Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 20 בינואר 2018

Makeup Off

אני שונאת להוריד איפור.
השילוב של פעולה שדורשת יותר מדי עבודה סיבובית לבין העובדה שאני מסירה את היצירה שמעטרת את פניי, גורמת לי לדחות אותה פעם אחר פעם עד השלב שהראש כמעט וצונח על הכרית (ואם יש משהו שלעולם לא אעשה - זה ללכת לישון עם איפור).
לא משנה כמה האיפור שלנו מושקע ויפה, בסופו של יום נצטרך להסירו. הסרת האיפור הינה שלב קריטי וחשוב בתחזוק עור פנים בריא וזוהר. כמו כל מערכות הגוף, עור פנינו מתחדש במהלך שנת הלילה ומגוון תהליכים חלים בו. ברגע שהאיפור נשאר על פנינו, אנחנו מפריעות להליכים הטבעים של הגוף ועל הדרך לא מאפשרות לעור להתאוורר כמו שצריך מהיום שעבר עליו (בלילה אנחנו רוצות שהנקבוביות שלנו "ינשמו" קצת אחרי שכל היום הן הסתתרו מאחורי שכבה עבה של מייקאפ).
בהמשך למה שכתבתי מעלה, אני סופר עצלנית ונוטה לדחות את ההסרה, כך שכאשר אני מגיעה לעשות זאת, אני מעדיפה לסיים את הסאגה כמה שיותר מהר.
מגוון מוצרי ההסרה הקיימים בשוק רחב - שמנים, מסירים דו פאזים, באלמים, מגבונים ועוד רבים וטובים מבטיחים לנקות את פרצופינו מהמסיכה היומית, אך לא כולם מצליחים לבצע את העבודה. אני מאמינה שלכולנו כבר יצא להתנסות  במוצרים שלא הסירו טוב את המייקאפ, לא התמודדו עם המסקרה או שהשאירו אותנו עם השפתון בין סדקי השפתיים.
המדד שלי לבחירת מסיר האיפור המתאים עבורי הוא די פשוט:
1. הוא מהיר לשימוש.
2. הוא מסיר את כל האיפור, כולל המסקרה.
3. קל להסירו בסיום השימוש.
ברשותי לא מעט מסירי איפור, אך בפוסט זה בחרתי לעסוק בארבעה הדומיננטיים ביותר בתקופה האחרונה. אני מודה שקצת נטשתי את המסירים הישנים, אלו שמצריכים פדים או צמר גפן, ועברתי למסירים מבוססי שמן או באלמים (אלו טובים יותר לעור פניי ואינם מצריכים אביזרים נלווים).

אילו מסירים לא תמצאו אצלי? מגבונים להסרת איפור. מגבונים לא מסירים את האיפור בצורה אופטימלית, ואם אתן לא שוטפות את הפנים לאחר השימוש בהם, לא הגעתן לניקוי מיטבי של עור הפנים. כמו כן, פעמים רבות מגבונים נמגרים את העור, וכאחת שסובלת מעור אדמומי ורגיש, אני נמנעת מכל דבר שעלול ליצור תגובה כזו או אחרת. את העור, ועורי גם ככה רגיש. מעבר לכך, מגבוני הסרה לרוב מכילים אלכוהול וחומרים משמרים (בשביל להאריך את חיי המדף שלהן), ואני מעדיפה שחומרים אלו לא יתקרבו לעור פניי.
ועל אף זאת, אם אתן מוצאות עצמכן נרדמות עם האיפור בתדירות גבוהה, החזיקו אריזה של מגבוני הסרה ליד המיטה. כמו כן, הם אלטרנטיבה שימושיות בטיולי מחנאות ונסיעות ארוכות.

ועכשיו ברשותכן, בואו נעבור לת'כלס.


המסיר הדו פאזי Simply Essentials של גרנייה מלווה אותי במשך שנים (אני חושבת שזה מסיר האיפור שרכשתי הכי הרבה פעמים במהלך חיי). כמו כל מסיר איפור דו פאזי, גם כאן שכבה אחת הינה מים ושכבה אחת שמן. בכדי להשתמש במוצר יש לנערו היטב בכדי לערבב את שתי השכבות ולמזוג מהחומר על פד. אני מקפידה להניח את הפד לכמה שניות על העיינים בכדי להסיר את איפור העיניים והמסקרה, ולאחר מכן ממשיכה לאזור הפנים. לרוב, אני משתמשת בשני פדים להסרה, אחד לעיניים והשני לפנים.
מסיר האיפור אינו מותיר תחושה שמנונית לעור, אבל כפי שציינתי מעלה, אני תמיד שוטפת את הפנים לאחר הליך הסרת האיפור, כך שגם אם היה משאיר תחושת שמנוניות קלה, לא הייתי מתרגשת מזה.
המוצר אינו מכיל בישום או אלכוהול, אינו מגרה את הפנים ומצליח להתמודד גם עם איפור עקשן במיוחד. החיסרון היחיד שלו מבחינתי הוא גודל החור דרכו יוצא המוצר. החור גדול יחסית והרבה פעמים זולגת כמות גדולה מהנדרש.


את מסיר האיפור של גרנייה ניתן לרכוש בארץ, ואפילו במחיר די הגיוני (נדמה לי שראיתי אותו ב - 20 שקלים), אבל אני מזמינה אותו מאיכמיסט ב - 3 ליש"ט.

על מסיר האיפור של Banila חפרתי כבר (בבלוג, בפייס ובכל מקום אפשרי). הוא מסיר איפור בקלילות, אינו משאיר תחושת שמנוניות ונשטף מהפנים בשניות (אל תפספסו את הסקירה המלאה שלו).


אני בעיצומה של האריזה השניה שלו, מה שהוביל אותי לחפש אלטרנטיבה וכך הגעתי למסיר האיפור של פיקסי (לקוראת עדי - תודה על הבאלם!) ואחרי זמן מה של שימוש בו, גיבשתי מסקנות חד משמעיות.

Pixi - Nourishing Cleansing Balm הינו באלם הסרה המבוסס על שמן אגוזים, קקאו ושיאה היוצרים להם חמאה לבנבנה ורכה המסייעת לנו להסיר את מסיכת האיפור שעל פנינו.
מעבר לרכיבים הנהדרים שציינתי מעלה, עיון ברשימת הרכיבים מגלה כי המוצר מכיל בישום ואלכוהול, שני רכיבים שאני נמנעת מהם במוצרי הטיפוח שלי.


בכל הנוגע להסרת איפור, הוא עושה את העבודה. הבאלם מצליח להסיר איפור עמיד במלואו, כולל מסקרה ואייליינר. הבעיה, שלאחר ההסרה הבאלם משאיר תחושה סופר שמנונית, ובכדי להסירו נאלצתי לשטוף את פניי שלוש פעמים ברצף.


כמות קטנה של חומר מספיקה בכדי להסיר איפור מכל שטח הפנים.


אישית, מעדיפה את הבאלם של בנילה, אך אם בכל זאת בא לכן לנסותו, הוא נמכר באייהרב במחיר של 69 שקלים.

 שמן ניקוי הפנים חמאת שיאה של ל'אוקסיטן מלווה אותי כבר שנים, ואחרי שזנחתי אותו לטובת מסירי איפור אחרים, בחורף האחרון חזרתי להשתמש בו Big time.
כמות קטנה של חומר מסירה את האיפור מכל הוודג' תוך כדי הסרה מוחלטת של איילינרים או מסקרות עקשניות.
אם אתן סובלות מבעיות עוריות (אקנה, קילופים, עור מגורה, יובש ועוד) מומלץ להמיר את מוצרי ההסרה בשמן (אתן לא חייבות את השמן של ל'אוקסיטן מן הסתם, קיימות לא מעט אלטרנטיבות בשוק, רק הקפידו לקרוא את רכיבי המוצר לפני שאתן מניחות אותו על העור). שמן הסרה מתאים אינו מגרה או מייבש את העור, תופעה שמתרחשת לא מעט בעת השימוש במסירי איפור רגילים.


הוא נשטף מהפנים בקלילות, מכיל 5% חמאת שיאה, אינו מייבש ומותיר עור רך ונעים למגע. על אף שביחס לשאר המוצרים בפוסט מחירו די גבוה (99 שקלים בעבור 100 מ"ל), הוא משתלם נוכח העובדה שכמות קטנה של חומר מספיקה להסרת איפור מכל הפנים.
תשמחו לגלות של'אוקסיטן הכריזו על סייל חורפי בחודש ינואר באתר ובסניפי הרשת בין התאריכים 24-31.1.18. במהלכו תוכלו ליהנות מעד 40% הנחה על מגוון מוצרי החברה (השמן יימכר ב - 20% הנחה).
מתלבטות מה לרכוש בסייל? מוזמנות לבקר בכל סקירות ל'אוקסיטן בבלוג.

הצצה למבצעים נוספים מהסייל:

זה המקום שלכן לספר על מסירי האיפור שלכן, ולבקר בפוסט ההמלצות על מוצרי הסרה בקבוצת הפייסבוק "וויקי ביוטי".
נשיקות!
פיצ'ה.


* גילוי נאות - שמן ל'אוקסיטן התקבל לסקירה.

4 תגובות:

  1. אני גם נאמנה שנים למסיר האיפור של גרנייה (הוא בעצם המוצר הכמעט יחידי שאני נאמנה לו, כי אני מאד אוהבת לגוון). האם הוא הכי טוב , לדעתך, בהשוואה לאחרים?

    השבמחק
    תשובות
    1. בהשוואה לדו פאזים אחרים הוא בהחלט נותן פייט. עושה את העבודה במינימום תקציב.
      אני עברתי לבאלמים והשמנים, יותר טובים לעורי כרגע.

      מחק
  2. כמוך גם אני אוהבת מאוד את השמן של ל'אוקסיטן, ולא ניסיתי את הבאלם של פיקסי ואחרי שקראתי אולי הוא לא בשבילי באמת :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...