Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

איפור עמיד של בובי בראון, בעטיפה קומית.

על מה אני מברברת? תבינו במהלך הפוסט.
בובי בראון כנראה מקבלת את איתותי המצוקה של נשות ישראל, אשר רוצות לשמור על מראה מטופח ואיפור מוקפד, אך מתקשות להתמודד עם האקלים הנוראי שחל באיזור (גלי חום הישר מהגיהנום).


Long Wear Eye collection היא קולקציה המתהדרת באיפור עמיד החל מהשלב הראשוני של הנחת המייקאפ, דרך איפור עיניים מלא ועד למריחת השפתון.
שני משפטים שנאמרו כמה וכמה פעמים במהלך האירוע נחקקו בראשי-הראשון From Coffee To Coktail (פירוש חופשי- אם התאפרנו בבוקר ואנחנו ממשיכות לבילוי לילי, כל שעלינו לעשות הוא להוסיף קצת שפתון לשדרוג המראה, ולצאת מהממות מתמיד) והשני- The Lonely Makeup bag שנאמר במקביל לסרטון חמוד ובו כיכב תיק איפור אשר נותר גלמוד בתיק (ובמשרד) לאחר שבעליו לא השתמשו בו לרענון האיפור (תוכלו לראות את הסרטון ומראות איפור מקסימים שנוצרו ע"י מרינה).

על האירוע ניצח אדוארדו פריירה, ושילב בין איפור מקצועי וטיפים מעולים, בלורית כסופה וחיוכים שובבים.
מפגש זה היה הראשון ביני לבין אדואדרו- מאפר מוכשר בעל אישיות קופצנית ומשעשעת (בקלות הוא יכל להיות קומיקאי עם לא היה מאפר).

 האיפור הודגם על פניה של הדוגמנית החמודה הזו:

בתור בסיס לאיפור הונח אחד משלושת הקרמים שמעל שורה זו,כאשר כל אחד מהם אמור לספק בסיס מיטבי לאיפור, ולתרום לעמידות ממש כמו פריימר (שלושת הקרמים הם-Enriched face base, Hydrating face cream, Hydrating gel cream).
ניסיתי את שלושתם על גב היד והם הותירו תחושה נעימה מאוד וחלקה, בנוסף ליכולת ספיגה מהירה וניחוח הדרי מעולה של השמאלי בשלישייה.

  גם בגזרת המייקאפים תוכלו למצוא גרסא עמידה יותר תחת השם- Long wear even finish foundation (בקרוב יגיע לחנות בארץ).
על היד הוא הרגיש נעים מאוד, קל למריחה וטשטוש. בפועל לא ניסיתי אותו על פני, אך אני מאמינה שבהמשך ארכוש לי אחד.

 נעבור לטיובה שחורה ובלתי מזוהה, אשר בתוכה נח לו Creamy color for Lips&Cheeks בגוון בורדו עדין (הסתובב בינינו אחיו הורדרד).
לפי שמו אתן יכולות לדמיין כי הוא מתאים לשפתיים וללחיים- ויש לי הרגשה שטרנד השפתיים&לחיים הולך לתפוס חזק בתקופה הקרובה (גם הוא יגיע בקרוב לארץ).

אסור לנו לשכוח את השפתיים! פה תוכלו למצוא מגוון רחב של צבעים, בגימור מאט יחד עם הבטחה לעמידות מוגברת (גם לאחר סעודה עשירה).
הפיגמנט שלהם בהחלט עשיר וקל למריחה, אך האם הם עמידים? ובכן אין תשובה לכך בפי.


מלאכת התיחום נעשתה ע"י Long wear eye pencil אשר מבוסס על איליינר ג'ל, אך בצורת עפרון.
הוא אמור לתת תוצאה עמידה מאוד, לשעות ארוכות גם בקו הדמעות (עמיד במים).
פלוס נוסף- הגוון שניסיתי הוא Jet, שחור פחם אמיתי, ולא "אפור כהה שמתיימר להיות שחור" דבר שקורה לא מעט בעפרונות שחורים (True story).

 לאחר שצילמתי תמונה זו, ניסיתי להסירו ע"י מגבון לח רגיל.
אני מוכרחה לציין שזו הייתה עבודה קשה מאוד! נדרשו לא מעט שפשופים עד שהצבע הוסר, והיד נותרה אדומה במקצת (האם זה מנבא על ביצועיו?...)
עיפרון עמיד זה מגיע ב-6 גוונים: Jet-שחור פחם, Mahogany-חום, Smole- אפור עכבר, Hunter- חום אפרפר, Black navy- כחול עמוק ו- Black plum- סגול שזיפי (Mine!) (סווטצ'ים).
מחיר: 120 שקלים.

טאצ' אפים אחרונים עם צלליות גליטריות לגמרי, מסדרת Sparkle eyeshadow המעניקות למראה נצנוץ עדין ומחמיא, שסוגר לגמרי את הפינה!

(אתן מוזמנות לראות תמונות נוספות של צלליות אלו ממש כאן).
צלליות Sparkle עדיין לא הגיעו לארץ, אבל לכשיגיעו הן יהיו תחת "קולקציה מוגבלת", ראו הוזהרתן! (ולכן עדיין אין להם מחיר בשקלים).

כמובן שאיפור עמיד מצריך אמצעי הסרה יחודיים, כדוגמאת Bobbi brown Instant long-wear makeup remover (שמגיע עם ניחוח עדין של יסמין שלא יכולתי להפסיק להסניף).

 כך נראה שולחן איפור לאחר הסיום העבודה:
סביבנו הוצגו מוצרים מהליין המגוון והקבוע של החברה, וכל שנותר הוא להנות מהיופי הזה ולנגב את הריר הניגר...

 על אהבתי לצלליות הקרם של החברה אתן כבר יודעות, אבל שהונחו לפניי שלושת הצלליות הבאות, ידעתי שאין סיכוי שאצליח לסרב להן:
הצילום הוא מתוך הסטודיו, אבל אני מאמינה שבקרוב אוכל לאמץ אותן באופן רשמי!
הגוונים שבתמונה מעל הם (משמאל לימין): Black violet, Smoky topaz and Velvet plum (גוונים נוספים שהושקו לאחרונה תוכלו לראות כאן).
צלליות קרם: 120 שקלים.

כל המוצרים שהוצגו בפוסט ובאירוע אמורים להיות עמידים מאוד- לפי אדוארדו גם שטיפה במים רגילים איננה מסירה אותם, אלא רק מים חמים (נאמר כי שחיה בבריכה לא אמורה לפגוע באיפור, ואני מתכננת לנסות זאת ולדווח).

כמו כן אני יכולה לספר לכן שבקרוב מאוד יגיע לארץ גם BB Cream  של החברה, וסמקי הקרם שחמדתי בפעם הקודמת שדיברתי על החברה, כבר בחנות!
חלק מהמוצרים יגיעו בחודשים הקרובים לארץ- שווה לעקוב!
כמו שהמלצתי בתחילת הפוסט- כדאי לכן לעצור אצל מרינה ולהנות מהאיפור שהיא יצרה, ובנוסף להכנס לבלוג של טל, שהיא אחת הבנות היצירתיות שאני מכירה ולהנות מאיפור אינטרגלקטי.

אז שיהיה לכולכן שבוע מקסים, עם איפור עמיד ומזגן צמוד!

24 תגובות:

  1. אני מאמינה בתפיסה הזו של from coffee to coctail וחוץ משפתון אני לא מחדשת כלום.
    באירועים אני מקפידה להגיע עם שפתון שלא אצטרך לחדש (לדוג' הראשן רד ;))
    אבל ביום יום אין ברירה, שמים משהו קליל והוא יורד.

    כשהייתי בסניף שלהם הציעו לי את הקרם הזה אבל ויתרתי עליו. נעים נעים, אבל המחירים שלהם "מעט" בעייתיים עבורי למוצר בסיס.
    כנ"ל מבחינתי למיייקאפ, ואפילו יותר מזה, כשהמוצר נמצא בסניף אחד בלבד בארץ (שאפילו לא כזה קרוב אלי)
    אבל כמובן שאשמח לדיווח/סיקור עליו :)
    לגמרי תופס עכשיו השפתיים/לחיים. ובכלל אצלי לאחרונה יש משיכה חזקה לסומק נוזלי ולא אבקתי.
    השאלה מבחינתי לגבי השפתונים היא האם הם לא מייבשים.. השפתיים שלי גם ככה יבשות, עוד משהו ששייבש אותם זה רע מאוד..
    העפרון נשמע לי מאוד מעניין. זה כרגע "ה"מוצר שמעניין אותי לנסות חוץ מהצלליות קרם והג'ל ליינרים שלהם (שמזל שאף אחד מהם לא "דחוף/בוער" לי.
    ממתינה לדיווח על עניין הבריכה! חחח אני גם ככה שוחה עם משקפת אז האיפור פחות נמרח לי :P הוא בדר"כ דוהה אבל נשאר איכשהו..
    למרות שמאתיים שנה לא שחיתי :(

    השבמחק
    תשובות
    1. אצלי זה ממש תלוי- אני כן אוהבת להחליף, פשוט כי אני משתעממת להיות עם אותו מראה הרבה שעות=]
      שפתונים באירועים לרוב לא מחזיקים עליי הרבה (אני מאשימה את כוסות היין)-אבל בהחלט הולכת על כאלה שבולטים יותר.
      גם אינגלוט סניף אחד וזה לא מונע ממך להגיע אליו, ועוד לראשל"צ!
      האמת אני מבינה אותך- אני לומדת דקה משם ולא מוצאת זמן להגיע.
      אני מאוד אוהבת את צלליות הקרם שלהם, ואם אני אחזור בטוח הן לא ישארו בחנות.
      גם אני לאחרונה חזק בסמקי הקרם, אני מרגישה שהם נותנים מראה מאוד טבעי.
      ייקח זמן עם הבריכה, קודם הילדים צריכים לעוף משם...(וגם אני לא שחיתי נצח)

      מחק
    2. אין לי מה להשתעמם ממראה, אם יצאתי איתו לעבודה, עד שחזרתי הוא צריך להיות מושלם.. אם אנחנו מדברים על לצאת אחרי העבודה, אז עדיף מקלחת טובה ואיפור שמתאים יותר למאורע.

      היום הייתי מטר מהקניון בראשון אבל לא נכנסתי :P


      טוב שהזכרת לי את הילדים.. חשבתי לחזור לשחות באמצע החודש.. ידחה ל 1/9 :)

      מחק
    3. לרוב הוא מושלם, אבל אני משתעממת ובא לי משהו חדש!
      (גם בשונה ממך האיפור יום שלי לא דומיננטי:P ולערב אני מכניסה צבע)

      את חזקה! או שבגלל החניון העמוס דילגת?...
      בהחלט... הבעיה אצלנו בספטמבר מביאים לקאנטרי את אחד התיכונים... וזה גם כן סיוט.

      מחק
    4. אצלי אם יש ממש יציאה אני אשתדל לעשות איפור מושקע. אבל אם לא, אולי אלך על "סתם" מה שיצא לי באותו רגע (וגם תלוי במברשות הנקיות/לא נקיות ;)) בבוקר זה גם תלוי, יכול להיות בכלל בלי איפור עיניים (כמו בימים האחרונים..)

      הייתי בשליחות מהעבודה, היה חם מוות ורק רציתי לסיים את עיר הסיוט הזו.. חציתי אותה ממזרח למערב והרגשתי מיצוי! חחח

      הקאנטרי שלנו קטן מידי בשביל שיביאו אליו מישהו/משהו/מישהם.. בקטע הזה הוא אידיאלי והוא גם ממש יקר למי שלא תושב (לדעתי בעיקר בגלל שהם גם ככה קטן ולא יכול לאכלס הרבה מעבר לתושבים). הבאסה שאני עוזבת עוד חודשיים (ועדיין לא יודעת לאן / עד כמה יהיה רחוק..) אז לא רוצה להתחייב ממש

      מחק
  2. אני סקרנית לנסות מוצרים נוספים של בובי בראון,
    חוץ מהשימר בריק המעולה שיש לי כבר מעל לשנה.
    הצגת מוצרים מעניינים כמו המסיר איפור לעיניים
    והאודמים ונראה שההדרכה הייתה מעולה !

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני..תמיד יש תאבון לעוד,
      במיוחד שכל פעם בא איזה צבע חדש, ואת חושבת "אמממ כזה בדיוק אין לי!"...
      המסיר איפור נעים ממש (על היד), בעיקר אהבתי את הריח.

      מחק
  3. אחלה סקירה! אהבתי את התיאור של אדוארדו :) קלעת בול!
    מאוד אהבתי את האייליינר עיפרון ג'ל שלהם, ממש עמיד ושחור ביותר!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח היה קשה לפספס לגביו:P
      הוא מעולה למראה מעושן, אני ממש חומדת את הסגול!

      מחק
  4. מאוד נהנתי באירוע ואדוארדו כמו תמיד היה משעשע!

    השבמחק
    תשובות
    1. היה ממה להנות! וגם ממה לצחוק...
      איפור, אוכל וצחוק- נשמע כמו שילוב מנצח.

      מחק
  5. אני לא מבינה איך גם כשיש לי בערך מליון עפרונות סגולים וצלליות סגולות, עדיין אני בוהה עם עיניים בוהקות כמו ילדה קטנה בסוואצ'ים סגולים וזועקת לעצמי שאני ממש *חייבת* אותם...

    השבמחק
    תשובות
    1. מבינה... מבינה...
      גם לי יש את מחלת ה"סגולת" הזו...
      לא יכולה לומר לא למוצרים סגולים.
      האבסורד הוא, שאם אני שמה סגול אני אוהבת לשלב עם עוד דברים וליצור מראה מושקע- מה שלא הכי הולך ביום יום...
      אז יש לי מלא סגול- לערב!

      מחק
  6. סקירה מעולה ומקיפה פיצ'ה! למרות שהייתי שם, נהניתי לקרוא "מהעיניים שלך" את האירוע ועשית לי חשק שוב למוצרים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. עכשיו תורך!
      אני רוצה לשמוע גם אותך... קדימה, אפ אפ!=]

      מחק
  7. המוצרים שלהם משום מה לא כלכך מושכים אותי. אולי זה המחיר , אולי העיצוב , משהו שם לא עובד לי :\

    השבמחק
    תשובות
    1. את והאריזות שלך... מה יהיה?
      אבל גם למאק הרבה מוצרים מגיעים באריזה שחורה (האמת אני מתה על שחור, אז קל לקנות אותי).

      מחק
  8. איזה כייף. ואחלה סקירה ופוסט. אני כבר מזמן אומרת לעצמי שאני חייבת לבקר שם. אולי כשיתקרר קצת, משום מה אני לא מצליחה לראות את עצמי יוצאת מהרדיוס של הבית/עבודה שלי. פתאום גם רמת אביב נראה חם מידי בכדי להגיע, בחום הזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מבינה אותך... אני לומדת דקה מהקניון, וחם מדי ללכת ברגל מהאונ', אבל לקחת אוטובוס זה התפדלאות ענקית...
      אני מחכה שיהיה יותר נעים ואז אקפוץ ברגל.

      מחק
  9. אדוארדו הוא ללא ספק פרזנטור ההשקות המשעשע שנתקלתי בו ;-)
    אני מאד אהבתי את צלליות הקרם והעיפרון. השפתונים פחות, לטווח הארוך הם ייבשו לי את השפתיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. שילוב מנצח- איפור ושעשוע, לא?
      הצלליות והעיפרון מעולים, מעולים מעולים!
      השפתון מרחתי ממש מעט, וירד עם המאפינס- אבל טוב לקרוא לפעמים גם לא מתאים

      מחק
  10. הצלליות, העפרונות, השפתונים ובקיצור הכול פשוט מקסים ומעורר 'תיאבון' לרכישה :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי... תאבון שרק הולך וגדל ולא יודע שובע!

      מחק
  11. היה בעיקר מאד כיף לראות אותך! תודה על הסקירה המצוינת :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...