Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 22 ביולי 2017

מניקור בהזמנה

תחשבו על האימג׳ הכי אהוב עליכן. זה שבמבט קליל מצליח להוציא ממכן חיוך קטן גם ביום הכי מעצבן בשנה. האמת, זה לא חייב להיות אימג׳... זה יכול להיות כל דבר. למשל, אם אתן כמוני, גיקיות למהדרין, כל אזכור של משחקי הכס וווינטרפל עלול להוביל למלמולים חסרי בסיס וקפיצות במקום.
ועכשיו תקחו את האימג׳ הזה (למשל סמל בית משפחת סטארק) והדביקו אותו על הציפורן הקרובה אליכן.
נשמע מגניב, לא?
ובכן, התרחיש המוזר שתיארתי בשורות האחרונות אינו קיים רק בדימיוני הפורה, אלא שיטת מניקור חדשה שמגיעה אלינו בחסות INail.



השירות לדעתי כ"כ טרוויאלי ובסיסי, וכשמיד תכירו אותו גם אתן תשאלו ״איך לא חשבו על זה קודם״.
מדובר על הדפסת תמונה ישירות על הציפורן, פורמט שאינו חדש בעולם הנייל ארט, אך רק לאחרונה הגיע ארצה. מדפסת הציפורניים מסתובבת ברחבי העולם מאז 1999, ומשום מה, לא ממש השיגה מעריצים בארץ ב - 18 שנות קיומה.



מכונת המניקור מכילה מגוון עצום של עיצובים והצעות, ואפשר לבזבז זמן רב בעיון במגוון האיורים הקיים בה. קצרה יריעת הבלוג מכדי לפרט על כל הקטגוריות והתמונות הקיימות במכונה, אבל על רגל אחת אוכל לספר שתמצאו שם צורות גאומטריות, גלקסיות, פירות, דמויות מצוירות וכל דבר שעולה בראשכן.



תוך כדי עיון בקטגוריות ובתמונות הקיימות במכשיר, אתן יכולות לבחור את העיצוב המועדף עליכן באמצעות הקלקה עליו. העיצוב הנבחר יעלה לשורה מעלה, שורת המועדפים שלכן.


אם אתן רוצות להסיר תמונה משורת המועדפים, פשוט הקליקו עליה. כבר אמרתי שזה ממש פשוט?
במידה וארנסל התמונות הקיים במכשיר לא סיפק אתכן, או שיש לכן בראש אימג׳ מוכן מראש (למשל אם בא לכן לצאת מהקופסא ולהדפיס תמונה של הכלב שלכן על הציפורן), ניתן להעביר תמונות למכונה, או לחלופין להעזר בשרותיו של גוגל בכדי למצוא את התמונה הנחשקת.


במידה ואתן בפרץ נרקיסיסטיות היסטרי, ודאי תשמחו לגלות שמכונה מצויידת במצלמה, כך שבמקום תוכלו להצטלם ולהעביר זאת לציפורן.

אז איך בעצם קורה הקסם? ראשית יש ליצור בסיס למניקור. ניתן להדפיס את התמונה שתבחרו על כל גוון, אבל מומלץ לעשות זאת על לק לבן (ממש כמו שמתחילים ציור על קנבס נקי). הגוון הלבן מאפשר הדפסה בגוונים המדוייקים של התמונה, ואינו משנה אותם. כמו כן, המכונה אינה מדפיסה לבן, ולכן מקומות שבעצם צבועים בלבן באיור, הם חסרי צבע בפועל.
הנחת הבסיס די טרוויאלית, מניחים שכבה של לק לבן, מייבשים (החברה משווקות גם מכשירי ייבוש מהירים המקצרים את משך זמן ייבוש הלק לדקה), מורחים שכבה נוספת, ומייבשים בשנית.


כאשר השכבה השניה של הלק יבשה, מניחים מעליה חומר שקוף מסתורי, בעל השם הנחשק ״חומר מקשר״. החומר המקשר זקוק למספר שניות בכדי להתייבש, ולהפוך את הציפורן שלכן לקנבס נינוח לאיור שמיד יודפס עליה.


ההדפסה מתבצעת אצבע ואצבע. וכל פעם אצבע אחת נכנסת לחלל ייעודי במדפסת. לפני שהאצבע נכנסת למכונה, יש להניח כיסוי בדמות מדבקת גומי על העור סביב הציפורן, בכדי להגן עליו מפני הדיו. אל תוותרו על הגנה על העור שסביב הציפורן, שכן הסרת הדיו ממנו די סיוטית...


את האצבע הנבחרת מניחים על משטח ייעודי, ובאמצעות המצלמה הממוקמת מעל הציפורן, ניתן למקם את הציפורן במקום המתאים (הציפורן הלבנבנה בולטת בתוך האזור החשוך, ויש למקמה בתוך ריבוע מקווקו אדום).


ברגע שתכניסו את הציפורן למכונה, החיישן שבמצלמה יאתר את הציפורן ויתאים את גודל המלבן לגודלה של הציפורן.
ניתן להגדיל את גודל האיור או להקטינו (בהתאם לגודל הציפורן) ע״י שינוי גודל הריבוע המקווקו שתוחם את הציפורן.
ברגע שהגודל מתאים ומיקום הציפורן נכון, דוחפים את המשטח התחתון עם האצבעות בקלילות, ושומעים קליק. במקביל מרגישים שמשהו תופס את האצבע, בכדי שזו לא תזוז בעת הדפסת האיור.


מיקום מדוייק - יש, איור נבחר - יש, אז יאללה, בואו נדפיס! הקלקה על כפתור נוסף במסך, והמדפסת מתחילה לעבוד. תוך כדי תנועות הלוך חזור מהירות (המוכרות לכולנו מהמדפסות הביתיות), האיור הנבחר עובר לציפורן ומתמקם בניחוחות.
בחלוף שמונה שניות, המכונה מסיימת את עבודתה, ואתן רשאיות לשחרר את האצבע (שוב, ע״י דחיפה קלה מטה של המשטח התחתון).
זה הזמן לשלוף את הציפורן ולהתפעל מאיכות ההדפסה הגבוהה. האיור שבחרתי, אייל לבנבן מוקף בגראדיינט כחול, התרגם לאיור על הציפורן בצורה מושלמת, תוך כדי מעבר חד בין הגוונים ואפס מריחות צבע.


כעת, כשהאיור במקומו, יש לסגור את העסק באמצעות טופ קואט. ניתן להשתמש בטופ קואט רגיל, או בטופ קואט ג׳ל (במידה ואתן במהלכו של מניקור ג׳ל כמובן).


עמידות המניקור זהה לעמידות לק עליכן. תוספת האיור אינה גורעת בעמידות הממוצעת, ואם אתן בחורות הנהנות מעמידות גבוהה בשימוש בלקים רגילים (אני קצת שונאת אתכן), המניקור ישאר עליכן זמן רב.

So far so good, אך המכונה הינה נחלתן של המניקוריסטיות המקצועיות בלבד, ואין טעם לרכושה למען שימוש ביתי (מודה שהייתי שמחה לארח מכונה כזו בביתי). עלות המכונה אינה כדאית למניקוריסטית חובבת, שכן מחיר השכרה חודשית גבוה מאלפייה (קיימת גם אופציית רכישה).
מניקוריסטית אשר בוחרת לרכוש את המכונה, בהחלט יכולה לקצר את זמן המניקור לכל לקוחה ולהציע לה מגוון עצום של עיצובים, במינימום זמן.
ד״א, אם את מניקוריסטית והגעת עד לכאן, ודאי תשמחי לגלות כי ניתן להדפיס על 20 ציפורניים מלאכותיות במקביל. בכדי לעשות זאת, ממקמים את הציפורניים על טבלה ייעודית ומכניסים למכונה. היא כבר תטפל בהדפסה על כל ציפורן וציפורן.

כיום, ניתן להתרשם מהמכונה ולהתנסות בחוויה במגוון מרכזי מניקור הפרוסים בכל הארץ (לאיתור נקודת המניקור הקרובה לביתכן הקליקו כאן והכנסו לתווית ״פריסה ארצית״ שבראש הדף). עלות המניקור משתנה לפי החלטת המניקוריסטית (ממש כמו שמחיר מניקור רגיל/ ג׳ל נקבע ע״י המניקוריסטית).

אז מה השורה התחתונה?
מדובר על גימיק אדיר בעיני, שכן חובבת מניקורים מיוחדים אנוכי. איכות ההדפסה גבוהה, ומבחר האיורים הבלתי נגמר מאפשר לכל רעיון מופרך להופיע על ציפורניי. מהירות יצירת המניקור נהדרת עבורי, שכן המגבלה הכי גדולה שלי כשמדובר בניילארטים היא המחסור בזמן (נייל ארט לוקח זמן, דבר שקצת חסר לי כרגע).
לצערי הרב, המכונה אינה מתאימה לי, שכן אני משתמשת חובבת (היי, אתם שם... אם אתם קוראים את השורות הללו, ויש לכם נגיעה בעולם הנייל ארט, אנא צרו עבורי מכונת הדפסת מניקור ביתית. תודה!), ואינני מאלו המבקרות אחת לשבועיים אצל מניקוריסטית.
אך בהסתכלות מאקרו, בהחלט ניתן להבחין בכניסת מגמת המחשוב לעולם הנייל ארט. הנוחות, הדיוק והמהירות בהחלט משדרגים את חווית המניקור, והופכים אותה לאטרקטיבית יותר.

מעוניינות לגלות קצת יותר על עולם הדפסות הנייל ארט? אתן מוזמנות לחטט באתר Inail ולעקוב אחר עמוד הפייסבוק שלהם, שכרגע עושה את צעדיו הראשונים ברחבי המרשתת.


* גילוי נאות - הוזמנתי לנסות את השירות למטרות סקירה.




2 תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...