Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 11 בינואר 2017

Pin Up Time

הספקתן להתאושש מהחלפת השנה?
שילוב של יום א׳, שנה חדשה (עם עייפות שצברתי מהשנה הקודמת) וסופ״ש אחד מלא באירגוני בית שדחינו נצח, הובילו אותי לאפיסת כוחות טוטאלית.
אני בנאדם די פעלתן, ולרוב מעדיפה לפוצץ את הלו״ז שלי במשימות מאשר לשבת על העכוז (ציינתי שגם יש לי הפרעת קשב?). בפועל, אני מסתדרת בצורה טובה יותר עם ריבוי משימות מאשר עם משימה בודדת (אותה יש לי נטייה לדחות ולדחות).
והנה, אחרי תקופה של פיק היסטרי בעשיה, אני מרגישה את הדעיכה... נכון לכתיבת שורות אלו, כל מה שמעניין אותי זה לזחול למיטה מתחת לפוך ולישון עד 2019. רק שאם באמת אעשה זאת, שורות אלו לא יכתבו, העבודה שלי לא תעשה ויצטרכו לחלץ אותי מתחת להרי כביסה אימתניים (הזדמנות מצויינת לשאול - מישהי מוכנה לכתוב עבורי את הבלוג? אני אספק את התמונות...).

אחרי פוסטים סוערים מלאים בגלאם וגליטרים, הפעם החלטתי לחזור למראה פין אפ קלאסי המתבסס על סקין נקי, אייליינר שחור ושפתון אדום.


על הסקין אחראי הפעם הבסיס החדש של סמאשבוקס מסדרת Studio Skin.
קשה לפספס את הקמפיין הוירטואלי שהעלתה החברה לא מזמן, בו היא מספרת לנו על בסיס מופלא שמתאים לכל סוגי העור ונראה נהדר בכל תאורה.
החברה מבטיחה כי המייקאפ Studio Skin Hydrating מגיע ב - 22 גוונים ועמיד למשך כ - 15 שעות.
קודם כל יש לציין לטובה את מנעד הגוונים הרחב של החברה. 22 גוונים נגישים הם דבר שאנחנו לא רגילות לראות, וכשחברה מביאה את השלל הזה לארץ, אני מעריכה אותה על כך.


השתמשתי במייקאפ באופן יומיומי בשלושת השבועות האחרונים וחזרתי עם כמה תובנות לגביו.
נתוני הפתיח שלי די משעממים - עור מעורב, עם אקנה הורמונלי. הנוזל יוצא מבעד לפיית לחיצה, כאשר שתי לחיצות מספיקות לכיסוי מלא של הפנים (אלא אם אתן משתמשות בספוגית הנחה, שתעלה לכן בלחיצה נוספת). 
המייקאפ מעניק כיסוי בינוני, הוא קל להנחה וטשטוש ומקבל גימור טבעי על העור (גם בהנחה עם מברשת וגם עם ספוגית). ניתן לבנות איתו כיסוי גבוה יותר, אבל עדיף לא להגזים איתו שכן הוא לא מתקבע על העור. אני משתמשת בגוון Light Beige (מס׳ 21), טיפל׳ה כהה לעורי בחורף, אך ההבדל כמעט ואינו מורגש.
לטעמי, הוא יתאים בעיקר לבעלות עור יבש. על עורי המעורב הוא הרגיש סטיקי, דרש פידור מיד לאחר ההנחה וגם במהלך היום. אם בחרתי לא לפדרו, הרי שהוא הועבר לכל משטח קרוב (צעיפים, ג׳קטים, כתפיים של בן זוג, פרווה של כלבה...).
בנוסף, זהו המייקאפ הראשון שניסיתי אשר החתים את מברשותיי... אני משתמשת במייקאפים לאורך שנים, ותמיד מצליחה לנקותם בצורה מלאה מהמברשות שלי... אך לא הפעם. רק בחפיפה השלישית של אותה המברשת היא חזרה לצבעה המקורי (טוב, כמעט... אני יכולה להבחין עדיין בשאריות הכתם על קודקודה).


ואחרי שהתמודדנו עם הסוגיות הללו, אני מוכרחה לדווח שאני כן אוהבת את המראה של הבסיס עליי, לאחר פידור כמובן. אני אוהבת את העובדה שהוא מעניק לעורי מראה טבעי מאוד, על אף שאני מקפידה לפדר את הבסיס לא מעט. ללא פודרה אני מתחילה להבריק בערך כשלוש שעות מרגע ההנחה, פודרה דוחה את התופעה בכמה שעות נוספות. ועל אף זאת, הוא עמיד באופן מפתיע. הוא נשאר במקומו בימים סופר ארוכים בהם הוא נח על עורי בערך כ - 15 שעות והתמודד גם עם ריצה ארוכה בחוץ.
בסמאשבוקס מבטיחים כי הוא נראה נהדר בכל תאורה אפשרית (תאורת יום, תאורה משרדית, פלאש, שעת בין ערביים וכו׳) ונראה כי הוא בהחלט מתמודד טוב עם תאורה משתנה.

אם אתן בעלות עור יבש, מחפשות בסיס בעל מנעד רחב של גוונים, לא מפחדות מפידור, ומחפשות עמידות גבוהה שווה לכן לנסות אותו... אבל אני ממליצה בחום לנסות להשיג דוגמית, שכן הוא לא יתאים לכל אחת.
189 שקלים וניתן להשיגו בסניפי אפריל או במתחמי סמאשבוקס בקניון עזריאלי וקניון מלחה.

יחד עם סדרת הבסיסים, הושק לו גם קונסילר חדש, Studio Skin 24 Hours Concealer.
הפעם מציעים לנו רק עשרה גוונים, כאשר החברה מבטיחה כי הוא מכיל חלקיקים מפזרי אור המטשטשים נקודות כהות ופצעונים באופן בלתי נראה לעין.


קודם כל, מדובר על קונסילר דחוס למדי. בקלות קל ליצור איתו מראה עמוס וכבד, ולכן הנחתו צריכה להיות עדינה. עדיף להתחיל עם כמות קטנה ולהוסיך במידת הצורך, מאשר להעמיס יתר על המידה.


הקונסילר מעניק כיסוי קל - בינוני, הצליח להסתיר את הכהויות העדינות שלי מתחת לעיניים, אך לא התמודד עם שאריות אקנה. כמו כן, הוא מקנה לאזור מראה מואר, וזו סיבה נוספת להימנע ממנו מכיסוי פצעונים וצלקות.
עליי הוא עמיד מאוד ומחזיק מעמד במקומו שעות ארוכות. הוא אינו קורס או נכנס לקמטוטי העין, גם בימים בהם אני סובלת מיובש באזור.
הגוון שברשותי, Fair/Light ״מתלבש״ בצורה נהדרת על עורי, שזה פלוס עבורי, שכן לרוב אני מתקשה למצוא את הגוון המדוייק שלי בקונסילרים.
יתאים למחפשות כיסוי קליל שרוצות מעט הארה לעפעף התחתון.
119 שקלים בעבור 8 מ״ל. ניתן להשיג בסניפי אפריל או במתחמי סמאשבוקס בקניון עזריאלי וקניון מלחה.

אייליינר שחור חתולי הוא חלק מהלוק הפינאפי הקלאסי, והפעם בחרתי לציירו באמצעות אייליינר חדש מבית לנקום.
Grandiose Liner הוא אייליינר נוזלי בגוון שחור משחור. הוא מגיע באריזה שחורה, כאשר בקצה מארז המברשת תמצאו חלק שקוף ובתוכו ורד שחור.


מברשת המוצר דקה ונוחה לאחיזה, ובאמצעותה קל לייצר פס שחור מדויק. השוס העיקרי של המוצר, הוא העובדה שמוט המברשת מתכוונן ואפשר להטותו ימינה או שמאלה בכדי לקבל מברשת מעוקלת, דבר המקל על פעולת המריחה.


קצה המברשת דק (0.2 מ״מ) והוא גמיש מספיק בכדי להתאים את עצמו לקימורי העין ולאפשר מריחה אחידה.


כאשר אני מניחה אותו ישירות על העפעף, ללא פריימר וצללית כבסיס, הוא מחזיק מעמד בערך כחמש שעות עד שהכנף נעלמת. הוספת בסיס ראוי (כלומר פריימר וצלליות) מאריכות את עמידותו לשעות ארוכות, והוא שורד במלואו מבוקר עד הערב (כולל הכנף).

בתמונה - אייליינר ומסקרה של לנקום.
אם מתחשק לכן אייליינר יוקרתי באריזה משגעת, שווה לכן לבחון אותו.
מחירו עומד 240 שקלים וניתן להשיגו גם בגוון כחול וגוון חום.

כמובן, אייליינר איננו מושלם אם לא מוסיפים לו מסקרה דומיננטית. לשם כך גייסתי את Grandiose Extreme, מסקרה שחורה מבית לנקום המבטיחה לנו מראה עוצמתי ודומיננטי.


בדומה לאייליינר, גם כאן האריזה שחורה ומעוטרת בקצה שקוף ובתוכו ורד שחור. מוט המסקרה מעוקל במעין S, גימיק מיותר לטעמי.
המסקרה צובעת את הריסים בגוון שחור ומוסיפה להם אורך ניכר. בשימושים הראשונים הפורמולה רטובה מדי ונוטה להדביק את הריסים... ראו הוזהרתן.


כעבור מספר שימושים הפורמולה מסמיכה, אך מדי פעם אני עדיין מבחינה בקבוצות ריסים דבוקים יחדיו (עדיף להניח את המסקרה בתנועות זיג זג קטנות עם היד ימינה ושמאלה).
עמידות המסקרה בהחלט מרשימה, שכן היא שורדת שעות ארוכות ומתפקדת יפה גם כשהיא מונחת על ריסי התחתונים ומלווה אותי באימון נוטף זיעה.
מה שכן, מסירי איפור לא מסירים אותה במלואה, ובכדי להעיף את שאריותיה מהעיניים יש לשטוף אותה היטב.

בדומה לאייליינר, מדובר על פינוק יוקרתי שעושה את העבודה, אך קיימות לו אלטרנטיבות דראגסטוריות ראויות.
209 שקלים, ברשתות הפארם המוכרות לנקום.

וכמובן, מראה איפור פינאפי קלאסי לא יהיה מושלם ללא שפתון אדום בוהק...
בחברת שייסידו החליטו להתאים לכל אחת ואחת את האדום המושלם עבורה, והשיקו 16 גוונים ״אדומים״ בסדרת Rouge Rouge.


הגדרת הסדרה כסדרת שפתונים אדומים ותו לא היא פחות מדוייקת לטעמי, שכן חלק מהשפתונים ממש לא אדומים... זה לא שהם לא יפים, אבל אדומים הם לא (כפי שמיד תיווכחו).


הכירו את Burning Up, שפתון ורוד שמצא את עצמו בליין אדמדם. מדובר על ורוד פוקסיה עדין ולחותי, מסוג הגוונים שכיף להניח בקיץ יחד עם איפור קליל.


Red Queen, הוא הרבה דברים, ואדום הוא לא אחד מהם... מדובר על גוון ורדרד חמים שהפך לאחד הגוונים השימושיים ביותר באוסף שלי בתקופה האחרונה. העובדה שהוא סופר לחותי מצליחה להסתיר את מצב השפתיים הנוראי שלי (תודה לך מזג אוויר על השפתיים היבשות... תשאיר את הגשם וקח את היובש בבקשה).


על Bloodstone נדלקתי עוד באירוע השקת השפתונים. בזמן שרוב חברותי הבלוגריות התאהבו ב-Poppy הזועק, אני התחברתי מאוד לשפתון בגוון היין.
Bloodstone, שפתון בגוון יין מרלו ניחן בצבע מחמיא ומשגע לטעמי, ואני מוצאת שהוא נהדר לחורף כאשר הוא מעניק לשפתיים גוון עוצמתי אך לא בולט מדי, ועל הדרך מספק בוסט של לחות לשפתיים.


וכמובן, Poppy, האדום הבוהק ביותר בחבורה. מדובר על שפתון בגוון אדום עז, שפתון פין אפי מושלם.
שימו לב, בכדי להניחו בצורה מדוייקת ולשפר את עמידותו, אל תפסחו על עפרון שפתיים כבסיס.


סדרת שפתוני Rouge Rouge עשירה בלחויות, ולכן עמידותה איננה גבוהה כלל. אני מקפידה להניח עפרון כבסיס לרוב הגוונים (לפעמים מדלגת על שלב זה כשאני משתמשת ב״מלכה אדומה״) ולהביט במראה בכדי לוודא שהשפתון לא מרוח לי על כל הפרצוף.
בעידן בו השפתונים סופר עמידים, נחמד לפעמים לחזור למקורות ולמרוח שפתון ״רגיל״... במיוחד בעונה זו של השנה, בה יובש בשפתיים הוא נחלת הכלל.
הפורמולה שלהם רכה ונעימה, הם נמרחים על השפתיים כחמאה על צנים לוהט, ואטומים בשכבה אחת.
אם מתחשק לכן להתחדש בשפתון כיפי ורך, או אם סתם בא לכן למרוח על עצמכם שפתון עם פורמולה כיפית, הם מחכים לכן בנקודות מכירה של שיסיידו (145 שקלים).


ד״א, באירוע ההשקה של השפתונים הציעו לנו לנסות שיטה חדשה ליצירת גימור מאט - במקום להניח את העפרון כבסיס ועליו את השפתון, להפוך את הסדר... כלומר, קודם שפתון ואז עפרון.
אני מודה שעדיין לא ניסיתי את הטקטיקה הזו... מזמינה אתכן לנסות ולדווח האם זה באמת עובד.

ולפני סיום, אל תשכחו לקחת חלק בהגרלה מהנה שרצה כעת בעמוד הפייסבוק של הבלוג.
ועד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ׳ה.

*גילוי נאות - המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.






4 תגובות:

  1. פוסט נפלא יקירה, וללא ספק לוק קלאסי שקל ליישם.

    השבמחק
  2. פוסט קסום! האייליינר הזה בהחלט ייבדק!

    השבמחק
  3. מדהים אך המחירים בשמים. פוסט נפלא

    השבמחק
  4. התמונה של האייליינר - וואו!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...