Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 19 בינואר 2017

על קצות אצבעותיי


על אף שתדירות סקירות הלקים הולכת ופוחתת (לצערי), בתקופה האחרונה הלקים חזרו לתפוס של מקום כבוד בשגרת היום יום שלי.
בזמן האחרון קניתי לא מעט לקי אינדי ייחודים (עדכנו אם הם מסקרנים אתכן... אני פחות נותנת להם חשיפה על גבי הבלוג כי אני די בטוחה שרובכן פחות בקטע...) ועל הדרך ארגנתי את כל האוסף שלי במניפות מניקור וניפיתי לקים ישנים ודיופים.
כמו כן, נראה לי שעליתי על דרך המלך בכל הנוגע לתחזוקת הציפורניים. שילוב של מחזק עם תוסף תזונה ייעודי לטיפול בציפורניים חלשות מצליח להוכיח את עצמו, ואני די מרוצה מהתוצאה (יש לי לא מעט תובנות בכל הנוגע לתחזוקת הציפורניים, יעניין אתכן פוסט בנושא?).
אז בכדי שהפוסט הזה לא יהיה ארוך מהרגיל, שנתחיל?



חברת ה- Low Cost אסנס ריעננה לאחרונה את הלקים הבסיסיים שלה, והחלה לשווק את פורמולת הג׳ל במקום סדרת Colour & Go.

בחברה בחרו לשווק את הלקים כלקי ג׳ל, מה שיצר לא מעט בלבול בקרב הלקוחה הרגילה. הרי רובנו למדנו שלק ג׳ל אומר מכונה, אך האם גם הבקבוקונים הקטנים של אסנס מצריכים אותנו לקנות מנורת UV/LED?
אז זהו, שלא. מדובר על לקים בגימור ג׳ל ולא על לק ג׳ל פר -אקסלנס.
המריחה שלהם זהה למריחה של כל לק רגיל, ויש לתפעל אותם כפי שאתן מתפעלות לקים אחרים שיש ברשותכן.


באסנס מציינים כי מומלץ להצטייד בבסיס וטופ ייעודים לסדרה, ושילובם יחד עם לקי הג׳ל יעניקו לכן:
  • עמידות גבוהה.
  • גימור ג׳ל מבריק.
  • הנחה נוחה באמצעות המברשת המהירה של אסנס.
  • אין צורך במנורת UV/LED.
  • קל להסרה עם מסיר לק רגיל.
עד כה נשמע די מבטיח, לא? זו לא הפעם הראשונה שאני נתקלת בהבטחות מסוג זה, אך אני כבר למודת ניסיון ויודעת שלציפורניים שלי שומן טבעי המקשה על הלקים לשרוד תקופה ארוכה.
רוב הלקים שניסיתי מחזיקים עליי בממוצע יומיים עד להופעת הצ׳יפים הראשוניים.

במריחה הראשונה של לק מקולקציית הג׳ל הנחתי את הבסיס הייעודי, מעליו את הלק וקינחתי במייבש לק רגיל. המניקור החזיק במקומו בדיוק יומיים עד הצ׳יפ הראשון... ממש כמו כל לק אחר.

כעבור שבוע מצאתי את טופ הג׳ל בסופר פארם (לפני זה הוא היה חסר), וחזרתי שוב לשולחן הניסויים. הפעם הנחתי את הבסיס, מעליו את הלק וקינחתי בטופ קואט. כעשר דקות לאחר ההנחה, הטופ עדיין לא התייבש... ״אוקיי, לבחור יש זמן תגובה איטי... אני יכולה להתמודד עם זה״.
עברו עוד עשר דקות, ועדיין התוצאה לא הייתה יבשה. בשלב זה התחלתי להרגיש את השלפוחית, וכולנו יודעות שאי אפשר לפתוח את כפתור הג׳ינס כשהלק עדיין רטוב.
כחצי שעה (!) לאחר ההנחה, איבדתי את סבלנותי, הוספתי שכבה של טופ מייבש מעל וכעבור שתי דקות יכולתי לחזור לעיסוקיי. דווקא בצורה זו, שהייתה המעצבנת מכולם, הלק שרד במשך ארבעה ימים.
על אף שהשילוב האריך את משך המניקור, לא התלהבתי מהטופ. זמן ההמתנה הארוך לייבוש פגם בהנאתי ובזבז את זמני ולכן אינני ממליצה עליו. 

בקולקצייה תמצאו 24 גוונים, החל מצבעים קרמים ועדינים ועד גליטרים בוהקים.


True Love לק בגוון בורדו סגלגל. מדובר על צבע קלאסי ומחמיא שהפך לפייבוריט שלי מכל השישה שניסיתי.


Indian Summer, לק בגוון כתום אפרסקי. צבע נהדר לקיץ שיחמיא מאוד לבנות שזופות. לטעמי מדובר גם על גוון נהדר לפדיקור.


Forgive Me, לק בגוון ורוד בייבי קרמי. גוון קיצי נוסף שיהיה נהדר לחובבות הורודים שבחבורה (אני פחות התחברתי אליו, הוא מרגיש לי מעט ילדותי).


Wild White Ways, לק לבן. במריחה הוא אטום כבר בשכבה הראשונה, ולכן נראה כלק בעל פוטנציאל להחתמות. טרם ניסיתי להחתים איתו, אדווח בהמשך.


Girl's Best Friend, הלק היפה ביותר בכל הסדרה... מדובר על לק בגוון שקוף דאוכרומי המשלב בתוכו צ׳אנ׳ים כסופים בגדלים משתנים. האפקט שלו מזכיר תכשיט והוא נהדר כטופ מעל כל גוון שתבחרו. בתמונה הנחתי שתי שכבות והתוצאה בהחלט מספקת.


Play With My Mint, לק טורקיז מושלם שמשתלב נהדר עם בגד ים, בריכה וכוס שייק צונן. כנפגשנו לראשונה הוא היה לי מוכר, וחיטוט קל באוסף הוכיח שכבר נפגשנו בעבר. גוון דומה בעל שם זהה קיים בסדרת Colour & Go (המקורי מעט יותר ירקרק), כך שבעצם נראה שפשוט שדרגו את הלק.


לפניכן השוואה בין שני הלקים:


מימין -  Colour & Go, משמאל - The Gel
כל הלקים מגיעים באריזה שמזכירה גיטרה פחוסה. המברשת רחבה ונוחה לשימוש, והפורמולה של כל השישה נהדרת. הם אטומים בשכבה אחת, וכפי שדיווחתי מעלה, לרוב עמידותם ממוצעת על ציפורניי.
במחיר של שישה שקלים לבקבוק, בהחלט שווה להתחדש בכמה גוונים.
מחיר הבסיס והטופ עומד על 10 שקלים לאחד, ולטעמי אפשר לוותר עליהם.


על אף שקולקציית וושינגטון של OPI הושקה לפני מספר חודשים, אני חושבת שהיום הוא זמן נהדר להציג אותה (שלום לך דונאלד טראמפ).
הקולקציה לוקחת השראה מהעיר וושינגטון, אך הבחירה דווקא בעיר הבירה של ארה״ב היא סוג של כפל משמעויות, שכן היא נוצרה בשיתוף פעולה עם היועצת הקריאטיבית החדשה של OPI, קרי וושינגטון.

אז נכון, המפלגה שעולה לשלטון היא המפלגה הרפובליקנית (שמזוהה עם הצבע האדום) ודווקא את הגוון האדום מהקולקציה אין לי, אבל זה בעיקר כי אני לא חסידה של גוונים אדומים ומעדיפה את היותר ״מקוריים״ בקולקציה.

CIA - Color Is Awesome הוא לק בגוון כחול ירקרק כהה. על אף שהוא נראה כמו גוון שכולנו כבר ראינו, במבחן התוצאה גיליתי שאין לי אף לק שדומה לו באוסף.


Stay Off The Lawn!, לק בגוון ירוק כהה, מזכיר קצת מדשאה בשעות הערביים. בדומה ל-CIA, גם הוא במבט ראשון מרגיש ממוחזר, אבל בפועל, תת הגוון הכהה שלו מספק לו ייחודיות נהדרת.


הפורמולה של הלקים נוחה לעבודה (כיאה ללקים של OPI) וקל לדייק במריחה הודות למברשת הדקה שמצורפת לכל לק.
עמידותם של שני הלקים ממוצעת (יומיים במקרה שלי), ובשניהם מרחתי 2 שכבות לאטימות מלאה.
הם דלילים יחסית ולכן לטעמי לא יתאימו להחתמות.
חובבות הירוקים והכחולים ודאי יחבבו את שני אלו...

קולקציה נוספת שהשיקה OPI לאוויר העולם לא מכבר היא קולקציית Breakfast at Tiffany's.
הקולקצייה הושקה לקראת עונת החגים (חג ההודיה, חג המולד וכו׳) והיא בהשראת הסרט המפורסם בכיכובה של אודרי הפבורן.
בעוד שאני הנחתי שהלק המוביל בקולקציה (זה שנקרא Breakfast at Tiffany's) יהיה לק טורקיזי (כמו הצבע האופייני עם החנות Tiffany's), ב -OPI בחרו בגוון פנינה ללק המוביל של הקולקציה (כמחווה לשרשרת הפנינים של אודרי בסרט).
Breakfast at Tiffany's הוא לק בגוון שמנת עם שימר זהוב. מדובר על לק די דליל, ולכן בכדי להגיע לאטימות מלאה, נאלצתי למרוח שלוש שכבות.


לטעמי מדובר על גוון נהדר כבסיס לנייל ארטים, אבל אני לא ממש אוהבת להניחו לבד שכן הוא חיוור לי מדי.
בדומה לשני הלקים מקולקציית וושינגטון, גם הוא החזיק מעמד כיומיים עד שהחלק להתקלף.
מוצרי OPI נמכרים ברשת אפריל ומכוני ציפורניים, ומחיר כל לק עומד על 65 שקלים (שווה לבדוק גם בחנות ניילס בדיזנגוף סנטר).

ולקינוח, שני מניקורים שעשיתי לאחרונה באמצעות לקים מפוסט זה.
הראשון מבוסס על OPIStay Off The Lawn. מרחתי את הלק הירוק כבסיס, והוספתי משלושים זהובים באמצעות שבלונת משולשים של גולדניילס ולק זהוב מבית Cashmere Dreams.


ובסופ"ש שעבר שילבתי בין True Love ל - Girl's Best Friend.


וזהו לבנתיים... לקים רבים ממתינים להופיע בבלוג, ואני ממש מקווה להגיע ולצלם את כולם (בעיקר את הלקים החדשים של ג׳ייד מקולקציית הקפה).
ועכשיו ספרו לי האם כבר ניסיתן אל לקי הג'ל של אסנס? ומה מרוח על ציפורנכן כעת?
נשיקות!
פיצ'ה

תגובה 1:

  1. את מתארת בדיוק מה שקורה לי עם הציפורניים שלי, באיזה תוסף את משתמשת שאת רואה תוצאות טובות?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...