Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 22 באוגוסט 2012

Cream de la Cream-Part 3.

גל של מוצרי קרם שוטף את מדינתנו.
יש שיאשימו את מזג האוויר שגורם לנו לדבוק במוצרים העמידים יותר שמביאים עמם מרקם קריר למדי, ויש את אלו שיאמרו כי זהו טרנד חולף.
אני יכולה להעיד על עצמי שאני מוצאת כי השימוש במוצרים קרמיים מתאים לי בול לקיץ- הם לרוב עמידים יותר ומאפשרים לי להתאפר בקלילות ובזריזות מבלי לחדש את האיפור במהלך היום.

אז הגיע הזמן לעוד פוסט מסדרת Cream de la Cream, בסימן צלליות.
שנתחיל?

Bobbi Brown- Long Wear Cream Shadow  בגוון Galaxy.
תמונה לקוחה מכאן.
כפי שאתן יודעות אני אוהבת להשתמש בצללית  Malted מבית בובי בראון כבסיס לאיפור יומיומי (ולפעמיים גם כבסיס לאיפור ערב).
בהשקת הקולקצייה העמידה של בובי בראון נחשפתי לצבעים מהממים נוספים שאמורים לחלוב את חשבון האשראי שלי, ואת גוון ה-Galaxy לקחתי הביתה.
In a galaxy far far away?... אז זהו שלא- היא מונחת ממש כאן, על שידת האיפור שלי (ואני לא צריכה להילחם בלורדים סית'ים או לשלוף את חרב האור שלי כדי להשתמש בה!. כן, כן אני מחובבות Star wars).
גוון הצללית הזו הוא כסוף מלוכלך, עם שימר הישר משביל החלב,ושאריות אבק כוכבים (שמישהו יעצור אותי, השימוש בדימויים הללו חזק ממני! עמכן הסליחה).

גם במקרה זה אני נהנית מעמידות מעולה של הצללית.
ניסיתי אותה גם כבסיס לאיפור ערב ויום, עם ובלי פריימר, עם צלליות מעל ובלי- היא לא אכזבה, נשארה במקום למשך שעות ארוכות ולא נכנסה לקפלים שהיא לא אמורה להכנס אליהם.
הגוון המתקבל על העפעף מעט שונה ממה שציפיתי- קצת יותר כסוף ושימרי ופחות "מלוכלך" וטאופי.
במקרה זה תאלצו לעבוד איתה מהר, מכיוון שהיא מתקבעת במהירות (ממליצה לעבוד איתה עין עין).
אין לי צללית בגוון זה באוסף, כך שהיא מיוחדת מאוד מבחינתי (השוואה לגוונים דומים בסוף פוסט זה).

מחיר: 120 שקלים בחנות בובי בראון בקניון רמת אביב.

מוצר שאיננו חדש בשוק הוא MAC-Blackground Paint pot.
מאק היו בין הראשונים שהביאו לנו את בשורת צלליות הקרם העמידות, במגוון רחב של צבעים לכל איפור שנדמיין.
אני מאמינה שצללית קרמית שחורה יכולה לתת בסיס טוב לאיפור מעושן עמוק- כזו שתוציא מכל צללית את מלוא הגוון  ותיקח את המראה המעושן צעד נוסף קדימה (דנרה כתבה על כך כאן).
Blackground היא צללית בגוון שחור פחמי. 
יש בה מעט שימר- כזה שתבחינו בו בעיקר בשמש (או לאחר צילום עם פלאש) אבל לא תראו אותו באזורים מוצלים.

מצד אחד אני אוהבת את הצללית הזו כי היא מספקת לי בסיס טוב מאוד לאיפור, לא זזה או נמרחת במהלך היום ומוסיפה עמידות ועומק לאיפור.
מנגד היא מתקבעת מאוד מאוד (בדגש על מאוד!) מהר, וכדי להוציא ממנה את מלוא הפיגמנט יש למרוח יותר משכבה אחת.
חיפוש קל ברשת העלה כי יש בנות שלא מסוגלות בלעדיה, וישנן כאלו שממליצות להתרחק כך שאני ממליצה לכן לבקש לנסות אותה בסניף לפני הרכישה.
מחיר: 89 שקלים ברשת Mac.

ונעבור לטרנד החם של צלליות הקרם- Color Tattoo by Maybelline.
לפני כחצי שנה בערך הושקה בחו"ל קולקציית צלליות קרמיות תחת המותג מיביליין.
השמועה הגיעה אלינו, אך הצלליות נשארו אי שם מעבר לים.
כמובן שמגבלות גאוגרפיות כבר מזמן לא מפריעות לנו לבזבז את מיטב כספנו באתרים ששולחים את מרכולתם לארץ, אבל רק לאחרונה הצלליות עצמן עשו עליה לארץ המובטחת.
אני מחזיקה כעת 4 במגירת האיפור שלי, ועוד אחת אמורה לנחות בקרוב (בגוון בורדו-חציל, שלא מצאתי בארץ).
לפני שנתחיל בסקירה אני רוצה לציין כי יש הבדל בין הגוונים האירופאים (שהם הגוונים שהובאו לארץ) לבין הגוונים בארה"ב- לכן אם בא לכן על צבע מסויים, כדאי לחפש ביקורות עליו בבלוגים מארה"ב.
בנוסף- שבוע שעבר הושקו מעבר לים גוונים נוספים כחלק ממהדורה מוגבלת (או שקר כלשהו) ואני מאמינה שגוונים נוספים יופיעו בהמשך.

איזה גוונים יש אצלי?
On and on Bronze מס' 35- גוון ברונזה שימרי (הבנתי ממרינה שיש הבדל יחסית משמעותי בין הגרסה הארופאית של צללית זו לבין הגרסה האמריקאית).
Immortal Charcoal מס' 55- כסף מושחר.
Permanent Taupe מס' 40- הגוון אמור להיות טאופי, אבל לדעתי הוא חום חפור והיא היחידה שמספקת גימור מאט.
Etrnal Gold מס' 05- צללית זהובה ושימרית.


את הבאז סביב צלליות אלו היה קשה לפספס- הן כאן כבר חודש אך זה נראה כאילו הן איתנו כבר הרבה זמן, והן נמצאות בכל פורום, בלוג או כתבה שקשורה לאיפור.
על מה כל המהומה?
ובכן סוף כל סוף חברה עממית הוציאה צלליות קרמיות באיכות כזו שלא נופלת מאיכותן של הצלליות המקצועיות (כדוגמאת Paint pot או אלו של בובי בראון).
תוסיפו לעמידות גם מגוון צבעים רחב ומחיר נוח לגמרי- וקיבלתן מוצר מנצח.
תחת אור השמש.
אני מודה כי אינני הבחורה האידאלית לבחינת עמידותן של הצלליות- העפעף שלי איננו שומני ורוב המוצרים הקרמיים מחזיקים עליי לא מעט. 
בסופו של דבר- כאשר אני מגיעה לשלב הסרת האיפור (בממוצע מונח עליי כ-12 שעות) ואני מגלה כי האיפור נשאר כפי שהיה בבוקר, כנראה שהצלליות עשו את עבודתן.
ישנם הבדלים ברמת הפיגמנט בין הצלליות- בעוד הטאופית נותנת פיגמנט מלא בהנחת שכבה דקה של החומר, אחותה הזהובה מצריכה שכבה עבה למדי, ולרוב דורשת יותר משכבה אחת.

צילום בצל.
ניסיתי לערוך השוואה בין Galaxy-Bobbi Brown, Maybelline-Immortal Charcoal and Pupa-Stylo Eyeshadow 01, ולחפש דימיון בין שלושתן:
ניתן לראות כי הצללית של פופה מעט יותר "מלוכלכת" ואטומה, בעוד הצללית של בובי בעיקר כסופה ומנצנצת.
משמאל לימין- Pupa- Stylo eyeshadow, Maybelline-Immortal Charcoal, Bobbi Brwon-Galaxy.
כדי שתוכלו לראות כמה שיותר תמונות מכל צללית, ובכדי להקל עליכן בבחירת הצבע- אני ממליצה לכן להציץ אצל טל, קורין, שרית, שקר החן הבל היופי, שלי אגמי ושירי ולבחון את הצבעים והסקירות.
ועל אף שכרגע אני לא באמת צריכה עוד צלליות קרם, אני מאמינה שלא אעמוד בפיתוי וארכוש עוד.

המחיר הנקוב של צללית Color Tatto הוא 69.99 שקלים, אני רכשתי 2 במבצע 1+1.

אני מברכת את כניסת צלליות הקרם לשוק העממי, ומקווה לראות חברות נוספות שבוחרות להקרים את מוצריהם...
ומה לגביכן- אוהבות או סולדות? ספרו לי.

*גילוי נאות- את Galaxy קיבלתי בהשקת הקולקצייה העמידה של בובי בראון, וImmortal Charcoal התקבלה לסקירה.

34 תגובות:

  1. לגמרי סולדת. חוץ מכבסיס למקרים מיוחדים אני לא מתקרבת כל כך . למי יש סבלנות D:

    השבמחק
    תשובות
    1. ידעתי שתגיבי כך:)
      הפעם אני לא מסכימה איתך-דווקא באיפור מהיר אני ממש אוהבת צלליות קרם, הופ וגמרנו.
      מזל שיש מבחר כ"כ גדול של מוצרים:)

      מחק
  2. אני מתחילה להשמע כמו תקליט שבור - אבל לא אכפת לי. מרקם קרם הוא פשוט נפלא לתוצאות הטבעיות וההרמוניות ביותר ואני מכורה וותיקה.
    המוצרים שהצגת פה הם סוסים כבדים בתחום העמידות, גם מייבלין שיחקו אותה!
    מצחיק שאת אומרת שהטאופית יותר פיגמנטית על העפעף מאשר הזהובה, אני מרגישה בדיוק ההיפך :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אם התקליט השבור אומר דברים נכונים- אני מוכנה לשמוע אותו שוב ושוב!
      גם אני מכורה למרקם הזה- ומרגישה שלאחרונה אני זונחת את האחרים.
      מצחיק לשמוע- טוב כל אחד מגיב אחרת (וטוב שכך) ובגלל זה אני ממליצה לחפש כמה שיותר סקירות על מוצר (למרות שגם אז זה לא מבטיח שעלינו הוא יישב כפי שרצינו).

      מחק
  3. הצלליות של מייבלין הן השיחוק של השנה אצלי! מדהימות, פיגמנטיות, עמידות ופשוט יפות אחת אחת! כמובן שלא עמדתי בפיתוי והזמנתי אחת נוספת מהסדרה המוגבלת... :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בגללך התאהבתי בכולן!
      ואני ממש לא מופתעת שהזמנת עוד אחת- את מכורה כבדה:)

      מחק
  4. קצת מריירת כאן, הצללית של בובי בראון נראית מושלמת! (הכוח חזק איתה וכאלה..)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח להביא לך מפית?:)
      הכוח צריך להיות איתנו כדי שלא נקנה את כל הסטנד.

      מחק
  5. חחח, אהבתי את התיאורים, גם המלוכלכים, גם החלביים וגם הכוכבים...LOL
    בכל מקרה, ממש יפה הגלקסי, לבובי יש יופי של צלליות קרם.
    אין ספק ששימוש בצללית קרם שחורה עושה הבדל מהותי בניראות של כל צללית מעליה.
    הקולור טאטו צלליות מעולות ללא ספק ואני שמחה שמותג עממי מציע במחיר נגיש צלליות באיכות כזו. המועדפת עלי היא לגמרי מס' 40 הטאופית מאט.

    השבמחק
    תשובות
    1. נתתי לדמיון להתפרע בפוסט הזה!
      הצלליות של בובי מעולות, ויש שם מגוון צבעים רחב שקשה לעמוד בפניו.
      בזכותך למדתי את הטריק הזה ומגיעה לך תודה ענקית- המראה המתקבל הוא סופר מעושן.
      גם אני אוהבת מאוד את הקולור טאטו- היא משמשת אותי הרבה למראה מעושן עדין יותר ליום יום.

      מחק
  6. הצלליות של מייבלין מעולות, פעם אחת ניסיתי להוריד ולא הצלחתי, ירד רק אחרי כמה ימים..
    יש המלצות שמסיר איפור חזק לעור רגיש? (-:

    השבמחק
    תשובות
    1. חח וואו עד כדי כך?
      אממ אני לא סובלת מעור רגיש במיוחד, אבל אני משתמשת לרוב במסיר הדו פאזי של קרליין או בזה של גרנייה (בניחוח ענבים) והם מסירים את הצלליות בלי בעיה:)

      מחק
  7. יש לי גם 4 של מייבלין ואני מאוד מרוצה מהן, העמידות מטורפת והטאופית כלכך יפה!

    (סטאר וורס? באמת?:) את מפתיעה אותי כל פעם מחדש!!)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי הרגשה שזה הולך להחמיר. בדיוק הגיע החמישית שלי ואני רוצה עוד!
      כן... סטאר וורס... ברמות כאלו שהייתי בבכורה של האחרון.
      מופתעת בצורה טובה אני מקווה=]

      מחק
  8. שמחה שאהבת את הבלאקגראונד! פוסט מצוין כרגיל!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן היא לא רעה, סה"כ תמורה הולמת להחלפה:)
      תודה רבה רותי- תענוג לעשות עמך עסקים!

      מחק
  9. אני אוהבת את המוצרים הקרמיים בעיקר בצלליות. הכניסה של מייבלין ללא ספק מבורכת, כילדעתי עד עכשיו לא הייתה אף צללית קרם של מותג עממי שנתנה פייט רציני למקבילות של המותגים היוקרתיים. אני חורשת על שתי הצלליות שיש לי וגם "פוזלת" לכיוון הכסופה והשחורה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך לגמרי!
      לצערי היחידות שעוד עשו משהו בסגנון הם לוראיל (בסדרת הHIP) אבל זה בכלל לא הגיע לארץ, וקיימים ממש מעט צבעים.
      אני לאט לאט פוזלת לעוד צבעים, ובמחיר הזה ממש קשה לי לעצור את עצמי.

      מחק
  10. אל המוצרים הקרמיים לא התחברתי תקופה ארוכה אך מאז גיליתי את נפלאות הפריימר דגמתי את שיסיידו ומשם לסמקים ולעוד צלליות הדרך היתה קצרה.

    התענוג הגדול הוא למרוח את הצלליות בקלילות באצבע ולצאת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שהרבה בנות נחשפות למוצרים הקרמיים לאט לאט.
      את לא הראשונה שאני שומעת ממנה את אותה האמירה- כל כך שרק לאחרונה היא מוצאת כי השימוש במוצרים הקרמיים קליל ונוח.
      אני חושבת שזה בגלל שבעבר המוצרים הקרמיים היו לא איכותיים. רובם נכנסו לקמטוטים או שלא שרדו לאורך היום.
      אני מאמינה שבהמשך נראה עוד עוד מוצרים מהסגנון, במיוחד לתקופות הקיץ.

      מחק
  11. אחלה פוסט!
    אז ככה- צלליות קרמיות זה ה-דבר!
    בחורף בלאקגראונד היא בסיס לכל איפור שלי, למרות שלפעמים חבל לי שאף אחד (שידוע לי) לא הוציא צללית קרם שחורה לחלוטין ומאטית, כי השימר של בלאקטראק לדעתי יוצא למרחקים, וזה כל כך חבל כשבא לי פשוט לעשות מעושן שחור משחור מאט ופשוט. הו וול, שום דבר לא יכול להיות לגמרי מושלם...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה תמר, תמיד כיף לקרוא על קוראות שאהבו:)
      אמממ אולי נציע למיביליין להוציא שחורה פחמית עמוקה ומאטית?
      דווקא התרשמתי שהבלאקטראק לא כ"כ שימרית, אבל נכון היא לא נותנת מראה מאט.
      אני לאחרונה מוצאת כי הטאופית משמשת אותי למראה מעושן (למרות שאני אוהבת "לעשן" בחומים..)
      אני מאמינה שבקרוב יהיו לנו עוד צלליות קרמיות מחברות שונות והלוואי ומישהי מהם תזהה את הפוטנציאל שיש לצללית קרם שחורה.

      מחק
  12. טרם יצא לי להתנסות בצלליות קרם של בובי אבל כמובן ששמעתי עליהן רבות וטובות!
    האמת, לא ממש התחברתי לגוון הצללית ואני חושבת שעבורי היא גם לא תהיה מאוד פרקטית.
    אבל מילא, זה לא אומר שאין להם עוד צלליות שאני בהחלט יכולה לחמוד ;)
    מצד שני, יש היום את הקולור טאטו, שכמוני-כמוך, אני מאוד (!) אוהבת והן מוצאות במחיר הרבה יותר הגיוני.
    אני אמנם לא מאפרת אבל בכל זאת מעצבן אותי שבארץ בבובי בראון אין הנחות למאפרים.. והרי אין הנחות בכלל אז...
    מהקולור טאטו יש לי את ה on and on bronze ואני פשוט מאוהבת בה!
    מחזיקה מדהים עם פריימר/בלי פריימר עם צללית מעל/בלי צללית מעל.
    חשבתי לרכוש את הזהב ולא ממש נסגרתי על עצמי אם אני רוצה אותה. במחשבה שניה אני מעדיפה שתיים אחרות.
    אני חושבת שאחת מהן היא הטאופ והשניה היא אפורה, אבל לא זו שלך אלא אחת בגימור מאט.
    אני לא סובלת את הפיינטפוטס של מאק.. היה לי את הבלאקגראונד ואי אפשר היה לעבוד איתו..
    מריחה אך ורק עם מברשת סינטטית, מתקבע מהר מידי כך שקשה אפילו לטשטש אותו.
    יכול להיות שהוא היה קצת מיובש מצד שני זה קורה לרוב הפיינטפוטס שלהם והרבה יותר מידי מהר!
    במקום זה רכשתי צללית קרמית מאינגלוט (בצבע אפור אספלט, כלומר יותר בהירה מזו) שהרבה יותר נוח לי לעבוד איתה
    מצד שני, גם אותה כמעט בלתי אפשרי לטשטש בגלל המרקם הקרמי-דביק שלה.
    נו מילא. :)
    אולי בגלל זה צריך אחת מאינגלוט, אחת מייבלין..
    טוב נו, יותר מאחת חחחח

    השבמחק
    תשובות
    1. מיטלי- אני לא חשבתי שתתחברי. מה לעשות שאת לא בחורה של אפור?
      אני עדיין חושבת שזה סכנה עבורך להכנס לבובי, ומוכנה לבוא איתך בשביל לנסות לעצור אותך! (על מי אני עובדת? אני כנראה אקנה בלי הפסקה אבל אחרי זה נלך לקפה?)
      אני הייתי בטוחה שיש לך כבר את הסגולה והכחולה של מיביליין. הן צועקות מיטל!.
      האמת- אני אוהבת להניח צלליות קרם עם האצבע (כן כן לא מקצועי...) אבל זה מקל את העבודה ולא מלכלך את המברשת! (פולניה שלום).
      צריך יותר מאחת מכל הסוגים, וכמה שיותר יותר טוב!

      מחק
    2. עם האפור עוד מילא, אבל הנצנצים? :P
      מפגש קפה אני מוכנה גם בלי קשר לבובי :) (ואני עדיין חושבת שאצא עם פריט אחד גג חחח)
      אני לא חושבת שמריחה עם האצבעות היא לא מקצועית. אבל אולי אני אומרת את זה כי גם אני מניחה את הקולורטאטו עם האצבעות ;)
      במקרה של הצלליות של אינגלוט והפיינפוט הספציפי הזה (בלאק גראונד) מרגישים לי דביקים מידי בשביל למרוח עם האצבע ולא רק זה הם מאוד פיגמנטים אז "החלקה" של האצבע תיצור משהו שאי אפשר לטשטש...
      בסופו של דבר רכשתי את האפורה מאט מהקולורטאטו אבל האמת שאני פחות מתחברת אליה, טרם מצאתי מה לעשות איתה...
      לא רכשתי את הצלליות הכחולה והסגולה בלי שום הסבר כשאני חושבת על זה. פשוט לא התחשק לי. תקופה מוזרה קצת אצלי..

      מחק
  13. אהבתי את הכתיבה שלך בפוסט הזה, משעשעת וקולחת ועם זאת אינפורמטיבית לעילא :-) גם הצילומים ממחישים יפה את המוצרים. עד עכשיו רכשתי צללית קרם אחת בלבד של שיסיידו אפורה (מעט מטאלית) מהממת שעמידה על העפעף לכמה שעות טובות עם פריימר מתחתיה, מאוד נעימה לשימוש. את הקולור טאטו דגמתי רק בפארמים אך עדיין לא החלטתי אם אני רוצה לרכוש אחת מהן מכיוון שיש לי גוונים מאוד דומים בצלליות אבן...הצלליות של בובי בראון הכי מסקרנות אותי וגם זאת של פופה נראית טוב, האם את זאת של פופה רכשת בארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. לידיה- ממש נהנתי לקרוא את המחמאות שלך! רב תודות:)
      יש לי גם אחת של שייסידו- על פריימר היא בהחלט טובה מאוד, אבל המחיר שלה מעט גבוה לדעתי (במיוחד שקיימות אלטרנטיבות).
      את זו של פופה רכשתי בארץ, בסופר פארם (אני מקווה שהקולקצייה הזו עדיין בפארמים).
      בגלל שיש לי כבר שלוש מאותו סגנון היא בעמוד המכירה בפייס, הציצי שם.

      מחק
    2. בכייף, אני בעד פירגון. היה מגיע וראוי לפירגון! תודה, אני אציץ שם. יום נפלא שיהיה :-)

      מחק
  14. יש לי את כל הצלליות ועוד. מאוד אוהבת מרקם קרמי בהכל!

    השבמחק
    תשובות
    1. כמוך- כמוני. זה מרקם כ"כ נעים וקל לעבודה שאני אשמח לעוד מוצרים במרקם זה!

      מחק
  15. מקסים.
    אני השתמשתי בעבר בצלליות הקרם של מאדינה מילאנו ומאוד אהבתי - עמידות בטירוף, אבל הם שינו משהו בפורמולה אז זה לא אותו דבר.
    לאחרונה גיליתי את הצלליות קרם של OFRA והן מעולות ומאוד מאוד עמידות - כמו הפריימר לעיניים שלהם רק עם גוונים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יעל!
      את אלו של מדינה לא ניסיתי, וחבל שהם החליפו פורמולה טובה והפסידו על כך.
      את הצלליות קרם של עפרה עוד לא ניסיתי, ומכיוון שאני שומעת עליהן רק דברים טובים אני חושבת שזה הולך להשתנות.
      יש סיכוי שהן מבוססות על הנוסחא של הפריימר, לא?

      מחק
  16. כיף שאפשר להשיג צלליות שוות במחיר כזה, ניסיתי בינתיים רק על גב היד בסופר פארם ומאוד התרשמתי. אוהבת צלליות קרם, הכי אהבתי כאן את הכסופה והברונזית. מדליקות ! וגם זו של בובי בראון ! שווה !

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון? זה כמו חנות ממתקים בשבילנו!
      חבל שלא הביאו את כל הצבעים לארץ- למשל היום נחתה אצלי אחת בגוון חציל-בורדו מהמם.

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...