Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 31 בדצמבר 2017

להתראות 2017 || Bye Bye 2017

אני יכולה לפתוח את הפוסט בפתיחה הבנאלית של "וואו איך 2017 כבר נגמרה? היא התחילה לפני שניה", אבל הפתיח הזה מיצה את עצמו אי שם ב - 2015.
במקום זה, בואו פשוט נתחיל בסיכום השנה שהייתה, סבבה?

דבר ראשון אני רוצה להתייחס למגמה שהפכה לבולטת מאוד בשנה האחרונה וכנראה תשאר איתנו גם ב - 2018. ששאלתי בקבוצת הפייסבוק שלי "וויקי ביוטי" את בנות הקבוצה איך הן מסכמות את השנה החולפת ומה הן מאחלות לשנה הקרובה, רוב הבנות התייחסו לכך שב - 2018 הן מעוניינות לרכוש פחות וליהנות ממה שכבר יש להן באוסף.
המגמה הזו, של צמצום רכישות, הסתפקות במה שיש ודיקלאטר (בתרגום חופשי: סינון ומיון) מנוגדת לכל מה שתפיסת היוטיוב והבלוגים מייצגת - תרבות השפע. בעוד שרובנו רואות שפע רב בערוצי הביוטי השונים, מגמת ההפחתה מציעה לנו ליהנות מיתרונות המינימליזם ולהסתפק במה שהכרחי לנו, במקום לבזבז עוד ועוד כסף על מוצרים שאנחנו לא בהכרח צריכות.
קבוצת הפייסבוק פרוייקט פאן (Project Pan) הישראלית מהווה מקום נהדר לאלו מכן שמאסו בצריכה אימפולסיבית של מוצרי איפור וטיפוח ומחפשות מידע רב על גמילה משופינג רגשי ומיותר לצד תמיכה ברגעי משבר.
אני מודה שגם אני שיניתי לא מעט הרגלים בשנה האחרונה. צמצמתי משמעותית את הקניות שלי (ולא רק בתחום האיפור) והחלטתי ליהנות מהשפע שכבר קיים. השנה למדתי לעצור עצמי מלהזמין עוד מוצר, למדתי למחוק מיילים המעידים על מבצעים חדשים והתחלתי לחשוב פעמיים לפני שאני מתחברת לפייפאל ומאשרת תשלום.


ובכל זאת, אני עדיין מתחזקת בלוג ואתן כאן בכדי למצוא מידע. אז בכדי שלא אמשיך לחפור על צמצום האוסף שלי, נעבור למוצרים שעשו לי את השנה (וגם אלו שלא).


 כולנו יודעות שגם האיפור היפה והמושקע ביותר יורד בסופו של היום. השנה המרתי את מסירי האיפור הנוזליים בשמנים ובאלמים, ואחד המוצלחים שבהם הינו באלם ההסרה של בנילה אותו סקרתי כאן.


הו חברת Laneige, היכן היית כל חיי? מסיכת הלילה המבוססת מים ומסיכת השפתיים של החברה מצילות את עורי היבש מדי ערב. מבלי להכנס ליותר מדי לפרטים, עור פניי סופר יבש בחודשיים האחרונים אך עליי להימנע ממוצרים המכילים חומצות או חומרים טיפוליים בעור, כלומר אני חייבת רכיבי הזנה נטו. אני מניחה את Water Sleeping Mask מדי ערב, וכשאני קמה בבוקר אני יכולה לחייך (דבר שהפך למשימה מאתגרת נוכח היובש).
גם שפתיי סובלות מהיובש הנורא. הן מתקלפות, סדוקות וכואבות. מסיכת הלילה להזנת השפתיים היא הדבר הטוב ביותר שקרה להן בתקופה האחרונה. בין לילה היא מעיפה את היובש וכשאני מתעוררת בבוקר הקילופים מאמש נעלמים.
מסיכת ההזנה נמכרת בספורה, אך תוכלו להשיגה באייהרב במחיר של 98 שקלים.
גם מסיכת השפתיים נמכרת באייהרב, אך באתר תוכלו להשיגה רק בניחוח פירות יער. מכיוון שאני רציתי לנסות את ניחוח התפוח (קיימים ארבעה ניחוחות: פירות יער, תפוח, וניל  ואשכולית אדומה) הזמנתי אותה מאיבי.


אני חושבת ששנת 2017 הייתה שנת השמנים. כולנו התמרחנו בשמנים כאילו אנחנו צ'יפס שתכף נכנס לטיגון, ויוקרתם של אלו רק עלה ועלה. השמן הפופולרי ביותר בשנה החולפת הינו שמן הרוז היפ, שמצליח להזין את העור ולהחזיר לו את החיות והרוך הטבעי. לא אחפור כאן במידע רב על רוז היפ, הוא קיים בוויקי ביוטי, אבל יחד עם המסיכה של לאנג' הוא מציל את עורי ערב ערב.
אני מניחה אותו מעל הכל, כלומר אחרי שמרחתי סרום ומסיכת הזנה. משאירה אותו על פרצופי לאורך כל הלילה ושוטפת אותו בבוקר.
ניסיתי השנה את שמן הרוז היפ של דה אורדינרי, אבל לא ממש התחברתי אליו. אני מעדיפה את השמן של לייף פלו, אשר נמכר באייהרב במחיר של 21 לבקבוק.


מבחינת הזנה וקיבוע, זו הייתה השנה של סקינדינביה. בתזמון נהדר, שני הבקבוקים הללו בדיוק הסתיימו יחד עם 2017, ולאחרונה ביצעתי הזמנה נוספת מהאתר (שכנראה תגיע ב - 2018).
סקינדינביה הינו מותג טיפוח אוסטרלי המציע לנו ספריי כבסיס לאיפור (aka פריימר) וספריים לקיבוע. לאחרונה נוסף גם ספריי המסייע בטיפול בפצעונים, אך טרם יצא לי לנסותו.

השילוב של שני הספריים הללו נהדר עבורי, ובקיץ אחרון הם הפכו כל איפור לעמיד במיוחד. ניתן לפצל את השימוש בהם והם עדיין עושים עבודתם נאמנה, אך השילוב שלהם אלוהי.
ניתן להשיג את המוצרים באתר סקינדינביה ששולח חינמי לארץ (בדר"כ השילוח החינמי הינו חלק מהמבצע). שימו לב לעקוב אחרי המבצעים (אלו לרוב רצים בעקביות) ולא לרכוש במחיר מלא.


בתחום ההצללות פלטה זולה אחת ליוותה אותי לכל אורך השנה, פלטת הקונטור של אלף. הפיגמנט שלה טוב, היא נוחה להנחה וטשטוש והמחיר שלה ברצפה (21 שקלים באייהרב).
אני נמצאת בפאנים של שלוש פודרות בפלטה, וזה אומר לא מעט (בהררי האיפור שיש לי, קשה מאוד להגיע לפאן).
הפלטה מכילה ארבעה גוונים של פודרות - חומה אפרפרה להצללות, חומה חמימה לחימום הפנים, פודרה צהובה לקיבוע קונסילר ופודרה בהירה להארות. תוכלו למצוא סקירה מלאה של הפלטה כאן.


הפרצוף שלי הואר השנה הודות ל - Glow Goals של עפרה. Glow Goals הינו חלק מטריו ההארה שיצא בשיתוף הפעולה בין ניקי טוטוריאלז לעפרה, והשנה, כחלק מפיצול הטריו הוא זכה לאריזה משלו.
אתן מוזמנות לקרוא עליו קצת יותר כאן.
150 שקלים בגילטי.


מסקרת הגבות Hypnotize של איל מקיאג' הגיעה אליי לא מזמן, אבל היא גרמה לי לנטוש את שאר מוצרי הגבות האחרים שלי ולכן היא נכנסה לפוסט זה.
המסקרה מגיעה בחמישה גוונים בכדי שכל אחת תוכל למצוא את הגוון המתאים לה. עבורי, הגוון המתאים ביותר הינו Truffles, גוון שוקולדי עמוק. השילוב בין גוון מדוייק למסקרה במרקם מוס שמחזיקה כל שערה סוררת במקומה, הצליחו לגרום לי לחבב אותה. בשניה וחצי היא מסדרת לי את הגבות וגורמת להן להישאר מסודרות לאורך כל היום (הגבות עדיין נראות ממש כמו שעיצבתי אותן בבוקר גם כשאני מגיעה להסיר את האיפור מאוחר בלילה).
המסקרות נמכרות באיל מקיאג', כאשר מחיר כל מסקרה עומד על 125 שקלים, וכנראה תמצאו אותה במבצע ברשת חנויות איל מקיאג'.


בהמשך הפוסט היא מככבת על גבותיי (בתמונות בהם אני את ריסיי).


זוהי השנה הראשונה שלא רכשתי בה שפתונים באובססיביות. אוסף השפתונים שלי עצום, וחציו מבוסס על שפתונים נוזליים עמידים. בשנה החולפת הרגשתי שקצת מיציתי את השפתונים העמידים (יחד עם היובש המעיק בשפתיים שהפציע בחודשיים האחרונים) ואימצתי מחדש את השפתונים ה"רגילים". השפתונים של Yana Proviz הינם יוצאי דופן, כי אני משתמשת בהם כמעט מדי יום.


מבין כל שפתוני יאנה שברשותי, Very Pretty הוא האהוב עליי ביותר. זהו שפתון אפרסקי ורדרד בגימור מאט, שמונח על השפתיים כקטיפה נעימה. הוא אינו עמיד במיוחד, והוא יורד מהשפתיים בחינניות. אתן מוזמנות להכנס לסקירות שכתבתי בעבר על השפתונים מהסדרה, וליהנות מחוות דעת מלאה והמון סווטצ'ים.


2017 הינה השנה בה גיליתי את שפתוני טום פורד, וארנקי מעט מצטער על כך. הפורמולה שלהם כ"כ נעימה, שמריחתם שקולה למריחת חמאה על השפתיים.
Something Wild הינו שפתון לחותי המצויד בגוון דובדבני - כתמתם עדין ומחמיא שמושך את תשומת הלב לשפתיים מבלי להיות דומיננטי מדי.
 הוא אינו עמיד, אבל זה ממש לא מפריע לי (בכל זאת, זה כיף לשלוף אריזת טום פורד באמצע היום).


צלליות הקרם הנוזליות של סטילה הפכו לסנסציה בעולם הביוטי. בעוד שערוצי הביוטי משתחווים להן, נשים רבות מעידות כי הן לא סובלות את הפורמולה וכל פעם שהן משתמשות בהן, הן מקושטות בגליטרים על כל הפרצוף.
הכלל הכי חשוב בצלליות שכאלו הוא - לא לטשטש אותן. ברגע שאתן מנסות לטשטשן, הן מתפוררות על כל האזור. השימוש בהן צריך להיות מידתי ומדויק. כשאני משתמשת בצללית סטילה אני מסיימת את איפור העיינים ובסיומו מניחה אותה באזור המבוקש. וזהו, לא נוגעת בה יותר. הטאצ' אפ הסופי מוסיף צבע עשיר וגליטרי על העפעף והופך כל איפור רגיל, לאיפור ערב גלואי ומטורף.
Rose Gold Retro, הצללית שברשותי, הינה צללית בגוון רוז גולד גליטרי. על אף שמדובר בצללית רטובה, היא מתייבשת במהירות על העפעף ולא זזה לאורך שעות ארוכות.


אתנחתאת סווטצ'ים:


יש צורך באמת להרחיב על פלטת הצלליות של השנה? מודרן רנסנס, פלטת הצלליות הקטיפתית מבית אנסטסיה הפכה לחביבת הקהל בשנה החולפת. אני מודה שבהתחלה לא ממש התחברתי לגוונים שלה, ואיפושהו לאורך הדרך נפלתי ללחץ החברתי ורכשתי אותה. בדיעבד, זו הייתה רכישה נהדרת שאינני מתחרטת עליה אפילו לא לרגע אחד.
אני עדיין חייבת לכן סקירה מלאה שלה, אבל אני די בטוחה שרובכן כבר יודעות איך נראים סווטצ'ים של צלליות הפלטה.
זמינה לרכישה אונליין בקלאט ביוטי.


הרבה מסקרות נמרחו על ריסיי השנה, אך רק שתיים הגיעו לטופ. Diorshow Pump 'N' Volume היא היוקרתית שבין השתיים. אחות חדשה לסדרת המסקרות Diorshow המגיעה באריזה מאטית שחורה ובחלקה התחתון גומי גמיש ללחיצה.
מברשת המסקרה סיליקונית, סיביה קצרים והיא מאפשרת הנחה מדויקת החל מבסיס הריס ועד לסופו.
המסקרה מעניקה לריסים אורך, גוון שחור עמוק ומראה מניפה מחמיאה ובולטת. בשימוש יומיומי לא הבחנתי בסימני מריחה או התפוררות לאורך היום, והמסקרה נשארה במקומה גם במהלך אימון אירובי.
תוכלו לרכושה בסטרוברי במחיר של 129 שקלים.




המסקרה The False Lashes של אסנס עושה את מה שמסקרת דיור עושה, רק בהרבה פחות כסף. מחירה עומד על 11 שקלים כמדומני, והיא בהחלט נותנת פייט למסקרות יקרות ממנה.


גם מסקרת הגבות היפנוטיז מופיעה בתמונה

הבושם של השנה עבורי, שהוא גם הבושם שמסתדר לי בצורה נהדרת עם מסיבת השנה האזרחית אליה אלך היום בערב, הוא הבושם גולדיאה (Goldea) מבית בולגרי. זהו בושם נשי, סקסי, יוקרתי וקלאסי שעוצב ונרקח בהשראתה של רומא.
חפרתי עליו לא מעט כאן, אל תפספסו.


ההייפ של השנה עבורי הינו מסיכות הניקוי של לוריאל. כשהמסיכות הושקו לפני מספר חודשים הן צצו בכל חור ברשת, ועל הדרך גם נחתו בתיבת הדואר שלי. תכננתי (ואני עדיין מתכננת) סקירה מלאה שלהן, אך בגלל אילוצי זמנים, פוסט הסקירה שלהן עדיין לא נכתב.
בקצרה אני יכולה לומר שהן פשוט מיותרות... כל אחת כשלעצמה וכולן ביחד. ניסיתי אותן מספר פעמים והן לא עשו דבר לעור פניי. אם אני כבר מבזבזת כסף (גם אם מעט) ומשקיעה זמן במסיכה שעל פניי, אני צריכה שזו תעשה משהו ואלו לא הועילו בדבר. אני יודעת שיש נשים שאוהבות אותן, ויש כאלו שטוענות שאחת טובה מאחרת, אך לצערי לא הצלחתי להפיק מהן שום תועלת.


אז מה אני מאחלת לי בתחום הביוטי בשנה הקרובה? להמשיך ליהנות מאיפור ומהשפע הקיים ברשותי, לא ליפול למבצעים מיותרים ומוצרים שאין לי צורך בהם ולהמשיך לכתוב בקבוצת הביוטי שלי וכאן.

וזהו, אני סיכמתי את השנה. עכשיו תורכן - ספרו לי, אילו מוצרים עשו לכן את השנה, אילו לא ומה ההחלטות לשנה הקרובה?
שנה נהדרת!
פיצ'ה.

*גילוי נאות - חלק מהמוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

2 תגובות:

  1. כתבה נהדרת. תודה רבה שאת ככה משקיעה. אני בדיוק בדרך להכין מאפים עם חומרי גלם לאפייה ואחשוב על זה בהחלט.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...