Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 29 ביולי 2017

Alin Cohen Lipsticks - קולקציית השפתונים של אלין כהן

ביקורת רבה נשפכה על גבי הפייסבוק נוכח השקת קולקציית השפתונים של אלין כהן. הרים של שטנה ותגובות מזעזעות מילאו את הרשת, תוך כדי התעלמות מוחלטת מהעובדה שבצד השני ניצבת ילדה בת 16. כן, 16. נכון, היא מגיעה מתעשיה שאינה קלה לאף אחד, אך האם זה אומר שהיא קמה בוקר אחד עם עור של פיל? כנראה שלא...
לפני שאגע באריזה והשראתה, אני מוכרחה לפרגן לאלין. בגיל 16, האיפור שלי הסתכם בעיפרון שחור, אייליינר ומסקרה. להרים ליין מוצרי איפור לא היה בלקסיקון שלי, ואני מאמינה שאני לא היחידה שבגיל זה הרוויחה את לחמה בעבודות סטייל שיעורים פרטיים ובייביסיטר.
והנה, קמה לה ילדה בת 16 והפכה למכונת שיווק שלא הייתה מביישת מבוגרות ממנה... אפשר לא להסכים עם זה ולא לקבל זאת, זה מקובל, הרי כל אחד מאיתנו בוחר את דרכו ואת דרכי ילדיו, אך מפה ועד ללכלך על הבחורה, יש הבדל של שמיים וארץ.
אז כן, לך אלין אני אומרת - כל הכבוד. מאחלת לך שתמשיכי בפועלך, ותלמדי להתעלם מרעשי הרקע האפלוליים שממלאים את הרשת.

אוקיי, אז אחרי שאמרתי את השנקל וחצי שלי בנושא הרשת והשיימינג שנעשה לאלין, ניגש למטרת הפוסט, הלא היא סקירת השפתונים העמידים שהשיקה לאחרונה אלין.


אני מניחה שבקרב הקהל של הבלוג יש לא מעט נשים שלא מכירות את אלין כהן ושואלות מניין היא צצה. ובכן, מדובר על נערה בת 16 שפרט להיותה תלמידת תיכון, היא גם כוכבת רשת (282 אלף עוקבים באינסטגרם), בעלת ערוץ יוטיוב (63 אלף עוקבים), ומתחזקת ערוץ ריקוד ביוטיוב. הנוער מכיר אותה היטב, וגילאי העשרה עוקבים אחריה בשלל אמצעי המדיה (כולל מיוזקלי. גם אני לא ידעתי מה זה עד שפניתי לגוגל... עכשיו תורכן).
בערוץ היוטיוב שלה היא מדברת על איפור ונותנת לכולנו הצצה לשיגרת האיפור שלה. מתוך אהבתה לאיפור הושק ליין שפתונים הנושא את שמה.


ואז התחיל הטררם... האשמה העיקרית שהואשמה בה אלין היא העתקה מכוכבת הטראש, קיילי ג׳נר. הביסוס לרוב הטענות היה עיצוב אריזת הקרטון של השפתונים, עליהם ישנו איור של שפתיים נוזלות ובתוכן עין, כאשר השפתיים הנוזלות מתנוססות גם על אריזות הקרטון של קיילי קוסמטיקס. בנוסף, אימג׳ ובו ארבע נשים המדגמנות את שפתוניה של אלין, הזכיר ללא מעט נשים אימג׳ דומה שהציגה קיילי. המדקדקות שבחבורה, בחרו גם לציין כי אלין, בדומה לקיילי, בחרה לצרף לכל רכישה פתק כהה ובו הקדשה ״אישית״ ממנה.


בהתבוננות מהצד אני חייבת לומר שיש פה הרבה מהומה, ספק מוצדקת, ספק לא. השפתיים הנוזלות אינן המצאת ג׳נר היקרה, אלא איור שקיים שנים רבות (היוש מיק ג׳אגר ואהלן לך רוקי, המופע שלך - תענוג). כרטיס הברכה לכל רוכשת הוא דבר שצובר תאוצה בעולם צרכנות הביוטי, והוא אמור לספק לנו את התחושה שברכישת מוצרים מישהו חשב עלינו... ולגבי האימג׳, וול, אינני מתווכחות שקיים דמיון כאשר מציבים תמונה אחת מתחת לשניה, אבל אם הן לא היו צמודות, כנראה לא הייתי עולה על כך.
בקיצור, אני חושבת שיש פה הרבה רצון להוכיח העתקה, על אף שאפשר לטעון גם אחרת. אם אריזת המוצר או בחירת הפתק האישי בשיווק המוצר מפריעה לכן, וותרו על המוצרים... Simple As That.
כשאתן תרקחו ליין איפור משלכן, עצבו את אריזות המוצרים כאוות נפשכן.

אלין בחרה לרקוח חמישה גוונים נהדרים וסופר טרנדים, כאלו שלא בהכרח יתאימו לכל אחת, אבל בהחלט מבטאים את אופייה של אלין.


השפתונים מגיעים באריזה שקופה ומרובעת, דרכה ניתן לראות את גוון השפתון.


שם הגוון מצויין במדבקה לבנה ועגולה הנמצאת בבסיסו של השפתון.
שמות כל אחד מהגוונים לקוחים מחייה של אלין, ורובם מתייחסים לנשים בחייה.


Mel - Di הינו שפתון ניוד ורדרד שזכה לשמו כערבול שמות סבותיה של אלין. אני מודה שאני די בעייתית עם גוונים ניודים, שכן לאלו נטייה למחוק את שפתיי. אבל מל -די באופן מפתיע מצליח להחמיא גם לי.
עליי לציין שיש לו ניחוח עז ומתקתק שהזכיר לי סירופ מוקוליט... אבל אולי זו רק אני וחוש הריח המפותח שלי.


Loren -  שפתון בגוון חום אגוזי (למרות שאלין מגדירה אותו כניודי, עליי הוא רחוק מלהיות כזה). אני מודה שכאשר הוצאתי אותו מהאריזה, הגוון לא ממש הלהיב אותי. הרגשתי שהגוון המוזר שלו, יראה מוזר על עורי הבהיר.
בפועל, זה הפך לשפתון המועדף עליי מכל החמישה. הגוון החום שלו הולך נהדר עם עורי הבהיר ושיערי הכהה, הוא משתלב כמעט עם כל מראה איפור, הוא לא בולט מדי אך בעל נוכחות, והוא בעיקר מיוחד. ניחוח השפתון מזכיר לי את ליקר הייגרמייסטר.
שמו של השפתון הינו שמה של בת דודתה של אלין.


My May, השפתון המרגש ביותר בחבורה, הוקדש לחברתה של אלין, מאי, אשר נפטרה לאחרונה מסרטן בגיל 15.
השפתון שהוקדש למאי מצוייד בגוון ורוד עדין. מדובר על גוון מחמיא ויומיומי, שהולך נהדר עם איפור סולידי. הפעם, ניחוח השפתון הינו ניחוח וניל (לפחות לפי האף שלי).
אני מוצאת שמבין חמשת השפתונים שבחבורה, הוא היחיד בעל הנטייה להדגיש קמטוטים ויובש בשפה. האחרים  לעומת זאת, ממש סלחניים ליובש (בהשוואה כמובן לשפתוני מאט).


Merilee, שפתון בגוון כתום - אדמדמם, הינו ה - גוון לקיץ. חובבות השפתונים הצעקניים יעופו עליו שכן הוא דומיננטי מאוד וקשה להתעלם ממנו. כמו כן, יש לו אפקט נאוני משגע. בדומה ל - My May, בעל ניחוח וניל.
ד״א, שפתון זה הוקדש לאמה של אלין, שמלווה אותה צמוד לאורך כל הדרך.


My Leen, אדום עמוק עם תת גוון כחול. חובבות השפתונים האדומים שבחבורה יאהבו אותו, שכן יש לו כל מה ששפתון אדום צריך - עומק וגוון עז. כחובבת שפתונים אדומים, אני מוצאת שהגוון שלו נהדר עבורי, והעובדה שאינו מייבש או מדגיש את קמטוטי השפתיים, הופכת אותו למושלם עבורי.
מה שכן, יש לו נטייה לברוח לצידי השפתיים (תופעת שמתרחשת גם בעת השימוש ב - Merilee), ולכן אני מעדיפה לתחום את השפתיים בעפרון אדום טרם הנחתו. גם הוא, בדומה ללורן, מזכיר לי ייגרמייסטר.
שמו של הגוון הינו הכינוי של אלין בילדותה.


וכולם ביחד:


לנוחיותכן, ערכתי השוואה בין השפתונים של אלין לגוונים נבחרים של עפרה ושל איל מקיאג׳.
כפי שאתן רואות, מל די מעט יותר כתמתם מסאו פאולו של עפרה.
My Leen די דומה לאטלנטיק סיטי (עפרה), אם כי מעט יותר קר ממנו.
My May יותר עמוק מהגוונים המקבילים של עפרה (Laguna Beach, Girl Abroad).


ונעבור לניתוח המעמיק:
השפתונים נהנים מפורמולה נוזלית נעימה ונוחה לעבודה. באמצעות אפליקטור הספוג, קל להניח את השפתונים בצורה מדוייקת מבלי לזלוג לקצות השפה. כל חמשת השפתונים אטומים בשכבה אחת, וזמן הייבוש שלהם קצר מאוד (בערך כדקה מהמריחה הם כבר יבשים על השפתיים).
על השפתיים מתקבלת פורמולה קטיפתית ונעימה, שאינה מייבשת ואינה מדגישה יובש קיים (פרט ל - My May, כפי שציינתי מעלה). בכל הנוגע לעמידות, אני יכולה לדווח שפעולות רגילות סטייל לגימת מים או נשיקה, אינן פוגמות בעמידותו של השפתון במשך שעות ארוכות.
ארוחות שומניות יגרמו להעלמות השפתון במרכז השפתיים, דבר שיותיר אתכן עם תיחום צבעוני (אותו ניתן לחדש באמצעות מריחת מחודשת של השפתון).
מה שכן, הגוונים האדומים שבחבורה, נוטים לזלוג טיפה לאזור הקפלים שסביב השפתיים, ולכן אני ממליצה לכן בחום לתחום את השפתיים באמצעות עיפרון ייעודי טרם הנחת הגוונים הללו.
שימו לב, עמידות הגוונים הבהירים גבוהה מזו של הגוונים האדומים. לאחרונים, עמידות גבוהה, אך נמוכה מזו של הגוונים הבהירים (בערך כחמש שעות לגוונים הכהים ו - 7 שעות לבהירים).
לגבי ניחוח השפתונים, אני כנראה הייתי מוותרת עליו, אבל למזלי הוא מתנדף מספר שניות לאחר ההנחה.

ועכשיו ניגע בעוד נושא שהצית אינספור דיונים ומריבות ברשת - המחיר. מחירו של שפתון בודד עומד על 89 שקלים. לשם השוואה שפתון של מאק עולה 93 שקלים.
עכשיו, ברור לי שהרוב היו מצפות שמחירו של שפתון המזוהה עם כוכבת נוער יהיה נגיש יותר לנערות צעירות, ו - 89 שקלים זה הרבה לנערות.
אבל מנגד, אם אלין מכוונת לשוק המקצועי, אלו המחירים בו ושם היא ממקמת את עצמה. זו החלטה אמיצה, ובסופו של דבר, כל אחת ואחת אחראית לכיסה. מי שמעוניינת בשפתונים, תרכוש אותם. מי שתעדיף מאק, תוותר כנראה על שפתוני אלין ותבחר במאק.
במידה והחלטתן לרכוש אותם, הם זמינים באתר של אלין כהן (בהתאם למלאי) ובאתר גילטי.

 עכשיו, זה המקום שלכן לספר לי מה דעתכן על השפתונים. אתן בקטע, או שתוותרו ותעדיפו חברות אחרות?
ועד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ'ה.


*גילוי נאות - המוצרים התקבלו לסקירה.

2 תגובות:

  1. בסופו של דבר, למרות שחיבבתי את האדום הכהה, אני מוצאת את עצמי נאמנה לעופרה הישן והטוב.

    השבמחק
  2. אודם על הפנים, לא ממולך בכלל

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...