Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 8 באוגוסט 2016

Ofra brings the Metal

טרנד השפתונים העמידים עדיין לא עזב אותנו, ואחרי שניסינו אינספור פורמולות, בחרנו מותגים מועדפים וכאלו שלא, התאכזבנו והתאהבנו, הגיע הזמן לשנות קצת את הגימור ולהתקדם לאזור המטאלי.
במקום גימור המאט אותו כולנו אימצנו באובססיה, החלו לאחרונה לצוץ שפתונים עמידים בגימור מטאלי. בדומה לרבות אחרות, גם אני ראיתי אותם לראשונה ותהיתי האם הקאמבק ממנו כולנו חששנו הגיע למחוזותינו, ואני מדברת כמובן על שנות השמונים (שמישהו יעלים מהתודעה את כריות הכתפיים).
אז בנתיים נראה שמגוון הטרנדים מהאייטיז נשארים בהיסטוריה, אבל הגימור המטאלי כבר כאן ונראה שהוא לא הולך לשום מקום.
כמובן, כיאה לחברה המזהה ויוצרת טרנדים, חברת עפרה זיהתה את הטרנד המואץ והשיקה שלושה גוונים מטאליים למהדרין.


נכון להיום השיקה עפרה שלושה גוונים מיוחדים, ואני צופה כי בקרוב נראה גוונים נוספים מהסדרה.
הראשון שניסיתי הוא Versailles, שפתון בגוון שמפנייה זהובה. בעוד שבסווטצ' על היד הגוון שלו היה המרשים ביותר לטעמי, על השפתיים הגוון שלו אנמי ולא מחמיא, לפחות לא לגוון עורי הבהיר. ורסאי הוא השפתון המטאלי ביותר בחבורה, ועל אף זאת, הוא לא שימושי עבורי בגלל הגוון הבעייתי שלו.




בכדי לנצל את הגוון למרות חוסר התאמתו לגוון עורי, בחרתי לשלבו עם ברוקלין (גם כן של עפרה). הנחתי את ברוקלין החום על כל שטח השפתיים, ובמרכזן הנחתי נגיעות של ורסאי:


הגוון השני שניסיתי הוא Monaco, שפתון בגוון סגול ורדרד מטאלי. מבין שלושת השפתונים שבסט, הוא השימושי ביותר עבורי ואני משתמשת בו גם לעבודה. בעוד שבאריזה נראה כי מדובר בשפתון דומיננטי מאוד, על השפתיים מתקבל גוון די עדין בגימור סמי- מטאלי.



Santorini הוא הגוון המפתיע שבסט. כאשר נתקלתי בו לראשונה לא ממש התלהבתי ממנו, בעיקר מפאת חוסר חיבתי לשפתונים ורודים. בערב שישי אחד החלטתי לתת לו צ'אנס ושילבתי אותו עם איפור עיניים סולידי. כאשר מרחתי אותו על שפתיי גיליתי ורוד פוקסיה מחמיא, שהשתלב בצורה נהדרת עם גוון עורי. על אף הגוון המוצלח, סנטוריני לדעתי אינו שפתון מטאלי... נכון, יש לו נגיעות מטאליות, אך הגימור שלו איננו מטאלי.



פורמולת שלושת השפתונים מוצלחת ודומה לפורמולת שאר השפתונים העמידים של עפרה. השפתונים מצויידים במרקם מוס, ודרך ההנחה האולטימטיבית עבורם היא הנחת שכבה ראשונה, המתנה של מספר דקות ולאחר מכן הנחה של שכבה דקה נוספת. במידה ואין לכן זמן לשיטת השכבות, תספיק שכבה אחת שכן הם אטומים כבר בשכבה הראשונה.

השפתונים מגיעים באריזת זכוכית ולה מכסה מתברג, כאשר את השפתון מניחים באמצעות אפליקטור ספוג נוח למדי.
השפתונים אינם מייבשים את השפתיים, ובכל הנוגע לעמידות אני יכולה לדווח שזו סבירה בהחלט. הם לא עמידים כמו ליין השפתונים העמידים, אך הוא מחזיקים מעמד לאורך שעות ארוכות ושורדים ארוחת צהריים מפוצצת.

השפתונים נמכרים כעת באתר גילטי ואצל משווקי עפרה המורשים, ולצערי אפשר לרכושם רק כסט ולא כבודדים.
מחיר הסט עומד על 245 שקלים בגילטי ותוכלו להנות מ-10% הנחה בהרשמה לניוזלטר במידה וזו הרכישה הראשונה שלכן באתר (במידה ולא, תהנו מהנחה הודות לתוכנית הנאמנות של האתר).


מה דעתכן על טרנד השפתונים המטאליים? הוא פה בכדי להישאר או שמדובר בגחמה חולפת?

עד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ'ה.

*גילוי נאות- השפתונים התקבלו לסקירה והקישורים לאתר גילטי הם חלק מתוכנית האיפלייאט של האתר.


7 תגובות:

  1. אני מודה שהפעם לא התחברתי, למרות שעפרה הם אהבה בלב

    השבמחק
  2. אני מאוד אהבתי למרות עורי החיוור! מקסים ביותר!

    השבמחק
  3. אני מאוד אהבתי למרות עורי החיוור! מקסים ביותר!

    השבמחק
  4. מונקו נראה כמו השיחוק של הקולקציה הזו!

    השבמחק
  5. פחות מתחברת לטרנד המטאלי בשפתונים, אבל הייתי ממש שמחה לראות את "וורסאי" בתור צללית קרם! :)

    השבמחק
  6. האם השפתונים הם עמידים ?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...