Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 26 במרץ 2016

Pimp My Lips by IL Makiage

חובבי הקיץ ודאי מאושרים נוכח המעבר לשעון הקיץ, או בכלל, מהתקופה האחרונה בה נראה כי הקיץ עוד שניה כבר כאן, והחורף הנעלם לא במעמקי הבויעדם.
עכשיו, ברור לי שחילופי עונות הכרחיים לכולנו, וכל אוהבי הקיץ ודאי מאושרים עד הגג, אבל שניה... איפה החורף?
כמה ימי גשם, קצת מטריה ומרק, לא מהווים "חורף". זה לא שביקשתי שלג, אבל ימי גשם? אפרוריות? קור? בקושי לבשתי את הסוודרים שלי! אני חושבת ששתי ידיי מספיקות בכדי לספור את הימים החורפיים שעברו עלינו השנה, וכבר בפברואר מצאתי את עצמי מתרוצצת עם חולצה קצרה ומשקפי שמש.
בואו נעשה עסקה- תנו לי עוד שבועיים של חורף ואני אפסיק להתלונן עד העדרו. דיל?

ועד אז, הבה נצבע את הימים הראשונים של שעון הקיץ במגוון צבעי שפתיים משגעים.

אם אתן חיות במחתרת, כנראה שאתן היחידות שלא נתקלו באטרף החדש שסוחף את קבוצת האיפור "מכורי איפור אנונימיים" ומקורו בליין שפתונים חדש המגיע אלינו מרשת איל מקיאג'. טרנד השפתונים העמידים הגיע סוף כל סוף לחברת איל מקיאג', שהשיקה לאחרונה את ליין שפתוני המאט העמידים שלהם (תקופה קצרה אחרי ההשקה של מאק), ואחרי שהתנסתי בהם במשך זמן מה, הגיע הזמן לכתוב את דעתי עליהם.

שניה לפני שנגע בשפתונים, אתייחס (שוב) לאיל מקיאג'. בשנה החולפת שינתה איל מקיאג' את פניה והחלה לשווק מוצרים נהדרים בהתאם לטרנדים בשוק האיפור. המיתוג החדש בהחלט הכניס עניין ברשת הותיקה, אך עדיין לא עשו את השינוי הכ"כ מתבקש בשיווקיות של הרשת. נשים רבות מדווחות על מוכרות שדוחפות מוצרים ללא הרף, על חוסר מקצועיות ובעיקר על שלל חוויות לא חיוביות לאחר ביקור בחנויות הרשת. ואני שואלת - למה? כבר השקעתם כ"כ הרבה במיתוג מחדש, יצרתם מוצרים מוצלחים שבקלות נותנים פייט לחברות מקצועיות אחרות בשוק, אז למה לא לבצע שינוי מלא ולרענן את שיטת המכירות של הרשת? כקונה, אני מעדיפה מוכרת קלילה וחייכנית שתדע לייעץ במידת הצורך, על מוכרת שרק מנסה לדחוף לי עוד ועוד מוצרים שאינני צריכה בכדי שהיא תעמוד במכסת מכירות לא הגיונית. כך גם יש סיכוי גבוה שאחזור לחנות בשנית (ובשלישית).

שתי פסקאות שהייתי חייבת להוציא מאחורינו, וסקירה לפנינו. מוכנות?


אתחיל עם מספר דגשים שרלוונטים לכל השפתונים העמידים באשר הם: 


  • אוכל שומני מפרק את פורמולת השפתונים, כך שאל תצפו מהם להישאר במקום אחרי ארוחה שומנית.


  • הדרך הטובה ביותר להניח את השפתונים היא להתחיל בשכבה דקה של חומר, להמתין קלות לייבוש ורק לאחר מכן להניח שכבה דקה נוספת. לסיום, המתינו כ-10-15 דקות עד לייבוש מלא של השפתון.


  • נסו להניח עפרון שפתיים כבסיס לשפתון... התוצאות נהדרות והעמידות משתפרת.

  • ברשותי חמישה גוונים מהסדרה, לכולם פורמולה משובחת המקנה עמידות מרשימה, איננה מייבשת ומחמיאה לשפתיים (בשונה משפתונים אחרים שהדגישו את הקמטוטים או יצרו גימור לא מחמיא). כמובן שבמקרה של שפתיים יבשות, מראש עדיף להמנע מכל השפתונים העמידים והמאטים שכן לאלו נטייה להדגיש ולהחמיר יובש קיים.

    פורמולת השפתונים רכה, ובעלת ניחוח מתקתק שהזכיר לי פלסטלינה (יש לי אישיוז עם ריחות של שפתונים, ובשמחה הייתי מוותרת עליו). הודות לאפליקטור הספוג קל לתחום את השפתיים (בהתאם לצורה הטבעית) ולהניח את השפתון בצורה מדוייקת.

    אם נבחן את אריזת המוצר נגלה שכמו רוב מוצרי איל מקיאג', השפתונים מיוצרים באיטליה, משווקים בארץ דרך איל מקיאג' (כמובן) ומאושרים מטעם משרד הבריאות. בנוסף, ניתן לראות כי השפתונים מכילים ויטמין E, תמצית שמן סיליקון (מה שיוצר את הפורמולה החלקה והרכה) וגמא אורינזול (חומר המרכך את השפתיים). לפי החברה, השפתונים אינם מכילים רכיבים משמרים. כמו כן, השפתונים מכילים Carmine, Isododecane, Dimethicone (הקלה על כל אחד מהרכיבים תוביל אתכן להסבר על הרכיב בשימושו הקוסמטי).

    נתחיל עם הגוון העדין שבחבורה, Matte Royal, שפתון בגוון ורוד- מאווי (Mauve), גוון מחמיא מאוד שמשתלב נהדר עם מעט מסקרה, סומק והקפה של הבוקר.



    Matte In Love הוא שפתון בגוון ורוד-אדמדם מתקתק, שממש כמו ששמו מרמז, משתלב נהדר עם אווירה רומנטית ומתקתקה. לטעמי מדובר בגוון מושלם לקיץ.



    Matte Guilty הוא האדום האולטימטיבי, אדום קר וסקסי, מסוג הגוונים שכל חובבת שפתונים אדומים חייבת במגירה (והוא הגוון המועדף עליי מכל החמישה).



    חובבות סגולים? הכירו את הקראש הבא שלכן... Matte Snob מצוייד בגוון סגול קר עם תת גוון כחלחל, והוא לא משאיר מקום לתהיות- אתן בנות עם נוכחות.



    Matte Lord הגיע אליי בתחילת האביב, על אף שהוא גוון מושלם לחורף. גוון חום - בורדו מושלם, שבקלות יכל לשדרג את האיפור שלי ב"חורף" האחרון. כמובן שזה לא מונע ממני להשתמש בו לא מעט, כי הוא פשוט מושלם.



    חבורה משגעת, לא?...



    כפי שציינתי קודם, העמידות שלהם נהדרת והם נשארים על שפתיי לאורך שעות ארוכות. שתיה לא מזיזה להם, גם מזון לרוב לא, אך אם החלטתם "לדפוק" שווארמה, הם כנראה לא יצלחו את האתגר.
    בסדרת השפתונים העמידים תמצאו 14 גוונים מפתים (הבחירה ממש לא קלה) כאשר מחירו המלא של שפתון עומד על 129 שקלים (אבל אתן יודעות שאיל מקיאג' מציעים שלל מבצעים הזויים. לאחרונה הרשת יצאה במבצע של 3+3, כך שבעבור שישה שפתונים, תשלמו רק 387 שקלים).

    אם כבר נגענו בנושא השפתיים, ודיברנו על איל מקיאג', אי אפשר שלא להזכיר את ליין עפרונות השפתיים שהושק לאחרונה, Waterproof Lipliner.
    לפי החברה, קולקציית עפרונות השפתיים מציעה לנו עשרה גוונים, ומובטחת לנו עמידות גבוהה. עשרת הגוונים שבסדרה, מתאימים למספר שפתונים מליין XO ליפסטיק, ולכן שמות העפרונות זהים לשמות השפתונים התואמים (לסקירה על סדרת Xo Lipstick).
    הגוונים החדשים מצטרפים לסדרת העפרונות העמידים הקיימת כיום, ויחדיו יוצרים קשת רחבה של כ-20 גוונים הכוללים עפרונות אדומים, ורודים, כתומים, סגולים וניודים.

    עפרונות השפתיים של איל מקיאג' מועשרים בשמן חוחובה (מעניק לחות ורכות), ויטמין E וויטמין C.
    עיון ברשימת הרכיבים מלמד כי השפתונים מכילים בעיקר סיליקון ( Cyclopentasiloxane, אם נרצה לדייק. תערובת של סיליקון, חמצן ואלקן מדובר על חומר שנוי במחלוקת, ואני ממליצה לכן לקרוא עליו כאן לפני השימוש במוצר).


    חמשת העפרונות שניסיתי רכים מאוד, ונוחים להנחה על השפתיים. בקלות ניתן ליצור עמם תיחום מלא של השפתיים וגם למלא את התיחום במלוא הגוון שבחרתן.
    עמידותם איננה שונה מעפרונות אחרים שניסיתי, והם מצליחים להאריך את משך חיי השפתון על השפתיים. שורדים בקלות שתיה, אך את מבחן הסנדוויץ' אינם צולחים.



    Naked, עפרון בגוון ניודי המשתלב בצורה נהדרת עם גוונים בהירים וניודים (כמובן). נהדר לחובבות טרנד הניוד, ומחזיק נהדר כשפתון מבלי להוסיף דבר מעליו.



    Lollipop הוא עפרון בגוון ורוד - ניודי עדין, שמשמש אותי כבסיס למבחר רחב של שפתונים. אני משתמשת בו כמעט כל בוקר, ואוהבת לשלבו עם שפתונים עדינים ושקופים.



    שני העפרונות מעלה הפכו לחברי הטובים ביותר לאיפורי יום, שכן הם עדינים מאוד ומשתלבים נהדר עם האיפור הזריז של הבוקר.




    Yummy- עפרון בגוון ורוד פוקסיה שמשתלב בצורה אידאלית עם השפתון בעל השם הזהה.



    Clueless- עפרון בגוון ורוד- סגול לא מחייב, שהופך את היום לקצת יותר חלומי (הגוון המועדף עליי מכל החמישה).


    Spooky- עפרון בגוון בורדו חמים, גוון חורפי נהדר ומחמיא שמשתלב בצורה נהדרת עם שפתונים ומפירים (השילוב החביב עליי הוא ספוקי ושפתון דיווה של מאק).




    תמונה משפחתית:


    לא כולן משתמשות בעפרונות שפתיים (וחבל, שכן יש גוונים המחייבים הנחה מדויקת, אותה קל לבצע באמצעות תוחם), אך אלו מכן שנהנות להשתמש בעפרונות, יאהבו את העפרונות של איל מקיאג'.
    קחו בחשבון שמדובר בעפרונות מתחדדים (כלומר, דורשים חידוד), דבר שפחות אהוד בקרב חובבות העפרונות האוטומטיים (אלו שלא דורשים חידוד).
    מחירם המלא עומד על 99 שקלים לעפרון, אך כבר כתבתי מעלה שהמחיר המלא הוא בגדר המלצה.

    ועכשיו, נראה כי השבת הנוכחית מעוננת וחורפית (אבל לא ממש קרירה). לכן, אדליק מזגן על קור מירבי ואעמיד פנים שיורד שלג בחוץ.
    ועד הפעם הבאה,
    נשיקות!

    *גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.




    14 תגובות:

    1. אחלה סקירה! הגוונים הבהירים מושלמים לך

      השבמחק
      תשובות
      1. תודה יקירה! אני מאוד נהנית מהם

        מחק
    2. אחלה סקירה, רויאל הכי יפה בעיני

      השבמחק
    3. חייבת לציין שממש התרשמתי מהשפתונים הנוזליים! כל הכבוד לאיל מקיאג' :)

      השבמחק
    4. ספוקי ולורד הולכים מדהים ביחד, את חייבת לנסות!

      השבמחק
    5. אני חושבת שאיל מקיאג' צריכים לעבוד חזק על ההתנהלות שלהם בחנויות (אני אישית הייתי בפ"ת וב"ב). אותי הם ממש "צדו" בדרכי בקניון והמאפרת שיכנעה אותי במשך שעה שאני חייבת לקנות את כל המוצרים בהם היא איפרה אותי, וכל זה... רק ב1,200 שח, כמובן שסירבתי, מלכתחילה רציתי לקנות רק 2-3 מוצרים, אחרי מסע ארוך של לחצים על ידי בנות נוספות שעובדות שם הסכמתי ורק בבית קלטתי מה עשיתי וזה היה מאוחר מדי, חלק מהמוצרים שלהם ממש לא טובים, כמו המייק אפ, לפחות אותם החזרתי והחלפתי למוצרים האפויים שלהם.בסוף נשאר לי סכום קטן והמוכרת לא הסכימה להנפיק לי זיכוי, רק אחרי שאמרתי לה שאתלונן במועצה לצרכנות היא הסכימה. מה שבטוח, בחיים לא אכנס יותר לחנות הזאת. השיטה שלהם אגרסיבית ביותר והם עושים מניפולציות ללקוחות תמימים.

      השבמחק
      תשובות
      1. זה כ"כ מעצבן אותי לקרוא את מה שכתבת כאן. וזה עולה בדיוק עם מה שכתבתי בתחילת הפוסט - לא משנה כמה המוצרים מוצלחים, שיטות המכירה באיל מקיאג' נוראיות וגורמות לנשים רבות לברוח מהרשת.
        אני מאוד מקווה שמישהו שם כבר יבין שהשינוי מתחיל בשיווק, ולא במוצרים.

        מחק
    6. שתי הסדרות הללו הרשימו אותי מאוד. הנוזליים דומים ממש לאלו של ספורה, שזה מעולה, כי אני ממש אוהבת אותם.

      השבמחק
    7. השפתונים מאוד מסקרנים לטעמי! הגוונים שלהם יפיפיים, והגימור נראה מאט נוח מאוד! מהעפרונות פחות התלהבתי, גם כי אני לא ממש משתמשת בעפרונות שפתיים וגם כי הסווצ׳ים לא ממש הלהיבו אותי...

      השבמחק
    8. הסנוב בספק אבל כל שאר הגוניים ממרשימים, לא להאמין שממתנזרת מאיפור עמיד ובמיוחד שפתונים הפכתי למכורה להם :)

      פוסט יפה ותמונות השפתיים משגעות

      השבמחק
    9. How does extremely Ultra omega burn ?
      Study has shown that fat cells can also be signaled to open and unlock fat. This includes fats cells within the entire body including the facts surrounding vital organs. Palmitoleic acid (Omega-7) is an elaborate fatty acid which sends fat cells a sign to open up and unlock their fat content.

      השבמחק

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...