ולא יודעות לחנות.
- את אוהבת לקים ואיפור... כלומר את די שטחית.
- את אמא ויש לך קריירה? אוי לי, את אמא נוראית.
- אז החלטת לשבת בבית ולגדל את הילדים? בעצם ויתרת על עצמך.
- את אוהבת מדע בדיוני? את בטח ממש חנונית...
- ציונים גבוהים בתיכון = את חרשנית חסרת חיי חברה.
- טוב אתם זוג צעיר שהתחתן לא מזמן, בטוח בקרוב תהיי בהריון.
- זה תחום של גברים, הוא לא בשבילך...
- נשים מתאפרות ומשקיעות בעצמן למען גברים.

זהו קצה הקרחון. אני בטוחה שכל אחת ממכן נחפשה לאינספור סטיגמות משל עצמה לאורך חייה. אפשר לקחת כל סטיגמה אישית ולנסות להתאים את עצמנו אליה, ואפשר לשים עליה פס ולהמשיך הלאה, זה לגמרי תלוי בכן... 
ולמה פתחתי ככה את הפוסט? האמת, בגלל נסיעת מונית בה זכיתי למטח של סטיגמות על ראשי מבלי שהייתה לי מטריה. נהג המונית לא הבין איך אני מהנדסת צבעונית, עם לק ירוק בוהק על ציפורניי. הוא לא הבין איך יש לי רחם ואני לא משתמשת בו, ועוד כהנה וכהנה (אין על הפתיחות הישראלית... כמובן שאוטומטית אני שואלת אם מתחשק לו גם לדעת את מידת החזיה שלי).
בנוסף, רץ עכשיו קמפיין עם ההאשגטאג #LikeAGirl. ואני תוהה למה אנחנו צריכות האש טאג ובו ציון דברים שאנחנו עושות בשגרה? מישהו חשב להעלות קמפיין Like A Boy? לא נראה לי, כי לכולם זה טרוויאלי שגבר יהיה ספורטאי, ירוץ ויתאמן. אבל שאישה עושה את זה בשגרתה, ובכן, זה ראוי לתיוג.

אז כן, אני לא מוכנה להתאים את עצמי לסטיגמות כאלו ואחרות. ביום יום שלי אני מתעסקת בתחום די גברי, ומרגישה מספיק בנוח להגיע עם צללית בוהקת, לק משוגע ושפתון זועק לכל מקום, גם אם הוא מכיל זכרי אלפא מלאי טסטוסטרון. מי שחושב שזה שטחי, שיבושם לו. עבורי מדובר על מכלול של צבעים בהם אני יכולה לעטר את עצמי באופן יומיומי ובצורה משתנה.


אז קדימה נשים, הבה נתכנסה יחדיו במטבח ונדבר על הנושאים היחידים שמעניינים אותנו- איפור! (וכולן ביחד ״ייאיי״).
מכיוון שהתצלומים לפוסט זה יצאו רומנטיים למדי, החלטתי לזרום עם הרעיון ולארגן פוסט רומנטי ונשי ;)
נפתח עם שלושה מוצרים חדשים מבית קליניק, ששניים מתוכם מציעים לנו עיצוב משגע שאי אפשר לוותר עליו.


Ginger Pop - סומק בגוון ורוד עתיק המעוצב בצורת פרח חננית. סדרת הסמקים Cheek Pop  מעוצבת בצורת פרח, וגורמת לכולנו לחשוב פעמיים לפני שאנחנו משחיתים אותה עם מברשת סומק.
מכיוון שאני לא יכולה לחוות דעה על סומק מבלי לנסות אותו, החלטתי לתרום את סמקי למדע ותקעתי מברשת בסומק... אפילו סובבתי אותה.


מדובר על סומק בגרסאת פודרה דחוסה. פורמולת המוצר רכה למגע ומרקמה כמשי. טפיחת מברשת קלה על הסומק אוספת את הכמות האידאלית ליצירת הסמקה טבעית, וברפרוף קל של המברשת על הלחי מתקבל מראה סמוק וטבעי.


אני מניחה את הסומק על בסיס מייקאפ ופודרה, ובצורה זו הוא נשאר על פרצופי לאורך שעות ארוכות. אני מניחה אותו לרוב באזור שש וחצי בבוקר, וכאשר אני מגיעה הביתה, כעבור 12 שעות בערך, הוא עדיין שם. מה שכן, אם אני ממשיכה את היום לריצה בחוץ, הוא דוהה במהלכה.


בעוד שמעבר לים תוכלו למצוא 12 גוונים של המוצר, בארץ נמצאים כעת רק ארבעה. תוכלו להשיגם בחנויות המוכרות את מוצרי קליניק, בחנות הקונספט של המותג או באתר קליניק. מחירו המלא עומד על 203 שקלים, ובאתר קליניק מחירו 162.40 שקלים.

נשאר עוד רגע עם עיצוב החננית, רק הפעם נעלה טיפה לאזור העיניים. קולקציית הצלליות Lid Pop מציעה לנו מגוון צבעים לעיניים בעיצוב פרחוני, ממש כמו הסמקים מסדרת Cheek Pop.
על אף העיצוב המשגע, הגוונים אינם מטריפים ואת רובם ראינו כבר בחברות אחרות. עכשיו, זה הזמן שלכן לעצור אותי ולומר: ״רגע, פיצ׳ה... גם הגוונים של הסמקים לא בדיוק המצאת הגלגל״. אני מסכימה אתכן לחלוטין, אבל פסיכולוגית אני מסוגלת לשלם מחיר מופרז על סומק, אבל לא על צללית, במיוחד שאפשר למצוא את הגוונים האלו בפלטות ולקבל תמורה הולמת לכסף מאשר צללית בודדת.


Vanilla Pop, צללית בגוון וניל עם שימר זהוב עדין מעורבב טוב טוב בתוכה. עליי לציין כי הגוון שלה נהדר והיא נהדרת לטשטושים. צללית רכה, בעלת פימגנט טוב, קלה להנחה בעלת עמידות ממוצעת. בנוסף, בקליניק מציינים כי הצללית מתאימה לשימוש למרכיבות עדשות מגע ולנשים בעלות עיניים רגישות.


 ועל אף זאת, מחירה גבוה מדי בשביל צללית בודדת לטעמי, מוצלחת ככל שתהיה. מחירה המלא עומד על 134 שקלים (באתר קליניק נמכרת כרגע ב-107 שקלים)... במחיר נמוך מזה אפשר להשיג צללית דומה עם אותם ביצועים.

התחדשות נוספת מבית קליניק מגיעה בצורת נוזל אדמדם לשפתיים. Pop Laquer Lip Colour + Primer הוא נוזל צבעוני, מעין ליפגלוס סמיך אשר צובע את שפתינו בגוון שבחרנו ועל הדרך מעניק להן מראה בוהק.


הגוון שברשותי, Lava Pop, מעניק לשפתיי גוון אדום חושני, שמסתדר נהדר עם איפור עדין וסולידי (אני נוהגת להשתמש בו בימים בהם אין לי יותר מדי מוטיבציה להתאפר ואני מעדיפה להסתפק במייקאפ, סומק ומסקרה).
הפורמולה שלו נעימה למריחה, והודות לאפליקטור הספוג המצורף למוצר, קל להניחו בצורה מדוייקת.
אולם, בדומה למוצרים אחרים בסגנון הוא מעט דביק (בהשוואה לגלוסים אחרים הוא פחות דביק, אך שערות סוררות עדיין נוטות להיצמד אליו).


מפאת היותו גלוסי למדי, עמידות איננה התכונה הכי חזקה שלו. הוא שורד שתיה (בעיקר עם קשית), אך אינו שורד ארוחה, קלה ככל שתהיה. מה שכן, הוא משאיר החתמה חיננית על השפתיים.


אם מתחשק לכן להעניק גוון וגלוסיות לשפתיים, הסדרה הזו תתחבב עליכן.
145 שקלים (באתר 116 שקלים) בעמדות קליניק.

אחד ממוצרי ההייפ של התקופה האחרונה הוא השימר Rodeo Drive של עפרה.
לפני שנגיע למוצר עצמו, עליי לשאול את השאלה שרובנו מפחדות לשאול בפרהסיה - כמה היילייטרים בחורה אחת צריכה? ויחד איתה את השאלה המתבקשת, האם לא מיצינו את ההיילייטרים? הרי תמיד יגיע היילייטר נוסף, בגוון שעדיין אין לנו וכזה שידגדג לנו במקומות שגורמים לנו לשלוף את האשראי... ועדיין, מתי Enough is enough?

רודיאו דרייב יושב בדיוק על העצבים הללו, אלו שגורמים לנו לבזבז. הוא זהוב, הוא מנצנץ והוא משגע, ומי יכולה לסרב לו?


אז כן, Rodeo Drive הוא שימר בגוון זהוב פנינתי, בעל טקסטורת משי נהדרת אשר גורמת לכל אזור לבהוק למרחקים.
שימו לב, רודיאו דרייב נוצר כמחווה להיילייטר Heat Wave האגדי של אסתי לאודר, שהושק אי שם לפני שלוש שנים ונעלם ממדפי הפארמים כהרף עין.



רודיאו דרייב, בדומה להיילייטרים אחרים של עפרה, מיוצר בטכנולוגיה אפיית הנוזלים (Liquid Baked) באמצעות חום ודחיסה עמוקים (פירוט על הטכניקה תוכלו לקרוא כאן) אליה עורבבו גריסי פנינה (ולא, לא הדגן, אלא פנינה גרוסה) בכדי ליצור מראה זוהר ובוהק.
הפיגמנט של ההיילייטר סופר עשיר, ויש להיזהר בעת ההנחה בכדי לא ליצור כתם זהוב על עצמות הלחיים, או מרכז האף. אני מעדיפה להשתמש במברשת פלאפית בעת הנחתו, ומקפידה לאסוף כמות מינימלית של חומר.
כאשר אני מניחה אותו בשעות הבוקר, על בסיס מייקאפ ופודרה, הוא נשאר עימי לאורך היום. בנוסף, הזדמן לי לבחון אותו בחתונה שנערכה בחודש אוגוסט בחוץ (הארד קור)... ואפילו שאני לא שרדתי את הערב ורציתי להעלים את עצמי בגלי הזיעה, הוא נשאר במקומו כאילו אין 95% אחוזי לחות ברחבת הריקודים.
אז אם בא לכן היילייטר חדש שישדרג כל איפור יומיומי למראה גלואי וזוהר, רודיאו דרייב ייתן לכן את הדרייב שאתן צריכות...
135 שקלים באתר Guilty.

עכשיו, בואו נשאיר שניה את אזורי הנוחות בצד ונתרחק מהם. ממש נתרחק מהם...
הכירו את Mac -Can't Be Tamed, שפתון בגוון צהוב ירקרק, לא שגרתי ולא לכל אחת.


Can't Be Tamed הוא חלק מאחת הקולקציות המסקרנות שהשיקה מאק לאחרונה, קולקציית הטרולים. עוד מהטיזרים הראשונים של הקולקציה ידעתי שהיא תשבור אותי, הודות לשילוב בין איפור ליצורים אותם כ״כ אהבתי בתור ילדה (איפה בית העץ שלי עם אוסף הטרולים שבתוכו... זה שהיה תלוי על הקיר. זוכרות? לכולם היה כזה).


הודות להשראה מעולמם הסודי של הטרולים, קיבלנו קולקציה בעיצוב נאוני מטריף, כזה שמוסיף גוונים חדשים לשידת האיפור שלי.
קולקציית Good Luck Trolls מציעה לנו לחזור לקצוות השיער במגוון צבעי הקשת ומציעה לנו מוצרים עם טוויס צבעוני, כדוגמאת גלוס זגוגתי, צללית ירוקה וזוהרת ואפילו ספריי צבעוני לשיער (אם כבר טרולים, אז עד הסוף!).


Can't Be Tamed נראה די מאיים ולא שיגרתי באריזה, אך על השפתיים מתקבל שפתון סמי שקוף בגוון צהוב עדין. לטעמי, היה עדיף אם הוא היה אטום ובוהק, כי אם כבר הולכים על חוויות הטרולים, אני מעדיפה ללכת איתה עד הסוף.
מה שכן, בגלל השקיפות של השפתון, הוא מתאים לערבובים עם שפתונים אחרים (אותם אני מניחה כבסיס) ומעדיף להגיע רק לאחר שימוש בעיפרון שפתיים. המריחה שלו מעט מאתגרת (כפי שאתן רואות בתמונות), והוא אינו נמרח בצורה אחידה על השפתיים.
השפתון הוא בהחלט תוספת מעניינת לשגרת ושידת האיפור שלנו, אך מעטות הבנות שיעזו להשתמש בו בשגרה. 
כמובן ששאר מוצרי הקולקציה סופר מפתים, ואני מחביאה את כרטיס האשראי (וחוסמת את הפייפאל) בכדי לא לקנות את כולה.
101 שקלים, ברשת מאק.

סיכום סווטצ׳ים עד כה:


ואם כבר סטיגמות למינהן, בואו ניגש לסטיגמות איפוריות ונבדוק אותן.
המייקאפ Double Wear של אסתי לאודר הפך לאחד מהמייקאפים המדוברים ביותר ברחבי העולם, ולא בכדי... מדובר על סוס עבודה, שמצליח להסתיר את הפגמים בצורה אידאלית ולשרוד על העור למשך שעות ארוכות (גם בלחות המטורפת של ארצנו הקטנה).


אך יתרונותיו הם גם חסרונותיו. נשים רבות אינן מתחברות לרמת הכיסוי הגבוהה של המוצר, ולכן, אם כיסוי קליל עד בינוני הוא המתאים ביותר עבורכן, השאירו את דאבל וור בצד.
קראתי גם דיווחים על חמצונו לאורך היום (כלומר הגוון מתכהה), אך לא הבחנתי בתופעה.
מבחינתי, החסרון היחיד של המוצר הוא מחסור במשאבה, אך גם את זה אפשר לסדר ע״י הוספת משאבה מחברה אחרת.
דבר נוסף שראוי לציין הוא שדאבל וור מסתדר טוב יותר עם עור שומני... אם אתן בעלות עור מעורב או יבש, דאגו לשכבת לחות טובה כבסיס לדאבל וור.
ולמה נזכרתי בבסיס זה? ובכן, כפי שציינתי לא מזמן, השילוב של הלחות ההיסטרית ומה שמסתמן כשינויים הורמוליים הופכו את עורי לעור של נערה מתבגרת, וכתוצאה מכך תופעות נלוזות של גיל ההתבגרות (אקנה כמובן) החליטו להרים את ראשן המכוער ולהציק לי.
לצד הטיפול האינטנסיבי בתופעה (ניקוי פנים ע״י קוסמטיקאית מוסמכת ושימוש יומיומי בחומצה גליקולית), עליי להפגש עם אנשים במהלך היום, ולמטרה זו אני שולפת את הדאבל וור הקרוב אליי ומסתירה את התופעה המעיקה.
בימי הקיץ הגוון המתאים לי הוא 2N1 Dessert Beigh , ואילו בחורף, 1N2 Ecru מתיישב כמו כפפה.
אני מוצאת שהכי נוח לי להניח את דאבל וור עם מברשת הנחה, כאשר אני משתמשת בסיגמא F80.


קמו לא מעט יורשים לדאבל וור, חלקם מחברות איפור מקצועיות ואחרים מחברות יוקרתיות, אך הדאבל וור עדיין נחשב לאחד מהבסיסים העמידים ביותר, ומאפרות רבות משתמשות בו על לקוחותיהן נוכח העמידות הגבוהה שלו.
בנתיים אני ממשיכה להשתמש בו ומשאירה בצד את הבסיסים האחרים שיש ברשותי.


מחירו המלא של דאבל וור נע סביב ה-240 שקלים, אבל כל הנשים שאני מכירה קונות אותו בשלל מבצעים, בין אם מדובר ב-50% הנחה על מוצרי יוקרה או הנחה כזו או אחרת בגילטי .

ואם כבר עסקנו באסתי לאודר, אחד המוצרים המוצלחים עבורי בתקופה האחרונה הוא Estee Lauder - Clear Differnce Advanced Blemish Serum.
מדובר על סרום קליל המתיימר לטפל באקנה קיים ולהתמודד עם אדמומיות וצלקות אקנה בעור בוגר... בהחלט הבטחה שאני יכולה לקנות כרגע.
מבחינתי, חיפשתי בעיקר סרום קליל שיתמודד עם היובש הנובע מהטיפול באקנה.


מדובר על סרום קליל בניחוח פרחוני ונעים, הנספג אל העור מספר שניות לאחר הנחתו. השימוש הראשוני שלי במוצר היה בלילה, לפני השינה כאשר השארתי אותו לעשות את מה שהוא צריך לעשות לאורך הלילה.
יום למחרת לא ממש הבחנתי בשינוי במצב העור, אולם, בחלוף מספר ימים שמתי לב לשיפור במצב אדמומיות העור. הסרום לא טיפל באקנה קיים, או העלים צלקות, אך לאחר שימוש עקבי בו, נראה כי האדמומיות האופיינית לאקנה דועכת.
בנוסף, הוא שיפר את מצב יובש העור, ובשילוב עם קרם לחות טוב, היובש והקילופים נעלמו.
אני משתמשת בו גם כבסיס למייקאפ, ונראה שהוא מסתדר עם רוב המייקאפים שברשותי. מה שכן, הוא פחות מתאים כבסיס לדאבל וור, שכפי שציינתי, דורש בסיס לחותי מאוד.


אז כן, הסרום והעור שלי הסתדרו טוב מאוד יחדיו, אבל הארנק שלי פחות אהב אותו. מחירו המלא של המוצר עומד על 410 שקלים בעבור גרסת ה-30 מ״ל. לטעמי, מחירו גבוה להחריד, במיוחד שאפשר למצוא אלטרנטיבות זולות בהרבה (או להזמינו מחו״ל. בתותית למשל תשלמו עבורו 363 שקלים בעבור גרסת ה-50 מ״ל ומחיר גרסאת ה-30 מ״ל הינו 261 שקלים).

הבושם Modern Muse הגיח לאוויר העולם אי שם בשנת 2013 וצבר לו לא מעט לקוחות נאמנות לאורך השנים. הבושם מבית אסתי לאודר הפך לחביב הקהל הודות לניחוח נשי ואלמותי.

Bow Edition היא מהדורה מוגבלת של הבושם המוזתי בגודל אידאלי לנשיאה בתיק (בשונה מהבקבוק המוגשם של הגרסא הרגילה) ונמכרה בארץ בשנה שעברה.


הניחוח של המוזה המודרנית נשי ואלגנטי, טיפה מבוגר לטעמי אך יכול להתחבב גם על הצעירות שבחבורה, אלו שאוהבות ניחוחות נקיים, חושניים ואלגנטיים.

תווים עליוניים: מנדרין ומגוון עליי כותרת המעניקים לו את הניחוח הפרחוני הכה מזוהה עימו.
תווים מרכזיים: פקעות, לילי, צוף יערה, יסמין ערבי.
תווי בסיס: וניל וענבר.


בעת ההתזה מתגלים התווים הפרחוניים של הבושם, ומורגשת נוכחות המנדרין. בחלוף מספר דקות מההתזה, מתגנב לו ניחוח הוניל והיסמין, והם נשארים למשך זמן מה. לאורך היום ניתן להבחין בנוכחות הענבר שבבושם ובשאריות הוניל.
ניחוח מודרן מיוז נשי וייחודי, וקל לזהותו על נשים ברחוב.
לטעמי הוא מספיק קליל בכדי לשמש כבושם יומיומי, אך אני מוצאת את עצמי משתמשת בו גם לאירועי ערב.
אם אתן מחפשות בושם חושני, בעל נוכחות מלטפת, רחרחו בהזדמנות את מודרן מיוז.
מחירו המלא עומד על 550 שקלים בעבור 50 מ״ל ו-760 שקלים בעבור 100 מ״ל. כמובן שאף אחת מאיתנו לא מתכננת לקנות בושם במחירים האלו, ולכן אני ממליצה לרכוש אותו באחד ממבצעי רשתות הפארם השונות (אנחנו מתקרבים לחגים, מה שאומר שבקרוב יהיו שלל הנחות).
וכמובן, הציצו גם בזאפ בכדי לבדוק את טווח המחירים שלו כרגע בשוקץ

ונחזור לאווירה הקלישאתית מתחילת הפוסט (נו, גם לי מותר) - תזכרו, הכל אפשרי. מעצורים לרוב הם פסיכולוגיים...

ועד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ׳ה.

*גילוי נאות - המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

3 תגובות:

  1. כ"כ מזדהה עם סטיגמת "התחתנת אז עכשיו את צריכה להיות בהריון" - אני כבר לא יכולה לשמוע את זה יותר!חח

    השבמחק
  2. המהנדסת הכי צבעונית ומדליקה שיש

    השבמחק
  3. מקסימה שכמוך! מנפצת סטיגמות סדרתית :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...