Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 25 בפברואר 2017

סדקים וקילופים... שאריות חורף 2017

טוב, אז נראה שתפילות המשכיות החורף שלי עזרו, וקיבלתי שבוע שלם עמוס בגשמים וקור, ממש כמו שאני אוהבת.
אבל השבוע הזה הסתיים ופינה את מקומו לשבוע מלא בשמש שקרנית ושאריות יובש מעיקות.
לפני שנתחיל לקדם בברכה את האביב, הגיע הזמן לטפל בכל היובש שגדש את עורינו בימי החורף הקרים.
השילוב של הקור, אוויר המזגנים המייבש והמים הסופר חמים במקלחת הפך את עורי למדבר סהרה מהלך, ובכדי להתמודד עם שלל התופעות המקסימות של עור יבש, שלפתי את התותחים הכבדים שמיד תכירו.


בתחילת הדרך, כשעוד חשבתי שקרם קליל יעשה את העבודה (מה שלרוב קורה, שכן אינני סובלת מיובש קיצוני) הוצאתי מהמגירה את צמד הקרמים מסדרת Water של חברת אהבה.


מדובר על צמד קליל למדי, נהדר לשימוש יומיומי לעור מעט יבש, אך הם אינם מספיקים לטיפול ביובש קיצוני ובעיקר מהווים לחות קלילה לאחר ביקור בחוף הים (כלומר אידאלים לחודשי הקיץ).
שניהם נעימים למגע, חסרי ניחוח, נספגים לעור במהרה ומעניקים לעור תחושת קרירות נעימה.
כרגע אני מאחסנת אותם בצד, ומאמינה שאחזור אליהם בקיץ.
אם בכל זאת מתחשק לכן להתחדש באחד מהמוצרים הללו, הם נמכרים במחירים נוחים באתר ״דראגסטור״ (41 שקלים לקרם ידיים, 80 שקלים בעבור קרם הגוף).

אוקיי, הקרמים של אהבה היו נחמדים, אך עורי הדואב דרש בוסט של לחות. החלטתי להחריף את המאבק ביובש ושלפתי את Deep Moisure של נוטרוג׳ינה, קרם שאני מכירה כבר שנים (האמת שאני חושבת שנתקלתי בו עוד בילדות, אך אולי אני מתבלבלת) ואני תמיד חוזרת אליו כשאני צריכה להלחם ביובש קיצוני.
לא מדובר על קרם מפונפן בניחוח שקדיה פורחת, אלא על קרם שעושה את מה שהוא אמור לעשות, להחזיר לעור את הלחות שזה איבד.

שכבה קלה לאחר האמבטיה ואתן מסודרות, רק תקחו בחשבון שלוקח לו מעט זמן להספג בצורה מלאה.
למוצר אין ריח דומיננטי ולכן ישתלב עם כל בושם שתבחרו.


44.60 שקלים בעבור כמות מכובדת של 400 מ״ל.

לצד מיטתי מונח לו Hand Cream Concerntated, קרם ידיים מרוכז (גם הוא של נוטרוג׳ינה) שעושה את עבודתו, אך לטעמי יש לו שני חסרונות בולטים.
הראשון - אריזת המוצר. הקרם יוצא מבעד לחור קטן למדי, שדורש לחיצה מסיבית על האריזה בכדי להוציא כמות המספיקה לשימוש בודד. נוטרוג׳ינה היקרים, אנא הגדילו מעט את החור.
החסרון השני הוא העובדה שהקרם שומני וזמן הספיגה שלו ארוך. אני מורחת אותו בערב, כאשר אני נכנסת למיטה ומרגישה אותו גם כאשר אני קמה בבוקר שלמחרת...

אבל אם אתן עוברות את שתי המשוכות שציינתי, תגלו קרם שמצליח להתמודד עם יובש מעצבן בידיים ומחזיר להן את הלחות שהן איבדו בחורף האחרון.


35.5 שקלים בעבור 50 מ״ל.

וול, אם כבר יובש, גם בני המין השני די סובלים ממנו... לרוב התרחיש הוא כדלקמן: הבחור פונה אליי לאחר כמה ימים של סבל ושואל אם יש לי איזו משחה שיכולה לטפל ביובש שהופיע על פניו. אני מביאה לו את אחד מהקרמים שלי, הוא מורח אותו פעם אחת, חושב שהכל יסתדר וחוזר אליי כעבור מספר ימים עם טענה שהמוצר לא עבד.  בכדי להתמודד עם  ״פיצ׳קי, תעשי שהיובש יעלם״, העברתי אליו מוצר גברי שהגיע לתיבת הדואר שלי, ״תחליב טיפול לעור הפנים והקרחת״ של ד״ר עור, וחפרתי לו שישתמש במוצר יום יום (זה כמעט והצליח!).


אז אחרי הפצרות חוזרות ונשנות (או בקיצור, חפירות) הוא התחיל להשתמש בקרם, כמעט מדי יום.
בן זוגי סובל מיובש בפנים עקב מזגנים, ונראה כי הקרם מרכך את פניו. נראה כי העור רך יותר בימים בהם הוא משתמש בקרם, ויותר כיף ללטף אותן (רואות כמה אני משקיעה למען הבלוג? התחלתי ללטף את פניו ערב ערב ואני כבר יודעת לומר מתי הוא השתמש בקרם ומתי לא).
לא אוכל לדווח על השפעות הקרם על הקרחת שכן זו טרם הופיעה על פדחתו של בן זוגי...
מה שכן, הוא מרגיע את העור ומסייע בהתמודדות עם פצעונים המופיעים לאחר הגילוח.


אם הצמוד מגלה עניין בקרמים שלך ולא בא לך שהוא ימרח את הקרם שעולה 400 שקלים, הרי לך אלטרנטיבה נחמדה שגם מכילה SPF 30.
מחירו המלא עומד על 100 שקלים, אבל מצאתי אותו ב- 70 שקלים באתר דראגסטור ובמדילינק.

ואחרי שמיציתי את עניין הקרמים, החלטתי שהגיע הזמן לשלוף את התותחים הכבדים.
מי שעוקבת אחרי יודעת שאני פחות אוהבת את תחושת השמנוניות שנלוות לשמנים, ולכן ממעטת להשתמש באלו.
אבל... בתקופות של בצורת קשה, אני מוציאה את השמן מן הארון ומורחת על כל חלקה יבשה.
בתקופה האחרונה התחלתי להשתמש בשמן מבית frei öl, חברת דרמו קוסמטיקה גרמנית.



שמן הטיפוח לעור מבוסס על שמנים טבעיים ומטפל בעור יבש וסדוק. לפי החברה הוא אמור לרכך צלקות וסימני מתיחה, אך לא הבחנתי בהשפעתו על אלו.
הוא מעניק לעור תחושה רכה ונעימה, ומצליח להתמודד עם יובש גם באזורים יותר בעייתים (כדוגמאת המרפקים או הברכיים).
עיון ברכיבים מלמד כי הוא מכיל שמן חמניות ושמן לבנדר, שיש נשים אשר רגישות אל שני אלו, כך שאם אתן רגישות לאחד מהשמנים הללו, כנראה שהוא לא יתאים לכן. בנוסף, הוא מכיל שמן חוחובה, שמן אלוורה, שמן זרעי חיטה, ויטמין E וויטמין A. כמו כן, אינו מכיל אלכוהול, פרבנים, גליקול וסליקיון.

אני מניחה את השמש לאחר האמבטיה, כאשר העור עדיין לח. אני משתדלת להספיגו לעור בתנועות סיבוביות, אך עדיין לוקח לו זמן להספג לעור והוא כן עובר לבגדים (ולכן אני מורחת אותו לפני שאני נכנסת לפיג׳מה).

בקיצור, אם מתחשק לכן שמן הזנה טוב שעושה מה ששמן אמור לעשות, שווה לבדוק את המוצר.
99 שקלים בעבור 125 מ״ל בסניפי סופר פארם.

היידה, בואו נדבר רגע על עור הפנים...
בעיתוי מושלם (יומיים לפני שסיימתי את הסרום הנהדר של לנקום) הגיע אליי Even Better Clinical Dark Spot Corrector & Optimzer מבית קליניק.
מדובר על סרום המאוחסן בבקבוק בעל שני תאים. בתא אחד תמצאו את הקורקטור של קליניק, ובצידו השני Optimizer חדש, להרגעת העור, שיכוך גירויים וסיוע בהתמודדות עם כתמים כהים. המבנה הייחודי של הבקבוק מפריד בין שני המוצרים. לפי החברה, פרט לגימיק המגניב של הבקבוק, ההפרדה מאפשרת לשמר את טוהר הרכיבים ועוצמתם.
ה- CL - 302 Complex שבקורקטור כולל ארבעה רכיבי הבהרה פעילים: תמצית המופקת מ - Dianelle Ensifolia שמקורו באסיה, גלוקוזמים, אסקורביל גלוקוזיד ותמצית שמרים. ארבעת הרכיבים הללו מסייעים להבהרת פיגמנטציה קיימת ואמורים לצמצם את שינוי גוון העור.


האופטימייזר נעזר בארבעה רכיבים עיקריים בריסון דלקות: תמצית גיוקורו (תה ירוק הנקטף ביפן), דבשה, תמצית אצות ו - Dipotassim Glycurrizte.


הסרום מרענן מאוד, וכבר בהנחה הראשונה (שבמקרה שלי הייתה בבוקר) העור קיבל בוסט של רעננות מעוררת. הסרום נספג לעור במהירות ומהווה בסיס ראוי לכל מייקאפ שתמרחו מעליו.
אני נוהגת למרוח את הסרום פעמיים ביום (בוקר וערב) והעור שלי די אוהב אותו... מבחינת פיגמנטציה עדיין לא הבחנתי בשינוי (אבל אני נותנת לו עוד זמן להוכיח את עצמו... לוקח זמן לטפל בפיגמנטציה וזו שיש לי ממש עדינה גם ככה). מה שכן, מבחינת טיפול בעור דלקתי (כלומר, אקנה דלקתי), ניכר שיפור במצב העור מאז שהתחלתי להשתמש בתכשיר. הוא מסייע בטיפול באקנה קיים (ושאריותיו) ומצליח לגבר התפרצויות של אקנה חדש.


אני מרוצה ממנו מאוד, ועל אף המחיר הגבוה (449 שקלים בעבור 50 מ״ל), אני מאמינה שארכוש אותו שוב.

ואחרי שטיפלנו בגוף והפנים, בואו נדבר רגע על שיער...
כמה דברים על השיער שלי - אם אתן עוקבות אחרי, אתן יודעות שאחרי עשור של החלקות, הפסקתי. עשיתי את ההחלקה האחרונה לפני יותר משנה וחצי, ומאז החזקתי שגרה של מחליקי שיער וגזירת קצוות באופן תדיר.
לפני כחודש וחצי הפסקתי עם המחליקים וכעת אני מסתובבת עם רעמה מתולתלת. השיער שלי יבש ועדיין שבור, ואני בעיצומו של תהליך ההחלמה שלו.
ובדיוק בתקופה הזו הגיעה אליי Rare Oil Intensive Hair Masque מבית פול מיטשל.


מדובר על מסיכת הזנה אינטסיבית לשיער המבוססת על שמן מרולה. הדבר הראשוני שהבחנתי בו הוא המרקם של המסיכה. התרגלתי למרקם די סמיך במסכות השיער שהשתמשתי בהן לאחרונה, ואילו מרקמה של זו יותר נוזלי. כתוצאה מכך הרגשתי שהיא לא ״נתפסת״ על השיער, ולכן בזבזתי יותר חומר בשימוש אחד.

שמן המרולה שבמסיכה הינו בכבישה קרה ולכן אמור להעניק לחות עמוקה, לרכך שיער יבש ולהוסיף נפח לשיער דק או פגום. כמו כן, המסיכה מלאה בנוגדי חימצון רבי עוצמה, חומצות אלאיות, חלבון וויטמינים.


כאמור, אני סובלת משיער פגום (יותר נכון, אני המצאתי את המושג שיער פגום... אם תסתכלו במילון בערך ״שיער פגום״ כנראה תמצאו תמונה של שיערי...) ולכן הייתי סקרנית לראות את השפעת המסיכה על שיערי.
השתמשתי בה במשך מספר שבועות כל חפיפה (אני חופפת פעמיים בשבוע). כאשר הנחתי אותה למספר דקות, לא הבחנתי בהבדל ברכות השיער. מה שכן, היא לא הכבידה על שיערי והעניקה לו נפח חינני.
לעומת זאת, כאשר השארתי אותה במשך זמן רב על השיער (בערך שעה וחצי לפי שטיפתה), השיער הרגיש רך יותר לאחר ייבושו.

אז מה השורה התחתונה? סה״כ מדובר על מסיכה טובה שמתאימה לשיער פגום, ושמן המרולה שבה מצליח להעניק חיות מסויימת לשיער שבור. היא פחות מתאימה ל״זבנג וגמרנו״ ועדיף להניח אותה לזמן ממושך.
אך המחיר שלה מעט גבוה, ואפשר למצוא אלטרנטיבות ראויות במחיר זול ממנה...
אבל אם בא לכן להתפנק, תשמחו לגלות שהיא נמכרת בגילטי במחיר של 169 שקלים בעבור כמות של 200 מ״ל.

ועד לפוסט הבא שמחכה לכן מעבר לפינה, אני שמחה לבשר לכן על פינה חדשה שעלתה בעמוד הפייסבוק של הבלוג.
שמה של הפינה הוא ״מוצר ביום״ ובה מדי יום אכתוב בקצרה על מוצר אחד שאהבתי, או ששנאתי. שווה לעקוב... יש לא מעט הפתעות בדרך.

ועד הפעם הבאה, נשיקות!
פיצ׳ה.

* גילוי נאות - המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...