Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 6 במרץ 2016

סיכום חודשי- פברואר 2016

החודש השני לשנת 2016 הסתיים, ועל אף שהוא החודש הקצר ביותר בשנה (כן כן, נוסף עוד יום, מכירה) הוא התארך כנצח.
החודש היה עמוס... שלל עיסוקים של "החיים עצמם" (כלומר אלו שמחוץ לבלוג) נגסו מזמני הפנוי, ואני מצאתי את עצמי כל ערב באזור חצות זוחלת למיטה ונרדמת לפני שהראש הספיק לגעת בכרית.
חודש מרץ מסתמן כזהה לקודמו, ובכדי להכין את הקרקע אני מתנצלת מראש אם אעדר או לא אהיה זמינה בחודש וקצת הקרובים.
העובדה שהיה חודש עמוס לא מנעה ממני להתאפר או "להתייפייף" ולשם כך שימשו אותי מספר מוצרים אותם אתן תפגשו בפוסט זה.

המייקאפ Made To Last -Extreme Stating של חברת פופה האיטלקית נח במגירת האיפור שלי זמן מה ללא שימוש (באריזת הקרטון). משהו בו לא ממש משך אותי, והתעצלתי לנסותו. חברתי הטובה ליאן לב מהבלוג Freyjas Dream סיפרה שהוא נהדר עבורה והצליחה לעורר סקרנות.


אך אבוי, הגוון שברשותי הוא 020, הגוון של ליאן (שלרוב בהירה ממני). אינני יודעת איך זה קרה, אך העצלנות ניצחה ולא הגעתי לפארם להחליף את הגוון... במקום, פתחתי את ה-020 שלי ומרחתי. הפלא ופלא- הגוון מדויק! לא כהה מדי ולא בהיר מדי, כאילו הותאם עבורי במיוחד.
פורמולה נוזלית נוחה לעבודה, שאפשר בקלות להניחה באמצעות מברשת, אך מכיוון שהתמכרתי לספוגיות ה-HD של ביוטיקייר (מיד נגיע לזה), אני מעדיפה להניחו באמצעות ספוגית זו.
אין לי מושג איך עשו זאת, אבל הבנדיט הקטן הזה מכסה את מה שהרבה מייקאפים לא מצליחים להסתיר... מכיוון שעור פני כרגע רחוק מלהיות מושלם, הכיסוי הזה קריטי עבורי ולכן המייקאפ נכנס לזירת קרב מול שועלי כיסוי כדוגמאת הדאבל וור של אסתי לאודר ו- Beyond Perfecting של קליניק.
בפופה מבטיחים כי המייקאפ עמיד לאורך זמן, נטול שומן, מעניק מגע קטיפתי לצד גימור מאט לאורך היום.


ובכן, התיאור שלהם די מדוייק כי המייקאפ עמיד ואינו שומני כלל (מה שאומר שהוא דורש בסיס לחותי ואסור לוותר עליו). הוא בהחלט יוצר מראה מאט, שנשאר לאורך שעות ארוכות גם ללא פודרה (לפחות על העור המעורב שלי).
הוא מכיל SPF10 בחלק מהגוונים, ובאחרים SPF30 (למה ככה? אם כבר מכניסים SPF גבוהה, עדיף לעשות זאת בכל הגוונים. או הפוך...).
דבר נוסף שראוי לציין, הוא מכיל אחוז גבוה של סיליקונים, דבר העלול לגרום להופעת פצעונים (בדר"כ אוטמטית יוצאים אצלי פצעונים לאחר שימוש במוצרים סיליקוניים, איתו זה לא קרה, אך קחו זאת בחשבון).
עד כאן הכל נהדר והמייקאפ מצטייר כמייקאפ חלומי... אבל (ויש אבל), הוא מתחמצן. בערך כשלוש שעות לאחר המריחה על הפנים הוא מתכהה לפחות בחצי טון... וזה פחות נעים להביט במראה ולתהות מה גרם להבדל הגוונים בין הצוואר לפנים.

הוא מגיע באריזת זכוכית חלבית ולראשונה משאבת פלסטיק שחורה ונוחה לשימוש. מכיוון שהספוגית של ביוטיקייר די בזבזנית, נדרשות 3 לחיצות על המשאבה כדי לספק את כמות החומר הנדרשת. כאשר אני מניחה את המייקאפ באמצעות מברשת, אפשר להסתפק בלחיצה וחצי.

את המייקאפ תוכלו להשיג ב-12 גוונים, ומחירו ברשת סופר פארם עומד על 79 שקלים.

מבחינתי, חודש פברואר מזוהה בעיקר עם HD Blender Sponge של ביוטיקייר. זמן רב חיכיתי לביצה הרכה, וכאשר היא סוף כל סוף חזרה למלאי בסניף בעירי, רכשתי 3 ביצים: אחת ורודה זרחנית, שניה שחורה והשלישית בגוון קורלי.
הביקורות על ספוגית ההנחה של ביוטיקייר היו סופר מפרגנות, ותהיתי על מה כל המהומה.


הדבר הראשון שחשוב להדגיש הוא שיש להרטיב את הספוגית טרם השימוש (אני מניחה אותה מתחת לזרם, עד שהיא מכפילה את גודלה וסוחטת טוב טוב).
כאשר אני מניחה באמצעותה את המייקאפ, אני מטמיעה אותו בטפיחות לעור. הספוגית מצליחה להטמיע את המייקאפ בצורה אידאלית לעור וגורמת לתוצאה להיות הרמונית וטבעית. ואם כבר דיברנו על טבעי, כל מייקאפ שניסיתי להניח באמצעותה נראה יותר טבעי וחי מאשר בהנחה עם מברשת.


שטחה הרחב אידאלי להנחת מייקאפ על אזורים בעלי שטח פנים רחב כדוגמאת אזור המצח, הלחיים והצוואר. כמו כן, את צידה התחתון (עליו היא עומדת) אני מנצלת בכדי להטמיע קונסילר. האזור הצר משמש להנחת מוצרים קרמיים בצידי האף ובאזורים צרים.


מה שכן, הספוגית בזבזנית מאוד וסופגת את החומר אליה. בכדי לנקותה אני משרה אותה למספר דקות בקערה עם מים חמימים ונוזל לניקוי כלים (פיירי הצהוב). לאחר מכן אני סוחטת אותה טוב טוב ומחזירה אותה לעשר דקות נוספות של רביצה במים חמימים. לאחר מכן שוב סוחטת (עד שכל הסבון יוצא) ושוטפת מתחת למים זורמים. סוחטת שוב (בודקת שכל הסבון יצא) ומניחה לייבוש.


טרם רכשתי את הביוטיבלנד ולכן לא אוכל להשוות בין השתיים, אך אוכל להשוותה לספוגית של דיור. בספוגית דיור משתמשים שהיא יבשה והיא פחות בזבזנית. הספוגית של ביוטיקייר דורשת מאיתנו לגשת לברז ולהרטיבה, והרבה פעמים נזכרים לעשות זאת אחרי שכבר מתיישבים מול שידת האיפור (או שזו רק אני?). לכן, במבחן העצלנות, הספוגית של דיור מנצחת וכך גם במבחן הבזבזנות.
שתיהן מצליחות ליצור גימור אחיד וחי של המייקאפ על הפנים, ולטעמי אין ממש הבדל בתוצאה בשימוש בשתי הספוגיות.
אבל, מחירה של ספוגית ביוטיקייר עומד על 9.90 בעוד של אחותה הדיורית עומד על 80 שקלים (8 ספוגיות של ביוטיקייר!).
מבחינת עמידות - ספוגית דיור ברשותי כבר מעל לחצי שנה, ועל אף שאני חורשת עליה, היא עדיין נראית כמו ביום הראשון. ספוגית ביוטיקייר אצלי בערך כחודש, ובנתיים היא שורדת יפה, אך זו לא תקופה ארוכה מספיק בכדי לאמוד את שרידותה.
לדעתי, שווה להשקיע עשרה שקלים בספוגית הזו, סבירות גבוהה שתופתעו לטובה.
*הערה - כפי שאתן רואות, הספוגית מגיעה בשלושה גוונים. בין הגוון הקורלי לגוון השחור לא הבחנתי בהבדל, אך הספוגית הורודה רכה יותר משתי אחיותיה. אישית, אני מעדיפה את הקורלית והשחורה.

מי שעוקבת אחרי הבלוג יודעת שיש לי חיבה עזה למוצרי סטיקס... ובעיקר לסמקים. קלות השימוש בהם מגוחכת, לא צריך להתאמץ וללכלך מברשת, פשוט מניחים אותם במקום הרצוי ומטשטשים עם האצבעות.


Smooth Blush Stick של חברת לייף הוא סומק בצורת שפתון בטקסטורה קרמית למריחה קלה במיוחד. מאפשר להדגיש את תפוחי הלחיים בנגיעה, ללא צורך במברשת. גודלו הקומפקטי מאפשר נשיאה לכל מקום ולשימוש במהלך היום (זורקים בתיק האיפור כמו שפתון ומחדשים במידת הצורך).


נוח לשימוש, זמין בפארמים ובעל פיגמנט נהדר... עמידותו טובה ועל גבי מייקאפ הוא מחזיק מעמד במשך יום שלם.
מגיע בשני גוונים (אפרסק ואדמדם) ונמכר במחיר של 90 שקלים ברשת סופר פארם (כולנו כבר יודעות שאפשר להשיג את מוצרי לייף במחיר נמוך בהרבה הודות למבצעים קבועים ברשת סופר פארם).

סיפרתי כבר על החלטתי להפסיק עם החלקות. אחרי כמה חודשים בתהליך, אני יכולה לדווח שהוא ממש לא קל. מכיוון שפחות מתאים לי שיער אסוף, אני לרוב מסתובבת עם תלתלים מלאכותיים (קרי "בייביליס"), דבר שדורש לא מעט השקעה, וגם די הורס את השיער (כפי שהסברתי בעבר, אני מסלסלת את מה שכבר מוחלק, כלומר, מה שכבר הרוס).
את מלאכת השיקום הפקדתי בידיה של המסכה הטיפולית של חברת אורכידאה. המסיכה מכילה שמן ארגן ואבץ, מיועדת לשיער יבש ופגום ואינה מכילה מלחים ו-SLS (ולכן מתאימה גם לבנות שרוצות לשמר את תוצאות ההחלקה).


הניחוח שלה מתקתק ונעים, כניחוח שמן הארגן. בעוד שאנחנו רגילות למסיכות שיער נוזליות, פורמולת המסכה סמיכה ומרגישה כשילוב של וקס לשיער עם קרם.


בשימוש קבוע במסכה השיער הפך לרך למגע. אני מוצאת את עצמי מעבירה בו את אצבעותיי ללא הפסקה, ונהנית מהתחושה. מה שכן, אני מרגישה שהמסלסל "נתפס" על השיער בצורה פחות טובה מאשר מהתקופה בה הוא היה יותר יבש.
פרט לרכות ולניחוח המשגע, טרם הבחנתי בשיפור משמעותי במצב השיער. אמשיך להשתמש במסיכה ואחזור עם תובנות נוספות.

מוצר נוסף שהצטרף לחגיגת השיער בחודש האחרון הוא שמן ארגן בריכוז גבוה, גם הוא של חברת אורכידאה. גם הוא, בדומה למסכה, מיועד לשיער פגום (היי!) ויבש.


את השמן יש להניח על קצוות השיער ולהספיגו פנימה (אני משפשפת את הקרם בין כפות הידיים ומספיגה אותו בלחיצות לשיער). אני נמנעת מלהניחו על אזור הקרקפת, דבר היוצר מראה שומני.
בשמן אפשר להשתמש על שיער לח או יבש, איך שנוח לכן. אני אוהבת להניחו לאחר עיצוב השיער, והתוצאה היא מראה בריא ומבריק.
חברת אורכידאה היא חברה ישראלית המייצרת את מוצריה בארץ (הכל תחת אישורו של משרד הבריאות) ומציעה שלל פתרונות לשיער. סדרת הארגן שלהם נהדרת, ומתאפיינת באריזות כהות וניחוח משכר.
סדרות הדגל של החברה הן סדרת הארגן שהרגע הכרתן, וסדרת הקראטין שתופיע בבלוג בהמשך.
השמן והמסכה נמכרים במחיר של 69 שקלים לאחד, ותוכלו להשיגם כאן. אתן מוזמנות להציץ גם בעמוד הפייסבוק של אורכידאה ולהעזר בצ'אט עמם (הם ישמחו לענות לכל שאלה שלכן).

מי שעוקבת אחרי באינסטגרם (ומי שלא, מוזמנת... כיף שם ויש עוגות) ראתה את הערכה האדומה שנשלחה אליי מג'ייד לרגל וולנטיין.


אני מודה שאינני מסוגלת לסרב לשפתונים אדומים (לקים אדומים הם פחות הקטע שלי, אבל אני תמיד נותנת להם צ'אנס נוסף) וכך מצאתי את עצמי מתמכרת ל- Red Sin (שאפו לג'ייד על השם המפתה...).

Red Sin, כפי ששמו מרמז, הוא גוון אדום שלא מתיימר להיות משהו אחר. אדום חושני ומלא נוכחות, כזה שעלול לגרום לכל אחת מאיתנו לחטוא...
בדומה לשאר השפתונים של החברה, גם Red Sin פיגמנטי ורך, מה שהופך את המריחה שלו לקלילה (רק תזהרו לא לצאת מגבולות השפתיים וליצור מראה מגוחך).
הוא אינו מייבש או מבליט יובש בשפתיים, ולצד זאת, אינו עמיד בצורה מטורפת (עמידות ממוצעת ביחס לשפתון. שורד שתיה אך אינו שורד ארוחה).

ואם כבר באווירת וולנטיין עסקינן, חובבות הציפורניים האדומות ודאי יאהבו את Candy Apple, אדום מושלם בעל שימר פנינתי, שהופך את מראה היד לנשי ורך.


זה לא סוד שאני אוהבת את הלקים של ג'ייד- פורמולה טובה, מברשת נוחה, עמידות ממוצעת, מחירים נוחים וזמינות מיידית, אוטומטית הופכים אותה לחברה אטרקטיבית בעבור המורחת הישראלית.
המחיר המלא של השפתון עומד על 119 שקלים, ושל הלק על 50. אבל אנחנו כבר מכירות את הנוהל, שהמחיר הנקוב הוא ממש לא המחיר של המוצר בפארם ותוכלו להשיגם במחיר נמוך בהרבה הודות למבצעי הפארמים.


את הסיכום החודשי אסגור הפעם עם בושם, ולא עוד ניחוח שגרתי עם תווים עליוניים, תווי לב וכו'... זה הזמן להשתדרג ולהכיר את הבישום המולקולרי.


הבישום המודרני (כלומר הבישום שאנחנו מכירות) התחיל מסינטזה של מולקולת ארומה אי שם בשנת 1868.
מאז, ממנסים לסנטז עוד ועוד מולקולות ותערובות בכדי ליצור את התמהיל המושלם.
בשמי הבוטיק של חברת אסנטריק הושקו בשנת 2006 והגיעו אלינו הודות לאומן הבישום הברלינאי גיזה שון. הוא החליט לשמור על קו מינימליסטי ובמקום לערבב כמה מולוקלות וניחוחות יחדיו, העדיף גיזה להתמקד כל פעם במולקולת ניחוח ייחודית (חלקן פחות מוכרות בטבע, ואחרות זהות לאלו שקיימות בטבע).
ניחוח בושם "מולקולה" דוגל בגישה רדיקלית יותר, שכן אינו מכיל מרכיבים ריחניים פרט לאותה מולקולקת ריח. השילוב בין המינמליזם לייחודיות יוצר ניחוח לא אופייני שעל כל אחד מאיתנו מתנהג אחרת ולכן הבושם יתנהג בצורה שונה על כל אדם ואדם.


בשימוש הראשון בבושם הייתי מעט סקפטית. בעת ההתזה לא הבחנתי בניחוח כלל ותהיתי "על מה כל המהומה? הוא בכלל לא מורגש". "זה יגיע אח"כ" הבטיחו לי, ואני חיכיתי.
ובכמטה קסם, ברגע שהכי פחות חיכיתי לו (המתנה לרכבת למקרה ששאלתן, סופר גלאם) חטפתי גל של ניחוח מסקרן שתהיתי מהיכן הוא מגיע (אין סיכוי שזה מהגבר המיוזע שלצידי). המשכתי לרחרח עד שגיליתי שאני מקור הריח...
הדבר קרה לי במספר אירועים נוספים, ולטעמי זו היחודיות של הבושם. בדר"כ כולנו יודעת שבושם מתנדף מספר דקות לאחר הריסוס, ומשאיר את התווים הדומיננטיים שלו. במקרה של אסנטריק, קודם מתיזים ולא מריחים ורק לאחר כמה זמן הניחוח מגיע (לפי העדויות, הניחוח מתעצם בהתאם למצבנו. כלומר אם אנחנו מתרגשים, הניחוח יתעצם, בהתאם להפרשות הפורמונים של גופנו).
לא אלאה אתכן בהיסטוריה נוספת של הבישום המולקולרי (עליה תוכלו לקרוא לא מעט כאן או לעקוב אחר המותג בעמוד הפייסבוק שלו), אבל בהחלט מדובר על שיטת בישום ייחודית, מדעית ומעניינת שאני הסתקרנתי להכיר ולנסות.


סדרת הבישום של אסנטריק מציגה ניחוחות אוונגרדים אשר כל אחד מהם נשען על רכיב מרכזי, ייחודי ופשוט. כל הבשמים בסדרה הם יוניסקס, כלומר מיועדים לו ולה. מכיוון שהבושם מקבל ניחוח שונה על כל "לובש", שניכם יכולים להשתמש באותו הבושם וליהנות מתוצאה שונה.
מתוך שלושת הבשמים שבסדרה, אני התנסתי ב- Molecule 01, בושם בעל אופי עצי ועדין המשאיר ניחוח קטיפתי ומסקרן. Molecule 1 מבוסס על מולקולת Iso E Super המאופיינת כניחוח ארז משכר.
 הניחוח העצי מורגש מאוד, והוא מותיר תחושה רעננה לאורך זמן. שימו לב, הניחוח הסופי מתגבש בערך כ-20 דקות לאחר ההתזה, וכפי שציינתי מעלה, הוא נעלם וחוזר לאורך היום.
הבושם בהחלט יכול לשמש כמתנה מסקרנת לעצמכם או למישהו אהוב, ומחירו באתר גילטי עומד על 549 שקלים בעבור 100 מ"ל.

סווטצ'ים מרוכזים לסיכום הפוסט:


ועכשיו אשמח אם תספרו לי, האם אתן מעדיפות פוסטים קצרים בתדירות גבוהה יותר או שהמתכונת הנוכחית (של פוסט ארוך אחת לשבוע) עדיפה לכן.

ועד הפעם הבאה,
נשיקות!



*גילוי נאות- פרט למוצרי ביוטיקייר, המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.
לינק לאתר גילטי הוא חלק מתוכנית השיתופים עם האתר.









9 תגובות:

  1. השפתונים של ג'ייד מאוד טובים בעייני, ובכלל ג'ייד זו חברה מפתיעה ביותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש להם מוצרים נהדרים, וכמובן, לקים מושלמים

      מחק
  2. פוסט מעולה! הבחנת בהבדל בין הספוגיות השונות של ביוטיקייר? רוב הביקורות גורסות שהורודה הכי טובה ואני סקרנית...

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שכן, דווקא הורודה רכה מדי לטעמי ואני פחות אוהבת אותה בהשוואה לשתי האחרות

      מחק
  3. יש לי את הספוגית של ביוטיקייר בצבע שחור והיא די "קשה"(אם זו מילה מתאימה...). האם יש הבדל בין הצבעים של הספוגיות של ביוטיקייר,או שרק יש הבדל בצבע?

    השבמחק
    תשובות
    1. את מרטיבה אותה לפני שימוש?
      הורודה הרבה יותר רכה (דבר שאני פחות אוהבת)

      מחק
    2. אכן מרטיבה אותה לפני השימוש.אני אקנה את הספוגית הורודה ונראה אם יש הבדלים כלשהם.

      מחק
  4. אני מתה על מוצרי אורכידיאה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...