Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 2 בינואר 2014

איפור מעושן וקפיצה לרחובות

עקב מיקומי הגאוגרפי וסלידתי מת"א (מצטערת... אבל לא אוהבת להגיע לת"א) הוזמנתי בשבוע שעבר לאירוע הפתיחה של חנות מאק בקניון רחובות.
אני די מחבבת את קניון רחובות, יש בו מגוון רחב של חנויות ורוב הזמן הוא לא עמוס לעייפה (ויש חניה!). מי שמכירה את הקניון יודעת שהחנות קיימת בו כבר זמן מה (מספטמבר 2012 ליתר דיוק), אך לפי מה שנאמר באירוע, הפתיחה הרשמית נדחתה עד כה עקב שיפוצים בקניון.
עם הגעתי לחנות פגשתי את נטע סקלי, שכל מפגש איתה מלווה בשלל אנקדוטות לימודיות על עולם האיפור, וחיוך ענקי שלא יורד מהפנים.
לאחר הצגת בעלי התפקידים בחנות ונציגי הרשת, החלה נטע לספר קצת על החברה, על העבודה שלה כסניור ארטיסט (העבודה הכי טובה בעולם) והרחיבה קצת על הקולקציות החדשות בשוק.
כידוע, מאק מוציאה קולקציות חדשות בתדירות גבוהה (בממוצע 12 קולקציות בשנה), ודי קשה לעקוב אחריהן. בעת ביקורי בחנות, הקולקציה החדשה ביותר הייתה קולקציית ריאנה, חלק 2. 
קולקציה נוספת שלכדה את עיני הייתה קולקציית השפתונים Viva Glam (מיד נגיע אליה).

 קולקצית Viva Glam היא קולקצית שפתונים בשיתוף עם שלל אמנים ואמניות (ריקי מרטין, ליידי גאגא וכו'). התשלום עבור השפתון עובר לקרן האיידס של מאק, העוסקת במימון ארגונים המספקים תמיכה ישירה ועזרה יומיומית לנפגעי HIV/איידס, מימון מחקרים והגדלת המודעות לנגיף.

אני מוכרחה לציין שלמדתי כמה דברים על קרן האיידס של מאק ועל שפתוני Viva Glam (בדר"כ אני לא מצוטטת את המיילים מהיח"צ, אבל המטרה של הקרן הזו חשובה מאוד בעיני, ולכן אחרוג ממנהגי):
1. קרן האיידס הוקמה לפני 20 (!) שנה, וכחלק מהכנסת הדיון על האיידס לתודעה הושק השפתון הראשון בסדרת Viva Glam והוא זכה לכינוי Viva Glam 1.
2. ב -20 השנים האחרונות מאק קוסמטיקה השיקה קווי מוצרים בלעדיים של ויוה גלאם, כולל 7 ליפסטיק ו-5 ליפגלוסים, כאשר כל אחד מציג קמפיין פרסום עם כוכבים, כמו למשל: RuPaul, K.D. Lang, Lil’ Kim, Sir Elton John, Mary J. Blige, Shirley Manson, Linda Evangelista, Boy George, Christina Aguilera, Missy Elliott, Pamela Anderson, Lisa Marie Presley, Debbie Harry, Eve, Dita Von Teese, Fergie, Cyndi Lauper, Lady Gaga, Ricki Martin, Nicki Minage  (לאחרונה חזרו לפרנזטור הראשון של ויוה גלאם, רו פאול).
3. כמה עובדות "טריוויה" מהירותהקרן גייסה למעלה מ 270 מיליון דולר. עד כה נמכרו מעל 15.4 מיליון ליפסטיק וליפגלוס ויוה גלם. הקרן פועלת ב 66 מדינות וטריטוריות. 

אחרי כל זה, הגיע הזמן לעבור לאיפור, לא?
התיישבתי על כיסא המאופרת, ועל האיפור הייתה אחראית מרינה המקסימה. מכיוון שנסעתי מהחנות ללימודים, ביקשתי מראה מעושן אך לא בולט מדי.
כבסיס לאיפור העיניים השתמשה מרניה בצללית קרם סגולה-ורודה, Stormy Pink שמה. כדי ליצור את הבסיס למראה המעושן, ציירה מרינה פס דק עם עיפרון שחור (Feline), וטשטשה אותו מעלה תוך כדי שימוש במברשת שטוחה ורחבה.
מעל העיפרון הוסיפה מרינה בטפיחות צללית כסופה-אפורה (מפלטת הצלליות 2*Dare, מקולקציית רירי), וטשטשה מעט בקצוות (להנחה וטשטוש השתמשה מרינה במברשת דו"צ. בצד אחד של המברשת תמצאו את מברשת הטשטושים של מאק 217, ובצידה השני את מברשת מס' 239).
 בכפל הניחה מרינה צללית סגולה מאטית (Mauveless) וטשטשה את המעבר בינה לבין הצללית האפורה בעזרת מברשת הטשטושים.
 כדי "לסגור" את מראה העיניים המעושן, הוסיפה מרינה איליינר חתולי שחור (Blacktrack Fluidline) ומסקרה In Extreme Dimension Lash (די התרשמתי מהמסקרה הזו, היא צבעה את הריסים בצבע שחור והעניקה להם מעט נפח, אבל במידה, בדיוק כמו שאני אוהבת. אחרי שאסיים כמה מהמסקרות הפתוחות שלי, אחזור למאק כדי לרכוש אותה).
את איפור העיניים צילמתי כעבור כמה שעות, ועל הדרך גם הספקתי לעבור בחדר כושר. שימו לב איך הכל נשאר במקום, האייליינר לא ברח והמסקרה לא נמרחה...

 כהרגלי, הייתי חייבת לשחזר את מראה האיפור. חיפשתי במגירת האיפור אלטרנטיבות למוצרים בהם השתמשה מרינה, והתחלתי לשחזר את הפעולות שנעשו בחנות. והרי התוצאה:
 בגלל שהמראה מיועד ליום יום עידנתי מעט אל האיליינר, וכמובן שהשתמשתי במוצרים אחרים, אבל התוצאה תאמה את השאיפות.
אלו הם המוצרים בהם השתמשתי, ובתמונות הבאות אראה לכן את השלבים ביצירת האיפור.
בשלב הראשון מרחתי צללית קרם בגוון נייטרלי (Bobbie brown Cream eye shadow- Malted) על כל שטח העפעף.
 כדי ליצור את הבסיס הסגלגל, הוספתי צללית סגולה בהירה (Inglot-358) מעל לצללית הקרם (קצת קשה להבחין בגוון בתמונה, אבל הוא שם!)
יצרתי פס שחור דק בצמוד לקו הריסים (השתמשתי בעיפרון של Pupa-Multiplay 09) וטשטשתי אותו כלפי מעלה ע"י מברשת שטוחה ורחבה (סיגמא E55).

בשלב הבא, לקחתי את המברשת השטוחה והנחתי צללית אפורה- כסופה מעל העיפרון ועל שטח העפעף עד הכפל (אני השתמשתי בצללית Loreal-Color Infaillible Black star).
 בכפל עצמו הנחתי צללית סגולה -מאטית (מפלטת Pure 4 Tone מס' 108 של קרליין) וטשטשתי את המעבר בינה לבין הצללית הכסופה ע"י מברשת טשטושים (סיגמא E25).
 לסיום הוספתי אייליינר שחור (Maybelline- Lasting Drama Black) ומסקרה (Careline- Bold), והרי לכן מראה מעושן, פשוט לעשיה המבוסס על מוצרים שמצאתי בביתי.
 כמובן שאפשר ליצור מראה דומה עם מגוון רחב של מוצרים, ולא חייבים ללכת ולקנות את המוצרים הספציפיים שבאיפור המקורי או הגירסא שלי.
ואם אתן באזור רחובות, תקפצו לסניף מאק בקניון, ותמסרו למרינה ד"ש ממני!

ובנימה אופטימית זו- לכל הקוראות הנהדרות שלי, שנה אזרחית מדהימה, מלאה הצלחות, אושר, פרנסה ובריאות!!

16 תגובות:

  1. וואו איזה יופי!

    השבמחק
  2. פוסט נהדר! שמחה שיצא לי להכיר אותך בלייב ולגלות את המכנה המשותף בינינו, שלא כ''כ אופייני לנוף הבלוגספירה...

    השבמחק
    תשובות
    1. היה ממש נחמד לפגוש אותך, ובהחלט יש לנו תחום משותף לא אופייני כלל.

      מחק
  3. האיפור מקסים אהובה!
    גם של מרינה וגם שלך!!
    שנה אזרחית מקסימה, מוצלחת ופוריה יפתי <3

    השבמחק
  4. איפור מהמם אהבתי שהוספת את כל התמונות שתהיה שנה אזרחית מוצלחת :}

    השבמחק
    תשובות
    1. מקווה שהתמונות יהיו שימושיות למתאפרות חדשות.
      שנה אזרחית מעולה!

      מחק
  5. מגניב שאפשר לשחזר מראה שנוצר בחוץ גם עם מוצרי 'אין האוס'.
    נשיקות אהובה, אהבתי את הצבעים החורפיים עליך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שעת משחק מול המראה! וכיף לקבל כמה טיפים חדשים שאני מיישמת לא מעט.
      תודה יקירה!

      מחק
  6. בורכת בריסים חמסה חמסה

    לא אוהבת לבוא לתל אביב - מניחה שאילו אני נאלצתי לסוע אליה יום יום גם אני הייתי מרגישה כך. יצא לי להיות פעם אחת בקניון רחובות, הוא גדול ויש פה אפילו H&M שזה מכובד בהחלט. מצאתי שם חנות קוסמטיקה בקומה העליונה בפינה שמוכרת גם מוצרים יוקרה ובזבזתי את זמני וכספי (בהנאה) שם

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תודה...
      להגיע לתל אביב זה סיוט, אבל גם לגור בה לא מושך אותי.
      הקניון מכיל הכל, וכן גם אייץ' אנד אם (שאין בראשון עדיין).

      מחק
  7. איזה אייליינר שווה!
    אהבתי שהגעת הביתה וניסית לשחזר את המראה ממה שיש בבית. זווית ראיה מעולה בעיניי, שלחלוטין עשתה את הפוסט הזה ליוצא דופן

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה:) ממש שמחתי לקרוא!
      זה כיף ללמוד דברים חדשים וליצור אותם עם דברים שכבר יש באוסף.

      מחק
  8. הריסים!!! למות :-)
    הזכרת לי את הימים שהייתי מטיילת בקניון רחובות כשהייתה לי חברה שהתגוררה באזור. באמת קניון מאד נחמד.
    ואין כמו איפור כהה, מטושטש ומעושן לימות החורף :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה (מסמיקה לי).
      מבחינתי יש שם כמה חברות שעדיין לא הגיעו לראשון, אז מדי פעם קופצת לביקור.
      ולגמרי איפור מעושן מתאים בול לימים הקרירים.

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...