Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 16 במרץ 2016

Service as you like it

מישהו יכול להסביר לי מה קורה עם מזג האוויר במדינה הזו?
שבוע אחד התהלכתי לי עם גופיה ומכנס קצר, ובשבוע שלאחר מכן נרטבתי מגשם זלעפות שהפתיע אותי ותפס אותי בהליכה ללא מקום מסתור (הייתה לי מטריה, אבל האביזר המטופש הזה מכסה רק חצי גוף). וזה לא נעצר שם, מזג האוויר המשיך להתנדנד בין חום לקור ואנחנו בכלל לא באביב! 
איפה צריך לחתום כדי שחורף יהיה חורף וקיץ יהיה קיץ? (וכן, אתם אוהבים קיץ, אני יודעת. אני לא! אני רוצה חורף, ולא ממש מרגישה שהשנה היה לי אחד).

זהו. הוצאתי את זה מהמהערכת. ועכשיו נגיע למה שלשמו התכנסו כאן כולנו, חנות הקונספט החדשה של קליניק שהושקה לאחרונה בקניון החביב עליי, קניון הזהב.

צילום יח"צ
הרעיון שעומד מאחורי חנות הקונספט החדשה של קליניק הוא "Service as you like it", קונספט המאפשר להעניק לכל לקוחה ייעוץ, טיפול ואיפור באופן אישי יותר, כפי שהיא רוצה.
בחנות הקונספט תוכלו לבחון מקרוב את המוצרים, להעזר בנציגות החברה ואפילו להתנסות בדוגמיות של מוצרים (שאפו לקליניק, לראשונה בארץ החנות מציעה קופסיות! הגיע הזמן שיהיה פה קצת אירופה ושנוכל להתנסות במוצרים מבלי להבטיח לדיילת הפארם חצי דירה).







החנות עצמה מוארת ומזמינה, ותמצאו בה מגוון עצום של מוצרים לכל מטרה. 
אישית, קיר השפתונים הצבעוני הוא הברקה נהדרת בעיני...קיר שלם מלא בשפתונים מסדרת Lip Pop Color היוצר יצירת אמנות צבעונית בכניסה לחנות.



דבר נוסף שראוי לציין הוא הסטריליות וההגייניות האופיניים לחנות. בדומה לאחותה האלקלילית (מאק), גם בקליניק תמצאו אפליקטורים חד פעמיים, מסירי איפור ומגבונים בכל פינה.


כמו כן, בחדרון פנימי ונסתר, תוכלו לבחור אחד מתוך ששת הטיפולים המוצעים בתפריט הטיפוליים האישיים, כאשר משך טיפול נע בין חמש לעשרים דקות.


חנות הקונספט החדשה בהחלט נעימה ומזמינה, ואם אתן באזור, שווה לכן לקפוץ רק בכדי להרגיש קצת אירופה.
מה שכן, בחנות מציעים לרוכשות ליהנות מ-20% הנחה ממחיר המחירון של המוצרים... סבירות גבוהה שבפארמים ההנחות גבוהות יותר.

אם אתן כבר בחנות ובאווירה קליניקית (או קינקית, מה שמתאים לכן), זה הזמן להכיר מספר מוצרים חדשים ומסקרנים...


מסקרת High Impact של קליניק היא אחת מהמסקרות האהובות עליי בכל הזמנים. לטעמי, היא עושה כל מה שמסקרה אמורה לעשות - צובעת, מאריכה ועמידה (עיגול הריסים פחות חשוב עבורי מכיוון שריסי עגולים במצב הטבעי שלהם).
אינני זוכרת כמה מסקרות מליין High Impact סיימתי, ובשונה ממסקרות אחרות (לדוגמאת טלסקופיק של לוריאל שחזרתי אליה לאחרונה ולא ממש הבנתי מה אהבתי בה בעבר), היא תמיד שם בשבילי, גם לאחר תקופות הזנחה.
את ביצועיה של מסקרת Chubby Lash Fattening הכרתי לראשונה הודות לדפנה, מנהלת ההדרכה של קליניק. כאשר פגשתי בדפנה בעת אירוע פתיחת חנות הקונספט לא יכולתי להתעלם מריסייה הארוכים והטורקיזיים. תהיתי בקול איך נוצר הפלא, ובחיוך מאוזן לאוזן היא בשרה לי שהכל בזכות המסקרה.


משפחת ה-Chubby Sticks (אתן יודעות שאני מתה על המילה "צ'אבי") מתרחבת עם צירופה של Chubby Lash Fattening Mascara. המסקרה השמנמנה מבטיחה לעבות את ריסיינו מבלי להכביד או להעיק.
המסקרה מצויידת במברשת אוברסייז שקצת מאתגרת הנחה בריסים התחתונים (או עיניים קטנות), אך אני מוצאת שהיא נוחה לשימוש ואינה יוצרת תאונות מריחה סביב העיניים.


המסקרה מגיעה בארבעה גוונים: Jumbo Jet (שחור), Two Ton Teal (טורקיז עמוק), Massive Midnight (כחול עמוק) ו- Portly Plum (חציל).
ארבעת הגוונים נהדרים, ובשונה ממסקרות צבעוניות אחרות שניסיתי, הם באמת צובעים את הריסים ומעניקים זריקת צבע מסקרנת.

היא עמידה לאורך היום, וגם לאחר אימון מיוזע לא הבחנתי בסימני מריחה. ועל אף זאת, היא קלה להסרה וכל מסירי האיפור שניסיתי הצליחו להסירה בקלות (גם סבון הצליח, אבל לא שמעתן זאת ממני).
דבר אחרון שראוי להדגיש, בחברה מציינים כי המסקרה נבדקה ע"י רופאי עיניים והיא בטוחה לשימוש לבעלות עיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע. מכיוון שעיני אינן רגישות ואינני מרכיבה עדשות מגע, לא אוכל לאמת את הדבר, אך אם אתן מגיעות לחנות קליניק, בקשו להתנסות במוצר טרם רכישתו בכדי לבדוק רגישות.

מחירה המלא עומד על 139 שקלים.

בעוד שמסקרה לריסים היא מוצר חובה בכל שידה של מכורת איפור טיפוסית (ויש נשים שיעדיפו למכור את נשמתן לשטן מאשר לוותר עליה), מסקרה לגבות נמצאת בשולי המיינסטרים האיפורי. עד לעת האחרונה, חברות האיפור העדיפו להשקיע בעפרונות וצלליות לגבות (הודות לשנים של מריטה ודילול), ולא נתנו מענה לבנות שהעדיפו להמנע מהפינצטה וחיפשו לארגן הקיים (ד"א, אני עדיין שומרת אמונים למסקרה השקופה של אסנס).


Just Browsing Brush-on Styling Mousse הוא פתרון טוב וזריז להגדרת הגבות המבטיח עמידות לאורך כל היום, ללא לכלוך או טרחה.
פורמולת הג'ל מעניקה מגע עדין של צבע, מרסנת את השיערות הסוררות ("מושיבה" אותן במקומן) ויוצרת מראה גבות מאורגן וסמיך יותר.

בחברה מבטיחים עמידות למשך כ-24 שעות הודות לשילוב רכיבי סיליקון במוצר המקבע את הג'ל ואת הגוון במקום ומונע תזוזה או מריחה לאורך היום.


אפליקטור מסקרה בגודל מיני מאפשר לאסוף את כמות החומר המדוייקת לגבה אחת (לפחות במקרה שלי) ומאפשר מריחה קלה ונוחה. להנחה אידאלית יש יש להעזר בצד העבה של המקל למריחת המוס על החלק הפנימי של הגבה במשיכות כלפי מעלה. לאחר מכן, יש למרוח את התכשיר לרוחב הגבות עצמן בתנועות משיכה. לסיום, יש להעזר בקצה המקל למילוי אזורים דלילים.

בנטורל:


לאחר שימוש במוס:


עמידותו טובה, ועל אף שלא בדקתי אותו למשך 24 שעות, הוא נשאר במקומו למשך יום שלם ושומר על גבות מאורגנות ומסודרות.
מגיע בארבעה גוונים (אני השתמשתי ב-Soft Brown) ומחירו המלא עומד על 119 שקלים.

גם חובבות הליינרים לא נשארו מקופחות, ועבורן השיקו בקליניק את Pretty Easy Liquid Eyelining Pen, עט אייליינר המתרברב בעמידות גבוהה (עד כ-12 שעות לפי החברה) והנחה נוחה.


אני מודה שאם הייתי מחפשת אייליינר חדש, כנראה שקליניק לא היו הבחירה הראשונה שלי... וחבל, כי הייתי מפספסת אייליינר מוצלח.
אפליקטור הטוש מאפשר יצירת פס אחיד וחלק, ובאמצעותו קל ליצור את הכנף הנכספת.
המכחול הזוויתי מוציא כמות מדוייקת של צבע אטום, באמצעותו קל לייצר קו רציף, אחיד ומוגדר.
האייליינר שחור, אטום ומעט מבריק, וכמו שמובטח לנו, נשאר במקומו לאורך שעות ארוכות (יותר מ-12 שעות למקרה שתהיתן).


הבעיה העיקרית לטעמי עם מוצרים מסוג זה היא שהם מתייבשים יחסית מהר. בנתיים,הוא ברשותי פחות מחודש כך שזה לא קנה מידה לזמן ייבוש המוצר ביחס למתחריו בשוק.

הדגמה של המסקרה והאייליינר

שחור, נוח לשימוש ועמיד, ממש כפי שאייליינר אמור להיות.
ללא מבצעים תשלמו עבורו 140 שקלים...

ולקינוח, אם כבר עסקנו בעיניים, אי אפשר לדלג על הסקיני סטיקס (Skinny Sticks) החדשים, אחים אנורקטיים לעפרונות הצ'אבי.
Clinique Skinny Sticks הם עפרונות עיניים אולטרא דקים שאמורים לאפשר לנו לשרטט קו דק אחיד במריחה אחת, נטולת מאמץ ללא כל צורך במחדד.
מי מאיתנו לא ניסתה ליצור אייליינר עדין באמצעות עפרון (כי לא תמיד יש כוח לאייליינר) ומצאה את עצמה עם פס בעובי של איילון? למקרים אלו, הקטינו בקליניק את קוטר העפרון וגודלו כ-2/3 מקוטר העפרונות הקיימים בשוק (כבר נתקלתי בעפרון דומה מבית לוריאל שלצערי לא הגיע ארצה).


העפרונות מגיעים בארבעה גוונים שימושיים (שחור, חום כהה, ירוק זית וכחול רויאל), אינם דורשים חידוד ובעלי פיגמנט חזק ועוצמתי.
הגוון בו אני התנסתי הוא השחור שבחבורה (מס' 01). סה"כ מדובר בעפרון שחור ואטום, שנמרח בקלות ומתקבע במהרה.
כאשר אני מניחה אותו כאיליינר על העפעף העליון הוא נשאר במקומו לאורך שעות ארוכות, אך את מבחן קו הריסים התחתון הוא לא צולח ובערך כשעתיים לאחר ההנחה נמרח לכפלי העפעף וממראה מוקפד ומדוגם, את מביטה במראה ורואה ראקון.


בשונה משלושת המוצרים מעלה, העיפרון לא הצליח להרשים אותי בצורה כזו שתצדיק את מחירו הגבוה (140 שקלים).
נכון, הוא נוח ושחור, אך קיימות אלטרנטיבות זולות בהרבה.

בכל הנוגע לקליניק, אני יודעת שיש קוראות שלא סובלות את המותג, ויש כאלו שמכורות למוצרים ספציפיים שלו. לדעתי, כמו כל מותג איפור, יש מוצרים נהדרים ויש כאלו מיותרים (לפחות עבורי). אם אתן בראשל"צ, ובא לכן להינות מחוויה קליניקית, הכנסו לחנות הקונספט החדשה ותכנסו לעולם שכולו קליניק.
ניתן להשיג את מוצרי קליניק גם ברשתות הפארמים השונות, או לבצע רכישה וירטואלית דרך אתר האינטרנט של החברה.

עד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ'ה.

4 תגובות:

  1. החנות נהדרת! כל כך אהבתי שהם פיזרו מלא קופסיות קטנות כדי שנוכל לקחת לנסות קצת בבית, סופסוף חברה שמבינה שהדברים האלה רק יעזרו לה.

    השבמחק
  2. אני כבר לא יכולה לחכות שיפתחו חנות קונספט בת"א, הדוגמיות אגב זה בשורה מבורכת :]

    השבמחק
  3. ואו מקווה שיפתחו כזאת גם בצפון.. אהבתי את הקונספט, גם הדוגמיות, אזור טיפולים.. נשמעת חנות שאני יכולה לבלות בה שעות 😍 סקירה מעולה. 👍🏼

    השבמחק
  4. אני לא יכולה לחכות לקפוץ לשם

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...