Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 14 בינואר 2014

Breaking bad- Aue de toilette version.

אני חובבת סדרות.
יש לי נטייה להתמכר לסדרה, וכשזה קורה כל מה שמעניין אותי זה לשבת מול הטלוויזיה שעות ולראות את כל מה שהפסדתי עד לאותו הרגע (למשל חמש עונות של דקסטר בשבועיים).
אם זה היה תלוי בי, היום שלי היה סובב סביב הטלוויזיה/המחשב, והייתי עסוקה בחיטוט אינטנסיבי בחייהם של האנשים הקטנים המופיעים על המסך, על שלל הצרות והבעיות שלהם, אבל לצערי החיים מפריעים לי.
ב- Top five שלי מככבת סדרת המופת "שובר שורות", וחיי חסרי תכלית מהיום שהיא ירדה מהמסך (דרמה קווין זה כאן).
מי שמכירה את הסדרה, כנראה תבין מה עבר לי בראש ברגע שנכנסתי לחנות סבון ברחוב שנקין וראיתי את העמדות הבאות:




"יש, הולכים לבשל קריסטל מט' ווולטר וויט יחד עם ג'סי פינקמן הולכים להעביר לי הדרכה אישית!"... "רגע... זה לא חוקי. ואני בכלל בחנות טיפוח, מה קורה פה?".
אז לא, וולטר לא הגיע לחנות, לא יצרתי קריסטל מט' כחול ולא למדתי את רזי הכימיה (בכלליות כימיה זה לא הצד החזק שלי), אבל זכיתי לקבל שיעור ברקיחת בשמים ובביקור באחת מהמרתפים היפים ביותר בתל אביב.
וולטר הולך ללמד אותי כימיה, יש!! אה רגע... (התמונה לקוחה מכאן).
התמונה לקוחה מכאן.
בליבו של רחוב שינקין בת"א שוכנת לה החנות הראשונה של רשת סבון. כפי שמתואר בסמל החברה, רשת סבון נוסדה בשנת 1997, והיא בכלל לא הייתה רשת, אלא חנות אחת ברחוב שינקין. החנות הראשונה הציעה רקיחת סבונים מוצקים מחומרים טבעיים בעבודת יד.
מאז עברו הרבה סבונים בנהר, ומחנות קטנה אחת, נוצרה לה רשת חנויות תחת המותג "סבון". כיום, אפשר למצוא סניפים של הרשת גם ברחבי העולם (גאווה ישראלית?).
החנות הראשונה עברה כמה לוקיישנים, והיום ממוקמת בשינקין 21. היא מחולקת לכמה אזורים- מול חלון הראווה מוצגת מעבדת רקיחת הסבונים. בחלקה האחורי של החנות מוצעים שלל המוצרים של החברה לצד אזור "בישול הבשמים" ובחלקה התחתון תמצאו מרתף מקסים המשלב את מוצרי סבון בשלל חדרי הבית.

Sabon Parfume- מעבדה לרקיחת בשמים (תראו לי עוד חנות טיפוח שאפשר למצוא בה ארלמיירים, משקלים אלקטרוניים ובוחש מגנטי).
הרעיון מאחורי המעבדה הוא לתת ללקוחות לקחת חלק בערבוב ומזיגת הניחוחות לתוך הבקבוק, וזו באמת חוויה חביבה. הלקוחה מציינת מהם הניחוחות החביבים עליה, ויחד עם נציג החנות בוחרים את הבושם האישי שלה מתוך "ספר מתכונים".

הבושם שבחרתי הוא Innocent Bergamot, ניחוח של ברמוט יחד עם לימון ונגיעות תפוז (מיץ הדרים, יאיי!). אני מאוד אוהבת בשמים המבוססים על פירות הדר ולכן הניחוח הנ"ל חביב עליי במיוחד.
כמובן שהסיפור לא נגמר בבחירת הריח, והחברה בחרה להשקיע בפרטים הקטנים. את נוזל הבושם מוזגים לאריזה שקופה עם כיסוי זהוב. את הבקבוק אורזים באריזת קרטון דמוית ספר, ואת הכל סוגרים בסרט עם קשירת פפיון.

על אף חיבתי הרבה לריח הבושם, אני לא יכולה להתעלם מהעבודה שניחוח לא נשאר על הגוף זמן רב, ואחרי שעתיים בערך מתפוגג במלואו (דבר שדי אופייני ל"או דה טואלט"). לא מדובר בבושם זול, ובתמורה למחיר הייתי שמחה אם הוא היה קצת יותר עמיד.
אז אם דיברנו על המחיר- בעבור 50 מ"ל תשלמו 188 שקלים (מצד שני, כ"כ אהבתי את הריח שאני חושבת שארכוש אותו שוב על אף חוסר העמידות).

מעבר לקונספט החמוד של רקיחת בשמים, קשה להתעלם מיופייה של החנות.
בצידה הימני של החנות תמצאו "מעבדת סבונים" (Sabon Atelier) המוקפת חלונות שקופים המאפשרים ללקוחות לראות את תהליך יצירת הסבון, תוך כדי בחינת המצרכים והמכשירים המסייעים לרוקח הסבון ליצור עבורנו סבון מוצק בשלל צורות, מרקמים וניחוחות.
מכשירי הייצור הראשונים בהם השתמשו בפתיחת הרשת ב-1997.




אלו לא עוגות, אלא סבונים.
 כמובן שאפשר למצוא בחנות את שלל מוצרי הרשת (קרמים למינהם, נרות רחניים, אביזרי רחצה וכו'), להתנסות בטיפול ידיים מפנק או סתם לרחרח פילינגים בצבעי פסטל.





 לצד אלו, מסודרים בחנות שלל אביזרי נוי לבית (מראות בעיטור זהב, תמונות לחדר האמבטיה והשירותים, כלי אירגון וכו') ואביזרי אווירה (נרות ריחניים, מפיצי ריח ועוד).

אבל החלק הכי מהנה (לפחות בעיני) של החנות הוא המרתף, והוא זכה לכינוי Sabon Maison. כאשר יורדים במדרגות נחשף לו חלל המשקף בית בעיצוב רומנטי ובו רהיטים בסגנון עתיק לצד מוצרי סבון.
הדבר הראשון שהבחנתי בו הוא האמבטיה המזמינה שניצבת מול המדרגות (ועושה חשק לצלול פנימה בשביל טבילה מלאת קצף וניחוחות).
בהמשך החדר תמצאו שידת איפור מעץ כהה ועליה מוצרים לגיל העשרה (המוצרים חביבים והכל, אבל ורוד זה לא הצבע האהוב עליי. לעומת זאת, את השידה הייתי מאמצת בשמחה).
 כמובן שאין בית ללא סלון, וגם כאן תמצאו רהיטי עץ בסגנון עתיק, כורסאות לבנות והרבה אווירה.


בהחלט ניכר שהושקעה מחשבה רבה בעיצוב המקום, כולל תשומת לב לפרטים הקטנים.

אם אתן במקרה בשנקין (בניין מס' 21), שווה להיכנס לחנות ולהציץ בקומה שלמטה.


*גילוי נאות- הוזמנתי לביקור בחנות ע"י החברה.

10 תגובות:

  1. אוי, גם אני מכורה לסדרות, וגם אני ראיתי את כל העונות של דקסטר בשבועיים!!!!!!!!
    החנות נראית מקסימה ולגמרי משהו שהייתי נהנית בו...הריחרוח...הנגיעות..הרקיחה...
    יש לסבון גם לקים?! :O

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף זה שאפשר לראות פרק אחרי פרק ולא צריך לחכות נצח?
      מתברר שכן! לא ראיתי גוונים מיוחדים, אבל שווה לבדוק את העניין.

      מחק
  2. החנות נראית מפתה ביותר ועם שיק אירופי, מאוד מעניין לבקר שם.
    אני מאוד אוהבת את הריחות של סבון, ואני חושבת שהם מגוונים וכל אחת ואחד יכולים למצוא ריח שיתחברו אליו.
    בסבונים בכלל בא לפעמים לתת ביס.

    השבמחק
    תשובות
    1. כיף שיש חנויות בעיצוב כזה בארץ, גם לנו מגיע.
      יש להם כמה ניחוחות שמלווים אותי שנים, למשל המאסק והוניל- לבנדר-פאצ'ולי.

      מחק
  3. אני מאוהבת בניחוחות של סבון! ובעיצוב החנויות שלהם.. כל כמה זמן אני מתחדשת לי במוצרים ריחניים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני ככה, אוהבת להביא משהו קטן וריחני בכל ביקור בחנות.

      מחק
  4. אוי החנות הזו נראית מ-ד-ה-י-ם. סופר שיק! העיצוב של המרתף הוא בדיוק הסגנון שלי בכל הנוגע להום סטיילינג.
    אני מתה על המותג ועל המוצרים שלו ובחנות הזו עדיין לא ביקרתי. חבל!
    ולעניין הפתיח - גם אני ראיתי כמה עונות של דקסטר בתקופה מאוד קצרה :O מהרגע שהתחלתי לא יכולתי להתנתק מהמסך!
    תודה על השיתוף ועל הפוסט המקסים אהובה <3
    נשיקות וחיבוקים!

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש סופר שיק! את חייבת לבקר בה (יחד איתי כמובן).
      דקסטר פשוט גרם לי לוותר על שעות שינה, זה נוראי אני ככה עכשיו עם האנטומיה של גריי.

      מחק
  5. ררר היקום בלע את התגובה שלי! :(
    ממש נהניתי מהפוסט :) בזכותך אני מכורה לשובר שורות... אני ממש רוצה לבקר בחנות, זה נראה לי כמו חוויה מגניבה לגמרי

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה כ"כ שהכרתי לך אותה, ושאהבת אותה.
      יאללה בואי! נלך יחד.

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...