Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 18 באוגוסט 2012

ציפורניים מקושטות.

אני מניחה שרובכן מכירות בהתמכרות שלי לציפורניים...
אם זה התחיל מגוונים מטורפים והחלפת גוון כל יומיים בערך, לאחרונה אני מחפשת להוסיף עוד קצת קישוטים (למשל חותמות או ציורים- יהלומים ואבנים זה ממש לא הסגנון שלי).

כאשר נתקלתי לראשונה בפרסומת של חברת Incoco  המספקת מדבקות להדבקה על הציפורן עצמה, הסתקרנתי.

לפי החברה המדבקת מיוצרות מלק אמיתי (גם המדבקות של Salley hansen and OPI Shepora מיוצרות ע"י Incoco).

נכנסתי לאתר החברה וגיליתי מגוון רחב של סגנונות וצבעים- כאשר אפשר לבחור בין צבע אחיד, פרנצ', קישוטים או שילובים של גוון מסויים (למשל כחול).
בחרתי שלושה סטים, וכעבור יומיים הם חיכו בתיבת הדואר שלי.

כל ערכה מגיעה עם משייף, מקלון עץ וזוג מדבקות לניסיון ראשוני (מומלץ לנסות להדביק אותן לפני).
*בערכה אחת יש 16 מדבקות- 2 מכל גודל.

איך מדבקים בעצם?

שלב ראשון
קודם כל יש להסיר כל לק שהיה על הציפורן קודם (אפילו מחזק- ניסיון ההדבקה הראשון שלי היה מעל שכבת מחזק, הוא הפריע להדבקה, ויצר גבשושיות).
כבסיס טוב יותר להדבקה אני ממליצה להסיר גם שאריות שומן מהאצבעות- פשוט ע"י פיסת צמר גפן ומעט אלכוהול 70%.
שלב שני
נסו להתאים לכל אצבע את הגודל המתאים לה, ולסדר את המדבקות לפי גודל האצבעות.

שלב שלישי- מתחילים להדביק!
מעל כל מדבקה יש מדבקה שקופה- הסירו אותה.

כעת יש להפריד את המדבקה מנייר הכסף עליו היא מודבקת ולהניח בעדינות מעל הציפורן.
אני ממליצה להתחיל מבסיס הציפורן (הצד שקרוב לעור וממנו צומחת הציפורן) והחליק לכיוון הקצה (האיזור הלבן).
מצאתי שהשיטה הכי טובה מבחינתי להדבקה היא ע"י שימוש באגודל היד השניה (כפי שמוצג בסרטון).


 זה הכל!


פשוט- לא?
חששתי מההדבקה על יד ימין (אני ימנית) אך גם היא התבררה כקלה למדי, ולאחר כחמש דקות כל ציפורניי היו מקושטות כהלכה.
לא מורחים מייבש או טופ מעל המדבקה! הן יבשות כבר מיד בתום ההדבקה ואין צורך להוסיף שכבה נוספת מעל (אני ממליצה לא להתחיל לעשות כביסה או כלים לאחר ההדבקה).

אם אתן צריכות מדריך נוסף, בוידאו, אני ממליצה על זה:

תוכלו למצוא עוד כמה מדריכי וידאו באתר של Incoco.

הופתעתי מאוד מעמידותן של המדבקות- הדבקתי בשבת בבוקר, ורק בחמישי לקראת הצהריים התחילו לצוץ צ'יפים- כלומר העמידות שלהן גבוהה מאוד.
אני מאוד אהבתי את הרעיון ואת קלות הביצוע.
בנוסף- שירות הלקוחות של החברה מעולה, נותנים מענה לכל שאלה או בעיה שצצה ועושים זאת בצורה נעימה ומכובדת.
מוזמנות לשוטט מעט באתר החברה ולהנות משלל הדוגמאות שנמצאות שם (הם מוסיפים דוגמאות חדשות כל הזמן).

אשמח לשמוע אם ניסיתן כבר מדבקות לציפורניים, או שאתן מעדיפות לק אחיד ונקי?

*גילוי נאות-סט המדבקות התקבל לסקירה.

20 תגובות:

  1. עשית לי חשק!
    את המדבקות ראיתי בכמה בלוגים אבל לא היתה ברורה לי העמידות. עכשיו אני ממש רוצה לנסות!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מנסה ומדווחת, והופעתי לגמרי!
      אשמח לשמוע אם גם עלייך הן החזיקו כך:)

      מחק
  2. ניסיתי מעל ג'ל ויצאו נהדר קישטתי רק 2 ציפורניים

    השבמחק
    תשובות
    1. נשמע ממש טוב (מעולם לא ניסיתי ג'ל).

      מחק
  3. נראה מגניב מאוד! חברה הביאה לי מספורה באיטליה מדבקות כאלה והן היו הרבה יותר ידידותיות לשימוש מאלה של נייל אינק (נדמה לי שככה קוראים להם) שנמכרות בארץ. מאוד דומות לאינקוקו!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני זוכרת את ההתנסות שלך עם הנקודות האדומות שלא הייתה מזהירה במיוחד.
      מחכה לשמוע איך הלך עם אלו של ספורה (ואם שווה לי להביא מאירופה בחודש הבא).

      מחק
  4. זה מעניין, למרות שאני לא כ"כ מצליחה להתחבר לטרנד המדבקות. אולי מתישהו אנסה, אבל כרגע לא דחוף לי :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אם הלקים שאת מביאה לנו כל שבוע, את לא צריכה משהו אחר (בתור קוראת קבועה של הפינה...) אולי בהמשך אחרי שייגמר מלאי הלקים או הגוונים:)

      מחק
  5. אני חולה על קישוטים בציפורניים. אבל הסיפוק האמיתי זה לצייר במו ידיי :) אני חושבת שהן נחמדות, אבל יחסית יקרות. נגיד מחליפים פעם בשבוע, 4*50, יוצא 200 ש"ח בחודש. נכון הן עמידות, נוחות, ויפות, אבל עדיין יקר. אני בוודאות אם הייתי קונה, אז עם ציור ולא מדבקות ללא עיצוב.
    סליחה על חפירה :))

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בסדר גמור- שיקול כלכלי הוא שיקול די עיקרי כאשר אנחנו חושבים על קניית מוצר מסויים.
      נכון שבשימוש שבועי זה יוצא לא זול (במיוחד אם משווים את זה לקנייה של לק שעולה פחות ומספיקה ליותר שימושים).
      אני רואה בזה כפינוק של אחת לכמה זמן או לאירועים מיוחדים (כמובן שאפשר להסתכל גם על מחיר מדבקות לעומת בנייה וחידושה.. אבל נעצור כאן:))

      מחק
  6. מהמם!! תודה על התדריך :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה- מקווה שהוא יעזור למדביקה המתחילה!

      מחק
  7. מדליק לגמרי! אף פעם לא חשבתי ברצינות לנסות את המדבקות האלה (ראיתי אותן בעיקר אצל סקרנג'י) אבל עושה חשק בהחלט!
    תודה על הסקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש באתר דברים ממש ממש מגניבים שנראה לי שאת תאהבי...
      סה"כ זה כיף מדי פעם לעשות משהו מיוחד, לא?

      מחק
  8. ההדבקה שלך יצאה מושלמת!
    והציפורניים שלך כל כך ארכו...כל הכבוד!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...