Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 10 בינואר 2014

Nail Polish Gimmick

אחרי אינספור לקים שמרחתי, צילמתי, הסרתי וסיימתי הגיע הזמן להתעסק קצת באפקטים בלקים.
באיזשהו שלב מגיעים לרוויה מסויימת בכל הקשור ללקים רגילים (קרמיים וכו') ומחפשים ריגושים אחרים.
בפוסט זה אציג לפניכן כמה לקים "חדשניים" ומהנים (לפחות בשבילי) וטופ שהפך לטופ החביב עליי.

שתכננתי למרוח את ה-Matte Top Coat של OPI התלבטתי איזה לק ישמש לו כבסיס. רציתי ליצור מראה מקורי וחיפשתי לתת לו איזשהו טוויסט.  הקורבן שנבחר הוא Ciate- Heirloom, לק דאוכרומי מטמטם המשלב בתוכו גוונים של סגול לצד ברונזה וזהב (הוא עוד לא נסקר בבלוג, אך הסקירה תגיע בעתיד).
את הטופ הנחתי על שתי שכבות של הלק, וכדקה לאחר הנחתו הופיע לו הגימור המאטי שאני כ"כ אוהבת.
מבחינת עמידות- לא הבחנתי בהבדל בין טופ רגיל לטופ מאט. בדר"כ לקים לא ממש עמידים עליי ומחזיקים בממוצע בין יומיים לשלושה, וכך גם עם הטופ מאט (ניסיתי אותו על כמה לקים ואין שיפור בעמידות).
הוספתי טאצ' אפ סופי בצורת פרנץ' בוהק (פשוט יצרתי פס עבה בקצה הציפורן עם טופ קואט רגיל). פס קטן שמוסיף המון, לא?
אני חושבת שטופ מאט יכול לתת טאצ' אפ סופי מקסים לכל לק, ובכך "לחדש" את מדף הלקים שלנו.
כמה הוא יעלה לכן? בארץ 65 שקלים ברשת אפריל או במכוני היופי המוכרים OPI, או לחלופין ברחבי הרשת (למשל אצל המוכר החביב עליי Beautyzone2007 במחיר של 39 שקלים).

שראיתי לראשונה את הלקים מסדרת התרמו של Dance Legend חשבתי שזהו, התמכרות חדשה החלה. לקים מסוגו אמורים לשנות את צבעם כתלות בחום/קור (מזכיר מעט את הטבעות משנות הצבעים "לפי מצב רוח", כלומר לפי טמפ' שהיו לי בילדותי).
ברגע ששמתי את ידי על הלק הראשון לא ממש הבנתי על מה כל המהומה... הלק הגיע אליי בקיץ האחרון וכאשר מרחתי אותו בתקופה החמה הוא היה אפור וחמוד, אבל הצבע שלו לא ממש השתנה (פרט לזמן קצר בו טבלתי את ידיי במים קרים). הוא נכנס למגירה ונשכח מאחור.
לפני שבועיים פתחתי את מגירת הלקים שלי ושמתי לב שהוא הפך לכהה יותר. החלטתי לתת לו צ'אנס ומרחתי אותו שוב.
מתברר שהחורף עושה ללק הזה רק טוב. השינוי התמידי בטמפ' קצות האצבעות שלי (אני סובלת מקור בגפיים ולכן רוב הזמן הלק היה בגוון הכהה שלו. כאשר הצלחתי להתחמם הוא חזר אט-אט לצבע הבהיר).
יש בזה משהו מאוד נחמד- קודם כל קל להבחין בשינוי. הדבר השני הוא שהלק מהווה קנה מידה לטמפ' הגוף המשתנה.
מה שכן, הוא מאוד מאתגר למריחה. אני לא יודעת אם שאר הלקים מסדרת התרמו ככה, אבל המברשת שלו גזורה עקום, דבר המקשה על מריחה מדויקת וגורר לכלוך סביב הציפורן.
מבחינת עמידות- ממוצעת. עליי החזיק מעמד בערך כיומיים וחצי עד שהתחיל להתקלף.
מחיר הלק- 13$.
את הלקים של Dance Legend אפשר למצוא באתר החברה, או ב-llarowe (ושווה לעשות לייק לדף של החברה בפייסבוק וליהנות מתמונות מקסימות של הלקים המקסימים של החברה הרוסית).

לק נוסף ששמחתי להכיר הוא Rose Gold Romance של חברת Cuccio.
חברת Cuccio הגיעה לארץ לאחרונה, ומביאה לנו את בשורת הצבע הישר מקליפורניה השמשית.
Rose Gold Romance הוא חלק מקולקציית Precious Metals לחורף 2014, והוא סגול-כסוף בגימור מאטי מושלם.
קולקציית Precious Metals מורכבת משבעה גוונים, ואת כולם אפשר למצוא בארץ (לצד לקים נוספים של החברה).
אני מודה שלא הכרתי את המותג, ומאוד הסתקרנתי לנסות את הלק שנשלח אליי.
מתברר שהחברה רשמה פטנט על המברשת והבקבוק של הלק- לפי החברה, עיצוב המברשת, הרוחב, עובי השערה וזווית המגע עם הציפורן אמורים לאפשר מריחה אחידה, נוחה, חסכונית ומדויקת.
אני יכולה להעיד שהמברשת מעולה! היא באמת אוספת כמות מדויקת של חומר, נוחה לאחיזה ומאפשרת מריחה אחידה  מבלי לברוח מגבולות הציפורן.
גם על הבקבוק רשמה החברה פטנט. ה"מבנה ההפוך" (רחב למעלה וצר למטה עם שוליים מעוגלים) אמור לאפשר שימוש מירבי בתכולה. מכיוון שהלק חדש, עוד לא הגעתי למסקנה לגבי חסכונות האריזה, מקווה לבחון את הנושא בעתיד.
הגימור של הלק מאטי, והוא אטום כבר בשכבה הראשונה (כרגיל אני הוספתי שכבה נוספת). היופי של הלק ניכר ברגע שהוא מתייבש- שילוב מדויק בין גוון סגול לשימר כסוף מעניקים לציפורן מראה של אבן יקרה, כפי שהשם מרמז.
כמובן שאפשר להוסיף טופ גלוסי ולתת ללק גימור בוהק.
לצערי דווקא מבחינת עמידות הוא לא הצליח להרשים אותי, כאשר יום לאחר המריחה הוא התחיל להתקלף והייתי חייבת להסיר אותו.
בגלל שהלק מתייבש מהר, הוא מהווה בסיס מושלם לחותמות.
הפעם השתמשתי בחותמת מס' 416 של Bundle Monster והלק הכסוף Key lime Shine של חברת מילאני.

וסוגיית המחיר- מחירו של הלק עומד על 60 שקלים, וכרגע אפשר לרכוש אותו בעמוד הפייסבוק של החברה (משלוח חינם) או לברר על מיקום נקודות המכירה בטלפון 0508547822. המחיר של הלק לא נמוך, אך אם משווים אותו למחירי הלקים המקצועיים בארץ (OPI, Essie) המחיר ממוצע.
בהחלט אהבתי את הלק, ואני מקווה שהמותג ישאר בארץ.....
ועכשיו צריך לבחור איזה לק למרוח, בחירה קשה לא?
סופ"ש מעולה לכל הקוראות!

*גילוי נאות- הלק של Cuccio והמייבש של OPI התקבלו לסקירה.



22 תגובות:

  1. יש לי חולשה קשה ללקים דואוכרומיים, הסיאטה מקסים ברמות.
    זאת הפעם הראשונה שאני נתקלת בלק תרמי, אני חייבת להוסיף אחד כזה לאוסף...

    השבמחק
    תשובות
    1. כמוך-כמוני. לקים דואכרומים עושים לי נעים בעיניים וחם בלב:)
      לאט לאט מותגים אינדיים למינהם מוציאים לקים תרמו, זה ממש כיף לראות את השינוי בגוון על הציפורן.

      מחק
  2. הורס!!! מחכה כבר לסקירה של הסיאטה ועם הטופ המאט נראה נהדר.
    הדאנס מגניב אבל אני פחות בעניין של גימיקים עד כדי כך מורכבים, ובלק של CUCCIO אני לא פחות ממאוהבת. הצבע שבחרת מושלם

    השבמחק
    תשובות
    1. אני צריכה לצלם אותו ואת אחיו הנוספים שהגיעו באותה המשלוח.
      הקוצ'יו- הופתעתי מאוד ממנו, יש לי הרבה לקים סגולים אבל הוא פשוט מגיע עם צבע מדהים

      מחק
  3. אוהבת לקים בגימור מאט בעיקר כהים, ממש אהבתי את הסגול הזה של CUCCIO. הוא מקסים עלייך!
    הרעיון של לק שמתחלף בהתאם לטמפרטורה מגניב, אני כבר הרבה זמן רוצה לנסות את הלקים של Dance Legend.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה!
      גם אני מאוד אוהבת מאטים, וכן, מעדיפה כהים.
      הדאנס לג'נד האלה... כל פעם מוציאים קולקצייה שמוציאה לי את העיניים.

      מחק
  4. ואו הסיאטה הזה! מה זה הגוון המהמם הזה?! חייבת!
    והאמת שגם הלק התרמי נראה ממש מגניב, רק חבל על המברשת העקומה..

    השבמחק
    תשובות
    1. יש באזור שלך סיאטה? כי אם כן, את ממש חייבת אותו.
      המברשת- ממש מבאסת! באתי למרוח את הלק, בהתרגשות מלק חדש ומגניב, ואז אני מורחת ומתלכלכת!

      מחק
  5. אהבתי! אני חובבת גדולה של גימורי מאט, בעיקר על גוונים כהים. אני חושבת שזה נותן ללק מראה עשיר יותר.. הגוון הסגול הזה מהמם! אין לי הרבה סגולים באוסף כי ממש קשה לי למצוא את המושלמים עבורי. נהניתי כתמיד! :)

    השבמחק
  6. מאוד אוהבת את המייבש של OPI, והלק של Cuccio עושה חשק! את וההחתמות שלך. גררר 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. הלק של Cuccio הפך לחביב החברות שלי:)
      את צריכה להתחיל להחתים גברת!

      מחק
  7. איזה כיף לקרוא אצלך פוסט על לקים :)
    את המייבש של OPI אני מאוד אוהבת, אבל האמת ששאר הבחירות שלך לא לגמרי לטעמי
    אני אוהבת לקים שנשארים אותו דבר, כל הדואוכרומים ומשני הצבעים למיניהם פחות מדברים אליי :-P

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, אני מאוד נהנית לכתוב אותם:)
      אני זוכרת את החוסר חיבה שלך ללקים שלא אחידים או דאוכרומים, ולי יש חולשה אליהם:P

      מחק
  8. הטופ של OPI מגניב, אבל צריך למצוא את הלק המתאים כדי להוציא ממנו את המיטב. אני חושבת שבמקרה של סיאטה הוא נראה הרבה יותר מעניין עם הטופ מאט מאשר בלעדיו ותוספת פרנצ' גם מוסיפה למראה המיוחד, אהבתי!
    הדנס לג'נד מגניב מצד אחד, אבל לי אישית בטח היה נמאס ממנו מהר :)
    הקוצ'יו הפתיעו עם הקולקציה הזאת, גוונים יפים!

    השבמחק
    תשובות
    1. כשהגיע הטופ מאט, ניסיתי אותו על כמה לקים עד שהגעתי לתוצאה שאהבתי הכי הרבה (שהיא זו שבפוסט).
      בנתיים יש לי רק אחד שמחליף גוונים, אבל כן, כנראה שזה ימצה את עצמו באיזשהו שלב.

      מחק
  9. מאוד אוהבת טופ מאט, זה חוסך כל כך הרבה על מדף הלקים, בעיקר למי שחובבת גימור מט (רמז - אני).
    הלק של Cuccio נראה טוב, אבל הגוון לא מרגש, כלומר אם יש להשיג גוון כזה בחברות אחרות, חלקן זולות יותר, חלקן אותו מחיר, חלקן יותר... אז איפה הייחוד של החברה הזו ולמה שמישהי תטרח להתקשר ולהזמין מהם.
    אבל לא ממהרת לשפוט, כי אצל שאנטי ראיתי גוון די יחודי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. טופ מאט הוא בהחלט תוספת מעולה לאוסף, וכן גם אני אוהבת גימור מאטי.
      לגבי הלק של Cuccio- קיימים בשוק לקים דומים לו, אבל יש בו משהו יפה יותר בעיני (השילוב של הגימור המאטי עם השימר הכסוף). החברה חדשה בארץ, ואני נותנת לה את הזמן להציג את "ארסנל" הלקים שלה, ייתכן שנופתע בהמשך ויתכן שלא.
      לגבי הגוון הזה ושל שנטי- אני מניחה שיש פה עניין של טעם. אני למשל פחות אוהבת לקים חומים ולכן בחרתי את הסגול:)

      מחק
  10. מקסים!!
    הלק של סיאטה מאוד הזכיר לי את הלקים של צ'יינה גלייז מסדרת הבוהמיין (או שזה בעצם ההפך?! LOL )
    יש לי את הלק טרמו של של דאנס לג'נד וטרם ניסיתי.... רצה להסוויץ'!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה:)
      יש דימיון לקולקציית הבוהמיין, אבל אין בה גוון כזה (חיפשתי משהו כזה הרבה זמן).
      קדימה, למרוח! את חייבת!

      מחק
  11. הטופ של OPI מלהיב אותי בכל פעם מחדש ואני חייבת לדגום אותו!
    גם הסגול של קוצ'יו מהמם!! באמת שילוב מושלם של סגול ושימר (מה יותר טוב מסגול ונצנצים?!)
    והשוס הגדול מבחינתי זה הלק התרמי. וואו איזה מגניב. נדלקתי עליו כשראיתי את התמונה שבה רואים את שינויי הצבע בין ציפורן לציפורן :-)
    מחכה שתכירי לי עוד מותגי חדשים של לקים ותדגימי את מריחתם בדרכך המוכשרת!!
    נשיקות וחיבוקים בובה <3

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף לגרור אותך עמוק לעולם הציפורניים.
      הטופ הזה באמת מושלם, וכיף לראות מה הוא עושה ללקים.
      התרמו זה ממש גימיק ממכר! הבעיה שבקיץ הוא קצת פחות אפקטיבי.

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...